۶۰۵۹۷۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آمریکا: از عراق حمایت می کنیم

وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر حمایت از عراق، مخالفت خود با هرگونه اقدامات خشونت در جهت تغییر مرزها را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای درباره برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان، که در وب سایت خود منتشر کرده ابراز نگرانی و نا امیدی کرد.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: واشنگتن از برگزاری یکجانبه این همه پرسی که مناطق خارج از منطقه کردستان عراق را نیز شامل شد عمیقا نا امید است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه برگزاری این همه پرسی تغییری در روابط میان اربیل و واشنگتن ایجاد نخواهد کرد، در عین حال برگزاری آن را منجر به ایجاد بی ثباتی و افزایش مشکلات مردم اقلیم عنوان کرده است.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود آورده است: برگزاری این همه پرسی باعث ایجاد پیچیدگی در روابط کردستان با دولت مرکزی عراق و همچنین با همسایگانش خواهد شد.

واشنگتن همچنین تاکید کرده که جنگ با داعش هنوز تمام نشده و همه گروهها باید به طور سازنده برای آینده ای بهتر برای عراق تلاش کنند.

وزارت خارجه آمریکا همچنین حمایت خود را از یک عراق فدرال و دمکراتیک اعلام کرده و تاکید کرد که مخالف هرگونه خشونت و اقدام یک طرفه برای تغییر مرزهاست.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نا مردا. همه نقشه ها با خودشون و اون رژیم کودک کشه. حالا بیانیه میده کی بود کی بود من نبودم راه انداخته. قابل توجع مسئولین خوش خیال خودمون که اینقدر به این جنایت کارا خوش بینن !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج