جاباما
۶۰۶۲۱۳
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

جزیره آشپزخانه؛ دکوراسیون امروزی ولی کارآمد!

در دکوراسیون آشپزخانه گاهی اوقات یک کابینت یا ردیفی از آنها را به گونه ای که با باقی کابینت های آشپزخانه تماسی نداشته باشد، در مرکز فضا قرار می دهند. این نوع از کابینت را جزیره آشپزخانه می نامند و طراحی آن را طوری انجام می دهند که در عین انفصال، انسجام و همبستگی در طراحی داخلی آشپزخانه حفظ شود. کابینت جزیره ای با یکی از اضلاع فضا موازی و هم جهت خواهد بود.

وب سایت چیدانه: در دکوراسیون آشپزخانه گاهی اوقات یک کابینت یا ردیفی از آنها را به گونه ای که با باقی کابینت های آشپزخانه تماسی نداشته باشد، در مرکز فضا قرار می دهند. این نوع از کابینت را جزیره آشپزخانه می نامند و طراحی آن را طوری انجام می دهند که در عین انفصال، انسجام و همبستگی در طراحی داخلی آشپزخانه حفظ شود. کابینت جزیره ای با یکی از اضلاع فضا موازی و هم جهت خواهد بود.
کابینت جزیره در دکوراسیون آشپزخانه

برای جزیره آشپزخانه می توان کارکردهای متفاوتی در نظر گرفت. ممکن است این کابینت را تنها به عنوان فضای نگهداری وسایل آشپزخانه و برای دکوراسیون زیباتر و یا به عنوان تعیین حریم آشپزخانه در ضلع روبرویی فضا قرار دهید.
در این صورت است که باید هماهنگی سبک و رنگ را با سایر کابینت ها در نظر گرفت. سبک باید با کلیت فضا هماهنگ بوده و دنباله روی سبک دکوراسیون آشپزخانه باشد. برای انتخاب رنگ کابینت جزیره آشپزخانه می توانید از رنگ مکمل و متضاد کابینت های دیگر استفاده کنید و یا همان رنگ را به کار ببرید.

جزیره آشپزخانه؛ دکوراسیون امروزی ولی کارآمد!
می توانید جزیره آشپزخانه را به عنوان میز غذاخوری نیز در نظر بگیرید. در این حالت باید صفحه روی کابینت از بدنه فاصله داشته باشد تا بتوانید صندلی اپن را زیر آن قرار داده و برای صرف غذا فضای مناسبی داشته باشید.

جزیره آشپزخانه؛ دکوراسیون امروزی ولی کارآمد!

یکی دیگر از کاربردهای کابینت جزیره ای نصب سینک ظرفشویی است. در این حالت باید لوله کشی های لازم در زیر کابینت جزیره انجام شود تا بتوان سیک و شیر آب را نصب کرد. در این نوع از جزیره باید حواستان باشد که نمی توانید ظروف کثیف و چرب خود را برای مدت طولانی روی کابینت و یا درون سینک آشپزخانه نگهدارید، این آبرو ریزی از هر نقطه ای دیده می شود!

در مواردی می توان کابینت جزیره را برای نصب اجاق گاز نیز به کار برد. در این حالت نیز باید لوله کشی گاز با اصول و رعایت امنیت انجام شود. در بالا اجاق گاز هم بهتر است از هود استفاده کنید تا اجازه ورود بوی غذا را به فضای داخلی خانه ندهد. در جزیره آشپزخانه از اجاق گاز رومیزی استفاده کنید تا چهره زیباتری به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد.

کابینت جزیره متحرک
جزیره آشپزخانه؛ دکوراسیون امروزی ولی کارآمد!

نکته جالبی که در مورد جزیره آشپزخانه وجود دارد این است که می توان آن را به صورت متحرک نیز طراحی کرد و دراین صورت است که در زیر آن چرخ هایی نصب می شود تا جابه جایی به راحتی صورت گیرد. جزیره متحرک را می توانید نسبت به فعالیتی که در فضای آشپزخانه دارید، به مکان مورد نظر منتقل کنید. قطعا می دانید که جزیره سینک دار یا اجاق گازدار نمی تواند متحرک باشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج