۶۰۶۹۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیمو ورنر در رادار بارسلونا

شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد یک ال کلاسیکو بر سر جذب ملی پوش آینده‌دار لایپزیش باشیم.

طرفداری: از بارسلونا خبر می‌رسد رابرت فرناندز، مدیرفنی تیم اول این باشگاه تیمو ورنر، مهاجم آلمانی ۲۱ ساله و ملی‌پوش لایپزیش را زیر نظر دارد و قصد دارد در صورت نیاز، در تابستان و یا حتی زمستان ۲۰۱۸ برای خرید او اقدام کند.

به گزارش mundodeportivo ، ورنر یکی از با استعدادترین و آینده‌دارترین بازیکنانی نسل خود است. مهاجمی سریع و چارچوب شناس که ضربات سر فوق العاده‌ای می‌زند و در عین جوانی، بسیار پخته بازی می‌کند. او حضوری همیشگی در تیم‌های پایه آلمان داشت، اخیرا از سوی یواخیم لوو به عنوان مهاجم اول قهرمان جهان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی روسیه به میدان می‌رود و اتفاقا عملکردی فوق العاده داشته است.

تیمو ورنر در رادار بارسلونا

بارسلونا ماه‌هاست ورنر را زیر نظر دارد. در واقع فرناندز و دستیارانش از مدت‌ها قبل که بازی‌های هم تیمی‌های ورنر یعنی نبی کیتا و اوپامکانو را زیر نظر داشتند، متوجه استعداد بالای این مهاجم شدندو نامش را در لیست اهداف احتمالی وارد کردند. بارسلونا که می‌داند باید به زودی فکری برای جانشین لوییس سوارز کند، قصد دارد مهاجمی آینده‌دار را به خدمت بگیرد تا پس از مدتی بازی در کنار مهاجم اروگوئه‌ای و کسب تجربه، به جانشینی ایده‌آل برای او در دراز مدت تبدیل شود. به خصوص اینکه به نظر می‌رسد پاکو آلکاسر در انجام چنین وظیفه‌ای عاجز مانده است. البته فرناندز برای پست مهاجم، کاسپر دولبرگ از آژاکس را نیز زیر نظر دارد.

اما مطابق انتظار، بارسلونا تنها تیمی نیست که به جذب ورنر علاقمند است. رئال مادرید نیز چندی پیش علاقه‌اش را به جذب ورنر نشان داده و این بازیکن را جایگزینی مناسب برای آلوارو موراتا در کوتاه مدت و جانشین کریم بنزما در دراز مدت می‌دانند. رئال مادرید حتی در نظر داشت در ژانویه برای ورنر اقدام کند اما لایپزیش به کلی هر گونه فروش ستاره‌هایش در میانه فصل را رد کرده است. ضمن اینکه بایرن مونیخ نیز پیگیر شرایط جذب ورنر هست و قصد دارد یک ملی‌پوش آلمانی دیگر به ترکیبش اضافه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج