adexo3
۶۰۷۰۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

۱-۲-۳-۴، رونمایی از نسخه جدید قلعه نویی

هر تیمی بازی در مثلث های کوچک را تمرین کند روز مسابقه قادر به این خواهد بود که در مستطیل سبز ارائه گر بازی خوبی باشد.

خبرآنلاین: هر تیمی بازی در مثلث های کوچک را تمرین کند روز مسابقه قادر به این خواهد بود که در مستطیل سبز ارائه گر بازی خوبی باشد.

به واقع رعایت اصول در فوتبال منطقه ای به تیم بسط پیدا خواهد کرد و در نهایت منجر به بازی خوب و نتیجه خوب تر می شود.

امیر قلعه نویی بعد از گذر از سیستم ۲-۵-۳ اگر چه دفاع تیمش را خطی کرد اما از نفرات خط هافبک تیمش کم نکرد.او خیلی مایل به بازی با چهار بازیکن در میانه میدان نیست. از اینرو کمتر سیستم ۲-۴-۴ خطی یا لوزی را آزمایش می کند. اگر قرار به بازی با ۵ بازیکن در خط هافبک با دفاع خطی باشد چاره ای جزء بازی با سیستم ۱-۵-۴، ۱-۳-۲-۴، ۳-۳-۴، ۱-۲-۳-۴ و... نیست.

1-2-3-4، رونمایی از نسخه جدید قلعه نویی

استقلال فصل گذشته را با همین سیستم شروع کرد اما گم کردن شعاع حرکتی توسط بازیکنان برای قلعه نویی چاره ای باقی نگذاشت که تغییر سیستم دهد اما در بازی دوستانه با منتخب کرج و هم چنین ذوب آهن ترکیب و شیوه به تصویر کشیده شده آزمایش شد. امیر برای شروع و به منظور تکرار قهرمانی نسخه ۱-۲-۳-۴ را تجویز کرده است. در صورتی که آندو مشکلی برای بازی نداشته باشد جای ساموئل را در ترکیب خواهد گرفت. یک توضیح کوچک، اینکه ممکن است خسرو حیدری بازی نکند.

سیستمی که امیر برگزیده یکی از بهترین راهکارها برای رسیدن تکرار جام قهرمانی است. دلیل هم واضح است. برتری عددی را در میانه میدان به همراه خواهد داشت و مثلث هایی که شکل می گیرد فرصت را برای بازی ترکیب خلق می کند و تیمی که بیشتر ترکیبی بازی کند تا مستقیم بیشتر موقعیت گل به دست خواهد آورد. البته اشتباه نکنید. بازی مستقیم را نمی توان از فوتبال حذف کرد همان طور که هنوز سیستم ۲-۵-۳ در فوتبال نفس می کشد، حتی در لیگ های معتبر اروپا مثل سری A.اما فوتبال مستقیم برای دقایقی است نه همیشه. مجتبی جباری نیست اما فرهاد مجیدی دور از دروازه خوب پاس می دهد. پژمان توپ را خوب می دهد پشت دفاع، مضاف بر اینکه شوت هم می زند. نیکبخت انگیزه زیادی برای زدن به داخل دارد و خسرو از کنار سانترهای بی نقصی ارسال می کند. این ها برای پیروزی کافی است.

تغییر تاکتیک و تغییر شیوه در غیاب مجتبی طبیعی است چون جباری دیگر نیست. پنداشتن اینکه در غیاب هشت شاکی همانند دوران نبود فرهاد قهرمانی دور می شود بدتر از قهرمان نشدن است. این فکر در فوتبال حرفه ای جایگاهی ندارد چون فوتبال بازی گروهی است.جای خالی هیچ بازیکن پر شدنی نیست چون هر بازیکنی توانمندی های منحصر به فردی دارد و تدبیر این است استقلال به جای پر کردن جای خالی مجتبی متکی بر توانمندی بازیکنان فعلی راه جدیدی را طی کند که البته این نقشه را در ذهن امیر قلعه نویی می بینیم...

1-2-3-4، رونمایی از نسخه جدید قلعه نویی

شروع از دیدار با گسترش فولاد است. تیمی که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند. آنهم با رسول خطیبی که شاید این فصل هم بازی کند. این تیم بی امان خواهد دوید. یک دنیا هم انگیزه دارد. اما اگر دوندگی و انگیزه منطقی نباشد و خوب مدیریت نشود خیلی زود با گل نخست استقلال فروکش خواهد کرد... اینکه تیم های شهرستانی فقط در برابر استقلال و پرسپولیس این گونه بازی می کنند خود یک اشتباه است.

در استارت از استقلال که مدعی اصلی قهرمان لیگ برتر است البته در کنار تیم های سپاهان، پرسپولیس و ترکتورسازی نمی توان بازی آرمانی را دید چون هفته های ابتدایی برای همه تیم ها جنبه تدارک را دارد و به نوعی دوران آماده سازی است. این شیوه و این ترکیب هم اهل بازی عمق است و هم بازی از کناره ها. با این توضیح که امیر حسین صادقی و حنیف روی ضربات ایستگاهی پیشروی می کنند...

حرف آخر: گسترش فولاد شب سختی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تهران

      امــــــــيـــــر جان دوستت داريـــــــــــــم..
      *****************************

    • اکسیژن

      پس داور کو؟؟؟؟ نکنه امسال داور واسه استقلال بازی نمی کنه؟؟؟

      پاسخ ها

      • محمد

        بشين بينيم با لنگی

    • هوادار

      هرچه باخوش شانسی وکمک داوران ورشوه دادن جام گرفتی بسه این لیگ آخره کارته نمیدونم امسال هم پازل درست شدیانه امیرچخان پارسال هم تیمت فقط دفاع میکردوسرضدحمله یه گل می زد وداورهاهم کیف میکردند.

    • همراه آبی

      استقلال دیگه توی ایران رقیبی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج