۶۰۷۷۱
۵۹۶ نظر
۵۳۴۰
۵۹۶ نظر
۵۳۴۰
پ

لباس پوشیدن به سبک احسان علیخانی

یک ماه اجرای زنده روی آنتن یعنی دست‌کم ۳۰ دست کت و شلوار، ۳۰ پیراهن و ۳۰ جفت کفش که اتفاقا همه آنها باید نه‌تنها با یکدیگر بلکه با آداب و قواعد سبک پوشش، آن هم از نوع ویژه و مخصوص اجرایش جور در بیایند.

لباس پوشیدن به سبک احسان علیخانی
مجله زندگی ایده آل: یک ماه اجرای زنده روی آنتن یعنی دست‌کم ۳۰ دست کت و شلوار، ۳۰ پیراهن و ۳۰ جفت کفش که اتفاقا همه آنها باید نه‌تنها با یکدیگر بلکه با آداب و قواعد سبک پوشش، آن هم از نوع ویژه و مخصوص اجرایش جور در بیایند. باید به قدر کفایت باوقار باشند، تاثیرگذار باشند و... و از همه مهم‌تر باب سلیقه مخاطب. با در نظر گرفتن همه نکات از یک لباس پوشیدن ساده می‌رسید به فرمولی چند وجهی که اتفاقا کنار آمدن با آن با هیچ قاعده ریاضی‌ای سازگار نیست! فرمولی که این روزها «احسان علیخانی» در ماه عسل سخت با آن درگیر است. ما نگاهی داریم به قواعد پوشش علیخانی در۶ اجرای اول او و فارغ از همه ماجراهای رنگ قرمز متمایل به بادنجانی به سبک پوشش او امتیاز می‌د‌هیم. این شما و این هم همه کت و شلوارهای آقای مجری.

۶ ستاره بدون کم و کاست!

امتیاز اول را به دلیل انتخاب رنگ مناسب به این ترکیب می‌دهیم. آبی رنگی سرد اما به مراتب تاثیرگذار است. این رنگ به چهره ظاهری آرام می‌دهد؛ همان اتفاقی که در چهره احسان دیده می‌شود و نکته مهم‌تر اینکه تاثیر این رنگ در نگاه مخاطب ایجاد همین حس آرامش و اعتماد است پس تا اینجا همه چیز درست انتخاب شده است.

علیخانی در این ترکیب به یک تونالیته خوب از رنگ آبی رسیده است. کتی به رنگ آبی روشن با شلواری به رنگ آبی‌_طوسی، هارمونی خوبی ساخته به خصوص که او در انتخاب پیراهن رنگ سرمه‌ای تیره را انتخاب کرده تا در عین هارمونی تضاد لازم را هم در ظاهرش داشته باشد!

لباس پوشیدن به سبک احسان علیخانی

اما یک رنگ تاثیرگذار مثل قهوه‌ای هم در این ترکیب حضور دارد. احسان رنگ قهوه‌ای را که رنگ ثبات و استواری است و در عین حال رنگی مکمل برای رنگ آبی، برای این ترکیب انتخاب کرده است. تمام جزئیات را هم در نظر گرفته؛ از همخوانی رنگ کفش و کمربند و حتی جوراب گرفته تا رنگ بند چرمی ساعتش!

خلاصه کلام اینکه این ظاهر نه‌تنها با رنگ پوست بلکه با فرم اندام آقای مجری هم به خوبی سازگار است، پس اجازه بدهید هر ۶ ستاره را به همین ترکیب بدهیم آن هم بدون کم و کاست!

به سبک خودش!

باز هم رنگ آبی این بار با تونالیته‌ای یکنواخت! نزدیکی توناژ رنگ کت و شلوار احسان علیخانی در این ترکیب نشان می‌دهد او سعی کرده به این قانون که پوشیدن کت‌وشلوار یک رنگ یعنی داشتن ظاهری کاملا رسمی نزدیک‌تر شود اما بر اساس سبک و سیاق‌ پوشش خودش! او در این ترکیب طبق قواعد پوشش خاص احسان علیخانی سراغ یک کت اسپرت رفته تا در عین رسمی بودن کمی تا قسمتی هم اسپرت باشد که اتفاقا نتیجه کار هم خوب از آب درآمده است.

لباس پوشیدن به سبک احسان علیخانی

انتخاب کت و شلوار همرنگ یا در تونالیته‌رنگی‌ای نزدیک به هم غیر از جنبه رسمی بودن ویژگی دیگری هم دارد و آن هم اینکه در این ترکیب شما تصویری جمع‌ و جورتر از خودتان ارائه می‌دهید به خصوص اگر سراغ رنگ‌های تیره رفته باشید! به همین دلیل است که در این ترکیب احسان با وجود پیراهن سفیدی که انتخاب کرده متناسب‌ و کمی‌ تا قسمتی هم جمع و جورتر به نظر می‌آید.
ریزبینی آقای مجری در انتخاب رنگ کفش و هماهنگی آن با رنگ کمربند را هم نباید دست کم گرفت.

حتما شما هم با ما هم‌عقیده‌ایدکه همه این‌ ویژگی‌ها در کنار هم از پوشش احسان در این اجرا انتخابی 5 ستاره‌ای می‌سازد!

یک پازل متضاد

سفید رنگی تابستانی است که بازتاب آن در نگاه مخاطب خلوص و آرامش است. علیخانی این رنگ را با رنگی ماندگار مثل مشکی هماهنگ کرده؛ رنگی که تاثیر ناخودآگاه آن در نگاه مخاطب زنده کردن حس اقتدار و ابهت است. می‌بینید که او دست روی خوب ترکیبی گذاشته! در حقیقت علیخانی در این ترکیب سراغ یک تضاد صد‌درصدی رفته؛ آن هم بین رنگ‌هایی که کنار هم نشاندن‌شان در عین سادگی همیشه جواب می‌دهد. زکاوتی که او در ترکیب رنگ سفید با مشکی به خرج داده به خصوص انتخاب پیراهن یقه دیپلماتش با نوار سفید، باعث می‌شود این ترکیب با 4 ستاره در جایگاه سوم بنشیند! دقت کنید اگر او این پازل را جور دیگری می‌چید، یعنی کت مشکی را با شلوار و پیراهن سفید یک دست ست می‌کرد به هیچ‌وجه جذابیت الان را نداشت!

لباس پوشیدن به سبک احسان علیخانی

زرشکی، کمی تا قسمتی بادنجانی

اما ترکیب کت مشکی با شلوار زرشکی شاید هم بادنجانی. اولین ستاره‌ها را به خاطر انتخاب پیراهن سفید در این ترکیب از علیخانی کم می‌کنیم. شاید اگر پیراهن او به رنگ تیره مثلا همان مشکی یک دست انتخاب شده‌ بود پوشش او جلوه‌ بهتری پیدا می‌کرد اما نمی‌توان منکر این شد که علیخانی در انتخاب و هماهنگی کت و شلوارش دقت به خرج داده این را می‌توان از همان خرج‌کارهای زرشکی که در قسمت جیب و آستین کتش به کار رفته به راحتی فهمید. این را هم در نظر بگیرید که علیخانی به این هم بسنده نکرده و حتی بند ساعت چرمی‌اش را هم به رنگ زرشکی انتخاب کرده است!اما در این ست بیشترین امتیاز را کفش علیخانی می‌گیرد؛ کفشی به روز و کاملا خوش‌ترکیب!همه اینها روی هم می‌شود ۳ ستاره و ایستادن در جایگاه چهارم!

لباس پوشیدن به سبک احسان علیخانی

روزهای پاییزی

یک ترکیب ساده، موقر، متین و در عین حال تاثیرگذار. عجله نکنید همه اینها تاثیر رنگ خنثی اما تاثیرگذار طوسی است؛ رنگی مدرن که در عین حال حس رسمی بودن را هم به مخاطب القا می‌کند. در این ترکیب علیخانی سراغ کت ۲ دگمه طوسی رفته و به خوبی آن را با رنگ سفید پیراهن یقه دیپلماتش ترکیب کرده است.

آقای مجری در این ترکیب از یک ترفند کاملا زیرکانه برای پوشیدن پیراهن یقه دیپلمات استفاده کرده که آن هم چیزی نیست جز انتخاب یک کت با یقه انگلیسی ظریف و کشیده تا از تاثیر ناخودآگاه این قسم یقه‌ها که حاصلش می‌شود عریض‌تر نشان دادن گردن بکاهد و اتفاقا همانطور که می‌بینید همه چیز خوب جواب داده است.

لباس پوشیدن به سبک احسان علیخانی

انتخاب رنگ مشکی برای شلوار و کفش هم جای ایرادی باقی نمی‌گذارد بنابراین فقط می‌ماند حس ناخودآگاهی که بیننده از بافت کت طوسی آقای مجری می‌گیرد. حتما شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که این کت ناخودآگاه حس روزهای پاییزی کمی تا قسمتی هم زمستانی را به ما می‌دهد، البته کفش ساق‌دار آقای مجری هم مزید بر علت شده است!

بنابراین با استناد به همه آنچه كه گفته شد این ترکیب در مقایسه با ترکیب‌های دیگر۲ ستاره بیشتر به خودش اختصاص نمی‌دهد!

فقط یک ستاره!

این کت با وجود رنگ و طرح خوبش انتخاب مناسبی برای علیخانی نیست! برای این اظهارنظر رک و راست‌مان هم دلیل داریم؛ اول اینکه تاثیر ناخودآگاه طرح چهارخانه می‌شود اینکه درشت‌تر از آنچه هستیم به نظر بیایيم تاثیری‌ای که احسان به خاطر فرم اندامش نیازی به آن ندارد! دلیل دوم اینکه بافت این کت به خصوص از پشت دوربین چشم را اذیت می‌کند چون ظرافت خط‌ها اجازه نمی‌دهد همه چیز درست روی هم بنشیند. نتیجه هم اینکه چشم از نگاه کردن ممتد به تصویر خسته می‌شود!اما پیراهن یقه دیپلمات؛ اصولا خاصیت یقه‌های دیپلمات عریض‌تر نشان دادن گردن است به خصوص وقتی دکمه آخر آنها هم بسته می‌شود و این درست همان اتفاقی است که در ظاهر علیخانی افتاده است!برآیند همه آنچه گفته شد باعث می‌شود تا این ظاهر ظاهری تک‌ستاره‌ای باشد و در جایگاه ششم بایستد!

لباس پوشیدن به سبک احسان علیخانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من جدیدا ازش خیلی خوشم میاد ، تیپ و قیافش خیلی مناسب و موقر شده ، برنامه های سال های قبلش ، مخصوصا برای عید ، خیلی قیلفش خارج هز عرف بود ، ابرو های خیلی پهن ، کرم پودر و آرایش خیلی زیاد ، موهای سیخ سیخ ، ولی الان واقعا ظاهر مناسب و خوش پوشی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی پول نداره لباس بخره یکی هم انقد داره که نمدونه باید چکارش کنه

      • بدون نام

        خب متناسب با ماه رمضون درستش کردن

      • ...؟

        عععععععععععععقققققققققققققق
        باز از این مزخرف مطلب گذاشتید ؟؟؟؟؟

      • چی پف

        من از این مزخرف بدم میاد 100000000000*-

      • maryam rezai

        man kolan azash khosham miad kheyli ham dosesh daram makhsosan motevalede abane va in baes mishe ke man bishtar dosesh dashte basham va vaghean pesare moadabie lebas poshidanesham be khodesh rabt dare zahmat keshid ta b dast avord

      • محمدرضا

        ببخشید شما چرا توهین میکنید؟
        اگه نقدی دارید محترمانه بگید؟

      • بدون نام

        بروبابا ازهمون اول خوشکل بود تازه ابروی پهن کجاش خارج عرفه

      • fatemeh

        mesl hamishe fogholade.ashegh tip shakhsiyat va... hastam.

      • هستی

        منم قبلا ازش خوشم نمیومد.ولی امسال خیلی خوش تیپ تر و باوقارتر شده.رفتارش هم بهتر شده قبلا گاهی اوقات حس میکردم چقد بد با مهموناش حرف میزنه.خلاصه پخته تر شده.

      • نگار

        همه لایکا دست کاری شدن

      • محسن

        مجله یعنی تو حتی نمیتونی این لایکارو درست کنی
        بابا دارن دستکاری میکنن
        مجله میره زیر سوال
        یکاری کنید

      • خودم

        یعنی حتی نمیتونین کنترل لایکای سایتتونو کنترل کنین که یکی بیاد واسه خودش هرچقد دوسداره لایک بزنه
        متاسفم واستون

    • نازنین

      از بس که خشگله هرچی بپوشه بهش میاد حسودا هم حرف نباشه لطفا:)

      پاسخ ها

      • دکترمهدی

        عاشقشی ها..........................

      • هه

        مجردي شما ؟

      • مبینا

        دوستی ها ی تلوزیونی پایان خوبی نداره ها
        این سریال هارو الکی نمیزارندا :(

      • تنها

        آخی بمیرم برات
        فرم خواستگاری پر کردی؟

      • سهیل

        آره دیگه.نمیبینی کامنتای مثبت همه خانومن؟من نمیدونم چی فکر کردن پیش خودشون که اینجوری قربون صدقه میرن.خیالبافی نکنید الکی.چند روز دیگه اینم مثل فرزاد حسنی زن میگیره افسرده میشینا.اون موقع بیچاره زنش میشه آماج حملات لفظی شما.همون بلایی که سر آزاده نامداری بیچاره اومد.

      • بی نام

        کارتون خیلی زشته...چرا لایکا اینجوری تغییر میکنن؟؟؟؟

      • محمدرضا

        شما ها هم سوژه ی خوبی پیدا کردین!
        چه ربطی به خواستگاری و از این حرفا داره وقتی یکی از یکی تعریف میکنه!

      • fatemeh

        bego mashalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • هانیه

        سلام نازنین جون ایول ابجی واقعا جیگزیه واسه خودش ...
        در ضمن کور بشه چشم اونایی ک نمیتونن ببینن.:)))))

      • sirvan

        اره لایکا دست کاری شده....

      • حمید

        شما عکسای قبل از عمل و کاشت موشو دیدی؟

    • sami

      خوش به حالش چقدر لباس داره

      پاسخ ها

      • هتی

        عزیزم صدا و سیما خودش لباس داره یه سری مال خودشه

      • حسام

        تا حالا لباس تکراری هم پوشیده
        خیلی هم پوشیده
        ولی مثلا یه کت با شلوار دیگه یا پیرهن دیگه
        یعنی ما هم می تونیم لباس هامون رو مدل های مختلفی ست کنیم
        ولی فکر کنم این جوری که شما مو شکافانه بررسی کردین خودش هم اگه بخونه تعجب میکنه

    • saba

      واقعاً شيك پوشن...

      پاسخ ها

      • محدثه

        راست میگی

    • بی تو

      فوق العاده است هم خودش هم برنامه اش و هم لباس پوشیدنش
      چیه بعضی مجریها همیشه با یکی یا دوتا لباس برنامه شان را اجرا می کنند
      مجری باید همیشه با لباسهای جدید سر برنامه حاضر شود
      درود بر اقای علیخانی

      پاسخ ها

      • سمبل

        عشق است و ضیا

      • مهنا

        سمبل جان عشق است علیخانی

      • .....

        بخدا دیس لایکش همین الان 15 بود...بی اعتمادمون کردین نسبت به سایت

      • بی تو

        فکر کنم این لایکها اشتباه شده اند

    • رها

      به نظرم همه جوره خوشتیپه

      پاسخ ها

      • rOoHiNa

        OrE! HaMiShe ALiiii bOoDe Va HaSt!!!

        Kasi K ALiYe MoSaLLamaN HasOoD Ham ziAd DaRe khO!!He!

    • tirdad

      واقعا مجری به تمام معنایی هستند....امیدوارم همیشه موفق باشند وبه اهداف بزرگتری برسند.بنظر من اجرای فوق العاده ای دارند وهمینطور خوشتیپ.متین وباوقار هستند.

      پاسخ ها

      • مینا

        هم تیپش مزخرفه هم به تمام معنا نیست و نه اجرای خوبی داره اقای tirdad!!

      • tirdad

        عزیزم به خودت مسلط باش.....اتفاقا خوشتیپو ب تمام معناست......عشقه.....منم چون دوستش دارم اونم مثه داداشه خودم اومدم گفتم که چ جوریه......حالا شمااین وسط به من چکارداری؟؟؟!!!!!!!!!!!!هرکسی حق داره نظرش روبیان کنه........

      • بدون نام

        تیرداد جان شما مطمینی آقا هستی خانوم نیستی اسم مردونه برای خودت انتخاب کردی ؟

      • مهنا

        من با آقای TIRDAD موافقم واقعا افرین

      • بی تو

        احسنت تیرداد

      • rOoHiNa

        CheShmE HasOoDe ADamaYe Bi NaZiRi m3 AqaYe ALiKhaNi kOoOoOoOoOrrrr.....!!!he....!

      • محمدرضا

        آفرین تیرداد

      • بدون نام

        دمت گرم تیرداد

      • sirvan

        نه اقا یا خانوم کاربر من یک پسرم......متاسفم برات...مگه یه پسرنمیتونه طرفدارباشه.جرات داشتی اسمتو مینوشتی..

      • tirdad

        ممنونم بچه ها...

      • sirvan

        بابا چرا جا من نظر میدید؟؟؟؟؟؟!!!!!!کامنت قبلی برای من نیست.تیرداد فکرکنم برا شما باشه.

      • عارفه

        من به پسر بودن تو شک دارم آقا تیرداد

    • مریم

      عالییییییییی
      مخصوصا شلوار زرشکیه
      ذاتا با کلاسه

      پاسخ ها

      • دکترمهدی

        تو هم مثل اینکه اره ............

      • ...

        اگه شلوار زرشکیه رو نمب پوشید وعذر خواهی نمی کرد الان هیچ کس نهی فهمید این اقا به خانوما با ضرب المثلوش تو هین کرده. بخاطر شلوار معذرت خواهی می کنه اما بخاطر (وقتی خبری نیست ز شوی...)عذر خواهی نمی کنه!!!!!!!!!!!!!!!!

      • مهنا

        حیف که 14 سالمه حیف

      • هستی

        واقعا چرا به خاطر اون ضرب المثل عذرخواهی نکرد؟؟؟

    • مهدی تهران

      همتون دخترید که اینقدر خوشتون اومده

      پاسخ ها

      • کاربر

        بی ادب

      • بدون نام

        هه هه
        والا به قرعاتن
        خخخخ خخخ

      • tirdad

        مااینجا موییم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!من بنظرتون دخترم؟؟؟؟!!!چه ربطی داره؟؟

      • علی

        طبیعیه که یک پسرنمیتونه هم جنسشوکه بهترازخودشو وباب طبع دخترا ببینه...
        ولی انصافا تیپ آقای علیخانی خوبه...
        فقط اگه ازرنگهای تیره استفاده کنه خوشتیپ ترمیشه...رنگ های روشن درشت نشونش میده...چون بگی نگی م3من یه کم شکم داره...

      • بدون نام

        نه من اصلا از لباس پوشیدن و اجراش خوشم نمیاد همش شعار میده زیادی
        اما خوب خوشتیپه
        من یک دخترم ها ها ها

      • محمد

        ما پسرا هم از ....و....و.....و خوشمون میاد

      • پسر

        آره. جالبه که همه دخترا دارن نظر میدن و کلی به به و چه چه میزنن!!!!!

      • کاربر

        تو ساکت شی خیلی بهتره .چرا کسی از تو خوشش نمیاد ؟حتما دلیلی داره .پس حسودی نکن و به خودت رجوع کن.به نظرت تیرداد و سامی دختر هستن نفهم؟

      • علی 24 ساله

        نخیر بنده پسرم ولی تنها مجریه که هر تیپی که بخاد میزنه وبقیه نمی تونن بهش چیزی بگن پون جاشو تو دل مردم پیدا کرده

      • هتی

        تو چرا حسودیت میشه؟

      • ناصر

        شك نكن مجرد هم هستن خخخخخخ ++++++++

      • مینا

        خوب شما که پسرین پس یاد بگیرین چگونه لباس پوشیدن را.
        بهتر از این تی شرت هایی که بعضی از شما میپوشین
        خخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        ولی احسان فقط می تونه یکبار ازدواج کنه قابل توجه دخترااااااااا
        همتونو نمی تونه بگیره
        متاسفم دخترا
        تا شما یکی و میبینید خوشتیپ نفر قبلی و میپیچونید مگه نه؟

      • آراس

        باباماپسراهم دوسش داریم جدا خوشتیپه جونی احسان

      • جوجو

        من هم دخترم هم مجردم ولی نه از تیپش نه از قیافش نه از برنامش کلا از هیچیش خوشم نمیاد

      • پسر

        دخترا بي ادب ها زن داره. يخورده به زن بيچارش فكر كنيد كه بعد از ديدن نظرات شما دخترا چه فكر ميكنه
        دستتون بهش نميرسه. گفته باشم هاااا

      • محمدرضا

        واقعا چه ربطی داره؟؟؟

      • دیدار

        اقا پسر احسان مجرده اینو عیدم گفت

    • بدون نام

      شیک پوشو خوش لباسه

    • تن تن

      دختر خانمای محترم از یکی خوشتون بیاد که واستون شوهر بشه

      پاسخ ها

      • هتی

        چه ربطی داره؟ من الان شوهر دارم.... لابد تو خونواده شما اینجوری رسمه

      • بدون نام

        تن تن جون عالیییییییی گفتی

      • شروین

        مرسی تن تن

      • خردادي

        اي پسرهاي حسود

      • JoojOo

        Be tO Che???!!!

      • آیدا

        مگه آدم از هر کی خوشش بیاد باید واسش شوهر بشه . ما از اجراش خوشمون میاد چه ربطی داره ؟

    • بدون نام

      درود بر مهدی

    • عشق است استقلال

      احسان علیخانی همه میدونن لنگی هستی پس اون شلوار قرمز چیه که پوشیدی

      پاسخ ها

      • ماندانا

        میخواست فضولش رو بشناسه

      • یه طرفدار

        چرا انقد حرف درمیارین مگه قرمز جز رنگا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مافیا

      چیه بابا از این انغد تعریف میکنید منم پول اینو داشتم هر روز که سهله هر ساعت یه دست لباس میپوشیدم

      پاسخ ها

      • فاطمه

        پس جنبشو نداری ک ساعتی لباس بپوشی بیخیالش شو

      • هتی

        مرسی فاطمه جونم ....شما هم عرضه دارین برین مثل این پول در بیارین

      • maryam rezai

        baba jan enghad be in bande khoda hasodi nakonid khobiat nadare!!!!!!!!!!!harki be andaze khodesh pol dare hala yeki kamtar yeki bishtar!!!!!!!!!!!!!!!dar zemn mafia to ham enghad nago manam age dashtam ya nadashtam hala ke nadari!dari?!besoze cheshe hame unai ke cheshe didane ehsano nadaran

    • Saeed

      شبیه فسیل 8هزارساله...

      پاسخ ها

      • کاربر

        بسه بابا نترکی از حسودی

      • بدون نام

        vagean kheyli hasoooodiii

      • ati

        حتما تو هم شبیه دایناسوری که فسیلارو م یشناسی

      • مـاریا

        آره خو...چون شَـبیـهِ تــوئه!!!

      • هستی

        اونوفت شما متعلق به کدوم قرنید.؟؟؟؟

      • آیدا

        مثله بچه های 5 ساله حسودی میکنی هه هه ههه ترکیدم از خنده

      • نیلوفر

        مثل ادم حرف بزن حسود بدبخت

    • داش مجید

      خاک بر سرتون برید شوهر کنید تا بفهمید خوشتیپی یعنی چی

      پاسخ ها

      • کاربر

        تو سره خودت بی ادب

      • کاربر

        خاک بر سر خودت دهنت را ببند بی شخصیت

      • بدون نام

        ولی احسان فقط می تونه یکبار ازدواج کنه قابل توجه دخترااااااااا
        همتونو نمی تونه بگیره
        متاسفم دخترا
        تا شما یکی و میبینید خوشتیپ نفر قبلی و میپیچونید مگه نه؟

      • بدون نام

        تو شوهر کرذی فهمیذی خوش تیپی یعنی چی؟ هه هه هه

      • سمیه

        از کی تا حالا کثیف کردن شناسنامه به خوشتیپی ربط داشته؟!!!!!
        حالا مثلاً توی ازگل اگه اسمت بره تو شناسنامه یکی ،‌ تیپ قناصت درست میشه!

    • دخمله

      چه ربطي داره من دخترم ولي اصلا ازش خوشم نمي ياد

    • کوروش

      هه چقدر دختر تو کفه این علیخانیه

      پاسخ ها

      • نه بابا

        چیه ؟ کسی محلت نمیذاره؟

      • هتی

        بترکه چشم حسود بگو ایشالله

      • sirvan

        هرهرهرهرهرهرهرهرهر..............بگردی توشون مردم پیدا میکنی............فقط داداش احسان

      • رامین

        وقتی خبری نیست ز شوی...

      • هستی

        کلا بسیار بی جنبه اید....

      • بدون نام

        هرچی باشه از 1000ا پسر ول والاف این زمونه بهتره انقدم نگید شوهر شوهر مگه هرکی از هرکی خوشش میاد ب قصدیه

    • وصال

      در کل عالیه.از نظر تیپ،طرز بیان،ظاهر همهچی عالیه.در خصوص نظر اقا مهدی باید بگم که ربطی به دختر و یا پسر بودن نداره.واقعیت هرچی هستو گفتیم.البته شاید نظرتون درباره دیگران صدق کنه اما درباره من اینطور نیست.
      ممنون از سایت برترینها

    • رها

      واقعاطرزلباس بوشیدنش عالی

    • iman

      manam age 30 dast lebas dashtam ...

      پاسخ ها

      • sirvan

        خب بقیه اش...........................!!!!!!!!!!!!!!1پول داره میخره.میگرده.دلش سیره نوش جونش.....حالا شما بسوز.......

      • rOoHiNa

        KhO....!BaqiYaaash???:D:-S:))

    • باران

      خدا حفظت كنه

    • sirvan

      قربووووووووووووووووووون تیپ داداشمون برم........................ایولا خوشتیپ........جووووووووووووونه داش احسان.........

    • کتایون

      همیشه پسره کور چشمی دارن این من نمیدم دانشمندا میگن .بعدشم چرا وقتی دخترا میگن بابا فلانی فلان بازیگر زن اصلا خوشگل نیست همه ارایش کامل باور نمیکنن اما تا یکی پیدا میشه واقعا خدادادی خوشتیپ باور نمیکنن

      پاسخ ها

      • آیدا

        کتایون جون گل گفتی عزیزم

    • کتایون

      پسرا کور چشمی دارن اینو من نمیگم دانشمندا میگن

      پاسخ ها

      • پسر

        و دخترا... چه ها.... كه ندارن!

    • کتایون

      پسرا کور چشمی دارن اینو من نمیگم دانشمندا میگن

      پاسخ ها

      • ضیا

        خاک تو سرت بدبخت پسر ندیده

      • fiyona

        ببخشید کور چشمی بیماری جدیده؟
        ما ک هر چ پسر دیدیم کور ک نبود هیچی هرکدوم 4 تا چشم دارن شما بهتره تو اولین فرصت اون دانشمندارو ببری چشم پزشکی

    • محمد

      جالبه !!!!!!!!!!!!!
      من دقت کردم اصولا تو این خبرایی که توشون اینجور ادما(پسر و دختر جوون مشهور ) هستن جنس مخالفش بیشتر نظر میذاره
      و اکثرشونم عاشقشن !!!!!!!!
      اینجا هم که دست دختراست ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس تو اینجا چیکار میکنی؟

      • arefeh

        javab karbaro bede ?

    • شادی

      من واقعا احسان رو خیلی دوست دارم بزرگترین ارزوم دیدن احسانه اونم واقعی نه از پشت تلویزیون .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        to dige akhareshi, bozogtarin arezoooo??
        aberoye ma dokhtararo bordi

      • ضیا

        خاک تو سرت بدبخت پسر ندیده

      • عاطفه

        چه عیب داره ارزو برجوانان عیب نیست شادی جون منم مث تو

    • علی

      واقعا" برای صدا و سیما متاسفم
      بعضی از آقایان و خانمهایی که در صدا و سیما هستند معلوم نیست از کدوم شبکه ماهواره ای تقلید می کنند که با این ظاهر وقیح (شلوار و لباس تنگ و چسبان مثل آقای علیخانی) برنامه اجرا می کنند
      اگر بنشنید برنامه های افطار شبکه های امارات و یا قطر را ببینید آن وقت متوجه می شوید که پوشش اسلامی یعنی چه

      پاسخ ها

      • هتی

        آخ آخ آخ شما ماهواره دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه زنه که لباسش تنگ باشه؟؟؟

      • roOHina

        tO K MaHVaRe MiBinI??PaS DiGe CheTeeee????
        KhO BesHiN PaYe MaHVraT K iNqaD HeRs naKhoRiii....:D
        inO BaSkaSi BeGe k HaR LaHZe pAye MaHVaRe ni....!!

      • بدون نام

        بابا بیخیال چشه بدبخت چراایراد الکی میگیری

      • آیسان

        چیه اندامشو دیدی حسودیت شده یا ......

    • زینب

      کثاااااااافت!!!!!!!!!!!!!!1خیلی خوشتیپه!!

      پاسخ ها

      • sirvan

        خودتی چرا اخه فحش میدی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!ولی خوشتیپ بودنش حق گفتی..........فقط داش احسان

      • حمید

        آشغال!!!!!!!!!!!خیلی با کلاسه

    • بدون نام

      عاشقشم

    • goli

      ببین ستاره دادن آت و برعکس کن!
      فکر میکنم روزی که داشتی امتیاز یا ستاره میدادی بدون سحری روزه گرفته بودی!!!!

    • shaghayegh

      kheyli khoshgele khodayi hich mardi b e in zibayi o jazabi nadidam

      پاسخ ها

      • ضیا

        خاک تو سرت بدبخت پسر ندیده

      • رضا

        شما مشکل بینایی داری؟

      • بدون نام

        nakheram kheyliii jigaaaareeeeeeeeeeeeeee

      • سمیه

        تو هم خیلی شلوغش نکن دیگه! تو شاید ندیدی ولی من دیدم!

      • آیسان

        باهات موافقم شقایق

    • على

      من پسرم و بايد بگم تيپ إحسان، برنامه اش و صحبت كردنش حرف نداره

      پاسخ ها

      • sirvan

        مرسییییییییییییییییی داداش علی.....فقط احسان

      • آیدا

        بهت تبریک میگم با این شهامت

    • سحر

      خوبه

    • عبده محمد للری

      احسان علیخانی بهترین مجری ومهران مدیری بهترین بازیگر وکارگردان طنز ایران هستند اگه میشد تو یه برنامه با هم کار کنن عالی میشد

    • عطيه

      موندين به چي گيربدين بخدا
      موندين از كدوم راه تخريب كنين

      پاسخ ها

      • ضیا

        خاک تو سرت بدبخت پسر ندیده

      • rOoHina

        ZiYaaaaa=))
        HaRfE DiGe'ii BaLaD niSti?????hehehe!!!

        Fk kOnam haMin Ye jOmlE rO cOpy KaRdiiiiii:)) :)) HeheHe!!!

    • نفس

      واقعـــــــــــــــــــــــــــا :خوشتیپ،خوش هیکل،خوش پوش ،خوشگل،خوش برخوردو خوش سرو زبون تریــــــــــــــــن مجری که تاحالا دیدم......
      درود بر احسان جان!!!!!!!!!!!!.........!!!!

      پاسخ ها

      • ضیا

        خاک تو سرت بدبخت پسر ندیده

      • رامین

        خوش هیکلو خوب اومدی
        با این همه اضافه وزن.

      • shaghayeghs

        ee in zia ham be hame mige pesar nadideeeeee

      • بدون نام

        چیییییییییییی بود خودتوکنترل کن بابا

    • محدثه

      خدایی همه چیش تکه........واقعا خوش تیپه....

    • من

      این برنامه رو کرده فشن شو
      شما اومدین تو این برنامه لباس اینو ببینید؟
      اصل متلبو بچسبید

      پاسخ ها

      • خردادي

        مجيد دلبندم متلبو نه! مطلبو

      • من

        میدونم
        وقتی ارسال کردم یادم اومد
        نه ما با برنامه متلب خیلی سروکار داریم

    • ملیکا

      خیلی خوب لباس تن می کنه من که بیشتر از مجری های دیگه دوسش دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی احسان فقط می تونه یکبار ازدواج کنه قابل توجه دخترااااااااا
        همتونو نمی تونه بگیره
        متاسفم دخترا
        تا شما یکی و میبینید خوشتیپ نفر قبلی و میپیچونید مگه نه؟

    • بدون نام

      زيادي خودشو تحويل ميگيره و اعتماد به نفسش بيش از حد معقوله. زور ميزنه سبك و سياق خاصي ايجاد كنه ولي ظاهرا بي فايدس

      پاسخ ها

      • rOoHiNa

        AslaN inJoORi Ni......!

    • shaghayegh

      kheyli khosh lebase azizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

      پاسخ ها

      • ضیا

        خاک تو سرت بدبخت پسر ندیده.

      • ندا

        اگه میتونستی اینقد خوش تیپ میشدی الان از حسادت منفجر نمیشدی

    • ماه عسل

      عالیه!واقعاخوش لباس!مث آقای ضیا!هردوشون عالین!

      پاسخ ها

      • آراس

        ضیاکیه ؟فقط داش احسان خوشگل خوش تیپ خوش صحبت اجراش بیست آخه ضیاکدوم ازایناروداره نه تیپ داره نه قیافه قیاست خیلی بیخودبودجوووووون احسان

      • مهران

        اراس تو واقعا پسری؟

      • کلاه قرمزی

        علی ضیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که ماه عسل سال قبلو حتی یبارم ندیدم اما بعدش یه عکس از علی ضیا دیدم با کت بنفش ضایع....بنفش بچگونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!ههههههههههههههه

      • آراس

        نه مهران جون داداش دخترم!!!!!!!آخه بچه جون این چه سوالیه میپرسی باباماپسریم.حالاماهم که ازش تعریف میکنیم شماچشاتون چهارتامیشه بابادادشمونه دوسش دارم، تعجب نکن که پسراهم ازش تعریف میکنن خوب ماپسراهم دل داریم دوسش داریم من به پسرادیگه کاری نداریم چون میدونم که تمامابهش حسودی میکنن فقط داش احسان

      • sirvan

        ولش کن داداش اراس....عشق احسان

    • مبینا

      خیلی حرفم تکراریه اما خدایی همه چی تمومه اصلام خودشونمیگیره

    • ققنوس

      لباس پوشیدن احسان حرف ندارد به این میگن مجری منظم دمت گرم احسان
      برنامه ماه عسل فوق العاده است مخصوصا با احسان جون

    • بدون نام

      خوب

    • بدون نام

      چشم هاش هم لنز هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        boro baba

      • رکسانا

        چشاش رنگی دیگه...
        دقیقا چشاش ادمو درگیر میکنه...

      • آراس

        نه باباعزیزماله خودشه خوشگلی وهزاردردسرفقط احسان

      • rOoHiNa

        LeNz????
        Bi KaRe Har rOoZ LeNz BeZaReeee????He....!!!

      • آیدا

        یعنی بعد از این همه سال نفهمیدی لنز نیست ؟

    • سارا

      همه نوع مردمی دوستش دارند امید وارم دوست داشتنی تر بشوند

    • Asemoni

      خیلی خیلی خوشتیپ هستن امسال واقعا برنامه شون و همینطور خودشون عالی بودن ...

    • مهدی

      به این میگید خوش تیپ خاک توسرتون پس منوببینین چی میگید

      پاسخ ها

      • sirvan

        میگیم بدتیپ....................

      • سارا

        خوب بیا ببینیمت ... دم در بده

      • بدون نام

        آره شهریا یه زن دائمی و100زن صیغه ای دارن توده ازاین خبرانیس

    • علیرضا

      اندام خوب ومناسب درکنار شیک پوش بودنش واجریا فوق العاده.س

    • شیوا

      سبک لباس پوشیدنش فوق العادس .بابا مردیم از بس این مجری های بی رنگ و لعاب صدا سیما رو دیدیم بزارین یکم علیخانی ببینیم دلمون وا شه تو رو قران!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی احسان فقط می تونه یکبار ازدواج کنه قابل توجه دخترااااااااا
        همتونو نمی تونه بگیره
        متاسفم دخترا
        تا شما یکی و میبینید خوشتیپ نفر قبلی و میپیچونید مگه نه؟

      • هاج

        این کیه که میگه احسان فقط یه بار میتونه ازدواج کنه کی خواسته ازدواج کنه .یکی از یکی تعریف میکنه دلیل بر اینکه میخواد باهاش ازدواج کنه حتما تو ده شما ایجوریه

      • آیدا

        آی گل گفتی شیوا گل گفتی

    • ستاره

      پسرا چرا دارید از حسادت منفجر میشید؟

      پاسخ ها

      • هاج

        ستاره جون چشم ندارن یه آدم موفق رو ببینن

    • هستی سروش

      کلا اقایون حسودن.دقت کنید فقط مردا بد گفتن.
      حسوووووودای بدبخت
      چشم ندارید یه مرررررررردو ببینید؟؟؟؟؟!!!!!چشلتونو درویش کنید

    • به تو چه

      پسر به این میگن

      کلا همه چی تمومه

      کور شه چش حسودااا

    • کیو

      دخترخانمای عزیزی که طرزفکرشون مثل عمه بزرگ منه این بچه سوسولو خوش تیپ میدونن. تقصیری ندارن چون از صبح تا شب تو خونه هستن و دم افطار این اقارو میبینن و فکر میکنن تو کل دنیا فقط اینه.
      بنظر من خیلیم بیریخت و شلخته است

      پاسخ ها

      • هتی

        اینهمه پسر رو که ازش تعریف میکنن نمیبینی؟ عمه بزرگ شما اتفاقا خیلی امروزی تشریف دارن شما یا حسادت میکنین یا کلا بد سلیقه اید..در ضمن تو خانواده شما رسمه دختر صبح تا شب تو خونه میشینه ما که از صبح تا غروب سر کاریم

      • رامین

        احتمالا محل کار خانم هتی یه مدرسه دخترونست که توش ورود اقایون ممنوعه.

      • هتی

        اره مدرسه خواهرته... بنده نائب رئیس شرکت فنی مهندسی... هستم که کلا دارم با افراد محترمی چون شما سر و کله میزنم!!!!

      • roOHina

        tO KhOobiiiiii......!HeHehE.....!!!

      • مهدی

        دمت گرم داداش مثل خودم فکرمیکنی مرد بایدسبیل داشته باشه نه مثل زنهاابروبرداره

    • سمیرا

      منم اگه انقدر لباس داشتم خوب بلد بودم چجوری ست کنم.

      پاسخ ها

      • هتی

        عزیزم لباس داری زیادم داری باید حوصله کنی تا با هم ست کنیشون

    • وحید

      والا ما هم که پسریم عاشق تیپ و قیافه شیم
      پس بیخودی حسادت نکنین که حرف نداره

    • خاور ی

      مرسی از اجرای خوبشون . چهره ی بسیار متین و آرومی دارن .

    • مرورگر وب

      ماشاالله به اين همه كلاس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • hanna

        متين و آرومممممممممممممممممممممممم؟؟؟؟؟
        شيطوني داره از سرو روش ميريزه........

    • میگ میگ

      احسان ی دونست...همه چی تمومه...

    • سپیده

      من که واقعاً دوستش دارم. عاشقتم احسان جان. فقط یه دونه ای . از هر نظر بیستی. تیپ، قیافه، مجری گری

    • زهرا

      عاشق خودتو تیپتم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی احسان فقط می تونه یکبار ازدواج کنه قابل توجه دخترااااااااا
        همتونو نمی تونه بگیره
        متاسفم دخترا
        تا شما یکی و میبینید خوشتیپ نفر قبلی و میپیچونید مگه نه؟

    • پريسا

      تنها نقطه مثبت صدا و سيما(((((عادل فردوسي پور و احسان عليخاني))))

    • عاطفه

      جالبه من كه اصلا به لباساش دقت نكرده بودم
      هنر يه مجري تيپ و قيافه نيست صداقت و اشرافش به تمام حوزه هاي مورد بحثشه و اينكه نبايد چيزي بگه كه سوژه رسانه ها بشه...

      پاسخ ها

      • رامین

        گل گفتی

    • sanaz

      فوق العاده است....عاششششششششششقشششم...

    • پریسا

      اصلا ربطی به لباس پوشیدنش نداره اینقدر که جذابه همه چی بهش میاد
      بقیه هم حسودیشون نشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ول خوشم اومد

    • سریر

      برای دخترهایی که به ایشون ابراز علاقه کردند ( ان هم ازنوع ابراز علاقه ... )متاسفم . مثل اینکه واقعا سرمایه گذاری غرب برای به لجن کشاندن جوانان ما به خصوص دخترها به بهترین شکل ممکن جواب داده . ما مگه مسلمون نیستیم ما مگه مرید علی و فاطمه نیستیم پس چرا به این وضع و حال افتادیم که یه پسر جوان جلوی دوربین رسانه ملی تو ماه مبارک یک لباس زننده و چسبناک تنش میکنه که همه برجستگی های بدنش معلوم میشه و از اون طرف دخترهای جامعه ما که باید در حریمی از حیا و عفاف قرار داشته باشن میان و میگن ما عاشقشیم و بزرگترین ارزومون دیدن ایشون از نزدیک . به کجا داریم میریم ؟؟ مردامون که بی غیرت شدن رفت پی کارش حالا باید یه دست مریضاد به دخترهای جوان گفت .در اینکه اقای علیخانی مجری فوق العاده ای است شکی نیست . خوش چهره و خوش پوش و خوش بیان و دارای یک کاریزمای چند وجهی اما نباید به ایشون اجازه داد که یک برنامه ذاتا دینی را به یک شوی تلویزیونی که تنها هدفش جذب مخاطب بیشتر است تبدیل کند . من نمیگویم چرا این همه لباس و چرا به این شکل فشن من میگویم پشت این کار سیاست جذب مخاطب ان هم از نوع دختران قرار دارد .وچه بخواهیم و چه نخواهیم با این کار در ضمیر ناخوداگاه جوانان مد گرایی و فشن پرستی را القا خواهیم کرد به خصوص در دختران که باعث میشود معیارهای ازدواج انان از اخلاق و مذهب به مدگرایی و خوش پوش بودن و شبیه بودن به مرد رویاهایشان تبدیل شود .من هم یه پسر جوان ام ولی میگم دختر باید حیا داشته باشه پسر باید غیرت داشته باشه ولی مثل اینکه حیا در دختران ظاهربین امروزی متنفر از دین و غیرت و اخلاق و منش دینی در پسران ابرو برداشته امروزی گوهری نایاب شده است . بیایید به اصل خودموون برگردیم به حیا به دین و زیبایی های دین . حرف اخرم با خانم هاست : تنها به پسری علاقه داشته باشید که در اینده بتونه هم نفس و همسر شما باشه .
      ولی میدانم که این حرف ها نمیتواند علاج این تنفر افسارگسیخته جوانان امروزی ما از دین باشد .

      پاسخ ها

      • zahra

        حرف دل منوزدی.
        اگه الان مطلبی درباره ی یکی ازائمه بود،یه نفرهم نظرنمیداد.
        اتفاقاائمه ی ماهم خیلی زیبابودن.اگه اونارودیده بودیم چی میگفتیم؟؟؟؟؟

      • طاهر

        ایول به این غیرتت:)

      • محسن

        این تعداد لایک!!!!!!!!!!!من خودم2 ساعت پیش چک کردم 3 بود مثبتا.دارین اعتبار سایت خودتونو میبرین زیر سوال..برسی بشه لطفا

      • saba

        اگر درستش نمیکنین توجیه کنید که چطور از ساعت 7ونیم تا الان این لایکا شدن 503...درستش کنین کامنتا بیشتر موافق احسانن.سایت میره زیر سوال

      • ندا

        خب یعنی چ؟؟؟؟؟؟؟همه کامنتا در حد هم لایک خوردن اونوقت این یهو شده اینقد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        بچه ها؟؟؟؟؟؟؟ مثبت ها مشکوک نیست؟

      • من

        من هوادار 6اتیشه ایشونم..این لایکا فیک اند.حداقل ببرین بالا مخالف هارو هم.بهتون پیشنهاد میکنم ((چرا «ماه عسل» دشمن دارد؟)) رو بذارید تو سایت

      • سیما

        حرف حساب جواب نداره
        واقعا گل گفتی و کامل
        همین خانمای محترمی که اینگونه ابراز علاقه میکنن همونایی هستن که 6 ماه بعد عروسی دنبال طلاق و جدایی هستن.
        خیلیامون فکر میکنیم که میدونیم ولی اصل موضوع اینه که تو جهل مرکب گیر کردیم و اصلا نمیدونیم که نمیدونیم.
        این حالت در بین ما دخترا خیلی بیشتره چون عقلمون اسیر احساساتمونه. بجای اینکه این احساسات رو عمق بدیم و ریشه دارش کنیم . داریم کسترشش میدیم.
        روزی هزار بار عاشق و فارغ میشیم بدون اینکه فکر کنیم این عمرمونه که داره تلف میشه.
        هر پسری زیر ابرو برداره و لباس تنگ بپوشه و خودشو شبیه دخترا بکنه طرفدارش میشیم و خودمونو براش میکشیم و احترام هم براش میذاریم غافل از اینکه آیا این شخص هم همون احترام رو واسه ما قائله یا داره از احساسات و شعور و نقطه ضعف ما سوء استفاده میکنه در جهت معروف و مشهور شدن خودش.
        چیزی که واضحه اینه که معمولا مجریان تلویزیون بخصوص شومن ها جلوی دوربین فیلم بازی میکنن و برا جلب مخاطب به هر حربه ای دست میزنن. و خود واقعیشون نیستن. و همیشه تضاد شخصیتی دارن. برا همین همشون تو زندگی شخصیشون به مشکل برمیخورنو بعد یه مدت از صحنه ها محو میشن.
        پس عاقل باشیم و بخاطر یکی دیگه که عمر بازی کردنش کوتاهه به جون هم نیفتیم و با یکدیگر دشمنی نکنیم. این هم رفتنیه مثل بقیه بازیگرا و مجریا. از آقای فرزاد حسنی که بهتر نیست.

      • هلن

        سریر جان غیرت دخترا بر باد رفته،فنا شده،تازه با توهینی که جناب علیخانی به دخترا کردن من گفتم دخترا غوغا میکنن.دیدم نه!قیافه ی نه چندان جذابش بیشتر از حرفاش اثر داره...

      • ......

        اینجا چه خبره؟؟؟؟چطوری از نیم ساعت پیش از 500 شد 1000؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه به اینجا هم نمیشه اعتماد کرد

      • ...

        خیلی ضایع داره میبره بالا

      • همساده

        سایتتون دیگه پیش من هیچ اعتباری نداره

      • همساده

        روحانی بیا جمعش کن تو تعداد لایک هم دارن تقلب میکنن

      • بهنام

        روحانی کجاییییییی؟؟؟؟ما به روحانی رای دادیم واسه همین دیگه راحت بپوشیم.هرچی خواستیم بپوشیم.حالا یکی اومده و داره باب میل جوونا لباس میپوشه باید راجع بش اینجوری بگیم؟؟؟اتفاقا نشون میده دورو نی..خوبه جلو مردم یجور بپوشه جاهای دیگه یجور دیگه؟؟؟؟حالا بزن لایک سریرو تو یدقه بکن 2000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تقلب بزرگ

      • نگار

        سیما = رویا
        ایییییییییی فرزاد حسنی

      • یشیم تاشکیران

        چرا شلوغش کردی؟؟؟
        جلف که نیست
        خیلیم باوقار و اقاست
        چشم سریر هم کف پاش

      • همساده

        شما واسه من توضیح بدین چطور از 3 تو 5 دقه شد 500 بعد تو 1 دقه شد 1045 بعد چطور تو 5 دقه دوباره شد 1501؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • مـاریــا

        هَـرچـی به وقـتــِـ خُـودش!!!
        ائمــه جــدا
        دیــن جـدا ... دنــیــآ هم جــدا....!!!!!!!
        در جـوابــ زهـرا جـان...!

      • مـاریـا

        بیشــر تر از یک بــار میشــه لــایکـــ کــرد!!!
        پـس حـتــمــاً نـویـسـنده ی این نظــر یـا هــر فــردی که مخــالفــ بـا آقـای عـلـیـخـانی هسـت این کـارو کرده(چـندیـن بـار لــایکــ کـرده )....!!!!

        مـن که نظـر سـریـر رو قـبول نـدارم....!

      • مـاریــآ

        ==>یک لباس زننده و چسبناک تنش میکنه که همه برجستگی های بدنش معلوم میشه

      • همساده

        مرسی لایکارو درست کردی
        مجله مچکریم
        اصلا این مطلبو کسی بهش + نمیده

      • همساده

        بازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • فامیل راه دور

        واسه خودتون + میدین.حتما با خودتونم حال میکنید چقد طرفدار دارید(توهم در حد لالیگا)..همه ضد این مطلبن...واقعا چرته..

      • محمدرضا سمش

        سلام...قبول کنید واسه ما که تعصب خاصی رو احسان داریم سخته الکی کامنت ضد احسان بدون اینکه کسی واسش لایک بزنه +هاش یهو اینقد زیاد شن...نمیخواین ی فکری به حال این مشکل کنین؟؟؟؟؟؟؟

      • rOoHina

        ایــن آدمـی کـه ایــن مـطـلبــ رو ایــن هـمـه لــایکـــ کــرده خــیــلــــی عــقــده ایــه!!!هههههههه
        دِ آخــه بیــچـــاره ؛ یه جــوری سوتــی دادی که کـسی نیـس جمـعش کنــهـ!!!
        اگــه ایــن ســایتـــ این هــمه(انـدازه ای که لــایکـــ خــورده) بـازدید کننده داشتـــ که الــان بایــد توو گیــنس ثبتـــ میــشد!!!!ههههههه . . . .!عــقـده هـاتــو جــای دیگــه ای خــالی کـن عمـو!هـه ...!!

      • shaghayegh

        bro baba yeki khoshgele ba birjame ham biad mese ehsan jigaaaaaaaaarrreee

      • سمیه

        از وقتی شما پسرها فقط چشم و ابرو و دهن و دماغ عمل کردهء دخترها شد ملاکتون واسه ازدواج ما هم گفتیم مقابله به مثل کنیم خوش بگذره دور هم...!!!!

      • هاج

        تکبیر حاج آقا تقبل الله میشه یه کم مارو هم ارشاد کنین

      • یشیم تاشکیران

        همچین میگه انگار جلفه
        خیلیم شیک و با کلاس و باوقار و اقاست
        چشم سریر کف پاهاش

      • سیما

        سریر جان با این کامنهایی که امروز خوندم دستگیرم شد که نسل جدید ما فکر کردن بلد نیست. اونم بخاطر اینه که مطالعه ندارن خودتو خسته نکن خواهرجان.
        عقلشون به چشمشونه و اصل موضوع رو بیخیال شدن. لابد بپرسی همشونم مهندسی خوندن و یا پزشکی میخونن و یا دانشجوی ارشدن ولی به اندازه یه بچه دبستانی سواد ندارن. چون خودشونو محدود کردن به جزوه های سی صفحه ای درساشون.
        آدمی که تو 20 یا 25 سال خوب رو از بد تشخیص نده دیگه مسیر خودشو انتخاب کرده و اون مسیر نفهمیدنه.
        بهتره آب در هاون نکوبیم و برای همگی آرزوی سلامتی بکنیم

      • آراس

        اووووووووووووووووووووواهههههههههههههههههههه بابادیگه این مجله هم انقدربازدیدکننده نداره واقعامسخره است حالایه خوشتیپم بین این بدتیپاپیدامیشه شماحسودی نکنیدباباسریرجون دیگه زننده هم نیست بی انصافی نکن.واقعاکه به مرداتوهین کردی بایدیه دست مریضات به خودت گفت!عزیزم این شوی لباس نیست توهم نزن احسان انقدربرامخاطباش احترام قائله ودوسشون داره که بخاطراونا لباساشوعوض میکنه تابیننده خسته نشه متاسفانه درکشونداری تشخیص بدی اینکارابراچیه خب انتظاری هم ازانسانهای کوته فکرنمیره،پای برنامه های احسان عزیزخانواده میشینه توفقط اینجارومیبینی که دخترا هم ازش حمایت میکنن مطمئن باش خانواده پای برنامه هاش میشینه!منظورت اززیرابروورداشتن هم مطمئنااحسان نیست حالا اگه هم بودبایدبهت بگم واقعاکه دراشتباهی چون کسی که اینکاروکرده فرزادحسنی وبس،وحرف آخرت که واقعاکپ حرف احسانه واقعاانقدرمعلومه دوسش داری که حرفاتم ازرواون کپ میزنی جالبه زودترازاینکه توبراآبجیادل بسوزونی داش احسان سوزوندواین حرفاروتویکی ازبرنامه هاش زدتوناراحت نباش!داش احسان گلم موفق باشی به امیدسقوط حسودانت

      • عشق فقط احسان

        منفیاشو باید باشن 10000000000 تا
        تا درست بشه
        فقط احسان

      • سینا

        زیرابرو برداشتن کار حسنیه
        اییییییی
        چقد بد اجرا میکنه
        اما بازم نسبت به علی ضیا سره
        سلطان فقط احسان
        احسان عاشقتیم
        روحانی مچکریم
        باسپاس فراوان از اقای خاتمی

      • سریر

        متاسفم از بابت اینکه بزرگترین تفریح ما ایرانیها مسخره کردن مردم و توهین به افرادی است که نقد ما ودیدگاه های ما رو میکنند .

      • سریر

        متاسفم از بابت اینکه بزرگترین تفریح ما ایرانیها مسخره کردن مردم و توهین به افرادی است که نقد ما ودیدگاه های ما رو میکنند . من نمیدانم که به چه شکل این لایک ها بالا رفت و به این حد رسید که به نظر خودم هم خنده دار بود ولی دوستان ای کاش 1 % احتمال میدادند که این کار من نباشه . و بعد زود قضاوت نمیکردند و مرا مورد الطاف مخصوص خود قرار نمی داند .و ای کاش به اصل مطلب و محتوا توجه میکردند و نه به حاشیه و بحث لایک و دیس لایک ها . دوست عزیزی امد گفت که این تعداد لباس ها به خاطر احترام به بیننده است و نه چیز دیگر . حالا فقط من یک سوال دارم : کجای استانداردهای اجرا اورده شده که برای هر برنامه باید یک دست لباس جدید پوشید ؟ و در کدوم برنامه زنده به خیل عظیم بینندگان که در این برنامه دختران میباشد توهین میشود . ؟ این دو مورد را چگونه باهم میتوانید هضم کنید ؟ایا هنوز برای شما ثابت نشده که مجری برنامه با این حرف وتوهین به خانم های محترم توزرد بودن خودش رو فریاد زد ؟. چه طور ان اولی برای احترام به مخاطب است ولی در برابر این توهین حتی دختران سکوت کردند . در ضمن کسانی که مخالف حرف من هستند با دلیل بگوین چرا ؟ حرف هایی که دوستان عزیزم در مخالفت با این برادر کوچکشان زدند بیشتر از سر لجبازی کودکانه و توهین نابخردانه بود . من از زاویه دین به موضوع نگاه کردم و لایه های پنهان تاثیر مخرب این قبیل برنامه ها را در زندگی جوانان متذکر شدم . بر خلاف دوست دیگری که گفت : هرچی به وقت خودش - ائمه جدا - دین جدا که معتقدم این تفکر ناشی از گفتمانی است که دشمنان اسلام برای مهجور ساختن دین در ذهن جوانان ایرانی طراحی کرده اند که این سناریوی شیطانی توسط رسانه داخلی و خارجی به بهترین شکل ممکن در حال اجرا است و ماحصل ان را هم میتوان در بازخوردهای عزیزان در این پست خبری به وضوح دید .(گفتمان اومانیسم و دین زدایی از ذهن جوانان ) که دقیقا با عباراتی مثل : هر چیزی جای خودش ... و اینکه دلت باید پاک باشه و ... مطرح میشود . ولی افسوس که نمیدانستم که بیشتر مخاطبان این سایت وزین و جوان پسند و پرمحتوا را نه جوانان بلکه کودکانی تشکیل دادهاند که هنوز تا رسیدن به بلوغ فکری و رشد بینش و نگرش منطقی فاصله زیادی دارند . از دوستانی که از بازخورد برادر کوچکترشان هم دفاع کردند سپاسگزارم .

      • سمانه

        من نمیدونم شما کی هستید ولی کامنت شما پر از منطق و استدلال هست ! وبرام جالب بود که میون این همه کامنت تهوع آور یه کامنت درست وحسابی پیدا شده!!!!!!!!!!
        درود بر شما جناب سریرحتی اگه چند میلیارد کامنتتون لایک بخوره حقتونه!!!

      • محمدرضا65

        برو بابا
        دیگه نیا اینورا
        خوش تیپی جرمه؟؟؟؟
        باید ی پیراهن وشلوار ساده با چفیه داشته باشه که شما خوشتون بیاد؟؟؟
        باب میل جوونا میپوشه
        بد نیست وقتی میری بیرون یه نگاه به تیپ مردم بندازی
        خودت + دادی هیشکی دیگه این نطق بلند بالای تورو قبول نداره
        احسان سلطان اجراست
        فکر کنم ما بوقیم!!!!فقط دخترا؟؟؟؟؟!!!!
        نه اقا این برنامه از همه قشر و سن بیننده داره

      • محمد

        کی لایکارو دست کاری میکنه؟؟؟؟؟
        دستت رو شد
        گویا بعضی ها از دیس لایک ها شکایت دارن در حالی که نمیدونن با موزیلا فایر فاکس چندین لایک میشه داد!!در حالی که با گوگل کروم اصلا وابدا !!!!

      • مــآریت

        ســــآلِ 88 یـــه دُختــــَــر خــانومــی کــه نَفـــرِ اوّلِ کــنکـــور ســـراســری ریــاضــی شده بــودن؛ اومــَدن تــو ایــن بــرنـامه!!!هــمون موقــع اگه ببیننده ی ایــن بــرنــامه بوده بــاشین بــاید یـادتون بـاشه ک آقآی علیخـــانی به ایــن خــانوم هم گـفـتن تــآ خـبری نیســت ز شـوی ز گهوآره تـا گور دانش بجــوی!!!و به نظـرم اگه قـرآر بود کسی نـاراحتــ بشه بـاید اون خانوم ناراحت میشدن!که دیدین بـا وجودِ اینکه رو در رو ایـن حـــرفـ ـ ـ بهـ ایشـون گفـتهـ شد بـازم نـآراحتــ نشدن!
        وبه نظـرم حـق بآ آقـای عـلیـخـ ـانیِ!
        تـو ایــن دوره زمـونه پسـر خـ ـوب لــامـوجود!!!

    • سولماز

      احسان خوبه اما 1عیب بزرگ داره که اونم پرسپولیسی بودنشه...........
      من دخترخالشم.........

      پاسخ ها

      • شروین

        خوشبختم من عموشم.......

      • shamim

        بزرگترین حسنش همینه...

      • بدون نام

        خوشبختم منم دختر عمه بزرگشم

      • rOoHina

        MaN KhAHaResham!!!SOLMaZ BiYa khOoNamoON BaW!!!MoRDam Az baS naDiDameeeet.....heheheh!!!

      • shayesteh

        boro baaaw che dokhtarkhalei? darzemn manam dokhtardayisham LOL

      • هاج

        منم موافقم با اجازه همگی منم خواهرشم

      • مهدی

        فقط اس

      • آراس

        آبجی عیب بزرگوتوداری که هنوزهم نمیدونی پرافتخارترین وپرطرفدارترین تیم فقط پرسپولیسه!جووووووووووونی داش احسان پرسپولیسی قرررررررررررمزته

      • نگار

        اسم خواهراش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی میدونه

      • هاح

        عزیزم خواهراش منم و roohina دیگه

      • روهیـنــا

        بعله!منو هـاج!خـواهراشیم دیگـــه!!هـ×ـه!

    • مهران

      ولی احسان فقط می تونه یکبار ازدواج کنه قابل توجه دخترااااااااا
      همتونو نمی تونه بگیره

      پاسخ ها

      • rOohina

        jOoONe MeHraaaan!!RaSt miGiiiii????
        Na baBaaaa???!!
        He....!
        BeshiN BiNim BaW!!!

      • هاج

        کشتی تو مار رو از بس اینو گفتی اه اه اه

    • پریسا

      تیپش خوبه ولی اجرا اصلا خوب نیست

    • آدرین

      نیگا کنید این علیخانی اونقدر لب مبل میشینه که آدم کل برنامه استرس داره بیفته،
      تو همه ی عکساشم مشخصه!!!
      البته من تا حالا دوبار بیشتر استرس نگرفتم چون فقط دو بار برنامشو دیدم

    • ramin

      حالا خوب عکس برد پیت رو نذاشتن وگرنه خودشونو میکشتن.....

      پاسخ ها

      • .....rOoHina

        Age AXe tO rO MiZashtaN Chi MisHoD????
        LabOD MiTeRekiDim Az KhANdeee.....!!!

      • هاج

        عکس تو رو میزاشتن به عنوان تبلیغ برنامه راز بقا

    • مهران

      ولی احسان فقط می تونه یکبار ازدواج کنه قابل توجه دخترااااااااا
      همتونو نمی تونه بگیره

      پاسخ ها

      • 1111

        تو هیچی دیگه بلد نیستی بگی؟؟؟؟؟؟تو برو اول حرف زدن یاد بگیر

      • هاج

        1111 مرسی این مهران کشت خودشو از بس اینو گفت دیوونه شد بدبخت

      • دختر پارس

        جناب مهران خان میشه لطف کنی کمت چرت و پرت بنویسی.چه ربطی داره اگه یکی داره از یکی تعریف میکنه حتما میخواد باهاش ازدواج کنه . مامان بزرگ من احسان خیلی دوست داره و ازش تعریف میکنه معنیش اینکه عاشقشه .جمع کن بساطتتو

    • خردادي

      چه كار كنيم خوب ؟ بس كه شما پسراي شلخته رو ديديم فكر ميكنيم ايشون خيلي خوشتيپن . دلمونو واقعا به چيتون خوش كنيم ؟ به ريشاي بلند فرفريتون به شلوار گل و گشاد و آويزونتون ؟ به موهاي هپليتون ؟به اخلاقتون ؟...... نه خدايي به چيتون ؟

      پاسخ ها

      • شروین

        به قول دوست عزیزمون احسان فقط می تونه یکبار ازدواج کنه .....

      • ستاره

        خردادی تو دختری؟؟؟فک میکردم پسری...

      • خردادي

        هم تو هم دوست عزيزت احسان خجالت بكشيد .
        مثل شما باشيم خوبه كه 4 تا اصلي 40 تا فرعي و 400 تا دوست دختر داشته باشيم ؟

    • بدون نام

      دماغش باد داره .....خپلووووووووو

      پاسخ ها

      • ویدا6988

        ایول !
        گل گفتی !

    • ana

      به نظرم به خاطر توجه به همه ی جوانب ازجمله لباس وتیپ واستیل وسبک اجرا خاص ودوست داشتنیه موفق باشی احسان جان

    • shamim

      در خوش تیپ بودن ایشون شکی نیست ولی توهین ایشون به دختر خانوم ها (وقتی خبری نیست زشوی..............) قابل تامل هست!!به نظر من حتی به عنوان مزاح هم قشنگ نبود!!!!

      پاسخ ها

      • الی

        بابا ما که دیگه خودمون میدونیم راست گفته بنده خدا...حرف دلمونو زده

      • هلن

        چه عجب یکی به غیرتش برخورد این موضوع رو گفت.علیخانی بی ادب
        خودش پیر پسر مونده باز به دخترا ایراد میگیره

    • سامان

      اقای علیخانی واقعا خوشتیپ و و خوشگل و مجری توانمندی هستند در این شکی نیست ولی در پاسخ به اون خانومهایی که پسرها رو حسود میدونن میخوام بگم زیبایی و خوشگلی برای شماها جالب و جذاب هست وبهمین خاطر فکرو ذکر شبانه روزتون شده جراحی صورت و هیکل و رژیم و ارایشهای مختلف و...شاید یه پسری بپسنددتون و از مشکل بی شوهری نجات پیدا کنید و اونهایی که شوهر دارند هم عقده های ناشی از مطلوب نبودن شوهرشون رو با تیپ زدن و ارایش کردن و مورد توجه مردهای دیگه قرار گرفتن جبران میکنن .ما پسرها اگه زشتم باشیم باز خیلی از خوشگل ترین شما دخترها که با دیدن یه ماشین مدل بال و یا کمی پول خرج کردن حاضرید التماس کنید که تحویلتون بگیریم بهتریم ولی ما همه میدونیم که شما ها قیافه هاتون همش مصنوعیه ولی متاسفم که حتی با این همه ارایش و جنگولک بازی هم باز هر روز زشت تر از دیروزید البته استثناهایی هم وجو د داره که زیبا هستند و خوشکلیشون رو برای نزدیکان و محارم خودشون نگه میدارن نه اینکه در معرض دید همگان قرار بدن تا شاید یه پسری حتی زشت تحویلشون بگیره ...

      پاسخ ها

      • سمانه5555

        شاید باور نکنی جناب سامان ولی من اولین باره که در یک فضای مجازی کامنت میذارم!
        کامنت های دختران بی حیا همیشه برام حالت تهوع بر انگیزه ! شکی درش نیست!
        کسانی هم که کارشون فقط کامنت گذاشتن اینور واونور هست به نظرم تعادل شخصیتی ندارن!
        کامنت شما هم تهوع آور تر از کامنت دختران هست! فکر کنم موقعی که این کامنت را مینوشتید در حالت جوگیری بودید !!
        من آقای علیخانی رو به عنوان یک مجری خوب قبول دارم ولی سرم رو از تنم جدا کنن قربون صدقه ی مرد نامحرم نمیرم !!!!!!!!!!!!!!!
        جناب عاغای جوگیر !!!!! وقتی کامنت میگذارین یا عمومیت را در نظر بگیرید یا افراد خاصی رو مد نظرتون قراربدید!!!
        این جمله ی آخرتون که شاید پسری زشت تحویل بگیره فکر کنم راجع به دختران زیبا وباحیا بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        در اطرافیان من همکاران خانومی زندگی میکنند که علاوه بر زیبایی طبیعیشون در کارشون بسیار موفق هستند وبه تحویل آقایون هم نیازی ندارند !!!! وجالب اینجاست که از ازدواج هم گریزانند!
        جناب آقای سامان واقعا چرا فکر کردید که تمام بانوان مخصوصا بانوان با حیا به تحویلات پسران زشت احتیاج دارند!
        چون شما در این کامنت تمام دختران رو مخاطب قرار داید پس توهین بزرگی کردین !
        عاغای جوگیر شاید کامنت تهوع آور دختران از روی اقتضای سنشون باشه ! ولی کامنت غیر منطقی شما به هیچ وجه با عقل جور در نمیاد!
        متاسفم براتون...............................

      • آراس

        ای جونم فدای توداش سامان گل عشقی فقط احسان

      • نگار

        سمانه جان ماهم واسه تو متاسفیم
        اصلا به تو چه
        ما قربون صدقش میریم
        تو میتونی نری
        الهی فداش شی

      • شمیم

        آقای سامان و خانم نگاربه نظر میرسه شما هردو مشکل شخصیتی دارید پیشنهاد میکنم به روانپزشک مراجعه کنید !!!

      • کاربر

        اتفاقا حرف متین وبه جا رو خانوم سمانه داده نگار خانوم!!!!!!
        واقعا تهوع آور ترین کامنت هارو میشه اینجا یافت !!! واقعا که !

      • عاطفه69

        یادتونه فرزاد موهاشو مش کرده بود؟؟
        من قشنگ یادمه
        روی جلد مجله خانواده سبز

      • سامی

        بابا بیخیال
        چقد لایک!!!!!!!!!!!
        کدوم عقده ای داره کرم میریزه؟؟؟
        ی نفری چندتا لایک میزنی؟؟؟
        ب نظرت کسی باور میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • آراس

      فدات داداش احسان جون که ماشالاانقدرخوشگل وخوش تیپوماه وهمه چی تمومی ازهمه دوستان که واقعاحقوگفتن تشکرمیکنم وحسوداهم که دیگه ولشون کنیدچشم دیدن داش خوشگل وخوش تیپ ماروندارن جوووووووووووونم احسان خوش لباس

    • stsh

      من که از ایشون واجراشون خعلی بدم میاد و به نظرمن اقای علی ضیائ اجراشون بهتره
      تیپشون هم انچنان عالی نیس درضمن تو برنامه خیلی وسط حرف افراد میپره و زیادی حرف میزنه من که اصلا خوشم نمیاد ازش

      پاسخ ها

      • s

        تو خوبی

      • آراس

        همون ضیابرات کافیه بدسلیقه فقط داش احسان

      • رویا

        درسته وسط حرفشون میپره ولی اگه بخوان ادامه بدن که باید هرقسمت ازبرنامش ده ساعت بود

    • sara

      خیلی ازش بدم اومد پارسال آقای ضیاء با اینکه طرحی واسه برنامش نداشت ولی خیلی بهتر بود.
      با اون برنامه دیشبش که قتل رو جزئی از روند عادی زندگی نشون داد. انگار ایشون خودش قاتل بوده یا از یه خانواده ای قاتل پا شده اومده مجری شده.
      اصلا نمیدونم این بشر چه علاقه ای به بخشیدن قاتلای اراذل اوباش داره!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • احمدرضا

        علی ضیا چیش بهتر بود؟؟؟؟؟؟؟؟نه میخوام واسم توضیح بدی....هان؟؟؟؟؟؟بگو....بده مگه؟؟؟؟عفو کردن بده؟؟؟؟هان؟؟؟؟من خودم عمومو کشتن رضایت دادیم به پسره...کار بدی کردیم؟؟؟؟علی ضیا خاک پای احسانم نیست...بعدشم اینجا راجع به تیپ احسان میحرفن نه برنامش

      • محسن

        مطمئنی این لایکا اشتباه نشده؟؟؟؟؟؟؟یه نگاهی به کل کامنتا کنین...اشتباه شده

      • محسن

        تو 2 ساعت از 0 رسید به 103؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • آراس

        باحرف داش احمدرضاموافقم باباساراتواساسامشکل داری فقط داش احسان

      • نگین

        علی ضیا خیلی لوس بود این خیلی بهتره

    • یک ایرانی

      یک خسته نباشی به احسان گرامی به خاطر این برنامه زیبایی که دارند .

    • فاطمه

      چراانقدر باهم بحث میکنین دخترااقااحسان که نمیاد هیچ کدوم ازشماروبگیره پس برین سرخونه زندگیتوناگه بخوان بهش فکرکنینو.....ترشی میشین

      پاسخ ها

      • رویا

        ایول فاطمه جون نظربعضیاشون که واقعا سوژس واسه ملت

    • فرزانه

      واقعا مطلب جالبی بود
      خداییش خیلی خوش تیپه اصلا این پسر همه چی تمومه
      عمو عسلی همیشه موفق پیروز باشی

    • ملیکاو مریم

      عاششششششششقشششششم.............وقتی لباسهای تیره میپوشه جیییییییگر میشه دلم میخواد..........

      پاسخ ها

      • سریر

        استغفار کنید .

      • کاربر

        خدایا ما را از دست این انسان های شیطان نما حفظ کن
        در ضمن من خود احسان هستم
        خجالت بکشید همگی

      • محمد

        من موندم سریر تو چطوری سایتو دور زدی لایکات رو کردی 1045؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟اخه کی به متن تو رای میده؟؟؟؟؟؟؟

      • نفس

        منم فرزاد حسنیه چندشم

      • سارا

        با سریر موافقم.
        دوستای گلم. دخترای نازنین
        چشم کانال مستقیمی به روح و افکار انسانه.
        من خودم وقتی میبینم دارم نگاه نافذی از روی لذت می کنم . چشممو می دزدم
        اگه ندزدم شیطان دلمو می دزده

        بچه ها مراقب پاکی دلتون باشید

      • هاج

        حاج اقا شما واسشون استغفار کن .ای کاربره که جو احسان بودن گرفتتش خوب میشی آره تو خود احسانی آره

      • دختر پارس

        نفس جون آزاده خانم چطوره خوبه چه کار میکنه ای روزا؟

      • رویا

        توخیالت خوش باش هرکارمیخوای بکن واقعا معنی طرفدار له کردی

    • ایرانی

      به نظرمن جدای ازخوش تیپی وشیک پوشی اینهمه لباسهای رنگارنگ دررسانه ملی ودراین برنامه مناسب نیست بعضی جوونهانگاه میکنندوخانواده روتحت فشارمیذارن بعضی هاهم حسرت میخورند!

      پاسخ ها

      • من

        جوون غلط میکنه بره کار کنه پول در بیاره حسرتم نخوره

      • رویا

        علیخانی مجریه مرجع تقلیدنیس که جوونا پیروش باشن

    • دختر

      خانوم هاااا مراقب خودباشید
      به کجاچنین شتابان به کجا داریم مییییییریییییم
      اقای علیخانی به طور علنی بیان کردن حالا که نیست خبرزشوی زگهواره تا گوردانش بجوی
      چراازخوددفاع نمی کنید من واقعا متاسف هستم برای تمامی خانوم هایی که ازخوددفاع نکردن ............خواهشا

      پاسخ ها

      • خردادي

        آخه ما ازدواج كرديم به خاطر همين به خودمون نمي گيريم :)

      • رویا

        شوخی بیجایی بودانصافا

    • دریا

      واقعا اجرایش عالیه خیلی خوبه عالیییییییییییییی

    • الی

      از همه کسانی که به احسان عزیز محبت دارن سپاس گذارم.واقعا فوق العاده هستن.فقط دوستان توهین نکنید انتقاد ایراد نداره اما هرگز به کسی که دنیای احترامه توهین نکنید.....

    • ضیا

      نا مردا این همه براتون برنامه اجرا کردم
      خدا مرگش بده دوباره اومد جایه منو گرفت:(

      پاسخ ها

      • احمدرضا

        بابا اخه کی میشینه راجع به تو بحرفه که یکی هم بیاد جاتو بگیره؟؟؟

      • دختر پارس

        اصلا تو آدمی که بخوایم درباره تو بحرفیم

      • بدون نام

        الکی جای ضیا نظر ندین گناه داره بابا

      • هستی

        بیچاره ضیا هم خیلی خوبه.چرا اینقدر دوست دارید بقیه رو بکوبید.هرکس جای خودش...

    • بدون نام

      وای وای بدم میاد ازش ....
      فقط داش ضیا

    • مهرنازوالهام

      ای جونم عاشقتیم عجب تیپی داری ما طرفدارای پروپاقرصتیم وهمیشه میمونیم جان ما توروخداهمیشه مجری ماه عسل بمون ای جووووووووووووووووووووووووووووووووووونم

      پاسخ ها

      • محمد

        این تعداد دیس لایکا مشکوکه

    • رضا

      عالیه هم اجراش هم خودش چشم حسوداش کور

    • مهرانه

      واقعا خیلی دستتون درد نکنه .برنامتون خیلی عالیه از زحمات اقای علی خانی و تمام عوامل متشکریم.

    • بدون نام

      منکه ماه عسل نگاه میکنم فقط بخاطر احسان علیخانی عاششششقششششم بیسته بیست

    • ایرانی

      بابا بی خیالش بشین چرا این ۳،۴هفته این بیچاره شده سوجه

      پاسخ ها

      • سمیرا

        سووووووووووووووجججججججججججهههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ddعتتعتعت

      اره دست صدا و سیما درد نکنه با این عجوبش انصفا عمو پورنگ از این قشنگ تر اجرا میکنه خخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • حانیه

        تو برو همون عمو پورنگتو ببین سنت به ماه عسل قد نمیده

    • eli

      باید هم ظاهر مناسبی داشته باشه کاملا طبیعه به هر حال برای مخاطبش احترام قایل میشه و جلو مردم درست لباس میپوشه...و جسارتش در اجراقابل تحسینه...

    • بدون نام

      یه جور خودنمایی بود. مراجع تقلید هم ساکت بودن چون ؟

    • بدون نام

      اقای رادان، این خودنمایی بود، برخورد کنید. نمی کنید چون تعامل دارید. ولی منو به جرم سرباز فراری می گیرد و میگد چرا کفش سفید پوشیدی؟ خدایا شکر.

    • رها

      با سلام به نظر من اقاي عليخاني مجري هست كه تا حد زيادي از نظر چهره و سبك لباس پوشيدن به شاخصه هاي استاندارد نزديك است و از نظر اجرا هم در حد خيلي خوبي ظاهر مي شود و بي انصافي است كه رشد و تلاشش را در طي اين چند سال ناديده بگيريم نميگويم بي عيب است اصلا اينگونه نيست اتفاقا اشتباهات زيادي هم دارد ولي نكته مهم اينه كه پتانسيل بهتر شدن را دارد و اين امر نيازمند زمان است

    • رها

      من یه دخترم ولی اصلا ظاهر پسرا برام مهم نیس چون عادی میشه ولی باید بگم واقعا برنامه شون و اجراشون عالیه لباس پوشیدنشم خوبه اگه بد لباس باشه مطمئنا باز ازش ایراد میگیرید که چرا مجری تلویزیون بد لباسه من که هر بار با دیدن برنامه اش فقط به خدا نزدیک تر میشم و دلم میشکنه و ازشم ممنونم چون تو برنامه اش خیلی چیزارو یاد گرفتم موفق باشه و ماه عسل بدون علیخانی واقعا دیدن نداره ماهتون عسل

      پاسخ ها

      • آیدا

        منم باهات موافقم

    • لیلا

      خودش هم خوشگله هم خوش تیپه اما از مهموناشون اصلا خوشم نیومده تا حالا اصلا جذابیت نداره ولی تنها چیزی که باعث میشه این برنامه رو نگان کنممجریه خیلی خوبشه که همهجوره فوق العادست پارسال که اقی ضیا بود اصلا خوب نبو هم مجری وهم برنامه فقط یه کم مهمونای بهتری بیارن

      پاسخ ها

      • رویا

        درسته ماه عسلو به اسم احسان علیخانی میشناسیم ولی اگه شماهم کمترمحوقیافش بشین متوجه میشین که اکثرمهمون هاشون داستان زنگیشون جذابه

    • بدون نام

      مشکل ما جهان سومی ها همینه که فقط روی ظاهر آدما قضاوت میکنیم ، کاری به باطنشون نداریم . همه چیز رو سطحی نگاه میکنیم و نکته مهمتر اینکه واقعاآدمای حسودی هستیم چون نمیتونیم ببینیم که کسی پیشرفت کرده .

    • محمدرضا

      پسر جذاب خوش هیکل و خوش پوشیه

    • toktam

      احسان عالیه...خوشتپ وجذاب...!سبک اجراشم حرف نداره..دمش گرم

    • نیلا

      آقایون خانوما مجله غلط کرد این مطلبو گذاشت با همدعوا نکنین

    • فامیل راه دور

      هم جذابه هم خوش تیپه هم خوش هیکل
      روحانی مچکریم

    • علي

      خدايا ! كي مي خواهي ما و مملكتمان را از اين افكار طالباني نجات دهي؟ چرا با زيبايي و شيك پوشي مخالفيد حتما پوشش ها بايد سياه باشد تا به خلق دلهاي سياه بينجامد؟ شما هم اگر مي توانيد بپوشيد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا چراااا بعضی ها فکر میکنند اگه کسی لباسای کهنه و تیره بپوشه ادم حساب میشه اما کسی که شیک پوش باشه جاش توی جهنمه

    • فامیل راه دور

      هم جذابه هم خشگله هم خوش تیپه هم خوش قیافه
      روحانی مچکریم

    • بهنام

      روحانی کجاییییییی؟؟؟؟ما به روحانی رای دادیم واسه همین دیگه راحت بپوشیم.هرچی خواستیم بپوشیم.حالا یکی اومده و داره باب میل جوونا لباس میپوشه باید راجع بش اینجوری بگیم؟؟؟اتفاقا نشون میده دورو نی..خوبه جلو مردم یجور بپوشه جاهای دیگه یجور دیگه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • toktam

        لطفا ندیده قضاوت نکنید!!کی میدونه جاهای دیگه چه جوری میپوشه....

      • آیدا

        آفرین به تو خوشم اومد

      • سارا

        باهات شدیدا موافقم اقا بهنام بابا دوست داره شیک پوش باشه اخه چرا حسودی

    • سیلا

      بدبختا ازین پیرپسر متنفرم چطورجرات میکنه به خانوما توهین میکنه انقدرودادین که ازین غلطا میکنه ..ازلحاظ لباسم که وظیفشه اون نپوشه من بپوشم

    • بدون نام

      نظرای دوستان منو کشته . فکر کنم این همه نظر رکوردوشکونده . خیلی حال کردم .کاش خود احسانم میخوند یه کم کیف میکرد.

    • Mahsa

      سلام.به نظر من یکی از کسایی که کلی دعای خیرپشت سرشه و واقعا شایسته ی احترامه همین اقای احسان علیخانیه... یکی از بهترین مجریایی که سینمای ایران داره ایشونن...لباس پوشیدن شخصیت و ارامششون تکه...

    • دیوونه ی احسان

      عاشقتم احسان خان علیخانی
      بابا چه جیگری هستی تو
      ایول که ادم صادقی هستی
      مادربست نوکرتیم

    • toktam

      ندیده نمیشه قضاوت کرد....

    • شیما

      بابا چکار به لباس پوشیدن مردم دارین؟کسی میاد به لباس پوشیدن شما گیر بده؟اگه خوش تیپه اگه بد تیپه اگه کلا محشره اگه نیست هیچ نظری نسبت به هیچ کدوم از شما ها نداره حالا شما ها هی بیفتین به جون هم!

    • باران

      احسان تو خوش تیبی اما خیلی تبلی

    • پرستو

      به نظرمن احسان عالیه،ازهمه لحاظ بیسته،ازنظرقیافه،تیپ،همه چیز،وازهمه بیشتراجرای برنامه ی ماه عسلش،ماماهمون بااحسان عسل شده

      پاسخ ها

      • معصومه

        شیرینی نزنه گلوتو!!!!!!!

    • اری

      مرسی از مجله بابت مطالب خوبش

    • مهدی

      خخخخخخخخخخخخخخخوشم اومد

    • کلثوم ومظفر

      خییییییلی خوشتیپی داش

    • فرزانه

      واقعا چرا باید عقل رو به دست یه سری هوی و هوس های زود گذر سپرد. گاهی اوقات تا یه پسر شیک یا حتی طرز نگاه پسری رو می بینن مثلا آقای علیخانی دیگه فکر میکنن تنها مرد آرزوها شون همینه یا باید همین شرایطو داشته باشه.در صورتی که بعدمدتی میفهمند که این ابراز علاقه کاملا از روی احساسات خاص دخترانه بوده. من شخصا سالهاست که بیننده ماه عسل هستم اجرای خوبی دارن اما اینکه هدفم از تماشای برنامه دیدن آقای علیخانی وتیپ ظاهری باشه واقعا کار اشتباهیه.

    • زلال

      من نه کاری به تیپ و قیافش دارم نه پولش بنظرم واقعا تو کارش وارده بهترین و پرمخاطب ترین برنامه ها هم واسه اونه!!!
      بخاطر اینکه از دلش حرف میزنه حفظ نکرده که بخواد بیاد بلغور کنه برا ادم و صد در صد قدرت بیان خوبش خیلی بهش کمک میکنه:))

    • نسیم نجفی

      همتون دارید در مورد کسی که نمیشناسین به هم دیگه توهین میکنید؟واقعا در شان شماست؟

    • حانی

      خیلی دوووووووووست دارم احسان جون اقا پسرا حسودی نکنید لطفا ی ذره واقع بین باشید خدایی خیلی خوشتیپ فقط امیدوارم خودش چیزی ک نوشتم بخون

    • الهام

      سلااااااام واااااااااااااااااای سرم دردگرفت ایناچیه شماهامیگید؟
      بابااقای علیخانی هدفش ازبرنامه ی خوبش ادم کردن جوونای مملکته ن اینکه بیاد خودشونشون بده چرااخه شماهاایجوری میکنید/.اصلاازنظراتون خوشم نیومد.منم ازبرنامش خوشم میاد امافقط ازبرنامه اش خیلی ادمو متحول میکنه.من ی روز ازاین همه مشکلاتم ناامیدبودموناشکری میکردم ی روز نشستم برنامشونیگاکردم ب خودم گفتم باباماخیلی خوشبختیم این مردم ک میان ماه عسل مشکلاتشون زیاده همین سرطانیا.بگذریم میگم برنامشو نگاکنیدفقط نه مجریشو.شبتون شیک روزه هاتون قبول بابااااااااااااای.

    • toktam

      احسان عالیه عالی چشم حسودا بترکه...

    • ملیحه

      جیگر منه....میخوام بخورمش....ماهه ماه...

      پاسخ ها

      • ستاره

        بی حیا

      • محمدرضا65

        تیپ و قیافه و هیکلش تو حلقم
        no1=ehsan

      • شمیم

        بی ادب...

      • مولا

        به لقمان گفتند ادب از که اموختی؟؟
        گفت از شمیم

      • رویا

        ماهیش واسه خودشه توچراخودزنی؟

      • سمیرا

        حالم به هم خورد خدا شفات بده

      • بدون نام

        بعضیها دیگه از حد گذروندن مثل ملیحه خانم
        مطمئن باش شخص جناب علیخانی هم این لحن حرف و ابراز عشق رو نمی پسندن .

      • روشا

        بعضیها دیگه از حد گذروندن مثل ملیحه خانم
        مطمئن باش شخص جناب علیخانی هم این لحن حرف و ابراز عشق رو نمی پسندن.

    • عسل

      هرچی بپوشه بهش میاد. عالی. 20

    • shaghayegh

      enghad alaki har nazanid yaki khoshgele yani khoshgele va age ba birjame ham biad bazam jigare pas enghaaaaaaaaad shoma pesara hasodi nakonid bad migan zana hasodan
      pesarak bad taraaaaaaaaaaaaaaaaan

    • الی

      ببینم چرا الکی انقد دعوا می کنین هر کی یه نظری داره خب
      یکی خوشش میاد یکی نه
      خوشت نمیاد بگو خوشم نمیاد توهین نکن
      خوشتم میاد بگو خوشم میاد انقد تعریف نکن که اینایی که بدشون میاد بیشتر توهین کن
      یکی از مشکلات بزرگ ما ها اینه که به نظر هم دیگه احترام نمی ذاریم الکی هی به هم توهین می کنیم چه تو انتخابات چه سر یه بازیگر یا مجری

    • بدون نام

      احسان واقعا خوش تیپ و خوش قیافه واز هرنظر فوق العاده است

    • بدون نام

      واقعا خوش قیافه و خوش تیپه

    • مامان

      سلام دوستان عزیز.حواستون هست دارید بی حرمتی میکنید؟موضوع بحث هماهنگی لباس بود نه اینایی که شما میگید..من در توانمند بودن ایشون هیچ شکی ندارم چون اگر غیر از این بود این همه طرفدار نداشت ولی قرار نیست به خاطر یه لباس بدیگران توهین کنیم..تازه ایشون بیرون برنامه شون هم از همون لباسهای معمولی که همه میپوشن استفاده میکنن...ولی یه نکته برای اقا پسرا ببینید بازم لباس رسمی بیشتر از این تیشرت های کوتاهی که میپوشید بیشتر طرفدار داره مردبودن تواین لباس باورپذیر تره!اما دخترای گلم انقدر قربون صدقه جوون مردم نریدها بعدا نگید کسی نگفت دوستش دارید؟قبول ولی لازم نیست اینجوری خودتونو نشون بدین نجابت لازمه دختر ایرونیه اره مادر به موضوعات خوبش دقت کنید نه ظاهرو تیپش(خوش باشین همیشه)

    • ميلاد

      اون اولا و مخصوصا موقع مصاحبه با بازيگر نقش جومونگ خيلي تكبر داشت و من حالم ازش به هم ميخورد چون خودشو بالاتر از بقيه آدما ميديد اما با گذشت سالها به نظرم خيلي خاكي تر شده و همينطور خبره تر شد و تجربش بالا رفته! الان من خيلي دوستش دارم چون خيلي مردونه تر و سنگينتر شده!
      الان اجراهاش بي عيب و نقصه!
      آقاي ضيا حالا حالا ها خيلي كار داره تا به پاي احسان برسه!

    • عاطفه

      داداش احسان من خیلی خوشتیپه اون داداشی منه

      پاسخ ها

      • shaghayegh

        PAS AGE DADASHETE KHAHESHAN EMAILESHO BEDEEEEEEEEEEEEEEEE

    • رویا

      من که نه عااااااااااشقشم نه ازش متنفرم برنامشم خیلی دوس دارم فقط بیشتر حرفاشو قبول دارم همین

      پاسخ ها

      • رویا

        بابا با اسم من چرا کامنت میذاری
        این رویا من نیستم من فقط و فقظ فرزاد حسنی عزیز و قبول دارم همین و بس

      • رویا

        بابامگه توتنهاتوایران اسمت رویایه؟

    • هستی

      به نظر من درسته که ایشون خیلی خوشتیپ هستن و حتی خود من هم ایشون رو تو تیپ تک میدونم و مطمئن ام که نامبر. وانن تو همه چی اما دلیل اصلی جذب دختر خانم ها و حتی همه سیرت زیبای ایشونه که بر ظاهر ایشون اثر گذاشته انسان طالب خوبی. و زیبایی و اگر کسی این دو رو در کسی دید به سرعت جذبش میشه ایا به نظر شما اگر ایشون و فرق نمیکنه هر کسی اگر تنها ظاهر دلچسب داشت ولی خلق و خوی دلچسبی نداشت ایا. باز هم کسی جذبش میشد ?

    • آنیتا

      اولا که اون اوشگولی که این مطلبو نوشته در جریان نبوده که 2-3 نفر طراح لباس داره این برنامه و اونان که میگن این بنده خدا چی بپوشه و چی نپوشه
      دوما سعی کنین آدم باشین و همدیگه رو آدم وار ببینین نه اینکه هی بگین دخترا این جور پسرا اون جور
      تو مملکت داغون ما به جای اینکه به ما رابطه صحیح و دوستانه رو بهمون یاد بدن همیشه خواستن بین پسرا و دخترا جدایی بندازن که همونجوری که تو کامنتای بالا میبینین خیلی هم موفق بودن
      سوما شماهایی که خیلی ادعای دین و مذهبتون میاد غلط میکنین ماهواره و فیلمای خارجی نگاه میکنین که بعد بیاین اینجا بگین وای این پسرِ مثه اونا لباس میپوشه...مثه اون آخونده که به احسان گفت لباس پوشیدنت منو یاد مراسم اسکار میندازه بعدو گفت من اصلا این چیزا رو نگاه نمی کنم....آخه سوتی تا کجا؟؟؟

      پاسخ ها

      • حامد

        احسان هیچوقت راجع به این چیزا حرف نزده
        مثه بعضیا(ضیا) اهل جانماز اب کشیدن نیست
        اعتقاداتش یجورین که همه قبول دارن

      • ندا

        کی این لایکارو دست کاری میکنه؟؟؟
        مگه مرض داری؟؟؟؟

    • nazanin

      به نظر من احسان خان از هر لحاظ عالی هستن اما اینو از اون لحاظ که دخترم نگفتم آخه من خودم یه نفس دارم.فقط حقیقتو گفتم

    • مونا

      اقا ضیا شما خودت کشتی این قد گفتی بدبخت پسر ندیده یه بار گفتی همه ففهمیدن شما هم بدبخت دختر ندیده اخه برادر من این مه یکی از علیخانی خوشش میاد به شما چه مگه برا تو مشکل پیش میاد

    • محسن

      قابل توجه پسرا و دخترا با بحث هایی مثل اینا چی گیرتون میاد این درس که خوشتیپه و پسرا یه ذره حسودن ولی دخترا هم که بزنم به تخته هی تعریف اخه ازاین تعریفا ...........ته تهش چی؟

    • عرفانه

      فقط چشماش قشنگ هست همین و بس

      پاسخ ها

      • سزار

        همش قشنگه
        چشم دهن دماغ لب
        هیکل تیپ
        بگو ماشالا

      • روشا

        با سزار موافقم
        آقای علیخانی جذابیت خیلی خاصی دارند.
        وجودشو عشق است .

    • بدون نام

      وا چرا شما دارید دعوا میکنید؟بحث زیبایی شناسی لباس بود ها؟

    • tati

      به نظرمن امسال واقعا تیپ و قیافه وبرنامه ماه عسلش بهتر شده فقط امیدوارم چیزایی که توبرنامه میگه واقعا از ته دلش باشه!

      پاسخ ها

      • روشا

        از ته دلشه مطمئن باش.

    • مهسان

      بنظر من احسان از همه لحاظ پرفکته.. اما گاهی خیلی بی ادب میشه و به مخاطبش ومهموناش توهین می کنه ...چه ناخواسته و یا از قصد...در کل اجرای خوبی داره و منو یاد استادم میندازه با حرفاش....فقط نمیدونم چرا چندسال پیش میگف متولد58 هس والان میگه 61! تاحالا ندیده بودم پسر سن عوض کنه....

      پاسخ ها

      • آیدا

        آره منم یادمه اوایل میگفت متول 58 منم با اینکه خیلی دوسش دارم ولی از این کارش بدم اومد آدم باید همیشه راست بگه . یعنی سن اینقدر مهمه ؟

      • روشا

        احسان علیخانی با جسارته نه بی ادب.
        مجری باید جسور باشه .
        لطفا جسارت و با بی ادبی یکی نکنید!
        آدمی که بی ادب باشه قطعا برنامه اش جریان ساز و تاثیر گذار نمیشه .
        در ثانی آقای علیخانی متولد 61 هستند اصلا و ابدا به چهره شون نمیخوره که متولد 58 باشن
        سنشونم عوض نکردن انقدر از خودتون حرف در نیارید و سن ایشونو بالا نبرید .

      • روشا

        در ضمن حالا 61 یا 58 چه فرقی می کنه
        بازم میگم "مهم وجود نازنین و کمالات " شخص آقای علیخانی هست نه سن شناسنامه ای ایشون .
        در ضمن ایشون 120 شونم که بشه بازم از همه سرن و روی چشم ما جا دارند.

    • mehran

      حالا هی بزارید یارو رو تو آمپاس

    • leila

      اخه بدبخت ها از چیش خوشتون میاداین پسره فقط بالباس پوشیدن وارایش خودشو نشون میده جذابیت خاصی که نداره................تازه باید به همه چی دقت داشته باشین
      اون روزای قدر روبگین که بایه پیرهن مشکی تو صحنه بودزیاد بهش دل نبدین به دردتون نمیخوره ...........ببخشیداقا احسان

      پاسخ ها

      • روشا

        اینکه آقای علیخانی چی دارن چشم بینا میخواد که خب شما نداری پس به خودت خیلی فشار نیار !
        خیلیا لباس شیک میپوشن اما یک دهم جذابیت احسان علیخانی رو ندارن اون اسمش آرایش نیست و گریم هست که خب قبل از هر برنامه هر مجری رو گریم میکنن.بعدشم آقای علیخانی نیازی به گریم ندارن بدون گریم و لباسای شیک هم خوش تیپ و خوش قیافه و تو دل برو هستن .
        دل ما متعلق به خود ماست شما حق نداری تعیین تکلیف کنی تو برو برای دل خودت تعیین تکلیف کن ببین کی و چی بدرد خودت نمیخوره .
        در ضمن اتفاقا تو شب های قدر هم خیلی جذاب و معصوم و دوست داشتنی بود .
        لطفا تا این حد حسود نباشید .

      • روشا

        در ضمن بدبخت خود شمائی که چشم دیدن خوبیها و کمالات دیگران رو نداری.
        ما خیلیم خوشبختیم که طرفداااااار و دوستداااااار آقای علیخانی هستیم.

    • 010110100101

      واقعا بعضیها کامنت میذارن تا مثبت بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      عجب ! عجب !
      نمیدونستم!

    • leila

      غلط کرده پسره قوزمیت /دخترا یه کم بهتون بر بخوره اون به چه حقی به خانوما توهین کرده

      پاسخ ها

      • روشا

        قوزمیت خودتی
        غلط شما کردی و امثالت که به خودت اجازه توهین به آقای علیخانی بزرگوار و میدی.

    • به تو چه مربوطه

      حالم از این شخصیت بد می شه او خیلی لقوز میخونه و قومپز در میکنه بگو خوپ

      پاسخ ها

      • دختر پارس

        تو کلا بازیگری رو دوست داری آرررررررررررررره آخی

    • sara

      اقای علیخانی خیلی خو شگل هستند مخصوصا جدیدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره آخر خوش تیپیه

      • محیا

        منفیا چی میگه ؟ مطمئنا دستکاری شده

    • سحر

      من که خیلی دوستت دارم احسان جون هم خوشتیبی هم خوشگل.

    • کتایون

      اقای علیخانی یه دونست اونم واسه نمونست بارگه چشم حسود و بخیل بگید ایشالله

    • لیلا

      چرا بعضی ها این جا یا معلم اخلاق شدن یا دارن نصیحت های بی مورد میکنن !!!?? چرا همه یا از این ور بوم می افتن یا از اون ور!!!???

    • سحر

      خوشبحال نویسنده این مطلب کلی الان معروف شده همه رو انداخته به جون هم! بیخیال بابا اینا همه شمارو گذاشتن سر کار...فکر نون باشین که خربزه ابه!

      پاسخ ها

      • کاربر

        باهات موافقم !!
        حالا من تو این موندم چرا همه یه جمله رو هی میگن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        وای چقد خوشگله وای چقد خوشتیپه ...
        جمع کنید بابا باان کامنت های مشمئزکنندتون !!!!!!!!!!!!!

    • بهاره یه دختر

      روی‏ ‏صحبت‏م‏‏ ‏با‏اوناییه‏ ‏که‏ ‏هم‏‏ ‏به‏ ‏احسان‏ ‏توهین‏ ‏کردن‏ ‏هم‏ ‏به‏ ‏دخترا.‏منه‏۷۸ی‏ ‏احسان‏ ‏جای‏ ‏بابامه‏ ‏و‏خیلی‏ ‏هم‏ ‏طرفدارش‏م‏ ‏اونایی‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏احسان‏ ‏توهین‏ ‏کردن‏ ‏بی‏ ‏شخصیتی‏ ‏و....خودشونو‏ ‏نشون‏ ‏دادن‏.ازحق‏ ‏نگذریم‏ ‏حرفایی‏ ‏که‏ ‏راجع‏ ‏به‏ ‏خانوما‏ ‏زد‏کدومش‏ ‏اشتباه‏ ‏بود؟هان؟

      پاسخ ها

      • شمیم

        عزیزم هنوز برای فهمیدن توهین ایشون خیلی بچه هستی موفق باشی خانم کوچولو

      • بدون نام

        حرف دل منو زدی

    • المیرا

      خیلی جیگره خوش تیپه خوش قیافه است خوش فورم کلا توی زمین همین پسر که قشنگ پسر دیگه ای قشنگ نیست و به مادرو پدرش هم احترام زیادی میگذارد که این خیلی خوبه

    • selena gomez

      vaghean baratoon moteasefam ba in tarz fekretoon

    • زهرا

      هم خوشتیپی هم خوش لباسی هم خوب حرف میزنی افرین

    • احسان

      من طرفدار اقای علیخانی هستم ولی توجه کردین که اگه همین احسان دختر بود چه نظرایی دربارش می دادین؟بذارین من بگم"چقد لوسه دوس دارم خفش کنم همش میخواد به زور خودشو نشون بده و..............................................................................................................................................شک نکنین

    • toktam

      Harkas vase khodesh ye tarze fekri dare khobe yad begirim be nazaraye hamdige ehteram bezarim.harkasam nazar mide jephe nagirin ye zare bozorg beshin

    • نسیم

      بعضی ها چه قدر حسودن .....به این خوش تیپی .... اصلا دلش میخواد اینجوری لباس بپوشه ...لطفا کاری نداشته باشید خیلی هم خوش تیپه

      پاسخ ها

      • محمد

        حداقل اینقد ضایع لایکارو دست کاری نکنید

    • عارفه

      شما پسرا همتون حسودید تا ما دخترا از یک پسر معروف خوشمون میاد سریع جبهه میگیرین و دنبال عیب از اونید در ضمن هیچ کدام از ما دخترا حاضر نیستیم با شما حسودا ازدواج کنیم اما حقیقتا احسان علیخانی بسیار اجرای خوبی داره و خیلی هم خوش تیب و جذابه

    • آیدا

      من که خیلی دوسش دارم و از ساله 83 همه برنامه هایی که اجرا کرده نگاه کردم از همون سال از طرفداراشم . نمیدونم کسی برنامه پسرای ایرونی یادشه یا نه ؟ تابستان 83 احسان با جواد مولانیا اجرا میکرد چقدر میخندیدیم یادش بخیر . من اون موقع 15 سالم بود .

    • نگار

      سلام دوستان بزرگوار. طاعاتتون قبول. واسه هیچ کدوم از ماها این مورد پوشیده نیست که هیچ انسانی کامل و بدون نقص نیست و مسلما آقای علیخانی هم از این قضیه مبرا نیستند ولی در کل برنامه خوبی دارن، تو خیلی از برنامه هامشون باعث شد حتی واسه چند دقیقه هم که شده به خودم بیام.به نظر من پوشیدن لباسهای متنوع از جانب ایشون بخاطر جلوگیری از یکنواخت ظاهر شدن جلو دوربین باشه حالا اینکه واقعا حقیت امر چی هست رو اون بالایی بهتر میدونه.در هر صورت از زحمات ایشون و تمامیه دوستانشون تشکر میکنم و از خداوند بزرگ خواستار موفقیتهای روز افزونشون هستم. یاعلی

    • کیمیا

      هر چی بپوشه بهش میاد

    • السا

      بی نظیر ترین مجری دنیا عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...شقتم

    • toktam

      Ahsant khosham omad

    • رها

      بيچاره مملكتي كه جووناش به دنبال چنين بت هايي هستند..اي واي از فرهنگ از دست رفته

    • saji jooni

      کوتاه کوپول ولی از لباساش خوشم میاد اما کتای چهار خونش خیلی زشته ههههههه

    • شهرزاد

      احسان جون عاليه!از همه نظر! خيلي ذوق زده ام اخه ١٥مردادكنسرت مهدي يراحي !احسانم مياد! خواستم خبر بدم اگه دوست داشتين بياين!من ك با دوستان ميرم،!در ضمن لباس پوشيدن احسان حرف نداره!عاشقشم!

    • مبارکه

      خودش جذاب هر چی بپوشه بهش میاد
      من اجرا رو دوست دارم و دوست دارم اولین کارم توی برنامه ماه عسل باشه

    • دختر پارسی

      وای احسان بیا ببین چه خبره به خاطر طرز لباس پوشیدن تو دعوا هست اونم چه جوری زود بیا آقای روحانی شما هم بیاین لطفا

    • فرشته

      خیلی هم خوش لباسه.....لطفا بعضی ها این قدر تو کارش دخالت نکنن من خودم طرفدارتم احسان علیخانی

    • نیلوفر

      هه!اینجارو ببین چه خبره !!!!!!!!!!!!!!وای خدا عاشق این مردم خل و دیوونم........احسان علیخانی بیا ببین چه دست و پایی میشکونن برات...حالا دوستان میشه بگید این اقا رو از کجا میخواید سفارش بدید ک اینقد سرش دعواس؟؟؟؟؟؟؟؟

    • نگین

      مه فکر میکنه اینو بپوشم اینجوری میشه اونو بپوشم اونجوری میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من فک میکردم خیلی ساده میگه این کت و شلوار با این پیراهن و کفش

    • یگانه

      احسان خیلی خوشگله عاااااااااااااااشششششششششقشم ازبس که خوشگله حسودزیادداره به نظرمن خوشگل ترین مرد دنیاست کسایی که نمیتونن احسان من روببینن خب نبینن کی زورتون کرده

      پاسخ ها

      • رویا

        جانم؟احسان من؟مگه میزته اینقدر احساس مالکیت میکنی

    • فانوس

      بخدااگه خوداحسان علیحانی این مطلباروبخونه که یک درصدهم نمیخونه.............تاچندروزسوژه ی خنده داشت که چقدماآدم بیکار و الاف وخیال باف و.....................داریم وبرای همتون وخودش که هم وطنایی مثل شما داره اظهار تاسف میکرد من ازطرفش میگم واقعا متاسفم...............!

    • زهرا

      واقعا که همتن اسکولید به دیگران چیکار دارید که چطور میگردن هر کسی ر شخصییتو قیافه ای داره واسه خودش داره به ماها چه ارتباطی داره که خواسته باشیم قضاوت کنیم که کی خوبه کی بده اون داره زندگیشو میکنه اون وقت شماها تو سرو کله ی هم میزنید واقعا چی بهتون میرسه .........

      پاسخ ها

      • sirvan

        نظرتون به فرض درست ولی تا حالا دقت کردی که اصلا شخصیت نداری؟؟؟؟؟!!!!!!!!!مگه مادوستای تو محلتیم که به ما میگی اسکل؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!خودتی چون بی شخصیتی...

      • سحر

        آفرین

    • مهدیه

      خیلیم خوش تیپ تا چشت دراد.

    • مارال

      باسلام و خسته نباشید. آقای علیخانی نمیدونم چطوری بگم ولی خدا وکیلی حرف نداری و یه دونه ای. از شخصیت، صحبت کردن با وقار بودن همه چی تمومی. امیدوارم که از خدا هر چی که میخواهید بهتون بده. و شما رو به پدر و مادرتون ببخشه واقعا دستشون درد نکنه با این پسر بزرگ کردنشون.با آرزوی بهترینها برای شما برادر بزرگوارم. امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و موید باشید عزیزم.

    • دوست

      دعوا اخه سر چیه؟؟؟؟؟احسان علیخانی اگه اینارو به فرض بخونه با این دعوایی که شما سر هیچی میکنین که ناراحت میشه من کاری به تیپ و .....ندارم ولی اجراش عالیه یکمی دوستانه رفتار کنین پسرا:حرص نخورین که دخترا از احسان خوششون میاد به شما چه که یه دختر از کی خوشش میاد.دخترا:شما برا زندگیتون هم از روی تیپ و قیافه تصمیم میگیرین؟ا{گه ناراحت نمیشین البته}
      هدف برنامه یه چیز دیگس ولی دارین به یه جای دیگه ربط میدین

    • حسین

      خوش تیپ هست....
      ولی.....
      *******نه همین لباس زیباست نشان آدمیت*******
      الان من=> :|
      احسان => :|
      عوامله پشت صحنه => :|
      .
      .
      .

      پاسخ ها

      • سحر

        آفرین

      • بدون نام

        آفرین

      • بدون نام

        اافرین

    • کاربر

      باسلام !
      امید وارم این حرفم به گوش سایت برسه!
      جناب مدیر سایت من اولین باره که اینجا میام !
      گویا بعضی ها از دیس لایک ها شکایت دارن در حالی که نمیدونن با موزیلا فایر فاکس چندین لایک میشه داد!!در حالی که با گوگل کروم اصلا وابدا !!!!
      خواهشا رسیدگی کنین شاید سایتتون با ورژن های مختلف سازگاری نداره !!!!!!!!!!!
      باور نمیکنین امتحانش آسونه !!!

      پاسخ ها

      • کاربر

        واقعا این سایت مدیر داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        چرا حرفمو باور نمیکنید!!!
        حتما باید به خودم هزار تا لایک بدم تاباورتون بشه؟؟؟؟؟

      • محمد

        اره من با گوگل کروم امتحان کردم شد

      • کاربر

        مدیر محترم سایت جونت در میاد یه جواب بهم بدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        من میگم تعداد لایک هابه مرور گرها ربط داره !لطفا رسیدگی کنین!!!!!!!!!
        واقعا که!!!! اعتبار سایتتون داره میره زیر سوال ومن که میگم کار کار همین کاربرای اینجاست حرف بدی میزنم!
        کاربرایی که با موزیلا میان خواهشا جوگیر نشن تو لایک دادن!!!!!!!!!!!!!!

      • ققنوس

        سخت در اشتباهی

      • ققنوس

        اصلا حرفت درست نیست

      • بی تو

        سلام من از موزیلا فایر فاکس استفاده می کنم ولی فقط یک بار می توانم این کار را انجام بدهم

      • کاربر

        تمام فایر فاکس ها ورژن هاشون یکی نیست !!!!
        شاید اینکه بامرور گر گوگل کرومم نمیشه این کارو انجام داد دلیل بر ورژن و قدیمی یا جدید بودنشه!
        الان هم یکی از کاربرا به اسم محمد گفته که با کروم امتحان کرده وشده !!!!!!!!!!!!

    • لادن

      احسان جون داداش گلم خیلی لباساش قشنگ خیلیم بهش میاد

    • asal

      جیپر تیپت!!!چقدر زیباست

    • sahel

      خوشتیبههههههههههههه

    • رویا

      قابل توجه بعضی دخترخانوم ها:اگه بجای اینکه این همه قربون صدقه ی اقای علیخانی برین عاشق خدا بودین خداخودش به هرکدومتون یکی جذابترازایشون رونصیبتون میکرد

      پاسخ ها

      • آیدا

        حالا نصیب تو کرده ؟

    • هستی

      خوشتیپ حای کلاس با وقار. در ضمن این جا کسی سر چیزی دعوا نمیکنه اگه قرار بود کسی نظری نده هیچ وقت پایین صفحه نمیزدن. نظر شما

    • هستی

      بترکه چشم حسود و بخیل بلند بگو ایشالله. ایشالله

    • پرستو

      اقای علیخانی خوشتیپ وباوقار هستند چشم اونایی که نمیتونن ببینن دراد.واقا بعضی ازمردم ادمای بی جنبه ای هستندکه نمیتونن موفقیت دیگران روببینندحتی یک عیب هم روی ایشون نمیتونیدپیداکنید والکی خودتونوبه درودیوارمیزنید

    • رویا

      داش احسان جون آبجی هر شب ک میری خونه اسپند یادت نره...

    • ساسان

      به نظر من درسته احسان مجری خوشتیپ و خوشرو وتوانمندیه خوب بعضیها استثنا هستند دیگه مثل نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد ومهناز افشار و الناز شاکر دوست واقعا زیبا ترین و جذاب ترین دخترهای ایرانی هستند که جزو استثناهای دخترا هستند ایشاواری هندی هم که ماهه نداریم دیگه مثل اونها -همه پسرها عاشق تیپ و قیافشونن -چشمهای مهناز افشار و نگو واااااااااای -این دخترها هی خط چشم میکشن خودشون رو میکشن ولی مثل اونها نمیشن که چهره واقعیشون قشنگ و دلنشینه -خدا حفظشون کنه ایشالله .... بترکه چشم دختر حسودا ...اقا پسرا بزنن لایک قشنگه رو تا دختر ترشید ه هایی که به پسرها میگن حسود جونشون در آد

      پاسخ ها

      • shaghayegh

        hala k cheshe to daromad hishki like nazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

      • رادان

        مرسی ساسان جون -گل گفتی -هرچند بیشتر کامنت های این سایت دخترترشیده هستند ولی واقعا حال کردم با نظرت -این دخترها که اگه منافعش.ون متعارض باشه حتی به نزدیکترین دوستان خودشون حسودی میکنن به پسرها میگن حسود -قربون مهناز افشار و نیوشا خانوم برن همشون واقعا کم نظیرن و دخترهای دیگه به گردشون نمیرسن -ای کاش منم بتونم یه دونه مثل مهناز افشار برای ازدواج پیدا کنم ولی خیلی وقته دنبالشم پیدا نمیشه اکثرا مصنوعیه قیافه و هیکل و شخصیتهاشون

      • آیدا

        پس خودت ترشیده شدی آقا رادان ...

      • نگین

        حالامگه این نیوشا ضیغمی و شیلا خدادادوبقیه بازیگرایی که گفتی چی دارن که استسنا هستن؟؟آدم دیگه نبود؟

    • نگین

      خیلی خوشتیپه!

    • ایدا

      اکثر دخترا از اقای علیخانی و تیپش تعریف میکنن اما اما هممه پسرا چون مثل بچه های پنج ساله حسودی میکنن هم دخترا رو رو مسخره میکننن و به اقای علیخانی توهین میکنن بتررررکه چشاتون

    • محمد

      شاید همه لباس ها برای خودش نباشه چون بعضی جاها کت و شلوار کرایه میدن

    • اشکان

      والا من که اینجا هر پسری رو دیدم با احسان موافق بود!نمیدونم چرا فک میکنید ما حسودیم من خودم عاشق احسانو تیپشم...جز یکی دوتا ادم عقده ای که احتمالا تیپ خودشون در حد گرازه کسی به احسان حسودی نکرد!
      دمش گرم هم اخلاقش تکه هم اجراش هم تیپش!

      پاسخ ها

      • پژمان 68

        اره پسرا بیشتر دوستش دارن چون بالاخره یکی تو این تلویزیو پیدا شد که باب میل جوونا لباس یپوشه.مردیم اینقد تو فیلم و برنامه ها تیپ زاقارت دیدیم
        دمش گرم
        احسان مچکریم

    • آوا

      تی‍پشون در حده گرازه؟!!!‌:)))))

    • بهار

      خدا وکیلی همه چی برازنده ی خودشه!

    • الهام

      یکی بیاد توزندگیتون اونوقت حالیتون میکنه احسانو دوس دارید یانه واستید شوهرکنید جرات دارید ب شوهراتون بگید عاشقشید

    • مهگل

      به نظر من خوبی آدما به قیافشون نیست بلکه به کارهایی که انجام میدن مربوط میشه!!!!! آقا احسان غیراز زیبایی ظاهری تمامی کارش منطقی و عادلانست و هیچکس حق نداره به ایشون حرفی بزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    • مهگل

      به نظر من خوبی آدما به قیافشون نیست بلکه به کارهایی که انجام میدن مربوط میشه!!!!! آقا احسان غیراز زیبایی ظاهری تمامی کارش منطقی و عادلانست و هیچکس حق نداره به ایشون حرفی بزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

      پاسخ ها

      • روشا

        به شدت موااااااااااااااااااافقم .
        آقای علیخانی هم سیرت زیبایی دارند هم صورت زیبایی .

    • رویا

      احسان دوست دارم میفهمی؟من جدید‌ا دیگه از حسنی بدم میاد آقا سیروان آقا اراس بی تو جون ببخشید بی احترامی کردم!احسان دوست دارم!عاشقتم!چه جوری بگم؟

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        اورین
        اورین رویاجان

      • بی تو

        فکر کردی نفهمیدیم که بجای رویا داری نظر میدی خجالت بکش
        مطمئن باش رویا هیچوقت فرزاد حسنی را رها نمی کند
        حرکتت واقعا زشت است

      • رویا

        مرسی بی تو عزیزم که حواست هست و منو خوب شناختی
        این آدم بیکار داره با اسم من کامنت میذاره که منو خراب کنه
        کور خونده
        من فقط طرفدار فرزاد حسنی عزیز هستم همین و بس

    • فرزانه

      واقعا الهام جون گل گفتی .کاملا حرفت منطقی بود.

    • معصومه

      حالااااااااا احسانتونتم خوبه!!ولی راهی روکه اون توی هشت سال رفت.علی آقای ضیادوساله رف بس که ماااهه!!ازرادیو رسیدبه ماه عسل وبرنامه عید..ماشاا...خوش تیب.خوشگل.ورزشکار!!همه چی تموم!!

      پاسخ ها

      • کیوان

        ببخشید کدوم راه؟؟؟احسان از سالها پیش معروف بوده
        ببخشید اینکه احسان حرف دل مردمو زد و ممنوع التصویر شد و ضیا با چاپلوسی اومد جاش و برنامه اجرا کرد و بیننده هارو از میلیون رسوند به هزار افتخار داره؟؟؟؟
        خوشگل؟
        خوشتیپ؟
        پاهاش درازه با نیم تنه بالاش همخونی نداره

      • محسن

        خانوم جان تیتر بالا رو بخون بعد بیا کری بخون
        تیپ احسان از همه سره

      • آراس

        باداداشهای گلم کیوان ومحسن جون موافقم

    • نازنين

      كنسرت عاااااالي بود!!اقا ساسان شما هم ديگه خيلي دارين تند ميرين!منم انقد ارايش كنم خوشگل ميشم!!!والااااا!!

    • مهران

      سلام مدير سايت محترم
      من سه روز پيش من نظرمو درباره احسان گفتم ولي توهين نكردم ولي شما يه كاري كرديد من ديگه نمي تونم به سايت شما وصل بشم
      ميخوام وصل شم پيام ميده شما نمي توانيًد به دليل نميدونم چي نميتونم ورود بشم اگه ميشه لطفا درست كنيد من يكي ا ز كاربر تايي كه هر روز هشت ساعت شايدم بيشتر استفاده ميكنم ممنون ميشم من فقط نظرم و دادم توهين به هيچ شخصي نبودـموفق باشيد

    • بدون نام

      بچه ها ماه عسل تموم شد ):
      من که خیلی ناراحتم .
      شما چی ؟

      پاسخ ها

      • بی تو

        ما هم ناراحتیم

      • آراس

        منم همینطورحیف

      • روشا

        من که خیلی دلتنـــــــــــگ ماه عسلم
        چقدر دلتنگی برای روزای خوب سخته .

      • بی تو

        بله روشا جون دلتنگی برای ماه عسل و روزهای خوب خیلی سخت است

      • روشا

        قربونت برم بی تو جون ...

        بعله خیلی سخته :(

      • آیدا

        منم خیلی دلتنگم و البته ناراحت

    • Mahyar zoom

      ست هاش تو برنامه هاش خوب بوده انصافا !
      ولی خب خودش هم یکم تپله و هم داره چاق ترم میشه .. اینکه بخوایم بگیم خیلی توپه چرته ! تو هم ایران خودمون خیلی از این خوشگل تر و خوشتیپ تر داریم!
      در کل به لباس و خودش رو هم رفته از 7 از 10 میدم (نظر شخصیمه)

      پاسخ ها

      • مهدی

        تو سینما تلویزیون نداریم
        این از همه سره
        نسبت به قبل که لاغرتره

      • روشا

        MAHYAR بگو ماشالله
        در ضمن ما که خوشتیپ تر و خوش قیافه تر از آقای علیخانی ندیدیم
        گشتم نبود نگرد نیست البته بدون گشتنم میشه به این موضوع پی برد .
        آقای علیخانی یه دونه ست از همه سره چشم حسوداش کور بشه .
        در ضمن آقای علیخانی یکم تپله که اتفاقا خوبه لابد لاغر عین نی قلیون باشه خوبه !!!!
        دیگه چاق به اون شکل نیست .
        بعدشم آقای علیخانی چاق یا لاغر نداره همیشه و همه جا جذاب و دوست داشتنیه .
        مهم وجود نازنین خود آقای علیخانی هست .

    • نیلوفر

      من پارسال پشت صحنه ماه عسل رو از توییتر دانلود کردم .واااااااااااااااااااااااااااای که اگه بدونین این احسان چقدر بداخلاقه پشت صحنه یعنی به خوابم نیاد....اصن یه وضعی

      پاسخ ها

      • سعید

        به ما چه؟؟
        جدیت نداشت که الان برنامش به این خوبی نبود
        تو مسائل کاریش باید دخالت کنیم؟؟؟

      • روشا

        اولا :عزیزم احسان علیخانی تو کارش جدی و دقیق هست .
        دوما: باید به بنده خدا حق داد با دهن روزه اونم دم افطار قراره برنامه پر مخاطب ماه عسل رو که به ذات استرس سازست رو اجرا کنه یه لحظه خودتون رو بذارید جای اون بنده خدا بعد می فهمید من چی میگم !

    • نیلوفر

      من خودم ندیدم ولی از آدمای معتبر شنیدم که احسان چند ساله پیش نامزد داشته ولی به هم میزنه ...انگار دختره میره پارتی فیلمش لو میره نامزدیشون به هم میخوره چون اون اولا حلقه دستش بوده و بعد این ماجرا حلقشو در میاره و حلقه شکی میکنه تو انگشتش یه مدت البته میگم صحت این قضیه رو نمیدونم ولی از آدم حسابی شنیدم

      پاسخ ها

      • مهدی

        منم از ادمای معتبر شنیدم تو طلاق گرفتی
        من خودم خدای شایعه سازیم تو میخوای مارو سیاه کنی
        اصلا زندگیش به ما چه.
        ب نظرت احسان علیخانی با این یال و کوپال با همچین کسی نامزد میکنه
        بابا کم حرف دربیارین

    • نیکی

      کی فیلم پارتی این اقا رو دیده؟خب من ...ولی چهرش خیلی واضح نبود ولی تیپ حرکات خود خودش بود...راست و دروغشم نه به من مربوطه نه شما .سرک کشیدن تو زندگی مجری مملکت کار درستی نیست....آدمای سود جو زیادن گفت که اگه این فیلمو جایی دیدین باور نکنین...دروغه ...احسان پسر بدی نیست

      پاسخ ها

      • روشا

        فیلم پارتی کدومه بابا ؟!
        برید خجالت بکشید شرم کنید چه توقعاتی دارم از آدمای شایعه ساز!!
        که خیلی مزخرف میگید پشت سر آقای علیخانی شایعه سازی نکنید ! کسانی که پشت سر آقای علیخانی شایعه سازی می کنند بویی از انسانیت نبردن واگذارشون می کنم به خدا .
        در ضمن شما چشمت ایراد داره که تیپ حرکات رو شبیه علیخانی دیدی !
        احسان پسر بدی نیست ؟!
        احسان ماهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

    • رها

      واقعا جذاب و خوش تیپه .همینطور مجری قهار وتوانمندی که آدم رو تا آخر پای برنامش نگه میداره

      پاسخ ها

      • روشا

        دقیقا همینطوره .

    • روشا

      ماشالله هزار مـــــــــــــاشالله

      آقای علیخانی تکه
      هر چی میپوشن بهشون میاد .
      آقای علیخانی همه جوره عشقـــــــــه
      حتی اگر لباسای شیک هم نپوشن بازم جذاب و دوست داشتنی و تو دل برو هستن .
      این پسر ذاتا ماهـــــــــه
      یکی از مخلوقات زیبای خداست (زیبایی باطنی و ظاهری)

      همیشه باشی .

    • روشا

      قابل توجه آدمای تخیلی و بیکار:

      توروخدا پشت سر آقای علیخانی یکی از بندگان خوب و مومن خدا شایعه درست نکنید .
      حرفای صد من یه غازتون رو واسه خودتون نگه دارید و این بساط شایعه سازی رو جای دیگه ببرید پهن کنید .
      آقای علیخانی تا ابد محبوب قلب هاست .

    • نازي خانوم

      من فقط عكسا نگاه كردم از بس خوشگله خوشتيپه متن رو نخوندم

    • رویا

      اون رویا طرفدار علیخانی من نیستم من از علیخانی خوشم نمیاد و طرفداار حسنی هستم

      بی تو جووووووونم ممنون که حواست به من هست ممنون عزیزم

      پاسخ ها

      • بی تو

        اختیار داری رویا جان
        درسته که ما طرفدار دوتا مجری مختلف هستیم اما باهم که دشمن نیستیم

      • رویا

        قربانت

    • نازي خانوم

      من فقط عكسا نگاه كردم از بس خوشگله خوشتيپه متن رو نخوندم

    • یه ادم

      سلام.شما بیکارید.همه ی نظر هارو خوندم.خودتون میگید و خودتونم جواب میدید.خدا شفاتون بده.هقای علیخانی کارش درسته

    • اشکان

      یکی احسان پارتی میره یکی من!!!!!
      نامزدم داشته یا نداشته مهم نی تو برنامه ی عید با گوشای خودم شنیدم که گفت مجرده!
      درضمن اونی که میگه احسان تو پشت صحنه بد اخلاقه...برو پشت صحنه ی ماه عسل امسالو دانلود کن بعد بیا اینجا نظر بذار!عاقا تر از احسان وجود نداره حالا هی بیاید توهین کنید و تهمت بزنید!

      پاسخ ها

      • عارفه

        آفرین اشکان جونم

    • neda

      وای واقعا هرکی راجب احسان بد میگه حسوده خودشم خوب میدونه واقعا چطوری میتونین راجب این فرشته بد بگین
      من که عاشقشم هم عاشق تیپش هم اخلاقش هم رفتارش هم حرف زدنش هم اجراش همه چی تکه بخدا

    • محــــــــــــــــــــــسن

      چشه مجری از این بهتر ............
      واقعا که اجراش عالیه من که دوسش دارم از نظر خوشتیپی هم که خیلی خوبه والااااااااا دروغ چیه .....وقتی نگاه چشاش می کنم حسودیم میشه از بس که برق میزنه از نظر لباس هم فک نکنید این لباسا ماله خودشه حاظرم قسم بخورم که ماله خودش نیست همه ماله صدا و سیماست مجری ها معمولا پولدار نیستن-.................
      همه لباسا هم به علت خوش هیکلی و خوش تیپی بهش میان --------
      ولی من بیشتر به خاطر رک بودن در حرفش دوسش دارم ایشالا خدا حفظش کنه برا خونوادش...............
      صـــــــــــرفا جـــــــهت اطلاع

    • فائزه

      سلام.قابل توجه دختران و پسران محترم.من از بچه محل های آقای علیخانی بودم که کاملا یادم است که ایشان چند سال پیش ازدواج کرده بودن که اتفاقا همسرشون چادری بودن و با هم اومده بودن هیئت محل.توی عکس های قدیمی شون هم حلقه دارن. دقت کنید.اگرم طلاق گرفته که من فعلا بی خبرم که احتمالا گرفتن. همه تون دچار زنای ذهنی و جهان موازی شدید.خدا به دادتون برسه.

      پاسخ ها

      • محمدرضا65

        به تو چه؟؟

      • صبا

        حالا که مجرده

      • بدون نام

        مزخرف نگو بابا
        منم هم محله ایه برد پیتم

      • روشا

        آقای علیخانی مجـــــــــــــرد هستن .
        قضیه چند سال پیش هم جز حریم خصوصی آقای علیخانی هست و به ما مربوط نمیشه .

    • نهال

      دوست ندارم در مورد احسان حرف بزنید بحس رو عوض کنید

      پاسخ ها

      • فامیل دور

        برو باو
        اصن شما کی باشی که خوشت بیاد یا نیاد؟؟

    • اشکان

      نهال جان اگه الان بخاطر تو بحثو عوض کنیم رودل نمیکنی یه موقع؟؟؟
      رو ک نی ک پوست کرگدنه!

    • نسی

      دیوونه تسلطشم چی بگم از تیپش خوشگلی ش

    • honysan

      وااااااااااااااااااااای ی ی ی ی
      بچه ها بس کنید دیگه ...
      آخه چکار دارید تو زندگی کی چی میگذره فقط 1بار خودتونو بذارید به جاشون وفکرکنید 1جماعتی دارن اینطوری تو زندگیه خصوصیتون کله میکشند نه خدایی خوشتون میاد ، نه دیگه ...
      تمومش کنید این بازیه مسخره رو ...

    • maryam rezai

      avalan slm be roye mahe hame
      dovoman onai ke chesh nadaran ehsano bebinan chesheshon beterke makhsosan onai ke shayee doros mikonan makhsosan nilofar nilofar khanom az in be bad chesheto eynak bezar ta kasio to halate dargiri ya asabi bodan nabini va lanat be hame onai ke migan ehsan zan dashteo joda shode
      ehsan hich vaght ezdevaj nakarde ke bekhad joda she
      man to shabake 2 ba goshaye khodam shenidam ke madare ehsan goft ehsan mojarade
      harki tarafdare por paro pa ghorse ehsan alikhanie like in nazaro bezane va neshon bedin ke ma cheghad dosesh darim

    • ستاره

      عاشقتیمممممممممممممممم آقای علیخانی

    • نازنین

      وای بچه ها فکر نمی‌کردم قیافه آقای علیخانی از نزدیک آنقدر قشنگ تر باشه!!از نزدیک ک دیدمش نشناختم!!!

    • نازنین

      وای بچه ها فکر نمی‌کردم قیافه آقای علیخانی از نزدیک آنقدر قشنگ تر باشه!!از نزدیک ک دیدمش نشناختم!!!

    • باران

      من با نظر مبارکه موافق هستم
      دختر چه اسم قشنگی داری مبارکه
      امید وارم بتوانی از طرف دخترهایی که عاشق علیخانی هستن هستن نماینده بشی و در برنامه ماه عسل اجرا کنی
      به امید موفقیتت
      عاشقتم
      احسان و مبارکه

    • طباطبایی

      منو کشته با سبک اجراش عالیه

    • امنه

      اتفاقاعلی ضیاخوشتیپترین بوده که من دیدم اون بدون لباس هم زیباتری به جان خودم فقط سادگیشو دوست دارم فقط علی خانی اعتمادبه نفسش مارو کشته

      پاسخ ها

      • بی تو

        ببخشید بدون لباس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        کمی تفکر کن بخاطر چیزی که می نویسی

    • نیما

      بدون لباس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      میشه بگی کجا علی ضیا رو بدون لباس دیدی؟؟؟؟
      باو عجب اژدهایی هستی تو...
      نوبری به خدا...
      درضمن اگر میدونستی تیپ چیه نمیگفتی ضیا خوشتیپ تره با اون پیراهنایی که هرکدوم سه سایز براش بزرگن!

    • Gharib ashena

      خدا خیرتون بده کلی خندیدم. احسان مجری توانمندی هست. یه مجری باید خوشتیپ و آراسته باشه.

    • محمد

      مجری باید سنگین باشه ولی احسان اوایل ساده تر بود ولی جدیدا خیلی سیاستش رفته بالا ولی در کل فقط احسان با عادل فردوسی پور از همه بهترن بحث نکنید

    • باتو

      خیلی نازه بخدا هرچی می پوشه بهش میاد

    • سعيد

      باباجان مگه فضولي

    • sani ss

      عاشقشم--اقايون بي زحمت ياد بگيرن

    • Mohamad Lohan

      هرکس تو کارش زحمت بکشه به نتیجه میرسه.
      احسان نمونه آدمهاییه که تو هر کار و رشته ای با پشتکار میتونن به نتیجه برسن. حلا اگه رابطه ای هم داره بازم چیزیو بلده که بقیه هم میتونن داشته باشن اما اینکه چرا احسان مطرح میشه و بقیه نمیشن برمیگرده به پشت کار و علاقش . من دارم توام میتونی داشته باشی. امیدوارم موفق باشید. با احترام.

    • zahra

      ashegheshaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmm kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii maheeeeeeeeeeeeeeeee vaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    • آرش جون

      تیپش بی نظیره ناگفته نمونه پسر خاله ماست دیگه

    • حانیه

      دخترا....خودتونو جم کنین لللللللطفا..زشته واقعا این چیزایی ک میگین...این قربون صدقه ها...
      اقلا جلو پسرا یه ذرههههه تو دار باشین.. اههه

    • بدون نام

      آدم بی ظرفیتا جوگیریه.

    • پرنسس

      من اصن از این شلوار قرمزش خوشم نیومد ولی در کل خیلی خوش لباسن وخوشگل

    • فاطمه

      احسان درکل نرماله بیشتر کارو طرح فنشه که بی نظیره واقع به این پدرو مادر احسنت بایدگفت

    • عباس

      سلام خیلی خوبه
      من که خیلی خوشم اومد منم عاشق تیپ و قیافش و احساسات اون و اخلاقش شدم از بس که خوشگله متن برا من ارزش نداشت . فقط عکساشو دیدم.
      اینا به همه میگم ک بدونن من خیلی دوسش دارم . ولی خوشا به حال خانمش . ما که از این شانس ها نداریم . من اگه دختر بودم تا حالا تورش کرده بودم.

    • الینا

      همیشه خوب ست میکنه بلدچی بپوشه

    • بدون نام

      ابوجعفر منصور دوانقی

    • بدون نام

      مرتیکه ...شیش ساعت زیر گریمه و شیش من پنکک و ارایش و رژ و با این لباسا تازه اینه هرکیو اینحور کنی به چشم میاد

    • sara

      دختر خانمای گل چرا اینقد قربون صدقش میرین خودتونو کوچیک نکنید لطفااااا.چرا عاشقشین چون پولداره؟؟! خوشتیپ هست ولی من ازش خوشم نمیاد چون که پرسپولیسیه. در ضمن بینیشو عمل کرده مو هم ک کاشته. من کلا با پرسپولیسیا مشکل دارم از ابی خیلی خوشم میاد حتی کارامو ردیف کردم برم کنسرتش ولی واقعا یه حس بد داشتم نمیدونم شاید چون شدیدااااا استقلالیم

    • آزیتا

      دختراااا... احسان انقدرا هم که فکر میکنید جنتلمن نیست بخدا از ما گفتن...بچسبید به زندگیتون مطمعن باشین نمیاد شما رو بگیره...خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج