جاباما
۶۰۸۱۰۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بهترین ساعت های هوشمندی که می توانید بخرید

پرطرفدارترین ساعت های هوشمند موجود در بازار را با توجه به قیمت و توانمندی و برخی فاکتورهای کارایی بررسی کردیم تا بهترین آنها را برای انتخابی بدون چون و چرا در اختیار شما قرار دهیم. پدیده ساعت های هوشمند و رشد اصلی آن، از سال ۲۰۱۵ شروع شد و اکنون کاملا به ثبات رسیده است.

هفته نامه جامعه پویا - علیرضا قربانی، میثم خدمتی: پرطرفدارترین ساعت های هوشمند موجود در بازار را با توجه به قیمت و توانمندی و برخی فاکتورهای کارایی بررسی کردیم تا بهترین آنها را برای انتخابی بدون چون و چرا در اختیار شما قرار دهیم. پدیده ساعت های هوشمند و رشد اصلی آن، از سال ۲۰۱۵ شروع شد و اکنون کاملا به ثبات رسیده است.

با وجود اینکه تعداد کمی ساعت هوشمند در سال 2016 معرفی شدند؛ اما تمام آنها نسبت به نسل اول این ساعت ها که چندان دلچسب نبودند، پیشرفت زیادی کرده بودند. حالا ساعت های هوشمند جذابی در کمپانی های تکنولوژی و برندهای معتبر مد و فشن طراحی و تولید شده اند.

در فهرستی که برای شما فراهم کرده ایم، سعی شده بیشتر سلایق در نظر گرفته شوند؛ چه شما یک کارمند و تاجر باشید، چه یک زن خانه دار، می توانید از ساعت هایی که در این فهرست قرار دارند، استفاده کنید. همچنین سعی شده است براساس فناوری ساعت های هوشمند فهرست را طوری تنظیم کنیم تا اکثر سیستم های عامل گوشی های هوشمند، بتوانند از این فهرست بهره ببرند.

Apple Watch Series ۲
چرا این مدل را انتخاب کردیم؟ زیرا بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار است.

برای چه کسانی مناسب است؟ تمام کسانی که گوشی آیفون دارند و دنبال یک ساعت هوشمند هستند.
بهترین ساعت های هوشمندی که می توانید بخرید

ساعت هوشمند سری ۲ اپل، از لحاظ ظاهری، بسیار زیبا و جذاب طراحی شده و روی دست بسیار راحت است. این مدل با تنوع در جنس بدنه عرضه شده تا برای افراد بیشتری مناسب باشد. جنس متفاوت بندهای این ساعت و اندازه صفحه آن که در دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی متری عرضه شده، به کاربران این اطمینان را می دهد که می تواند هم برای خانم ها و هم آقایان، انتخاب مناسبی باشد.

نکته مهم در موفقیت ساعت های هوشمند اپل، این است که تنوع زیادی در ساختار، جنس و قیمت دارند. ساعت ها جزء وسایل خصوصی هستند و مردم تمایل دارند ظاهر آنها را تغییر دهند و شخصی سازی کنند. کمپانی اپل در ساخت سری 2، با برند هرمس و نایک همکاری داشته تا مدل های خاص تری را ارائه دهد. این سری از ساعت های اپل تا عمق 50 متری می توانند فشار آب را تحمل کنند و می توانید به هنگام شنا کردن، آن را به همراه داشته باشید. همچنین GPS داخلی موجود در این ساعت، آن را به گزینه مناسبی برای افراد پرتحرک و فعال تبدیل کرده است.

طراحی ظاهری تنها نکته جالب درباره ساعت های سری ۲ اپل نیست؛ این سری از ساعت ها با سیستم عامل watch OS ۳ با بازار عرضه شدند و از لحاظ عملکرد نرم افزاری، بسیار بهتر از نسخه اصلی OS هستند. پردازش برنامه ها سریع تر است و Application Dock، دسترسی به برنامه هایی را که بیشتر از آنها استفاده می شود، ساده تر کرده است.

به نظر ما، پیام رسان غیرمعمول، جالب و بامزه ای که به شما امکان می دهد با لمس و ضربه، پیام خود را به یک ساعت هوشمند دیگر منتقل کنید، بسیار دوست داشتنی است.

به علاوه اپلیکیشن های تناسب اندام، سنجش ضربان قلب و اعلان های یکپارچه و بسیاری از اپلیکیشن های دیگر، ساعت اپل تمامی استانداردهای یک ساعت هوشمند را دارد. با وجود تمامی این نکات مثبت، قیمت این ساعت بالاست. مگر اینکه شما مدل ورزشی را انتخاب کنید که به راحتی می توانید بندهای جایگزین هم برای آن تهیه کنید که قیمت کمتری دارند و همان طور که مشخص است، این ساعت فقط با گوشی آیفون سازگاری دارد.

بهترین ساعت هوشمند اندرویدی

Huawei Watch 2
چرا باید این مدل را بخرید؟ زیباست، مردانه یا زنانه نیست، برای همه مناسب است و ساختار مستحکمی دارد.
بهترین ساعت های هوشمندی که می توانید بخرید

برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی که دنبال یک ساعت هوشمند زیبا و جذاب با صفحه گرد و سازگار با اندروید و iOS است. ساعت هوشمندی جدیدی که دنبال مدل قبلی و خوب هوواوی وارد بازار شده، ارزش صبرکردن در این مدت را داشته است. این سری در دو مدل کلاسیک و اسپرت ارائه شده که مدل کلاسیک هنوز در آمریکا عرضه نشده است. مدل ورزشی در دو مدل تیتانیومی و خاکستری تیره عرضه شده و یکی از زیباترین ساعت های هوشمند اندرویدی موجود در بازار است.

از نظر تکنولوژی ساخت نیز بسیار جذاب است، با صفحه آمولد 1.2 اینچی و رزولوشن 390 در 390 پیکسل، همه رقبای اندروید را از لحاظ شفافیت در تصویر پشت سر می گذارد.

اپلیکیشن های اندرویدی، بسیار روان روی این ساعت اجرا می شوند. با وجودی که سیستم iOS برگزیده ما نیست؛ اما نسخه جدید در طراحی و سادگی کاربرد T پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. این مدل با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است؛ هر چند در عملکرد نسخه iOS محدودیت هایی وجود دارد. اگر شما از گوشی آیفون استفاده می کنید، ما همچنان ساعت هوشمند اپل را پیشنهاد می دهیم، ولی برای کسانی که گوشی اندرویدی دارند، این ساعت بهترین انتخاب است.

کسانی که به فعالیت های ورزشی علاقه مند هستند، می توانند از نمایشگر ضربان قلب و اپلکیشن های Google Fit یا اپلیکیشن Workout هوواوی استفاده کنند که تمرینات ورزشی را ثبت می کند. GPS موجود روی ساعت نیز می تواند شما را در مسیر دویدن راهنمایی کند. همچنین می توانید هندزفیری و هدفون را با استفاده از بلوتوث به ساعت متصل کنید و موزیک یا ویدئوهای مورد علاقه خود را بشنوید و ببینید. این مدل ساعت هوواوی برای شنا و استفاده در آب طراحی نشده؛ اما مانند ساعت اپل، از گواهینامه ips8 برخوردار است و تا 30 دقیقه در عمق 5.1 متری دوام می آورد.

اگر به نظر شما ساعت هوواوی قبلی بزرگ بود، نسخه دوم این ساعت حتی از آن هم بزرگ تر است! صفحه ۴۵ میلی متری این ساعت ممکن است برای همه خانم ها و آقایان مناسب نباشد، شاید بیشتر مناسب مردانی با استخوان بندی درشت تر باشد؛ اما در کل طراحی این مدل آن قدر جذاب هست که روی دست همه زیبا باشد.

عمر باتری این ساعت یک تا دو روز است؛ البته بسته به میزان استفاده فرد، این زمان کمی تغییر می کند. استفاده شارژ آهن ربایی آن بسیار ساده است. در میان تمام ساعت های پرچم دار اندرویدی، این ساعت پایین ترین قیمت را دارد؛ البته مدل ورزشی برای کسانی است که تمایل به پرداخت قیمت کمتر اما ظاهر اسپرت تر را دارند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ
گیر اس 3 فرانتیر

چرا باید این ساعت را بخرید؟ این ساعت مناسب ترین ساعت برای کاربران گوشی های سامسونگ است.

برای چه کسانی مناسب است؟ هر کسی که گوشی سامسونگ دارد و یک ساعت هوشمند درجه یک می خواهد.
بهترین ساعت های هوشمندی که می توانید بخرید

چرا سامسونگ Gear S۳ Frontier را انتخاب کردیم؟ سامسونگ Gear S۲ یک شاهکار بود؛ اما Gear S۳ Frontier از آن هم بهتر است. این ساعت طراحی کلاسیک یک ساعت اسپورت سوییسی را با صفحه ۴۶ میلی متری دارد. البته کمی ضخیم تر و اسپورت تر است ولی با ظاهر سنتی یک ساعت اسپورت و عقربه هایش.

مدل بزرگ آن برای همه مناسب نیست؛ بیشتر مناسب کسانی است که به ساعت های خیلی بزرگ و برجسته علاقه دارند، برای کسانی که مچ دست کوچک دارند و برای خانم ها که ساعت های مردانه نمی پسندند مدل کلاسیک انتخاب بهتری است.

صفحه Frontier شماره دار و کاملا شبیه به ساعت های معمولی است. بدنه آن از استیل براق ساخته شده و گواهی نامه ips۸ که به موجب آن تا ۳۰ دقیقه در عمق ۵۰ سانتی متری آب را می تواند بدون مشکل تحمل کند. بدنه استیل این ساعت با رنگ مشکی پوشیده شده و بندهای آن سیلیکونی است که می توانید ان را با انواع بندهای ۲۲ میلی متری دیگر که سامسونگ می فروشد تعویض کنید. تمام آنها بسیار زیبا و جذاب اند و مانند ساعت های معمولی با مکانیسم سگک و سوراخ بر روی مچ بسته می شوند.

این مدل یک ساعت هوشمند بسیار قوی با تکنولوژی همیشگی سامسونگ است که به شما اطمینان می دهد صفحه ساعت در هر شرایطی با کیفیت رنگ عالی و پرنور است.

GPS داخلی و دیگر اپلیکیشن های تناسب اندام موجود در این ساعت، باعث مباهات بسیار است. Frontier کاملا روی فعالیت های خارج از خانه متمرکز شده و امکانات بسیاری را فراهم کرده تا علاقه مندان بتوانند از این ساعت به عنوان یک وسیله الکترونیکی مستقل استفاده کنند.

این مدل هم از همان سیستم پیشین پیروی می کند؛ سیستم عامل تایزن و با چرخاندن صفحه می توانید به اپلیکیشن های مختلف دسترسی پیدا کنید. بهترین سیستم عامل iOS را بعد از سیستم عامل iOS اپل دارد و امکان پرداخت با موبایل از طریق Samsung Pay بر روی آن فراهم است و در این مدل هم تکنولوژی NFC و هم MST وجود دارد؛ بنابراین می توانید از این قابلیت در هر فروشگاهی استفاده کنید، حتی اگر از NFC پشتیبانی نکنند.

این پیشرفت ها، این ساعت را به بهترین انتخاب برای دارندگان گوشی های سامسونگ تبدیل کرده است. با وجودی که این ساعت با تمام گوشی های اندرویدی دیگر هم سازگار است؛ اما عملکرد اپلیکیشن ها به خوبی عملکرد بر روی گوشی سامسونگ نیست. Gear S۳ همچنین با سیستم عامل iOS نیز سازگار است؛ اما همگام سازی و اتصال، کمی سخت است و بعضی قابلیت ها اجرایی نخواهندبود.

بهترین ساعت های هوشمند برندهای طراحی و مد
فسیل

چرا باید این ساعت را بخرید؟ یک ساعت کلاسیک Fossil که کیفیت ساختار بسیار بالایی دارد.

برای چه کسانی مناسب است؟ مردانی که به ساعت های درخشان و بزرگ Fossil علاقه مندند و به دنبال یک ساعت هوشمند هستند. اگر ساعت هوواوی 2 انتخاب ما برای هرکسی و با هر استخوان بندی بود، Fossil انتخاب مناسبی برای شماست اگر به ساعت های بزرگ علاقه مندید.

رنگ کروم این ساعت بسیار زیبا و جذاب است و مرز بین بزرگ بودن و در عین حال زمخت نبودن را کاملا رعایت کرده است. بسیار دوست داشتنی است و از داشتن آن روی دستتان بسیار خرسند خواهید بود. این ساعت هوشمند انتخاب مناسبی برای کسانی است که علاقه مند به مد و سبک طراحی Fossil هستند. تکنولوژی داخلی Fossil Q با دیگر مدل های ساعت های اندرویدی تفاوت چندانی ندارد؛ این ساعت پردازنده Intel و یک گیگ رم دارد.
البته پردازنده Intel تاثیر خاصی بر سرعت عملکرد این ساعت در استفاده روزمره ندارد. ممکن است طراحی صفحه ساعت به صورت فلت تایر، برای بعضی ها دلچسب نباشد؛ اما در کل چیزی از جذابیت کلی ساعت کم نمی کند. قیمت محصول هم با توجه به اسم برند و طراحی خاص آن، بسیار مناسب است.

از Android Wear و سایر اپلیکیشن های تناسب اندام پشتیبانی می کند و آپدیت Android Wear 0.2 هم برای این مدل ارائه شده است که استفاده و اجرای اپلیکیشن ها را راحت تر و بی نقص تر می کند. Fossil Q دارای گواهی ips7 است که آن را در برابر پاشیدن آب مقاوم می کند. باتری این ساعت حدودا یک روز دوام می آورد و هر شب باید آن را به وسیله بالشتک شارژ نه چندان کاربردی، شارژ کنید.

Fossil مدل های دیگری از ساعت های هوشمند را نیز عرضه می کند که برای خانم ها و مردانی که ساعت های نسبتا کوچک تری را ترجیح می دهند، مناسب است. در حال حاضر ما Q Founder را می پسندیم.

بهترین ساعت هوشمند اندرویدی برای خانم ها
موتورولا موتو ۳۶۰ نسل دوم

چرا باید این مدل را بخرید؟ این ساعت اگر مچ دستتان ظریف است، بهترین انتخاب برای شماست

برای چه کسانی مناسب است؟ هر کسی که گوشی آیفون دارد.

چرا Motorola Moto ۳۶۰, ۲nd gen را انتخاب کردیم؟ ساعت هوشمند اصیل و گرد این بار برای انتقام بازگشته؛ با وجودی که ظاهر صفحه دست نخورده باقی مانده و مانند قبل، با مدل «فلت تایر» طراحی شده؛ اما در دو اندازه ۴۶ و ۴۲ میلی متری عرضه شده که هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب باشد. این مدل، پیشنهادهای زیادی برای تغییر رنگ بند دارد، شما می توانید هر مدل و رنگی را که می پسندید، برای آن تهیه کرده و ساعتتان را کاملا با سلیقه شخصی خودتان هماهنگ کنید.
بهترین ساعت های هوشمندی که می توانید بخرید

این ساعت درواقع تنها ساعت در این فهرست است که خریدش را منحصرا به خانم ها پیشنهاد می کنیم Moto ۳۶۰ با بندهای متفرقه هم سازگار است، مدل ۴۶ میلی متری با بندهای ۲۲ میلی متری و مدل ۴۲ میلی متری با بندهای ۱۸ میلی متری سازگار است. به آسانی می توانید در سایت های اینترنتی مدل های ارزان تر از مدل های پیشنهادی کمپانی موتورولا را پیدا کنید.

از Android Wear پشتیبانی می کند و با سیستم عامل iOS نیز سازگار است؛ هرچند عملکرد اندروید آن بهتر است و آپدیت Android Wear 0.2 هم به زودی برای این مدل ارائه خواهدشد. Moto 360 صفحه lcd 4.1 اینچی با رزولوشن 360 در 325 دارد و از لحاظ پردازش، مثل سایر ساعت های هوشمند است. عمر باتری این ساعت، بسته به سایز صفحه، متفاوت است؛ اما به طور متوسط یک روز و نیم دوام می آورد.

در حال حاضر، قیمت این ساعت متفاوت است؛ اما در خرید آنلاین می توانید با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار تهیه اش کنید. Moto ۳۶۰ انتخاب خوبی است اگر شما خانمی هستید که به ساعت هوشمند علاقه دارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hamed

      الان ساعتهای هوشمندی از برندهای معتبر چینی با قیمتهای خیلی مناسب و اقتصادی اومده که از لحاظ سخت افزاری و امکانات تمامی اینهارا تو جیبشون میزارن ..ای کاش تجار ایرانی کمی سلیقه داشتن...
      برندی به اسم limfo ساعتی داره در حد گوشهای میانرده خیلی خوب...
      پشتیبانی از سیمکارت ..دوربینی 2 مگا...2 گیگ رم..16 گیگ را...به علاوه امکاناتی که شما برا گوشیهای بالا با اون قیمتهای نجومیشون اشاره کردین...که برا این برند امکاناتی پیش پا افتاده حساب میشن..
      از قبیل gps..سنسور ضربان قلب و بلوتوث و...
      خلاصه ای کاش این چنین برندهای با این امکانات و نهایت قیمت 400 وارد ایران میشد...یا ما هم مثل بقیه کشورهای جهان امکان خرید از سایتهای معتبر دنیا و چین را داشتیم
      ای خداااااا....چرا ما باید ایقد محدودیت داشته باشیم..کجا داریم زندگی میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج