adexo3
۶۰۸۳۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طلایی: دستم برای انتخاب ملی‌پوشان باید بازتر باشد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کادر فنی باید این اختیار را داشته باشد تا درباره اعزام یا عدم اعزام کشتی‌گیران به مسابقات جهانی و اسیایی تصمیم‌گیری کند.

خبرگزاری تسنیم: محمد طلایی در خصوص عملکرد آزادکاران کشورمان در مسابقات داخل سالن آسیا اظهار داشت: بیشتر آزادکارانی که به مسابقات داخل سالن آسیا رفته بودند از کشتی‌گیران جوان بودند و هدف ما از اعزام آنها به این مسابقات، محک زدن آنها بود.

وی ادامه داد: در بین این کشتی‌گیران، الیاسی امیدوارکننده ظاهر شد و در آینده می‌توان روی این کشتی‌گیر حساب بیشتری باز کرد. عزت‌الله اکبری هم از کشتی‌گیران باتجربه بود که حضورش در تیم به ما کمک زیادی کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعتقاد دارد یا خیر، تصریح کرد: من به مسابقات انتخابی اعتقاد دارم اما در نحوه انتخاب ملی‌پوشان باید تغییراتی صورت بگیرد و دست کادر فنی در این مسئله بازتر باشد. در این خصوص گزارش خودمان را هم به فدراسیون ارائه داده‌ایم.

طلایی افزود: کشتی‌گیر کلاس جهانی با کشتی‌گیر کلاس آسیایی متفاوت است و امکان دارد کشتی‌گیر کلاس آسیایی در مسابقات انتخابی اول شود و ما نباید او را به مسابقات جهانی اعزام کنیم و کادر فنی باید این اختیار را داشته باشد تا درباره اعزام یا عدم اعزام او تصمیم‌گیری کند. البته باید به صورت آهسته به چنین کشتی‌گیری میدان داده شود تا باتجربه شود و این که به یکباره به میدان جهانی اعزام شود تصمیم درستی نیست. البته امکان دارد یک کشتی‌گیر آنقدر توانایی داشته باشد که وقتی در مسابقات انتخابی عملکرد موفقی دارد در مسابقات جهانی هم روی سکو برود. همه این مسائل باید با نظر کادر فنی و شورای فنی صورت بگیرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که برخی اعضای شورای فنی از احتمال برکناری وی خبر داده بودند، گفت: من که از همان ابتدا گفتم اعضای شورای فنی را به عنوان بزرگتر قبول دارم و بر اساس اعتمادی که من و خادم به هم داریم آمدم تا کار کنم. برای انتخاب ملی‌پوشان که به مسابقات جهان اعزام شدند عقیده شخصی من چیزی دیگری بود و در این زمینه صحبت‌های زیادی صورت گرفت. هیچ وقت کم‌کاری نکردم و هر جا که نیاز بوده برای کمک کردن آمدم.

وی در خصوص شایعه کنار گذاشتن ۳ ملی‌پوش از مسابقات انتخابی تیم ملی تصریح کرد: این مسئله یک شایعه است البته عملکرد ضعیف کشتی‌گیران در مسابقات جهانی در ذهن من می‌ماند و اگر کشتی‌گیری که در مسابقات جهانی عملکرد ضعیفی داشته در مسابقات انتخابی به عنوان نفر اول انتخاب شود می‌تواند ملی‌پوش شود.

طلایی در مورد این که چرا برخی کشتی‌گیران در مسابقات جهانی خیلی ضعیف ظاهر شدند خاطرنشان کرد: به نظر من عملکرد ضعیف آنها به خاطر فشار روانی بود که در مسابقات جهانی وجود داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج