۶۰۸۷۷۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آمریکا تنها به یک وزنه‌بردارِ ایرانی ویزا نداده است

فدراسیون وزنه‌براری آمریکا اعلام کرد که تنها با صدور ویزای یک وزنه‌بردار ایرانی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مخالفت کرده است.

خبرگزاری تسنیم: در فاصله دو ماه مانده تا آغاز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان آناهایم واقع در کالیفرنیا، گفته می‌شود که آمریکایی‌ها با صدور ویزای چهار نفر از اعضای کاروان وزنه‌بردای ایران از جمله دو وزنه‌بردار مخالفت کرده‌اند، اما فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا این خبر را تکذیب کرد. رقابت‌های قهرمانی جهان قرار است بین تاریخ‌های ۲۸ نوامبر تا ۶ دسامبر ۲۰۱۷ (۷ آذر تا ۱۵ آذر) به میزبانی شهر آناهایم واقع در کالیفرنیا برگزار شود.

فیل اندروز، مدیر اجرایی فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا در این خصوص اظهار داشت که تمامی درخواست‌های وزنه‌برداران ایرانی برای صدور ویزا مورد موافقت قرار گرفته و تنها با درخواست یک ورزشکار که نامش را بر اساس قوانین نمی‌تواند فاش کند، طبق قانون 214b مخالفت شده است.

مدیر اجرایی فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا در این خصوص گفت: این قانون تأکید می‌کند متقاضی صدور ویزا باید اثبات کند که پس از اتمام مسابقات قهرمانی جهان به کشور خود بازخواهد گشت. با مشورتی که با وزارت خارجه (آمریکا) داشتیم، مشخص شد که وزنه‌بردار ایرانی به مانند هم‌تیمی‌هایش نتوانسته مدارک لازم برای اثبات این موضوع را تأمین کند. افراد دیگری که درخواست‌شان برای حضور در این مسابقات رد شده، از اعضای کاروان ایران و تراپیست تیم بوده‌ا‌ند.

اندروز البته خبر داد فدراسیون وزنه‌بردای ایران برای دریافت ویزای آن ورزشکاری که بار اول درخواستش از سوی آمریکا رد شده، درخواست مجدد صدور ویزا داده‌ است. او تأکید کرد: مطمئن هستیم که آن وزنه‌بردار باقیمانده ایران در صورتی که به قانون 214b پایبند باشد، موفق به دریافت ویزایش خواهد شد.

در روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه آمریکا با درخواست صدور ویزای صالح چراغی و ایوب موسوی، وزنه‌برداران اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم ایران مخالفت کرده، اما اندروز این خبر را تکذیب و اعلام کرد نام هیچیک از این دو ورزشکار در لیست اولیه‌ای که فدراسیون وزنه‌بردای ایران برای صدور ویزا اعلام کرده، نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پورسنایی

      آقای نویسنده آخه قانون 214b را چه کسی میدونه که چیه مطلب که میگی چاپی سعی کن ساده وروان باشه تا مردم متوجه بشوند طوری مینویسی که انگار همه مادر زاد می دونن که این قانون چیه آخه فکر هم خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج