۶۱۰۵۵۳
۱۵ نظر
۵۱۸۴
۱۵ نظر
۵۱۸۴
پ

خانم‌ها! این سه چیز را هرگز به همسرتان نگویید

هیچکس از همسرتان به شما نزدیک‌تر نیست، اما به این معنی هم نیست که شما باید همه چیز را کاملا به او بگویید. چیزهایی وجود دارند که بهتر است مثل یک راز نزد خودتان باقی بمانند، به خاطر همسرتان و به خاطر زندگی مشترک‌تان!

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: هیچکس از همسرتان به شما نزدیک‌تر نیست، اما به این معنی هم نیست که شما باید همه چیز را کاملا به او بگویید. چیزهایی وجود دارند که بهتر است مثل یک راز نزد خودتان باقی بمانند، به خاطر همسرتان و به خاطر زندگی مشترک‌تان! خیلی مهم است که با همسرتان روراست باشید اما اگر پای افشای راز پیش همسرتان به میان آمد، لطفا این سه راز را فاش نکنید.
۱. احساسات واقعی‌تان در مورد نامزد سابق‌تان

البته شکی نیست که همسرتان باید یک سری از واقعیت‌های کلی را در مورد کسانی که قبلا در زندگی‌تان حضور داشته‌اند بداند، اسم نامزد سابق‌تان، چند وقت با او بوده‌اید و چیزهایی مثل این. اما وارد جزئیات احساسی نشوید! مثلا نگویید «رابطه‌ی ما با هم آنقدر لذت بخش و جالب بود...» یا «او در رفتارهای رمانتیک، حرف نداشت!».
خانم‌ها! این سه چیز را هرگز به همسرتان نگویید

چرا نه؟

به دلایل گوناگون! اول از همه، آن هیولای کوچک حسادت حتما وارد بازی خواهد شد و بر خلاف چیزی که بعضی‌ها فکر می‌کنند، احساسات حسادت، نفعی به زندگی مشترک‌تان نمی‌رساند، و حتی ممکن است همسرتان را خجالت زده کنید و باعث رنجش او شوید. روابط گذشته‌ی شما باید در همان گذشته باقی بمانند.

۲. افزایش وزن همسرتان

برای خیلی از زوج‌ها، واقعیت خنده دار افزایش وزن بعد از ازدواج، قابل قبول نیست. اما اگر به سایز شلوار همسرتان یکی یا دوتا اضافه شد، لازم نیست به او بگویید دل‌تان می‌خواست این اضافه وزن را نداشت.

چرا نه؟

گاهی، خانم‌ها فراموش می‌کنند که تصوری که یک نفر از بدن خود دارد تنها مختص خانم‌ها نیست و چیزی است که می‌تواند آقایان را هم اذیت کند. تصور کنید اگر خود شما دچار اضافه وزن شوید و همسرتان این موضوع را به روی شما بیاورد، چه احساسی پیدا خواهید کرد.

البته ما دوست داریم همسرمان سالم باشد. اگر دیدید توجه همسرتان به وضعیت سلامت‌اش کم شده می‌توانید تشویقش کنید یک سری از عادت‌های جدید را وارد زندگی‌اش کند و خودتان هم با رضایت همراهی‌اش کنید.

۳. چیزهای کوچکی که او انجام می‌دهد و شما را دلخور می‌کند

اگر همسرتان کاری می‌کند که برای‌تان جالب نیست، از خودتان صادقانه بپرسید آیا واقعا خیلی مهم است. چیزهایی مثل برعکس گذاشتن دستمال توالت یا روشن گذاشتن چراغ‌های خانه به دلیل فراموشی، واقعا اهمیت ندارند. اگر می‌توانید یک نفس عمیق بکشید و موضوع را رها کنید، این کار را بکنید. اگر هم برای‌تان مهم است و نمی‌توانید بیخیال از آن رد شوید، دوستانه و با مهربانی به همسرتان بگویید که آزرده می‌شوید.

چرا نه؟

چیزهای کوچکی که مهم نیستند ارزش این را ندارند که با همسرتان وارد بحث شوید و اوقات هر دوی‌تان تلخ شود. همیشه عشق را به رودرروی هم قرار گرفتن ترجیح بدهید. این طور تصور کنید که همسرتان هم بابت هر چیز کوچک و بی‌ارزشی مدام سرتان غُر بزند و بحث کنید. چه حسی خواهید داشت؟

اگر انتخاب‌ها و تصمیم‌های‌تان هوشمندانه باشند، زندگی مشترک‌تان خیلی شاداب‌تر خواهد بود. پس با همسرتان روراست باشید و در همه چیز او را سهیم کنید، اما این سه مورد را پیش خودتان نگه دارید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لارا

      بهتر بود راه اینکه چطور میشه بهتر این چیزارو گفت یاد میدادین خب یکی همسرش بعد ازدواج چاق میشه چجوری باید بهش گفت باید ورزش کنه؟!

    • Sara

      عجب
      :)

    • بدون نام

      به نظرم بهتره تیتر این مقاله عوض بشه و بشه زوج های عزیز هرگز این سه چیز رو به همدیگه نگید .چون کاربردی تره .این رفتارها مختص به اقایون یا خانومها به صورت انحصاری نیست و واسه هردو طرف استفاده میشه ...صحبت راجب به رابطه قبل .تغییر وزن و ظاهر طرف و.....واسه هر دو طرف مشترکه.

    • بدون نام

      مگه میشه به شکم گنده واکنش نشون نداد, بعدشم اخه کی سر خاموش نکردن لامپ دعوا میکنه

    • فاطی جون

      چرا همش خانم ها نگن دیواری کوتاهتر از خانم پیدا نکردید به آقایون هم از این توصیه ها بگید تا نکبت ها یاد بگیرن

    • بدون نام

      خخخخخ فاطی جووون نکبت رو خوب اومدی
      مردیم از دست این مردای همون نکبت خوبه,,,نکبت

    • علی اصغر رضائی

      نکبت که توی هر دو گروه هست ولی همه می دونیم مشکلات از خانم ها شروع میشه چون اونا مادر خانواده هستند و توانایی یسیج کردن خانواده برای تربیت بهتر را دارند که البته از خودگذشتگی بی اندازه همه خانواده را سردرگم می کنه

    • بدون نام

      از شوهرم متنفرررررررررررررررم

      پاسخ ها

      • رسول

        چرا اخه این چه طرزه حرف زدنه

      • فاطی

        منم با هات هم دردم بخدا متنفرم ازش

    • بدون نام

      آقای رضایی نمیشه مطلق گفت که مشکلات از خانوماست ومدیریت وتربیت خانواده با مادره,,,مردی که تو یه خونواده هپلی,گنده دماغ تربیت شده,اومده با هزار وعده وعید دروغ منو بدبخت کرده,الانم الگوی بد تربیتی بچمه,,,به هیچ صراطی هم مستقیم نیست,چطور من تربیتش کنم,دیگه خسته شدم,,,پس منم میگم نکبته

    • بینام

      این آقایون ،چقدر خانوما
      باید هواشونو داشته باشن،پس احساسات خانوما چی میشه.

    • سارا از اصفهان

      ده سااااله دارم میگم پای سفره حرف نمیزنیم با گوشی کار نمی کنیم تی وی نگا نمی کنیم کلن غذا خوردن مگه چقدر زمان میبره با دهن پر حرف نمیزنیم عزیزم صدا ملچ مولوچ نباید ده ساااله ده ساااال میفهمین ن خودش یاد گرفت ن گذاشت دخترم یاد بگیره.پشت فرمون ب دیگران توهین نکن حداقل جلو دخترت .اوووووووووو بابا ادمو ک تو سن سی چهل سالگی تربیت نمی کنن اون مادرش و پدر بزرگوارش کجا بودن تو بچگیش

    • بدون نام

      بمیرم سارا که همدردتم,,,,

    • بدون نام

      خدا ب همه ی زناااااااا رحم کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج