۶۱۱۰۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

نرم افزار های موجود بر روی فروشگاه Google Play Store بی تعداد هستند و کاربر برای نصب برنامه ای جدید و نا شناخته ملزم به صرف زمان زیادی برای مطالعه خواهد بود، اگر نمی خواهید زمان زیادی را به تحقیق و مطالعه در مورد اپلیکیشن های مختلف اختصاص دهید این مطلب برای شما نوشته شده است.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: نرم افزار های موجود بر روی فروشگاه Google Play Store بی تعداد هستند و کاربر برای نصب برنامه ای جدید و نا شناخته ملزم به صرف زمان زیادی برای مطالعه خواهد بود، اگر نمی خواهید زمان زیادی را به تحقیق و مطالعه در مورد اپلیکیشن های مختلف اختصاص دهید این مطلب برای شما نوشته شده است.
۴۱- Podcast Go
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

اگر از کاربران نرم افزار های پخش کننده Podcast ها بوده باشید قطعاً با اپلیکیشنPocket Casts آشنایی دارید، نرم افزار مذکور قوی ترین و حرفه ای ترین اپلیکیشن موجود در دسته بندی پخش کننده های Podcast است اما برای استفاده از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار ملزوم به پرداخت هزینه اشتراک خواهید بود، اگر به دنبال اپلیکیشن جایگزینی می گردید که در عین حال مجانی بودن پاسخگوی اکثر نیازهای شما باشد پیشنهاد می کنیم نرم افزار Podcast Go را بر روی گجت خود نصب کنید.

سرور Podcast Go بیش از 300000 Podcast مختلف را در دسترس کاربران قرار داده که به لطف دسته بندی های منظم و متنوع نرم افزار می توانید به راحتی به محتوای مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

شما می توانید نرم افزار را به نحوی تنظیم کنید تا به وسیله ارسال Notification شما را از انتشار قسمت جدیدی از سری Podcast های مورد علاقه تان آگاه کند، می توانید آن را طوری برنامه ریزی کنید تا قسمت جدید را به صورت خودکار و به محض انتشار برایتان دانلود کند و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان ساختن Playlist و تنظیم بازه زمانی برای قطع کردن پخش Podcast ها (در شرایطی که ممکن است در حین پخش به خواب بروید) اشاره کرد.

42- Writeometer
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

نویسندگی حرفه ای است که علی رغم ساده انگاری آن توسط مردم نیازمند تخصص و داشتن ذهنی آرام است. نرم افزار های متعددی با هدف کمک به حرفه نویسندگی تولید شده و در دسترس کاربران قرار گرفته اند اما هیچکدام از آنها به اصلی ترین مشکل پیش روی یک کاربر علاقه مند به نویسندگی توجهی ندارند. در واقع اصلی ترین مشکل در بحث نویسندگی شروع این حرفه است، ذهن یک نویسنده تازه کار آمادگی و تمرکز لازم برای نوشتن متن های طولانی را نداشته و این امر باعث می شود تا برخی از علاقه مندان عطای این حرفه را به لقایش ببخشند.

نرم افزار Writeometer به شما کمک می کند تا با برنامه ریزی و قرار گرقتن در یک مسیر پیشرفت منطقی به مرور ذهن خود را برای حرفه نویسندگی آماده کنید، ابزار هایی در این نرم افزار وجود دارند که با تعیین اهداف روزانه شما را به ارتقاء مداوم در امر نویسندگی مجبور می کنند و اگر همت لازم را داشته باشید و از پس انجام ماموریت های روزانه خود بر آیید در آخر ماه می توانید نمودار پیشرفت ماهانه خود را مشاهده کنید.

43- Converbration
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

شاید در طول روز پیام های متنی متعددی برای شما ارسال شوند، اما آیا همه آنها ارزش این را دارند که در هر موقعیتی تمرکز شما را به هم بزنند؟ Converbration نرم افزاری جالب و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید بدون در دست داشتن و نگاه کردن به صفحه نمایش گجت از اهمیت پیام های متنی خود آگاه شوید، برای مثال وقتی در حال تماشای یک فیلم هستید و پیامکی به شما ارسال می شود Converbration با پخش صداهای هشدار و یا ایجاد الگوهای مختلف ویبره شما را از اهمیت و نوع پیام متنی دریافتی آگاه می کند تا دیگر نیازی نباشد در هر موقعیتی که هستید گوشی را در دست گرفته و به صفحه نمایش آن نگاه کنید.

برای مثال وقتی پیام دریافتی شما متنی طولانی داشته باشد صدای هشدار پخش شده نیز طولانی تر خواهد بود و اگر پیام متنی دریافتی تان حاوی عبارتی سوالی باشد نرم افزار صدای هشدار متفاوتی را برایتان پخش خواهد کرد و اگر پخش صدای هشدار نیز تمرکزتان را از بین می برد نرم افزار می تواند از اجرای الگو های ویبره ای مختلف برای آگاه سازی شما استفاده کند.

این نرم افزار ویژگی های زیادی را در اختیار کاربر می گذارد به شکلی که کاربر می تواند نرم افزار را نسبت به وجود کلمات و عبارات خاصی حساس کند تا اگر این عبارات در پیام متنی دریافتی وجود داشتند نرم افزار صدای هشدار و یا الگوی ویبره ای خاصی را پخش و یا اجرا کند.

Converbration علاوه بر پیامک از سایر نرم افزار های ارتباطی اعم از WhatsApp، Kik، Facebook Messenger، Allo، Google Hangouts، Viber، LINE، Telegram، VKontakte، WeChat، BBM، Kakao Talk، Yahoo Messenger، imo، Tango، GroupMe، hike messenger و ... پشتیبانی می کند.

در واقع Converbration یکی از جالب ترین نرم افزار هایی است که تا به حال دیده ایم و معرفی کامل مشخصات آن از حوصله بحث خارج است پس پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت آن را بر روی گجت خود نصب کنید.

۴۴- Multi Timer StopWatch
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

به نظر می رسد تایمر های ساده با نیازهای پیچیده زندگی امروزی تطابق ندارند؛ برای مثال گاهی پیش می آید که به طور همزمان به انجام چندین کار مختلف مشغول هستیم و برای هر کدام از آنها نیاز به یک تایمر جداگانه خواهیم داشت.

Multi Timer StopWatch نرم افزاری است که همیشه می توانید روی آن حساب کنید، می توانید تایمر های متعددی برای آن تعریف کنید که هر کدام نام و مدت زمان مشخصی داشته باشند، هر تایمر صدای هشدار جداگانه ای خواهد داشت و همچنین می توان مدت زمان هر تایمر را به قسمت های جداگانه ای تقسیم کرد (در مواقعی مانند انجام فعالیت های ورزشی که به 3 مرحله گرم کردن، فعالیت ورزشی و سرد کردن بدن تقسیم می شوند).

ویجت های StopWatch Timer دسترسی شما به امکانات این نرم افزار را آسان می کنند و امکان تعریف ژست های حرکتی هم در این برنامه وجود دارد، برای مثال با استفاده از این ویژگی می توانید به منظور توقف یک تایمر فعال، دست خود را در مقابل دوربین جلویی گوشی تکان دهید.

45- Whisper
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

Whisper نام شبکه ای اجتماعی ای ملقب به اینستاگرام ارواح است؛ کاربران این شبکه اجتماعی می توانند کاملا ناشناس باقی بمانند، کاربران اجازه دارند تا در هر زمان نام حساب کاربری خود را تغییر دهند و مشخصات درج شده در صفحه شخصی هر کاربر بیشتر از جنسیت و سن او نیست.

پس از نگاه کردن به محیط کاربری به یاد محیط شبکه اجتماعی Instagram خواهید افتاد؛ پست ها متعددی برای شما لیست شده اند و با کشیدن انگشتتان به سمت پایین صفحه نمایش می توانید پست های کاربران دیگر را مشاهده کنید، علاوه بر این کاربر می تواند در صورت علاقه ارجحیت نمایش پست ها را بر اساس جدید ترین، نزدیک به محل شما و پر طرفدار ترین ها تغییر دهد. می توانید پست های دیگر کاربران را لایک کنید، نظرتان را در زیر پست وی بنویسید و یا به نویسنده آن پیام مستقیمی ارسال کنید.

46- Meteor-App Speed Test
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

نرم افزار های متعددی به منظور سنجیدن کیفیت اتصال گجت کاربر به شبکه اینترنت طراحی و تولید شده اند، این نرم افزار ها قادرند تا سرعت دانلود، سرعت آپلود و همچنین فاکتور Ping را در اتصال گجت تان به اینترنت محسابه کرده و به شما نشان دهند، اما ضعفی که در همه نرم افزار های این چنینی دیده می شود عدم تحلیل و توضیح درباره نتایج آزمایش کیفیت اتصال گجت به اینترنت است.

Meteor نام نرم افزاری است که علاوه بر سنجیدن فاکتور های مختلف اتصال گجت کاربر به شبکه اینترنت کیفیت کلی سرویس را تحلیل کرده و از میان برچسب های مختلف کیفی که از خیلی بد تا عالی را شامل می شوند، یکی را برای شما انتخاب خواهد کرد.

اما کارایی Meteor بیشتر از اینهاست، کاربردی ترین ویژگی این نرم افزار آن است که با توجه به پارامتر های مختلف و کیفیت کلی اتصال گجت تان به اینترنت می تواند نحوه کار کردن نرم افزار های وابسته به اینترنت را پیش بینی کند؛ برای مثال می تواند به شما بگوید که با سرعت و کیفیت فعلی اینترنت قادر هستید تا بدون مشکل و کندی سرعت از نرم افزار Google Earth استفاده کنید و یا خیر.

۴۷- Pyrope Browser
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

اگر نرم افزار مرورگرتان از پس انتظارات شما بر نمی آید و یا از آن خسته شده اید Pyrope Browser می تواند جایگزین خوبی باشد. این مرورگر برای کار با پردازنده های سری اسنپدراگون شرکت کوالکام بهینه سازی شده است و اگر گجت شما از این سری از پردازنده ها بهره می برد Pyrope Browser سرعتی خیره کننده را برایتان به نمایش خواهد گذاشت، البته این بدان معنی نیست که این مرورگر فقط با پردازنده های سری اسنپدراگون عملکرد خوبی خواهد داشت و در سایر گجت ها هم می توانید روی سرعت بالای آن حساب کنید.

ویژگی Incognito باعث بلوکه شدن تبلیغات اینترنتی شده و با فعال کردن ویژگی LookLock هیچ نرم افزار دیگری اجازه دسترسی به History این مرورگر را نخواهد داشت. از لحاظ امکانات نمی توان هیچ نقطه ضعفی را در این مرورگر مشاهده کرد و از جمله ویژگی های شاخص این اپلیکیشن حرفه ای می توان به Night Mode، Inverted Colors، Power Saving Mode، قابلیت دانلود یک صفحه برای دسترسی در حالت آفلاین و ... اشاره کرد.

۴۸- Face App
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

اگر از کاربران شبکه اجتماعی Instagram باشید به احتمال زیاد با این نرم افزار جذاب آشنایی دارید. Face App نرم افزاری جالب برای اضافه کردن افکت های کارتونی به عکس های سلفی است، استفاده از این نرم افزار بسیار ساده بوده و با به کار گیری آن می توانید صورت خود را پیر و یا جوان کرده، با استفاده از افکت Spark صورت خود را زیبا تر کرده، جنسیت چهره خود را تغییر دهید، با استفاده از افکت Smile چهره خود را خندان کنید و از دیگر افکت های جذاب آن استفاده کنید؛ Face App علاوه بر استفاده از دوربین گجت برای گرفتن عکس های سلفی قابلیت استفاده از عکس های موجود در گالری گجت را نیز داراست.

49- SoundR Music
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

مردم هرگز از گوش دادن به موسیقی خسته نخواهند شد و گویا نیاز به موسیقی در DNA انسان قرار گرفته است، نرم افزار ها و سرویس های اینترنتی متعددی برای این منظور در دسترس کاربران قرار دارد و یکی از جذاب ترین آن ها SoundR Music است. این نرم افزار اجازه جست و جو به منظور یافتن یک آهنگ خاص را به کاربر نمی دهد بلکه وی را قادر ساخته تا متناسب با حالت روحی و یا فعالیتی که در حال انجام آن است یک PlayList را انتخاب کند.

بنابراین اگر قصد انجام فعالیت ورزشی ای را دارید و می خواهید به موسیقی ای متناسب گوش دهید می توانید از SoundR Music استفاده کنید. می توانید حالت Sleep را نتخاب کنید تا قبل از خواب موسیقی های ملایمی برایتان پخش شود و ... در واقع در هر حالتی که هستید این اپلیکیشن می تواند به سادگی موسیقی متناسبی را برایتان پخش کند، علاوه بر این کاربر می تواند به سلیقه خود سبک آهنگ های منتخب SoundR Music را نیز انتخاب کند.

50- Core
معرفی ۶۰ اپلیکیشن رایگان و برتر اندرویدی ۲۰۱۷ (۵)

تعداد بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بسیار زیاد است و سبک های متنوع و مختلفی را در بر می گیرد، اگر قصد نصب بازی جدید را بر روی گجت خود داشته باشید می توانید برای رسیدن به بازی مناسب از دسته بندی های منظم Google Play Store استفاده کنید؛ اما اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم نرم افزار Core را بر روی گجت اندرویدی خود نصب کنید.

این نرم افزار به صورت مداوم بازی های منتشر شده برای سیستم عامل اندروید را زیر نظر دارد و با نصب آن می توانید از معرفی و نقد و بررسی جدید ترین بازی های سیستم عامل اندروید برای رسیدن به عنوان نهایی استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج