۶۱۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آيا نوشابه‌هاي DIET چاق مي‌كنند؟

خيلي از مردم تصور مي‌كنند، با مصرف نوشابه‌هاي رژيمي مي‌توانند خود را از اضافه وزن در امان نگاه دارند اما تحقيقات نشان مي‌دهد، اين نوشابه‌ها بيشتر از نوشيدني‌هاي معمولي باعث چاق شدن مصرف‌كنندگانش مي‌شود.

آيا نوشابه‌هاي DIET چاق مي‌كنند؟

آيا نوشابه‌هاي DIET چاق مي‌كنند؟

محققان با انجام مطالعاتي كه بيش از ۱۰ سال به طول انجاميده است متوجه شدند، دور شكم افرادي كه هر روز ۲ يا بيشتر از اين تعداد از اين نوشيدني‌ها مصرف مي‌كنند با سرعت ۵ برابر بيشتر از افرادي كه اصلا از اين نوشابه‌ها استفاده نكرده‌اند افزايش پيدا مي‌كند.نتايج اين مطالعات به قدري نگران‌كننده بود كه محققان به مردم توصيه كردند، به جاي استفاده از اين نوشيدني‌ها، با آب تشنگي خود را برطرف كنند. اگر فردي نمي‌تواند مصرف نوشابه‌هاي شيرين را كنار بگذارد، بهتر است از همان نوشيدني‌هاي معمولي استفاده كند، زيرا خطرات آن‌ها كمتر از نوشابه‌هاي رژيمي است.دانشمندان معتقدند، نوشابه‌هاي رژيمي باعث بر هم خوردن اشتهاي انسان مي‌شود و حتي به سلول‌هاي مهم مغز آسيب وارد مي‌كنند. به اين ترتيب، فرد علاقه بيشتري به مصرف مواد شيرين پيدا مي‌كند و بيشتر از حالت معمولي كالري وارد بدن خود خواهد كرد. با مصرف اين نوشابه‌ها عملكرد بعضي از سلول‌هاي بدن كه وظيفه احساس سيري را به‌عهده دارند دچار اختلال مي‌شود و به اين ترتيب شما ديرتر از حالت طبيعي احساس سيري مي‌كنيد.همچنين اين نوشيدني‌ها مي‌تواند باعث آسيب رسيدن به لوزالمعده انسان شود كه در نهايت خطر ابتلا به ديابت را افزايش خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج