۶۱۲۰۴۷
۸ نظر
۵۰۵۶
۸ نظر
۵۰۵۶
پ

رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

همه ما به عنوان مشتاق خبرهای مربوط به سلبریتی ها، پیوند دوستی به وجود آمده بین دو فرد مشهور را جالب می دانیم. بیشتر اوقات این رفاقت ها بدیهی به نظر می رسند. برای مثال دوستی بین کندال جنر و جی‌جی حدید و هدف های دونفره شان باعث تعجب کسی نمی شود. با این حال گاهاً رفاقت هایی در بین افراد مشهور شکل می گیرد که زبان ما را بند می آورد.

برترین ها : همه ما به عنوان مشتاق خبرهای مربوط به سلبریتی ها، پیوند دوستی به وجود آمده بین دو فرد مشهور را جالب می دانیم. بیشتر اوقات این رفاقت ها بدیهی به نظر می رسند. برای مثال دوستی بین کندال جنر و جی‌جی حدید و هدف های دونفره شان باعث تعجب کسی نمی شود. با این حال گاهاً رفاقت هایی در بین افراد مشهور شکل می گیرد که زبان ما را بند می آورد. دوستی هایی که آنقدر بعید و دور از انتظار هستند که به نظر ما نمی توانند واقعی باشند.
در مورد رفاقت های عجیبی که در ادامه آمده باید گفت که دوستی بین آنها کاملاً واقعی است و ما برای اثبات ادعای خود عکس هایی را به عنوان مدرک در اختیار داریم. در ادامه دوستی های بین ستاره هایی که به هیچ وجه قابل درک نیست آورده شده است.

اِد شیران و کورتنی کاکس
رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

دوستی دور از انتظار اِد شیران با کورتنی کاکس، ستاره سریال «دوستان»، در سال ۲۰۱۳ توجه همه را به خود جلب کرد. این خواننده مو قرمز در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خودش و این هنرپیشه به اشتراک گذاشته و از طرفداران خود برای رأی دادن به کاکس برای دریافت جایزه «برگزیده مردم» درخواست کمک کرده بود.
خواننده آهنگ Shape of You در توضیح این عکس می نویسد: "دوست من کورتنی نامزد دریافت جایزه برگزیده مردم برای محبوب ترین بازیگر سریال تلویزیونی شده است. او تا به حال برنده این جایزه نشده است. او به من اجازه داده تا در خانه ساحلی اش زندگی کنم، پس چطور است که همه ما به او رای بدهیم و این جایزه لعنتی را به او بدهیم؟ ضرری ندارد."

شیران چند ماه را بدون پرداخت اجاره در املاک کاکس در مالیبو گذراند. او در این مدت بر روی درونمایه آلبوم Multiply کار کرد. این آلبوم جزو ده آهنگ برتر جدول در سال 2014 بود. با این حال وی به مجله بازار گفت که دین خود را از راه های دیگر ادا کرده است. "هیچ اجاره ای پرداخت نمی کردم اما تختم را مرتب می کردم، چایی می ریختم و کارهایی از این دست را خودم انجام می دادم. اگر در خانه دوستتان اقامت می کنید باید مثل خانه خودتان با آن رفتار کنید. خب، راستش را بخواهید دروغ گفتم برای اینکه من در خانه خودم تختم را مرتب نمی کنم."
اسنوپ داگ و مارتا استوارت
رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

یکی از عجیب ترین رفاقت ها در دنیای نمایش، دوستی بین اسنوپ داگ و مارتا استوارت است که بیش از ده سال ادامه داشته است. شروع این دوستی با حضور این رپر در شوی تلویزیونی استوآرت به نام «مارتا» برای کمک به استوآرت برای له کردن مقداری سیب زمینی آغاز شد. این دو در سال های بعد به هم نزدیک تر شدند، حتی در سال 2016 در کنار هم در یکی از قسمت های مسابقه "پیرامید" شرکت کردند.
وجه اشتراک غیر قابل توضیح این دو حتی برای شبکه وی اچ وان نیز پوشیده نماند. این شبکه تصمیم گرفت در شوی تلویزیونی «قابلمه پارتی مارتا و اسنوپ» این دو دوست را در کنار یکدیگر قرار دهد. به گفته اسنوپ: "این برنامه یک برنامه خانوادگی عالی، سرشار از سرگرمی های سالم، آشپزی عالی و موسیقی خوب است." درحالی که ممکن است اسنوپ داگ در آشپزخانه احساس غریبگی کند اما حضور مهمانان ویژه همچون ویز خلیفا، آیس کیوب و فیفتی سنت و صحبت در مورد فیفتی، حس بودن در خانه خودش را به او می دهد.

فیفتی سنت و بت میدلر
رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

کورتیس جیمز جکسون (فیفتی سنت) ممکن است به اندازه گذشته محبوبیت نداشته باشد، با این حال همچنان دوستان بسیاری در جایگاه های بالای اجتماعی دارد، اما این دوستان افرادی نیستند که شما انتظارش را دارید. این موسیقیدان که بعدها به شغل هنرپیشگی روی آورد با بت میدلر زمانی آشنا شد که میدلر با او تماس گرفت و با غرغر از او خواست تا نامش را بر روی باغی که او در شهر کوئینز برای پروژه درمانی نیویورک سازماندهی کرده بود قرار دهد. جکسون موافقت کرد و هر دو آنها دوستان خوبی شدند. میدلر در طول یک پیک‌نیک بهاری در پارک، این دوستی را به هیچ وجه مانند یک راز مخفی نکرد. وی به نیویورک دیلی نیوز گفت: "او جدیدترین عضو قبیله ماست. او (فیفتی سنت) به زندگی من ارزش بخشیده است. او در خوشی ها و ناخوشی ها در کنار من بوده است."
وقتی صحبت از همکاری احتمالی میدلر و فیفتی سنت می شود، فیفتی کاملاً از این موضوع استقبال می کند. "بت و من عالی خواهیم بود، اما لازم است که چیزی جدید برای او خلق کنم. یقیناً برای مناسب ترین آهنگ ما با هم خواهیم بود."
ران هاوارد و جیمی فاکس
رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

ران هاوارد و جیمی فاکس در جریان اولین کمپین تبلیغات ریاست جمهوری باراک اوباما با هم آشنا شدند. در جشن پیروزی در انتخابات سال ۲۰۰۹، جیمی فاکس ستاره فیلم «روزهای شاد» هاوارد را متقاعد می کند که برای فیلمبرداری از یک موزیک ویدئو به او و دیگر دوستان مشهورش بپیوندد. هاوارد در مصاحبه ای انحصاری با ای دابلیو می گوید: "ما در مراسم افتتاحیه بودیم، و چادر پر از افرادی شده بود که با خانواده هایشان در نمایشگاه شرکت کرده بودند.
جیمی به طرف من آمد و گفت : "هی، من در حال فیلمبرداری یک ویدئو در لس آنجلس هستم. تو هم میای؟" تصور می کردم که این ویدئو چیزی شبیه We Are The World خواهد بود. بنابر این سر صحنه فیلمبرداری حاضر شدم، جیمی گفت که "صحنه یک مهمانی است و قرار است تو به همراه جیک جیلنهال، فارست ویتاکر و من رانندگی کنی. تنها کاری که لازم است انجام دهی این است که حس مهمانی رفتن به خودت بگیری."

بعد از فریادهای کارگردان بر سر هاوارد برای لبخند بیشتر وی موفق شد تا نقش خود را در این ویدئو ایفا کند. بقیه داستان به تاریخ پیوسته است. در حالی که داشتن این تجربه نتوانست حس علاقه به مهمانی های پر سر و صدا را در وی بیدار کند این اتفاق شروعی بر یک دوستی غیر قابل پیش بینی در صنعت نمایش بود. آن ها سه سال بعد در پروژه تخیلی هاوارد بار دیگر در کنار یکدیگر قرار گرفتند. این پروژه رقابتی بود که در آن مردم عکس هایی را می آورند که تصور می کنند الهام بخش کارگردانانی خواهد بود که آینده درخشانی دارند. فاکس یکی از این کارگردانان بود. در مصاحبه ای که درباره این پروژه از ستاره فیلم «جَنگوی زنجیرگسسته» انجام شد وی گفت: "فقط دو دوست قدیمی به کنار همدیگر برگشتند."
راسل برند و هلن میرن
رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

بانو هلن میرن و بازیگر اهل اسکس، راسل برند را برای اولین بار در سال 2009 و در جزایر هاوایی در جریان فیلمبرداری فیلم «طوفان» نوشته شکسپیر و به کارگردانی جولی تایمور ملاقات کرد. بر خلاف انتقادهای منفی که فیلم به خصوص از طرف شبکه تلویزیونی فیلم فور دریافت کرد، آن دو در سال بعد برای بازی در نسخه جدید فیلم «آرتور» به هم پیوستند. در نسخه قدیمی این اثر، دادلی مور ایفای نقش کرده بود. برند در مصاحبه با جراید در استرالیا توضیح می دهد که چگونه این کمدین دوستی خود را با برنده جایزه اسکار (هلن میرن) آغاز کرده است.
راسل برند در مصاحبه ای با دیلی میل گفت: "رابطه ما یک رابطه عاشقانه ناتمام است.
در هم پیچیدن عشق، خرد و احساس بین یک بانو و یک خانه به دوش. او شخصیت فوق العاده ای دارد، بسیار زیباست. اگر نیاز به معمولی بودن است، او معمولی خواهد بود و اگر عالی بودن، ضرورت داشته باشد او عالی خواهد بود. میرن نیز قبول دارد که به اندازه برند جذب همکار جوان خود شده است. وی به مجله آس ویکلی گفت که آنها واقعاً دوستان صمیمی هستند، "من گردنبندی را که وی (برند) برای دور کردن خطر به من داده همیشه به گردنم می آویزم."
کلی آیکن و تایرا بن کس
رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

بر همگان آشکار است که دنیای تلویزیون واقع نما دنیای کوچکی است، با این حال این رفاقت، بسیار عجیب و باورنکردنی به نظر می رسد. کلی آیکن، برنده مسابقه امریکن آیدل و تایرا بنکس مجری برنامه تلویزیونی «مدل بعدی آمریکا» بیش از ده سال است که بهترین دوست هم هستند، حتی خود آیکن هم مطمئن نیست که چرا رابطه دوستی آنها به این خوبی پیش رفته است. این خواننده به مجله پیپل گفته: "من او (تایرا) را تا سر حد مرگ دوست دارم.
بنا به دلایلی در اولین برخورد با هم جور شدیم، ما همیشه سعی می کنیم که با هم در ارتباط باشیم و زمانی که در شهر هستیم همدیگر را ملاقات کنیم. او یک انسان واقعی است و فکر می کنم این چیزی است که تا زمانی که وی در تالک شو حضور پیدا کند، مردم در مورد او نمی دانستند. او تلاش نمی کند چیزی باشد که نیست. اگر نیاز باشد می تواند کسل کننده و یا هر چیزی که دوست دارد باشد. من فکر می کنم به این دلیل است که مردم جذب او می شوند و فکر می کنم به همین دلیل است که ما با هم دوست شدیم."

این دو با هم در مراسم مختلف شرکت می کنند و هر یک به شیوه خود در ارتقای شخصیت و حرفه دیگری تلاش می کنند. زمانی که آیکن تصمیم گرفت بخت خود را در سیاست بیازماید بنکس صفحه ا¬ی مجازی برای جمع کردن کمک های مردمی راه اندازی کرد. او نوشت: "به دوست من کلی آیکن کمک کنید، چرا که او تصمیم دارد از صدای خود برای بهبود زندگی انسان های بیشماری استفاده کند." اگرچه این صفحه تنها 40 دلار از 10 هزار دلاری که هدف نهایی راه اندازی این صفحه بود را کسب کرد، با این حال آیکن به عنوان کاندیدای حزب دموکرات برای دومین کنگره ناحیه ای کارولینای شمالی انتخاب شد. ولی در نهایت به رنه المرز از حزب جمهوری خواه باخت.
هری استایلز و زک بِرف
رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

در ده سال اخیر حرفه¬ی زک برف به اوج خود رسیده است، ستاره سریال کمدی «اسکراب» که پس از بردن جایزه بهترین کارگردانی برای اکران فیلم «گاردن استیت» در سال 2004 نتوانست به موفقیت های خود در این عرصه ادامه دهد، پس از ده سال با فیلم «کاش اینجا بودم» به پشت دوربین آمد. این فیلم به دلیل تکرار موضوع فیلم سابقش مورد انتقاد قرار گرفت، با این حال هری استایلز یکی از افرادی بود که فیلم را دوست داشت. ستاره گروه پاپ "وان دایرکشن" به یوتا پرواز کرد تا به عنوان مهمان بِرف در مراسم افتتاحیه "کیک ‌استارتر پیکچر" حضور یابد. فیلم به قدری غم انگیز بود که استایلز را به گریه انداخت.

بِرف به اندی کوهن در شوی زنده تلویزیونی "اتفاقاتی را که می افتد تماشا کن" گفت: "الآن دیگه مهم نیست کجا برم، هر کجا باشم مردم اسم هری استایلز رو به زبان می آورند. امروز سریال «۳۰ راک» را ترک می کردم و مردم به من می گفتند سلام ما را به هری برسان! من برای اولین بار هری را از طریق دوستان مشترکمان ملاقات کردم، او مرد فوق العاده ای است. او آنقدر به من لطف داشت که برای دیدن فیلم ما به جشنواره فیلم ساندنس آمد.
هری در صفحه توئیتر خود نوشت که در طول فیلم اشک ریخته چرا که فیلم بسیار احساسی بوده است، پست توئیتری او در همه جا پخش شد و این بهترین هدیه ای بود که ما تا به حال از کسی گرفته بودیم. "آنها پس از اتمام مراسم شانس این را داشتند که مثل دو برادر به رستوران مرغابی خاکستری بروند. این اولین قرار ملاقات مردانه آن دو نبوده است، بِرف اخیراً عکسی از خود و رفیق گرمابه و گلستانش را در حال خوردن شام با شمع های روشن در شهر نیویورک در توئیتر خود به اشتراک گذاشته است.
گوئینت پالترو و بیانسه
رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

استفاده از نام شخصیت های مشهور برای مهم جلوه دادن خود یکی از صدها دلیلی است که گوئینت پالترو را در هالیوود غیر قابل تحمل کرده است. او در کل دو یا سه دوست دارد و به نظر می رسد که قرار نیست دست از سر صحبت در مورد آن ها بردارد و دهانش را ببندد! این هنرپیشه¬ی مو طلایی در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی با بیانسه آشنا شد و پس از اجرای کنسرت جی زی در سال ۲۰۰۶ بیانسه یکی از صمیمی ترین دوستان وی شد. او در حال حاضر محرم اسرار این زوج است. وی به همراه همسر سابقش کریس مارتین در مراسم ازدواج بیانسه شرکت کرد و وی را در پنجاه و سومین مراسم جایزه گرمی همراهی کرد.

او به دیلی میل گفت: "جی برای من همچون برادر بزرگتر می ماند. او انرژی آرام بخشی دارد. جی یک نیروی فوق العاده در زندگی ماست. بچه ها او را عمو جی و بیانسه را خاله بی صدا می زنند. بیانسه زیباست، جذابیت زنانه دارد، بسیار باهوش است و خیلی خوب می داند چگونه در عین متین بودن قدرتمند باشد.
" بیانسه نیز به همان اندازه پالترو را ستایش می کند، وی در مصاحبه با ماهنامه آمریکایی هارپرز بازار گفت: "او همه مرزها را کنار می زند. وقتی به خانه¬ی او می روی دیگر علاقه ای به ترک کردن آنجا نداری. او کسی است که تلاش می کنم روزی شبیه آن شوم."
اسنوپ داگ و دیوید بکهام
رفاقت‌های عجیب و غریب سلبریتی‌های هالیوود

اسم دیگری که انتظار ندارید در لیست تماس های اسنوپ داگ ببینید اسم ستاره فوتبال دیود بکهام است، وی به شکل عجیبی بیش از یک دهه رفاقت خوبی با این رپر داشته است. در سال 2007 هنگامی که بکهام از باشگاه رئال مادرید به باشگاه فوتبال لس‌ آنجلس گلکسی منتقل شد وقت را تلف نکرد و زندگی به سبک ستاره ها را پیش گرفت.
یکی از اولین مشارکت های او در تلویزیون مربوط به حضور او در برنامه واقع نمای اسنوپ داگ با نام Snoop Dogg's Father Hood است. در این برنامه از بکهام خواسته شد تا به فرزندان اسنوپ طریقه فوتبال بازی کردن را آموزش بدهد، در حالی که مشخص شد که بکهام در تیم لس‌ آنجلس گلکسی ماندنی نیست، با این حال دی بک (جوری که اسنوپ او را صدا می زند) همانند یکی از اعضای خانواده شد.

اسنوپ به رادیو بی بی سی گفت: "او یک پدر، همسر و دوست فوق العاده است. بعضی آدم ها به دلایلی عجیبی در کنار یکدیگر قرار می گیرند، من این رفاقت را دوست دارم. ما در یک شب در کنار یکدیگر قرار گرفتیم و با هم رفیق شدیم و رفاقت مان تا به امروز ادامه پیدا کرده است.
" آنها به حدی با هم صمیمی هستند که اسنوپ در مواردی توصیه های این اسطوره فوتبال را برای آهنگ هایش به کار می گیرد. بکهام در مصاحبه با اِی پی تأیید می کند: "به اندازه کافی جالب است که پس از انتقالم به لس آنجلس ما با هم دوست شدیم، او ده روز قبل از انتشار آخرین آلبومش با من تماس گرفت و گفت: "من همین چند دقیقه پیش آلبومم را کامل کردم، چرا نمیای به استودیو تا با هم به آلبوم گوش بدهیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا کجاش عجیب غریب بود

    • بدون نام

      بیانسه مواظب باش شوهرت رو از چنگ ات در نیارن !!!

    • بدون نام

      چیشون عجیبه؟مگه تو ایران خودمون هرچی بچه سوسول اینستاگرامیه با بازیکرا و خواننده های معروف رفیق نیستن؟!یه آدم خیلی خیلی معمولی که از رو کلیپای خارجی اینستا تقلید میکرد الان شده شاخ اینستا با ادمای مهم میپره

    • بدون نام

      اد شیدن چقدر بی نمکه

    • آرزو

      خب چی این وسط عجیب بود دو نفر با شرایط مختلف و تفاوتهای زیاد راحت میتونن حرف همدیگه رو بفهمن و باهم دوستی داشته باشن وقتی تعصب بیخود نباشه

    • بدون نام

      اسنوپ داگ بدبخت مگه چشه كه با هركي رفيق ميشه براتون عجيبه:))

    • بدون نام

      این چه عکسیه گذاشتی
      خجالت بکش

    • بدون نام

      فیفتی سنت واسه ایلومیناتی کار میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج