۶۱۲۸
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

مرد جوان، قربانی هوس‌های شیطانی

من ليوان شربت را سر کشيدم و منتظر بودم تا زن جوان برگردد ولي ناگهان سرم گيج رفت و ديگر نفهميدم چه اتفاقي افتاد. وقتي به هوش آمدم خودم را در وضعيت بسيار ناجوري در داخل آن خانه ديدم.

مرد جوان در حالي که بسيار عصباني به نظر مي رسيد و قطرات اشک چشمانش را خيس کرده بود گفت نمي خواهم غلام هوس هاي شيطاني ات بشوم. در اين لحظه زني که همراه او بود سر را تکاني داد و با حالتي تهديدآميز گفت: حساب تو را کف دستت مي گذارم و امروز بايد تکليفم را روشن کني. جناب سروان، اين آقا با سوء استفاده از صداقتم سرم را کلاه گذاشته است.

مشاجرات اين زن و مرد جوان باعث شد تا پرونده براي بررسي بيشتر به دايره اجتماعي کلانتري ۳۵ مشهد ارجاع شود. مرد جوان در گفت وگو با کارشناس مشاوره کلانتري گفت: ۲۸ ساله هستم و به تازگي با دختر عمويم نامزد شده ام. سال ها قبل پدرم را در حادثه اي از دست دادم و مادرم با سعي و تلاش و کارگري در يک کارخانه شرايطي فراهم کرد تا ادامه تحصيل بدهم و به دانشگاه بروم.

پس از آن که فارغ التحصيل شدم مدتي بيکار بودم تا اين که مادرم به دادم رسيد و با فروش طلاهايش برايم خودروي سواري خريد تا به طور موقت با آن مسافرکشي کنم.با اين که درآمد چنداني نداشتم اما به آينده اميدوار شده بودم و نقشه هاي زيادي در سر داشتم ولي افسوس که زني شياد در مسير راه زندگي ام قرار گرفت و همه آرزوهاي مادرم را با اشتباهي بزرگ به باد دادم.

مرد جوان آهي کشيد و افزود: ماجرا از اين قرار است که يک روز خانمي جوان خودروي مرا دربست کرايه کرد. من او را به نشاني مورد نظرش رساندم اما اين زن جوان که مثل شيطان خود را بزک کرده بود و پوشش نامناسبي هم داشت وقتي که جلوي خانه اش از خودرو پياده شد از من خواست تا ساک مسافرتي اش را به داخل خانه ببرم. که اين کار را کردم مي خواستم خيلي سريع از آن خانه لعنتي بيرون بيايم اما زن جوان در حالي که يک ليوان شربت در دست داشت جلو آمد و گفت: اين شربت را نوش جان کنيد تا مبلغ کرايه را برايتان بياورم.

من ليوان شربت را سر کشيدم و منتظر بودم تا زن جوان برگردد ولي ناگهان سرم گيج رفت و ديگر نفهميدم چه اتفاقي افتاد. وقتي به هوش آمدم خودم را در وضعيت بسيار ناجوري در داخل آن خانه ديدم. بلند شدم تا از آن جا فرار کنم. در اين لحظه زن جوان با لبخندي شيطاني صدايم زد و گفت: از حضور تو در خانه ام فيلمبرداري کرده ام و اگر تنهايم بگذاري آبرويت را مي برم.

مرد جوان افزود:با زني که ۹ سال از من بزرگ تر بود ازدواج موقت کردم و تقريبا نصف درآمد ماهيانه ام را به او مي دادم تا صدايش درنيايد اما با وجود آن که ۲ سال از اين ماجرا مي گذرد و قرارداد صيغه نامه ما هم تمام شده است او دست بردار نيست و حالا متوجه شده ام يک برگ چک از دسته چکم برداشته است و با نوشتن مبلغ ۵ ميليون تومان روي آن چک ادعا مي کند که طلبکار است.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مرد جوان، قربانی هوس‌های شیطانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • The_Sea

      چه آدمای کثیفی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج