۶۱۲۸۳
۳۶۹ نظر
۵۸۸۶۵
۳۶۹ نظر
۵۸۸۶۵
پ

۸ اعتراف مردانه: چرا خیانت کردم؟

در ازدواج وقتی یکی از دو طرف خیانت می کند، طرف دیگر نابود می شود. همیشه روحش پریشان و ذهنش مشغول است که چرا؟ چه کم گذاشتم؟ چه کار کردم؟ چه نکردم؟ و ... اما این سوال ها بیهوده هستند. نتیجه ای جز تراشیدن روح آدمی ندارند.

برترین ها: در ازدواج وقتی یکی از دو طرف خیانت می کند، طرف دیگر نابود می شود. همیشه روحش پریشان و ذهنش مشغول است که چرا؟ چه کم گذاشتم؟ چه کار کردم؟ چه نکردم؟ و ... اما این سوال ها بیهوده هستند. نتیجه ای جز تراشیدن روح آدمی ندارند.

مساله خیانت در همه دنیا هست و بیشتر میان مردان عمومیت دارد. در جامعه ما نیز این مساله هر روز بیشتر می شود. در میان آشنایان، دو نفری که تصور می کنیم خوشبختانه در کنار هم زندگی می کنند، ناگهان از هم جدا می شوند. یا دچار مشکلات بسیار می شوند و همه آن علاقه یک شبه از بین می رود. اما واقعا دلیل خیانت مردها چیست؟ چه می خواهند که ندارد؟ به دنبال چه هستند که در زن های دیگر پیدا می کنند؟

در این مطلب ۸ اعتراف مردان خیانت کار و دلیل آنها برای خیانت را آورده ایم شاید تا با مغز و طرز فکر این مردان بیشتر آشنا شویم.

اعتراف اول: انتقام جویی

«من زمانی به همسر خود خیانت کردم که متوجه شدم او همچنان با نامزد سابق خود ارتباط پیامکی دارد. البته پیام های آنها حاوی هیچ نوع صحبتی که باعث نگرانی باشد، نبود اما تصور اینکه او قبلا با این مرد در ارتباط بوده است و حالا هم این دوستی را ادامه می دهد مرا عصبانی می کرد. صمیمیت همسرم با نامزد سابقش برای من قابل درک نبود. با همین عصبانیت از خانه بیرون زدم و یک لحظه تصمیم گرفتم برای درآوردن حرص او، دختر جدیدی را بیابم و شماره اش را بگیرم و همین کار را هم کردم. به نظر من این کار دقیقا همان کاری بود که او انجام می داد و من هم تلافی کرده بودم. ما از هم جدا شدیم.
البته همسرم هرگز نفهمید من دوست دختر دارم. دلیل جدایی ما این بود که مناسب هم نبودیم و به درد هم نمی خوردیم. البته اعتراف می کنم آن کار من در عصبانیت درست و اخلاقی نبود اما در آن لحظه احساس خوبی به من داد.»
 
اعتراف دوم: نبودن جاذبه عاطفی متقابل

«تا جایی که به خاطر دارم من همیشه عاشق زنانی بودم که از هر نظر کامل باشند. همسر سابق من از خیلی نظرها خوب بود اما با سلیقه من خیلی جور نبود. او بسیار منطقی به نظر می رسید که هیچ نوع ارزشی برای من نداشت و باعث جذب من نمی شد. خیلی تلاش کردم به این مساله توجه نکنم اما نمی توانستم.
پس از چند ماه، روزی با گروهی از دوستانم بیرون رفتم و در فروشگاهی که خرید می کردیم دختری را دیدم که بسیار عالی به نظر می رسید. از او شماره گرفتم و او به من گفت هر وقت بخواهم می توانم با او تماس بگیرم و قرار بگذارم. من هم همین کار را کردم. پس از چند جلسه متوجه شدم باید رابطه خود با همسرم را پایان بدهم زیرا دیگر هیچ جذابیتی برای من نداشت و دوست داشتم در کنار کسی باشم که دیوانه وار دوستش دارم و برای من فقط یک دوست ساده نیست.»

اعتراف سوم: وقت نگذاشتن برای یکدیگر

«من زمانی از همسر سابق خود جدا شدم که او بسیار مسافرت می رفت و ما خیلی کم در کنار هم بودیم. من بیشتر مواقع تنها بودم. این تنهایی به ویژه در روزهای تعطیل آخر هفته بسیار مرا آزار می داد. دوست داشتم کسی در کنارم باشد و با هم حرف بزنیم، بیرون برویم و ... . به همین دلیل، دفعه آخری که به مسافرت رفت من سراغ زن دیگری رفتم و پس از بازگشت همه چیز را به او گفتم و از هم جدا شدیم. این جدایی برای هر دوی ما خوب بود. البته می دانم کار من به هیچ وجه اخلاقی نبود اما در تنهایی هایم تنها چیزی که می توانست به من آرامش دهد یک همزبان بود.»

اعتراف چهارم: رابطه اشتباه

من با نامزدم در دانشگاه آشنا شدم . ما از همان ترم اول با یکدگیر دوست شدیم. پس از فارغ التحصیلی، هر کدام از ما به شهر خودش برگشت اما پیش از آن با هم نامزد کردیم. من تقریبا همه آخر هفته ها به شهر او مسافرت می کردم. اما فقط آخر هفته ها در کنار هم بودیم و در طول هفته با دوستان خود خوشگذرانی داشتیم.
پس از چند ماه از این روند خسته شدم و با خودم تصور کردم در شهر خودم هم دختران زیبا و خوب زیادی هستند و من چرا همه روزهای تعطیل خود را در جاده و رفت و آمد می گذرانم؟ این مساله را با او در میان گذاشتم و چند باری او به شهر من می آمد اما پس ا مدتی او نیز خسته شد و با هم تصمیم گرفتیم این رابطه دشوار را پایان ببخشیم.»
 
8 اعتراف مردانه: چرا خیانت کردم؟

اعتراف پنجم: مغایرت احساسی و سبک زندگی

«من همسر سابق خود را در گردهمایی کاهش وزن ملاقات کردم. با هم دوست شدیم و هنگامی که با هم قرار می گذاشتیم و بیرون می رفتیم، هر دو حدود 20 کیلوگرم اضافه وزن داشتیم. من همه رژیم ها و برنامه های ورزشی خود را به دقت و با جدیت فراوان انجام می دادم و به سرعت وزن کم می کردم. اما او به ورزش و رژیم اهمیت نمی داد و در نتیجه کاهش وزنی هم نداشت. پس از اینکه اضافه وزن خود را از بین بردم، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردم. زن هایی که قبلا حتی به من نگاه هم نمی کردند مشتاق صحبت با من بودند و این حس خیلی خوبی به من می داد.
همسر سابق من از چاقی خود در عذاب بود و به زن های اطراف من حسودی می کرد. یکی از روزهای آخر هفته که او خانه نبود، ما با یکی از این زن ها قرار گذاشتم و با هم بیرون رفتیم. من هرگز این مساله را به همسرم نگفتم اما چند هفته بعد با بهانه های مختلف از او جدا شدم. من تصور می کنم باید با زنی باشم که شبیه من است و ارزش های زندگی او ارزش های من هستند. فردی که طرز فکر و اراده مان شبیه هم باشد.»

اعتراف ششم: نداشتن رابطه عاشقانه

«من و همسرم همیشه خدا با هم جنگ و دعوا داشتیم. برای همه چیز با هم بحث می کردیم این همه تنش اعصاب مرا خورد کرده بود. درست برعکس همسرم، دختری در شرکت ما بود که همه چیز را خیلی راحت می گرفت و رفتار دوستانه ای با همه داشت و شاد بود. یک شب که هر دو تا دیر وقت در شرکت مشغول کار بودیم، تصمیم گرفتیم برای شام با هم بیرون برویم. همه چیز خیلی عالی بود.
او بسیار خوب و پر احساس بود و شبی رویایی با عشقی پاک را با او پشت سر گذاشتم. این اتفاق جراتی در دل من به وجود آورد تا از رابطه ای که همیشه مرا آزار می داد جدا شوم. یک هفته خانه نرفتم و پس از آن از همسر سابقم جدا شدم و اکنون با همکارم در ارتباط هستم.»

اعتراف هفتم: رویاپردازی

«من هنگامی به همسر خود خیانت کردم که با دختری آشنا شدم که ابتدا قصدم تسلی دادن به او بود. او تازه از یک رابطه طولانی جدا شده بود و روحیه خوبی نداشت. ما زمان زیادی را با هم سپری می کردیم تا اینکه به هم علاقه مند شدیم. من تصور می کردم او بهترین زن روی زمین است و من با او خوشبخت خواهم بود. به همین دلیل، از همسرم جدا شدم و سراغ آن دختر رفتم. اما رابطه ما دوامی نداشت و متوجه شدم رویاپردازی بسیار بهتر از واقعیت است.»
 
8 اعتراف مردانه: چرا خیانت کردم؟
 
اعتراف هشتم: پیدا کردن اعتماد به نفس
 
«من همیشه خجالتی بودم و به هیچ وجه با جنس زن راحت نبودم. نامزدم نیز مثل من بسیار خجالتی بود رابطه ما مشکلی نداشت اما هیچ هیجان و چیز جالبی هم نداشت. روزی برای کار خود در همایشی شرکت کردم. هنگام شام، خانمی رو به روی من نشسته بود که بسیار جذاب و باهوش به نظر می رسید و من واقعا جذب او شده بودم. از این مساله بسیار تعجب کردم زیرا قبلا چنین تجربه ای نداشتم. حس خوبی بود و احساس می کردم در اوج آسمان ها هستم. سعی کردم اعتماد به نفس داشته باشم و با او سر صحبت را باز کردم.
در طول همایش و کنفرانس های دیگر نیز با هم صحبت می کردیم و وقتمان را با هم می گذراندیم. من هرگز از این رابطه به نامزدم چیزی نگفتم اما چند ماه بعد از او جدا شدم. پس از جدایی من آن زن جذابی که در کنفرانس ها می دیدم را دیگر هرگز ملاقات نکردم. اما همان رابطه کوتاه، اعتماد به نفس خاصی به من داده بود و متوجه شدم اگر اراده کنم می توانم بیرون بروم و زن دلخواه خود را پیدا و با او ازدواج کنم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زخم دیده

      همه مردا از سر تا ته یه کرباسن: نااااااااااااامرد

      پاسخ ها

      • رضا

        مجبور نبودی همشون رو امتحان کنی

      • ناشناس

        اقا رضا حرف دهنتو بفهم برادر درضمن قرار نیست یکی چند تا امتحان کنه بلکه پای حرف چند تا زن بشینی می فهمی که مشت نمونه خرواره

      • Info4524

      • شیما

        همشون اشغالن کاملا درسته هیچ کدومشون به درد نمیخورن

      • نازنین زهرا

        با سلام لطفا کسایی ک در زدیگشون مشکل دآرند حتما اقرآن معجزه آسای حرز امام جواد رو در اینترنت بخوانید و شرایط نوشتن حرز هم در گوگل ذکر شده و حرز کبیر شکلی داره ک من خودم چون ترسیدم اون شکل رو اشتباه بکشم و اثر بدی روم بذاره اون شکل رو نکشیدم همون عربی حرز رو بنویسید کافیه وحرز کبیر رو بنویسید هم حرز صغیر اامام جواد رو و هم چنین حرز ابی دجانه رو هم بنویسید البته چندتا در گوگل ذکر شده شما اونی رو بنویسید ک مث حرز کبیر امام جواد طویل هست ن اون کوتاهه و ک این دو حرز هم واسه باطل کردن قویترین سحرها وطلسمات مفیده هم واسه مشکلات زندگی بینهایت موثر ومن این دو حرز رو ب خانمی که خیلی تو زندگیش مشکل داشت پیشنهاد دادم مشکلاتش خیلی کم شده ودوس داشتم این دو حرز رو ب شماهم بگم ک بینهایت معجزه ممیکنه در مشکلات زندگی و اینو من خودم عینا ب چشم دیدم

    • بدون نام

      این که فقط ترجمه بود.با فرهنگ ما سازگار نیست.اونا انسانهای با وجدانی هستند که رابطه را تمام میکنن و میرن سراغ یکی دیگه.به نظرتون ما هم اینجوری هستیم؟شاید شرایط جدایی و متارکه تو کشور و فرهنگمون سخت و قدیمیه.

    • دلسوز

      از نظر زن ها مردها همیشه سروته یک کرباسند!!
      اما شما چی همیشه غرغرو و نق نقو...

    • عاطفه

      لطفاً اعترافات زنها هم بنویسید - چون اگه زنها بخوان واسه این مسائل خیانت کنند دیگه هیچ رابطه ای دوام نداره -
      چرا فقط ما زنها باید حواسمون باشه که شوهر مون خیانت نکنه !!!!!!!!!!!
      پس ماچی ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • هتی

        چی ما چی؟ منظورت چیه؟

      • بدون نام

        کثافت!!!!!

      • سوده

        این کاربر رو یکی ببنده به تخت، کسی با تو نبود اروم باش

      • شیما

        اره واقعا مردا کلا بی رحم تر از خانم ها هستند

    • بدون نام

      من با آقایی رابطه دوستی دارم که متاهل است و همیشه نسبت به زنش عذاب ومدان دارم. و همیشه اعتراف میکنه که زنش عصبی است. من فکر پیکنم یک زن باید در کنار شوهرش باشه و باهاش همدلی کنه. البته من این آقا رو خیلی تشویق میکنم که به همسرش نزدیکتر بشه و اشکابات اونو بپذیره. البته این چیزی از گناه من کم نمیکنه. امیدوارم بتونم رابطه ام رو باهاش قطع کنم.

      پاسخ ها

      • هتی

        چرا باور کردی زنش واقعا بده؟؟؟؟ نکن خانم میدونین امثال شما چه خونه هایی رو خراب کردین؟ نمیخواد مشاوره بدی از زندگیش برو بیرون

      • بدون نام

        این همه پسر مجرد واقعاً لازمه که اینجوری زندگی یه بنده خدارو از هم بپاشی؟؟اصلاً شاید به رفتارای شوهرش شک داره که عصبیهوبا زندگی مردم این کارو نکن گناه داره

      • صنم

        واقعا که واست متاسفم

      • بدون نام

        خیلی برات متاسفم، من 18 سالم بود پزشکی ازدواج کردم که عاشقانه می پرستید منو و هیچی براش کم نذاشتم حالا استاد دانشگاهم و 29 سالمه چند وقتی است که متوجه شدم داره بهم خیانت می کنه با دخترهایی امثال تو در صورتی که هیچ وقت هیچ کمبودی نداشت.

      • ایران

        خجالت نمیکشی با مرد متاهل این همه پسر مجرد رفتی تو زندگیش تازه میگی مشاوره هم میدی از زندگیش برو بیرون زندگیش درست میشه من خودم شوهرم بد از 2 سال بهم خیانت کرد با یکی مثل تو ولی من تو زندگیم چیزی براش کم نزاشتم وقتی اون اومد تو زندگیم هیچی نداشت بااین که من از خانواده مرفهی بودم انتخابش کردم به خاطر اینکه فقط معیارم سالمی بود ولی نابودم کرد امیدوارم خدا جواب امثال شمارو جوری بده که بشید درس عبرت برای بقیه

      • user

        اگر این خانم از زندگیه اون آقای متاهل خارج بشه ممکنه این آقا دوباره بره سراغ یه زن دیگه. به نظرم اون آقا که ازدواج کرده و تعهد داده نباید به خودش اجازه بده که بره سراغ یه زن دیگه. وقتی زن و شوهر باهم مشکل دارن باید باهم صحبت کنن و مشکلشونو حل کنن نه اینکه بهم خیانت کنن.

      • بدون نام

        میدونی تو شغلت اینه که زندگی دیگران رو خراب کنی ، کاری هم نمیشه کرد ، ذاتت این طوریه . اون آقا هم هیچ وقت درست بشو نیست .

      • 12

        تو نمیخاد تشویق کنی پاتو از زندگی دختر مردم بکش
        بیرون دخترایی مثل توی احمق با اون مردای احمق تر از خودتون چه زندگی هارو که بیخود خراب نمیکنید .

    • سریر

      احسنت بر شما . به این میگن یه اسیب شناسی رفتاری البته در حوزه اقایان که متاسفانه در کشور ما به بدترین شکل ممکن به ان بی توجهی میشود . نقطه ضعف اصلی مشکلات فرهنگی ما دختران جوانی هستند که از بی غیرتی پدر و شوهرشان کمال استفاده را میکنند و با بی عفتی و بی حجابی زمینه ساز بسیاری از فروپاشی های خانوادگی میشوند . در ان سوی دیگر مشکلات فرهنگی این است که جوانان ما یا یاد گرفته اند فریاد بزنند و جنجال راه بیاندازند ویا کوتاه بیایند و حق خود را بر باد رفته ببینند . اصولا یک چنین بحث هایی در هر دو حوزه خانم ها و اقایان می بایست در دوران مشاوره برای ازدواج مطرح شود تا جوانان یادبگیرند با دین و تدبیر و تعقل زندگی را به جلو پیش ببرند البته منظورم از جلو بردن زندگی قطعا هم از لحاظ کیفی وکمی است . البته من فکر میکنم بخشی از این مقاله شما ترجمه باشد و پیشنهاد میکنم مباحث اسیب شناسی رفتاری را از منظر ایات و روایات موجود در قران و سیره اهل بیت را هم مورد بررسی قرار دهید چرا که قطع به یقین اثار قوی تری در دل و ذهن جوانان ما ایجاد میکند البته برای ان دسته از جوانانی که یک تنفر افسارگسیخته از دین و اموزهای دینی وجودشان را فرانگرفته باشد که متاسفانه باید عرض کنم تعداد جوانان فراری از دین و گفتمان زیبای دین وزندگی در اسلام روز به روز در حال افزایش است . اگر به اصل خودمون یعنی اسلام ناب محمدی مبتنی بر سیره اهل بیت برگردیم میبینیم که بسیاری از مشکلاتی که با وجود حتی چندین روانشناس قابل حل نیستند به خودی خود حل و فصل پیدا میکنند .

    • هتی

      این حرفها همش بهونست......... آدمی که بخواد خیانت کنه خیانت میکنه این دلیلاشونم بدرد خودشون میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرين موافقم...
        بستگي به ذات آدما داره

      • بدون نام

        شاید بعضیا دنبال بهونه باشن که تنوع طلبی و هوس بازیه خودشونو توجیح کنن اما نمیشه بگیم همیشه این دلیلشه .... گاهی اوقات زن ها هم مقصرند .

      • شیما

        دقیقا ادمی که هوس بازو چشم چرون و زن باز باشه خیانت میکنه بهونه هاشم به درد خودش میخوره

      • بدون نام

        مردی که خائن است خودش رابه روانشناس بایدهرچه سریعترمعرفی کندچون مشکل روحی دارد.چراماهمیشه مشکل رابه دوش خانمها می اندازیم.من برای شوهرم کم نمی گذارم هم زیباهستم وهم تحصیلکرده وپولداروهمیشه حامی وهمدرد شوهرم ولی همسرم بودن بازنهای مختلف راجزوافتخارات خودش میداند چون شوهرم پرازننگ وعیب است وازحسادت اینکه من ازاوبالاترهستم تینگونه عقدهای خودش راخالی میکند باوجود۲بچه ناز.مردهای ایرانی قدرنشناس وبی وفاهستند چون کشورمامردسالاراست وبه زن بهانمی دهندمردها هرغلطکثیچمیکنن

    • تتل

      چرت نگو زن

    • ایکس

      اولا این اتفاق ممکنه برای زن ها هم بیفته چرا اینقدر مال مرد ها رو های لایت میکنید. دیگه اینکه دوست دارم ببینم بعد خیانتشون رابط شون چقدر طول میکشه.
      سوما اینکه حالا مگه این مرد های مذکور کیند؟ اهانت به همه آقایون نشه ها....

    • الهه

      با سلام و احترام فراوان
      این متن خیلی به مردها رو می دهد یعنی سر انجام تمام خیانت ها به جز رویا پردازی ، آخر و عاقبت خیانت مردان را زیبا جلوه داده بود در صورتیکه بیشترین دلیل خیانت مردان ایرانی این حس تنوع طلبی و حق نشناسی آنهاست که همه ی آنها نیز ضربه ی خیانت خود را در مدت کوتاهی می خورند. کاش دلایل خیانت زن ها را هم بگذارید زیرا مطمینا دلایلشان خواندنی تر و منطقی تر (البته دسته ی کمی) است هر چند خیانت خیانت است آن هم با هر دلیلی. با تشکر

    • شاکی

      من به عنوان خانوم، اگر از کسی خوشم نیاد حتما جدا میشم
      چرا خودمو عذاب بدم
      البته الان مجردمم

      پاسخ ها

      • دلشکسته

        اگه خوشت نیاد مجبور نیستی باهاش ازدواج کنی تمام اونهایی که ازدواج می کنن با عشق و علاقه هست اما بعد از مدتی که سن و سال زن بالا رفت مردها هوس می کنن با یه زن کم سن وامروزی دوست بشن .ازدواج یعنی یک عمر زندگی با عشق و وفاداری .وگرنه دلیلی نداره ادم ازدواج کنه و هر وقت دلشو زد بره سراغ یکی دیگه .بفهم

      • صبور

        برای جدا شدن باید پول و درآمد داشته باشی که محتاج نباشی و مهمتر از همه از پس نیش زبون دوست آشنا و کل آدمای یه مملکت بربیای. دوست پسر نیشت ه فقط مشکل احساسات باشه. زندگیه واقعیه

    • majid

      میخوام یه واقعیتو بگم بچه ها به خدا قسم همش داستان واقعیه زندیگیمه دوران مجردی هر روز با یکی بودم مدل به مدل ولی از لحظه ای که ازدواج کردم تو این چند سال در عین حال که فرصتهای زیادی داشتم حتی یه لحظه به خیانت فکر نکردم میدونم دوران مجردی زیاده روی کردمو کارم اشتباه بوده ولی الان حس خوبی دارم و فکر میکنم تمام برکت زندگی به پاک بودن و وفاداری زن ومرد هست و خیلی اعتقاد دارم اگر مرد خیانت نکنه هیچ وقت زنش دنبال این کارها نمی ره .

      پاسخ ها

      • بی تو

        دمت گرم

      • maryam

        daghighan

      • مجید

        اقا یا خانوم عزیز ببخشد این حرف و میزنم دست بالای دست زیاده وقتی هزینه های سخت و پر فشار و و مشغله زندگی وسط میاد عشق و عاشقی از کله ت می پره زندگی فقط با پول جریان داره

      • بدون نام

        اگه زنتم مثل خودت کلی از مردها رو امتحان میکرد بعد با تو ازد.اج میکرد چی؟ اخه تاکی هر غلطی دلتون میخاد میکنید بعد جانماز اب میکشید؟ میدونی ممکنه سراون دخترایی که ولشون کردی چی اومده باشه؟ یا اینکه اگر زنت هم پیشینه ای مثل خودت داشته باشه چی؟

      • سوره

        افرین

      • سوره

        خسته نباشی

    • raha

      موافقم اقا مجيد .هميشه اين اقايونن كه راهو واسه خيانت وا ميكنن

    • ساغر

      90%مردا دنبال بهانه برا خیانت هستندچون ذاتا تنوع طلب هستند ..بهتره به هیچکدومشون اعتماد نکنیم..

      پاسخ ها

      • شیما

        افرین

    • هلما

      یه بار یه مرد زن دار بهم پیشنهاد دوستی داد از دوستای داداشم بود بهش گفتم ولی شما زن وبچه دارین باید وقتتونو بره اونا بذارین گفت هر چیزی جای خودش میخواستم جفت پا برم تو صورتش حداقل به آشنا بودن فکر نکرد یه زنه مومن و با خدایی داشت دلم بره زنش سوخت

    • نسیم

      این مطلبتون فقط خیانت مردها رو توجیه میکنه.خیانت خیانت دیگه دلیل نمیخواد.جالب تر اینه که دلیل خیانت هم باز زنها محسوب شدن

    • بدون نام

      به نظر شما اگه زنی تو مجردیش هیچ رابطه ای با جنس مرد نداشته و با مردی که دوس دختر زیاد داشته ازدواج کنه در یک کفه ترازو هستند؟

    • گلثوم

      اول به اقا مجید احسنت میگم منو شوهرم عاشقانه همدیگه رو دوست داشتیم اما داره خیانت میکنه وبعد به دستو پام میفته که ببخشم به خاطر بچم میسپرمش به خدا

    • زهره

      من از خیانت داداشم به زنش باخبرم. به داداشمم هشدار دادم که دست از کارش برداره.الان زن داداشم شک کرده و میگه تو از همه چی باخبری و منم انکار کردم اما میگه باید دست بزاری رو قران تا باور کنم راستش من نمیخوام زندگیشون از هم بپاشه اونا 3 تا بچه دارن. لطفا راهنمایم کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرآن رو بذار رو دستت، حله...

    • sahar

      فقط به این فککنین ک دوسدارین عشق شمام بهتون خیانت کنه همین

    • نسیم

      آهای خانوما اگه متوجه شدین که همسرتون بهتون خیانت میکنه بهترین کاراینه که بذارین شوهربی عرضه تون واسه اون زن بمونه...

      پاسخ ها

      • ....

        دقیقا کسی که رفت باید بزاری بره در ضمن هیچوقت خودتون انقدر هیچ ندونید که با رفتن یه ادم ازپادر بیاید

    • بدون نام

      من هم یک شوهر ی دارم که از اول دوست نداشتم باشه ازدواج کنم بدرم مجبورم کرد حالا هم هر زنی می بیند زود عاشقش می شه چکار کنم

    • بدون نام

      نامزد من با یه دختر داغون به من خیانت کرد و دلیلش رو گول خوردن و دلسوزی برای اون دختر ذکر کردمن هیچی کم نذاشتم .امیدوارم خدا جوابدوتاشونو بده غرورمو خیلی شکست

    • sadegh

      من در دوران دانشجوی همیشه رتبه اول بودم ازلحاظ اخلاقی بسیارصبورم همین باعث شد تعدادی ازدخترای هم دانشگاهی بارها دنبال این بودن که بخوان باهام ازدواج کنن حتی چندتاشون به خانواده ام گفتن اما من اعتنای نکردم وبه فکر آیندام بودم الان 3سال بادختری عاشقش بودم ازدواج کردم ولی بعضی از اون دخترا بااینکه ازدواج کردن باز به شمارم تماس میگیرن ومیخوان باهاشون رابطه داشته باشم بااین وجود که حتی جواب نمیدم ولی باعث شده خانمم بهم شک کنه همش گوشیم چک میکنه چکارکنم واقعا بعضی ازاین خانوما چرا این کارا میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دخترا خیلی داغون و بدبختن، فقط همینو میتونم بگم...

      • بدون نام

        کاری نداره شمارتو عوض کن

      • بدون نام

        جا نماز آب نکش

    • ناشناس

      شوهر منم به من خیانت کرده باورتون میشه من تازه لباس عروسیم درآوردم.. هیچی کم نداشت خودشم تاییدش میکنه. خیانتش اینه که چت میکنه بازنای زیادی. به همشونم میگه عشقم دوستون دارم. بدترین قسمتش با دوست دختر قبلیش بود حالا من موندم و ازدواج چند ماهم. حسابی داغونم. از من خواهش کرد که بهش وقت جبران بدم... اگه شماها بودین میتونستین به کسی که اینهمه دروغ براحتی بدون عذاب وجدان گفته باشه بهش فرصت بدین چطور طلاق بگیرم....آخخخخ

      پاسخ ها

      • سارا

        به نظرم چت رو زیاد جدی نگیر اما بهش بگو کارش ازارت می ده

      • بدون نام

        چرا پیش مشاور نمیرید؟

      • بدون نام

        به نطر من هنوز اولشه جدا بشید تا بعدا با چند تا بچه این خیلی بد دردی

    • بدون نام

      یه زنم با یه دختر ۶ساله به شوهرم خیانت کردم الان رابطمون با اون اقا هم تقریبا بهم خورده اخه زندگی اون هم به خطر افتاده بگید جی کار کنم

      پاسخ ها

      • سارا

        اگه شوهرت نفهمیده توبه کن و از خدا بخواه کمکت کنه به زندگی پاک برگردی و اگر فهمیده به روت نمیاره تو هم به روت نیار اما پشیمون باش. و اگه به روت میاره وارد جزییات رابطه ی خیانتت نشو عزت نفست رو حفظ کن و البته قلبا پشیمان باش و تصمیم اونو با احترام و بدون هیاهو بپذیر

      • مریم

        خاک بر سرت -چند روز پیش در شهر ما یک زن با یک بچه شش ساله داشت با یه سرباز دوست بود شوهرشو کشته انداخته زیر پل بدبخت شوهر هم خیلی خوش تیپ بود هم خیلی با اخلاق اما زن تیپی میزد وخیلی بیحجاب در شهر میگشت که بیا وببین الانم تو زنه وپسره تو زندانن شوهر بدبخت سینه قبرستان

      • غم

        خیانت زن به مرد خیلی گناه داره چون زن بایدحیاداشته باشه الگوی دخترتی هم من کتک میخورم بی محبتی پول هم بهم
        نمیده کلن میگه منو نمیخاد زور میگه ولی خیانت نکردم

    • بدون نام

      خیانت دیدم درست سه ماه بعدازدواجم.الان دو تا بچه دارم شوهرم میگه دوست دارم.زندگیمونم دوس دارم چیکار کنم دست برداره از این زنای کثیف دور و ورش.سه ساله ازدواج کردم راهنماییم کنید.م.ش

    • بدون نام

      من دندونپزشکم دوس پسرم که خیلی سطح پایین تر از من بود بهم خیانت کرده با اینکه خیلی ادعا میکنه دوسم داره، میخواد به ازدواج.فکر کنم.ولی من حالم به هم میخوره ازش دیگه تحملشو ندارم، نمیدونم واسه چی انقدر اصرار داره که بامن باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون یحتمل میدونه با تو بمونه آینده مالیش تامینه و اونجوری میتونه سراغ در و داف های بهتری بره

      • مهری

        چون دندون پزشکی

    • بدون نام

      سلام.منم چهارساله ازدواج کردم.بعداز ازدواجم حتی حاضرنیستم به مردی جزشوهرم نگاه کنم اما چندرپزع متوجه شدم شوهرم به دختردایی مجردو کم سن و سالم شماره داده و تلفنی ازش چیزایی خواسته.من بموقع فهمیدم اما حالا داخونم.میگه من مریضم منو ببر پیش رولنپزشک و بهم مهلت بده.امامن اصلا به ایندم باهمچین مرد هوسبازی ایدوارنیستم.چون اوایل ازدواجم یبارمچشوگرفتم خانوادش ماسمالی کردن.حالا موندم چکار کنم.لطفا کمکم کنید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشو میرنه ب مریضی .شک نکن

    • بدون نام

      ای خدا همه مردا رو بکش

    • مونا

      من دندونپزشکم 6سال پیش عقد کردم الان سه ساله عروسی گرفتیم یه دختر دو ساله دارم دخترم وقتی سه روزه بود تشخیص دادن مشکل قلبی داره با وجود تمام مشکلات شوهرم وقتی دخترم سه ماهه بود حس کردم بهم خیانت میکنه البته در زمان عقد هم یه نفر بهم هشدار داده بود که این فرد خوبی نیست وحتی به پدرش هم گفته بود ولی همه چیزو توجیه کرد منم که دوسش داشتم باور کردم شاید خودمو گول زدم الان بعد این همه هشداری که بهش دادم اینقد به کارش ادامه داد که مجبور شدم تحقیق کنم متاسفانه با دوس دختر سابقش وحتی با افرادی دیگه بهم خیانت کرده دلیلش هم گفته من دوسش نداشتم زشته به خاطر خانواده ام باهاش ازدواج کردم خیلی نامرده بچه ام عمل قلب باز داره به جای دعا دنبال هوساش رفته

      پاسخ ها

      • ساناز

        خانم قدر خودت بدون شماپزشکین موقعیت اجتماعی بالایی دارین طلاقت بگیروبایکی هم سطح خودت ازدواج کن

    • لاله

      منم بادوتابچه دارم خیانت شوهرموتحمل میکنم هربارمچشو گرفتم اظهارپشیمونی میکنه وقسم میخوره که دیگه نمیکنه خیلی وقتام به روش نیاوردم من فرهنگی هستم ولی ازلحاظ روحی داغونم اضطراب ونگرانی وغم جزئی ازوجودم شده ولی نمیتونم بچه هارو رها کنم خصلتای بدی هم داره دروغگویی بداخلاقی بددهنی عصبی بودن....شمابگیدچکار کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم فرهنگی محترم
        طلاق بگیر خودتو راحت کن. بخاظر حرف مردم خودتو و آینده بچه هاتو با این عوضی به آتیش نکش. مردم یه هفته ای موضوع تو رو فراموش میکنن

    • بدون نام

      لطفاً كمك كنيد
      همسر من هميشه زن بازي ميكنه ومن بخاطر بچه هام فقط صبوري كردم ، چند روز پيش تو موبايلش كلي عكس ... موقع ... با يه زن رو گرفته بود و از روي نشوني خال كوبي رو دست زنه فهميدم كارمند خودش كه تو شركتش كار ميكنه ، ديدن عكسها ديونه ام كرده ، ترخدا بگيد چي كار كنم ، بدبختيش اينه حتي كاندوم هم مصرف نكرده حالا نگراني از مريضي هم به استرسهاي قبليم اضافه شد .بخدا هم خيلي زيبا و اجتماعيم هم از نظر سواد و معلومات ازء خيلي بالاترم ، من چه بدي كردم نميدونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدی ای که کردی اینه که موقع ازدواج چشتو باز نکردی

      • بدون نام

        بکشش به زن جدید بگیر

    • بدون نام

      ترکش کن چون لیاقت زندگی کردن با تو رو نداره

    • غزاله

      سلام
      دیدن رنج ها ی هم جنس هام برام خیلی سخته و اینکه میبینم بخاطر بچه و شرایط خانوادگی مجبورن چنین مردهایی رو تحمل کنند ....اما
      اگر شما زن خوبی هستی ؟ اگر از نظر عاطفی و زناشویی و نظافت و خانه داری و از همه مهمتر زیبا گشتن و لوند بودن که خاصه هر مردیست براش کم نذاشتین در جوابتون باید بگم هیچوقت روزه شک دار نگیر
      آدم معتاد و ادم خانم باز عین هم هستن اگر معتاد تونست ترک کنه اونم ترک میکنه .
      اگر 10 تا بچه داری تحمل نکن و اجازه نده عزت و غرور زنه ات زیر سوال بره ..
      مردهایی که خیلی راحت میتونن خیانت کنن قتل احساس کردن و با یک قاتلی که یک ادم کشته هیچ فرقی نداره چه بسا که اگر مردخیانتکار زن خودش و بکشه شرف داره به قتل احساس
      پس هیچوقت باهاش نمونید و فقط ترکش کنید
      اعتیادو خانم بازی هردو یک بیماری محسوب میشه شاید بشه کمکش کرد اما اعتماد هرگز .

      پاسخ ها

      • لیلا

        شوهرم همیشه میگفت عاشق منه اما به من خیانت کرد به من که از فقر تا فخر در غربت تا ولایت از مستاجری تا خانه داری پیشش بودم وهستم طلاق نگرفتم چون نمیخام جانشینی برام تو خونه ای بیاره که کلی براش قسط و وام دادم و زحمت کشیدم اما واگذار شون کردم به خدا تا خدا جزاشونو بده انشاءالله

    • بدون نام

      سلام. من چهار بار خیانت شوهرم رو دیدم یه دختر شانزده ساله هم دارم. هر بار شوهرم به پام میافته ازم معذرت خواهی میکنه و میگه دوستت دارم اینبار با زن همسایمون رابطه داشته. میگه رابطه جنسی نداشتم ولی من باور نمیکنم. در حال حاضر باهاش زندگی میکنم ولی فکر کاراش از ذهنم بیرون نمیره البته سعی میکنه خیلی خوب باشه ولی من نمیتونم فراموش کنم.به نظر شما چی کار کنم که از یادم بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو پیش مشاور و روان پزشک، البته به همراه شوهر محترم که بفهمه چ گندی زده... تنهایی نرو

    • neda

      خیانت =ایدزو هپاتیت=مرگ

    • بدون نام

      نندا جون گل گفتی.م ش

    • لاله

      نداجون یاهرکس میگه طلاق.شمامیگیدبچه ها روچکارکنیم من طاقت دوری وزیردست نامادری افتادنشونو ندارم چون بخاطرلج بازی هم شده اوناروبهم نمیده.همه جوره بااخلاقای بدش میسازم بارهاخیانتشوبخشیدم بزورباهاش مهربون بودم همه چیزومیریختم توخودم ولی دیگه نمیتونم جدیدابازمشکوک شده بود توسط یکی ازدوستام امتحانش کردم خیلی حرفای عاشقانه ای زده بودچیزیکه یکبارم به مانگفته حتی قرارشده بودبخاطرش بره شهرشون ببینتش حتمامیخاسته به من بگه میرم سرکارداغون شدم.درک میکنیدچقدبده؟حالاجون هرکی دوست دارید جواب منوبدید که باهمچین مردی بایدمهربون بود؟میدونیدچقدسخته؟سردهم باشیم بدترلجبازمیشن.چه رفتاری بهتره.توروخدابگید منتظرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو پیش مشاور
        جوابتو اینجا نمیگیری

    • بدون نام

      به نظر من ادما اگه بخوان خيانت كنند هميشه فرصت هست چه با علاقه چه يا هوس اين ماييم بايد بتونيم خودمون رو كنترل كنيم وارزش بديم من يه خانمم با وجود اينكه ازدواج كردم وصاحب سه فرزندم چهار سال بعد از ازدواج فهميدم شوهرم معتاده الان بيست وسه ساله از ازدواجم ميگذره ولي طول زندگي مورد توجه خيلي ها بودم هيچ وقت اين اجازه رو به خودم ندادم از فرصت استفاده كنم من وقتي بيست ونه سالمبود پزشكي مجرد عاشقم شد من اونو ردكردم حالا كه متاهله بچه داره باز عاشق تر ازگذشته است اما وقتي بايد به بعدش ورسوايش فكركرد هرگز خيانت نمي كنم بااين وجود سني از من گذشته باز مورد توجه خيلي ها قرار ميگيرم هميشه به فردا به نگاه فرزندم به اطراف واقوام هرگز خطا نميكنم با وجود اينكه شو هرم دهها ساله با من رابطه نداشته هميشه اذيت بودم تحمل كردنش ادم روپير ميكنه ولي ارزش رسوايي نداره

    • سحر

      لاله جان به نظر من به شوهرت بگو یا مهریتو کامل بده و یا بچه هارو به جای مهریه بده به تو و راحتر بره دنبال کثافت کاریهاش .طلاق بگیر عزیزم اگه بخوای اینجوری زندگی کنی داغون میشی اگه بچه ها رو هم بهت نده مهریه ات رو کامل بگیر و باز طلاق بگیر مطمین باش در آینده بچه ها وقتی بدونن پدرشون چه موجود کثیفی هستش میان به سمت تو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سحر خانم طلاق آخرین راه حل و برای کسانی که واقعا راه بازگشتی ندارند خوبه. تا جایی که ممکن هست باید در مسیر اصلاح حرکت کرد.

    • مرد پشیمان

      من مردی هستم که در حق فرشته ی زندگیم که بسیار هم دوستش دارم مرتکب خطای نابخشودنی خیانت شدم . به این صورت که با یک زن بیشعور شوهردار به مدت یک ماه رابطه ای فقط پیامکی داشتم که خانمم پیامکهای من رو دید و الان بعد از گذشت دو سال از این جریان هر روز خودم رو لعنت می کنم که چرا با بی فکری زندگی زیبا و پر ازعشق و امید خودم رو خراب کردم. و همیشه خدا رو شکر میکنم که با این کار سیلی محکمی خوردم که خیلی بهترو بیشتر قدر آرامش و عشق در زنگی رو بدانم.

      پاسخ ها

      • دلشکسته

        تا اخر عمرازیادت زنت نمیره .مثل من که شوهرم با یکی دوست شد که بارها وبارها ازدواج کرده وطلاق گرفته بود .به یکباره تمام عشق ومحبتم از بین رفت

      • بدون نام

        میگن اعتماد متل یه کاغذ میمونه ، وقتی که مچاله بشه دیگه مثل روز اولش نمیشه .
        تو هم کاری کردی که هیچ وقت قابل بخشش نیست و هیچ وقت همه چیز مثل روز اول نمیشه .
        دلم برای زنت میسوزه ؟؟؟؟؟؟؟

    • ملیکا

      من اگه شوهرم بهم خیانت کنه نه خودمو ناراحت میکنم نه زانوی غم بقل میگیرم دقیقا کاری رو که خودش کرد منم میکنم و بهش خیانت میکنم به همین راحتی
      بعد فکر نکنید که زن ها تنوع طلب نیستن منتهی پایبند ترن

    • سویل

      خذا لعنت کنه مردایی که قدر دلسوزی زنانشون ندارن خیانت میکنن میگن زنانشون غر غراند برن شاید بهترشو گیر بیارن اگه کم اوردن عرضه اعترافم داشته باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شوهرم یکسالونیم بهم خیانت میکرد هرروزوشب خونمون دعوابود اماحاضرنبود ازاون زن فاسدبگذره خلاصه وقتی مطمئن شد اون زن فرشته نبود وشیطان بود وبامردای دیگه هم رابطه داشت ازش جداشد اما من هرگز شوهرمو نمیبخشم حتی اگه ازپشیمونی وغصه بمیره بهش خیانت نمیکنم چون مثه خودش کثیف نیستم اما دارم کم کم ازش جدامیشم باورکنید ته دلم هنوزیکم دوسش دارم اما جداشدنو ترجیح میدم وبعدباهرمرد دیگه ای باشم دوست دارم اون ماروباچشمای خودش ببینه منتظره اون روزم

    • جیک جیکو

      همه تقصیرها رو گردن مردها مید ازین خجالت هم خوب چیزیه بابا شما زنها اول خودتونو اصلاح کنید شما شما باعث خیانت میشید

    • بدون نام

      منم شوهرم بهم خیانت کرد ، با دوستم . یه بار هم وقتی میرفت شمال به بهانه اینکه میخوام واسه خودم خلوت کنم یه خانم با خوش برد و واسش خونه گرفت و ...
      من فکر میکنم اشکال کارم این بود که خیلی بهش محبت میکردم و خیلی بهش بها میدادم . اصلاً یه جورایی خودمو و زندگیمو وقف اون کرده بودم . تمام حقوقمو دو دستی تقدیمش میکردم ، مستقیم میرفت تو حسابش ، عاشقش بودم . والا چیزی هم ازش کم نداشتم .
      ولی حیف واقعاً پشیمونم که اصلا باهاش ازدواج کردم .
      ازم عذر خواهی کرد و گفت که پشیمونه ، اما چه فایده دیگه اون مرد واسه من مثل قبل نمیشه . از چشمم افتاده ، فقط دارم تحملش میکنم ، اونم به زور .

    • آدرینا

      سلام موافقم مردان بیشتر خیانت میکنن بیچاره زنا بدبختن

    • دختر تنها

      از همه هم نوع خودم خواهش میکنم معشوقه عشق کسی نشید تو رو خداااااااااااا ...دخترا زندگی خراب نکنید . خودتونو جای طرف بزارید . مردا وقتی هیچ جوری نمیتونن خودشونو کنتزل کنند متاسفانه حداقل شما خانوما قدرت "نه" گفتن داشته باشید . خوبی بیش از حد واسه شوهر هم به نظرم خوب نیست مردا زود دلشونو میزنه و عاشق بی محلی های یکی دیگه میشن .

    • یکتا

      منم شوهرم بهم خیانت کرد بعد ک مچشوو گرفتم منو ب شدت کتک زد منم ازش شکایت کردم دوماه ولی جوابش نیومده ی پسر دوسالم داریم میخوام طلاق بگیرم دعام کنید

    • ماریا

      سلام من یازده سال ازدواج کردم یه پسرنه ساله دارم الانم 28سالمه یه ماه بعدعروسیم فهمیدمشوهرم خیانت میکنه بهم کاش همون جا جدا میشدم اون موقع که فهمیدم ولی کریه نزاری ببخشید غلط کردن امابازم ادامه میده کاش بچه نداشتم ازش جدا میشدم

    • النا

      شوهر منم خیلی کثیف و هرزه هست ،ازش حالم بهم میخوره و ارزوی مرگشو دارم

    • ترلان

      سلام من ده ساله ازدواج کردم سه سال پیش شوهر خواهر شوهرم زیر پام نشست و من عاشقش شدم اونم بچه داره هنوز همو دوست داریم ولی دوست دارم میمردم ولی گول اونو نمیخوردم الان باهام سردتر شده چون به هوسهاش رسیده فقط منو روانی کرذ حالا هم راحت ترکم داره میکنه روم غیرتی منم با حجاب و سنگین و نماز خوانم مثل اون اون هم از نظر معنوی خیلی با ایمانه نمیدونم ایمانش و قبول کنم یا خیانت کثیفش و و یا.... چیکار کنم نمیدونم کجام نمیدونم چی شدم نمیدونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هه خاک تو سر جفتتون..چه نماز و سنگینی و ایمانی؟ خودتو مسخره کردی یا خدارو؟ هر غلطی خواستی کردی بعد نمازم میخونی...هه

    • بدون نام

      همسرمن هم به من خیانت کرده ولی به روش نياوردم فقط خودم دارم داغون میشم

    • بدون نام

      مردا نامردن

    • بدون نام

      سلام شوهر منم خیلی بهم خیانت کرده شیش ساله ازدواج کردیم دخترم یک ساله شده هر بار مچشو میگیرم انکار میکنه قسم قرآن که من این کارها نمیکنم من زندگیم دوست دارم از این حرف ها نمیدانم چیکار کنم به نظرتون چیکار کنم طلاق بگیرم

      پاسخ ها

      • ف

        چرت میگه روبش نده عوضی، فقط واسه گول زدن ازاین حرفامیزنن، همشون بمیرن ایشالا

    • مریم

      بعد از کلی سختی کشیدن و چهار سال عشق,و عاشقی و مخالفت خانوادها بلاخره من و همسرم باهم ازدواج کردیم بعد از چند ماه باردار شدم و تو ماه چهارم بارداری فهمیدم شوهرم با زن دوستش که دقیقا همسن مادرشوهرمه,دوست شده که همکار هم بودن اون زن به معنای واقعی زشت و شبیهه میمون بود سه بار متوجه رابطشون شدم اما هربار شوهرم قسم میخورد که جز روابط کاری چیزی بینشون نیست تا اخرین بار دو روز بعد از زایمان و شب سالگرد ازدواجمون تو یه وضعیت فجیع متوجه رابطشون شدم که حتی رابطه جنسی هم باهم داشتن,تو این مدت بخاطر اون زن که از هر لحاظ از من بی نهایت پایبن تر بود خیلی اذیتم میکرد با بی توجهیاش رفتارای خشنش دعواهاش با من...به من میگفت حیون اما وقتی میرفتم تو گوشیش به اون زن میگفت زندگیم نفسم... داغون شدم بیست و پنج سالمه اما تمام موهام از غصه سفید شدن و از اون همه زیبایی یه صورت پژمرده و چشمای گود افتاده برام مونده دارم داغون میشم اما به خاطر پسرم و بخاطر اینکه پدرم فوت کرده و برگشتنم به خانوادهییعنی سربار شدن وحبس شدن تو خونه بخاطر مطلقه بودن مجبور به تحمل شدم اما هرروزم داغون تر از ذیروزم هرچند شوهرم الان خیلیییی خوب شده و تمام تلاش اینه که منففراموش کنم وببخشم اما نمیتونم وقتی بیاد تنهلیام تو دوران بارداریم و عذابایی که بهم داد میفتم ازش نفرت پیدا میکنم من تنها و غزیب بودم تو شهرشون اما بهم رحم نکردن با اینکه میدن از لحاظ جسمی,چجور مریض و داغون بودم اما دقیقا مثل دشمنشون باهام رفتار میکردن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچی نمی تونم بگم, جز اینکه اون دنیا.... خدایا شکرت!

    • بدون نام

      شوهر منم همش داره بهم خیانت میکنه چند ماه با یه زنه بعد میره با یکی دیگه هرشب میره با اونا خوش گذرونی اصلا به من و دخترم اهمیت نمیده وقتی هم که بهش میگم چرا با من این کارو میکنی میگه همه مردها الان رفیق دارن تو کار نداشته باش نمیدونم چیکار کنم از موقعی که عقد بودیم یکسره با اینو اونه تا الان که 5 سال ازدواج کردیم همش بهم خیانت کرده ، قبل از ازدواج سه سال همدیگرو میخواستیم . طلاق هم که نمیتونم بگیرم چون فامیلیم توروخدا راهنماییم کنید

    • شهاب

      خانم ها توجه کنند به ازای هر مرد خائن یک زن خائن وجود داره و الا خیانت بوجود نمی آمد
      پس بهتره بجای نگاه جنسیتی بگیم
      فرد خائن چه مرد چه زن بی معرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطی نداره , خیلی از مردای متاهل با دخترای مجردن, مثل شوهر من , خیلی با ایمانه اصلا سراغ زن متاهل نمیره! هه

    • گلنار

      شوهر نامرد منم زمانی که من تنها 22سال داشتم بایه زن 40ساله شوهرداررابطه برقرار کرد وپا روی دل من و دختر یک ساله امون گذاشت من جدا شد م بچه مو به تنهایی بزرگ کردم دخترم الان سه ساله ازدواج کرد ه وبه لطف خدا خوشبخته توتمام سالهای تنهاییم شریف زندگی کردم ولی همسر سابقم واون زن بی شرف رو به خدا واگذار کردم هر چند هنوز بعداز سالها هنوز خدایی که میگن در همین نزدیکیهاست کاری به کارشون نداشته وهردو همچنان مشغول خیانت هستند

    • بدون نام

      خیانت. امروز فهمیدم شوهرم بهم خیانت کرده

    • هما

      البته اینا همش حرف های دل دوستم بود دیگه نمیدونه باید چکار کنه

    • پرنیا

      کسی که بخوادخیانت کنه به مردوزن بچه وزندگی نگاه نمیکنه اول خیانت میکنه بعدمثه ... پشیمون میشه .خیانت دست خودآدم هاست وقتی نامحرمی رودیدیدبه خودتون اجازه ی نگاه کردن ندید

    • اعظم

      باسلام من حدود 18 سال ازدواج کردیم تا حالا تو زندگیم به شوهرم شک نداشتم همه قبولش داشتن منم فکرشو نمی کردم که به اینجا برسه داستان از اینجا شروع شد که خواهرشوهرم گفت من رفتم آرایشگاه زن آرایشگر با کلی صحبت تازه فهمیده که برادرش یعنی شوهر من قبل ازدواج بامن دوست بود و خیلی من دوست داشت ولی رابطمون بهم خورد من ازدواج کردم به خواهر شوهرم میگه الان چه کار میکنه بهش سلام برسون شوهرم این حرف شنیده بود رفته بود دنبالش شماره هم گرفته بودن باهم تلفنی صحبت میکردن حتی بهش گفته بود خیلی دوستت دارم الان اون خانوم متعلقست واین باید اضافه کنم ما توی یک شهر زندگی نمی کنیم واون نمی بینه ولی اگه بریم مسافرت شهر خودش ممکن همدیگر و ببینند ولی بعد از کلی مشکلات تو زندگیمون خودش اعتراف کرد که اصلآ فکرشو نمی کردم که اینطوری بشه پشیمونم که چرا این کارو کردم شمارو ناراحت کردم نباید به کسی بگی آبروم میره من یه بچه دارم میگه من زنگیمو خیلی دوست دارم و با هیچی عوض نمیکنم 2ماه تلفنی باهاش حرف زدم تموم شده دیگه هیچ چیزی بین ما نیست اشتباه کردم تو ببخش من میگم چرا یک مرد احترام و حرمت زندگی 18 سالشو در کنار همسرش و بچش زیر پا میزاره واین کارو میکنه به نظر شما من باید چکار کنم چه جوری بهش اعتماد کنم راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • خیانت دیده

        منم شوهرم بهم خیانت کرده ازش گذشتم ولی به این باور قلبی رسیدم(البته با عرض معذرت بسیار از این ضرب المثل ) که گاوی که عادت کنه به کهنه خوری دیگه هیچ جوری ترکش نمیکنه.اعتماد برای ما دیگه معنایی نخواهد داشت .من شدیدا وابستشم اگه میتونستم حتما حتما ازش جدا میشدم .پسر 5 سالمم خیلی شدیدا بهش وابسته وخیلی حساسه . .من اگه بچه نداشتم حتما حتما ازش جدا میشدم.زندگی زیر سایه شک ادم رو داغون میکنه عزیزم

    • mahsa

      خدا نگذره از مدای هوس باز و زنای .............و هرزه انشالله همشون زنده زنده تو اتیش بسوزن..من به خاطر همینا از ازدواج فرار میکنم چون به هیچ کسی اعتماد نمیکنم

      پاسخ ها

      • تنها

        منم شوهرم بهم خیانت کردوقتی رفتم شهرمون تابچموبدنیابیارم بهم خبردادن بعدش گفت پشیمونم دلم می خواست حال کنم بخاطرهمین تلفنی حرف میزدم سرکارش میزاشتم فقط براسرگرمی

    • soha

      خد از سر مردا وزنایی که به همسراشون خیانت میکنن نگذره.من شوهرم بعداز 13 سال بهم خیانت کرد اونم بایه زن شوهردار که دوتا بچه داره و بهونش این بوده که شوهرشم بهش خیانت کرده بوده.روز اول که من باهاش ازدواج کردم خودش بود و پیرهن تنش. ولی حالا که وضع مالیش روبراه شده وماشین انچنانی اومد زیر پاش رفت با یه فاحشه خیابونی. قول داده و گفته که گذاشتتش کنار ولی من دیگه اون ادم سابق نیستم. به همه چیز شک دارم. دیگه همسرم اون ارزش و اعتبار قبل رو واسم نداره.

    • ناشناس

      من هم شوهرم بهم خیانت کرد 3سال زنی رو صیغه خودش کرد ومن چون اعتمادزیاد داشتم نفهمیدم الان پشیمونه ولی ازآهمن همش بدمیاره من هم همش نفرینش میکنمارزوی مرگشو دارم خداازش نگذره

    • ی دختر بچه

      اهای خانم ک وسط زندگی ی مرد متاهلی .عوض این ک هدایتش کنی سمت زنش ... از زندگیش بیرون....همین شماهایی ک زندگی هارو خراب میکنی امثال توی ک باعث میشه ی مادر درد خیانتشو ب خاطر بچش بریزه تو دلشو بسوزه....امیدوارم هیچکدومتون روز خوش نبینین....هه راهنمایی هم میکنی تازه جار هم میزنی ؟اخی انتظار تشویق داشتی ولی .....

    • Mahsa

      بعضی ازمردا خیلی نامردن فقط یه مشت تنوع طلبن،.......
      من نمی فهمم گناه این زناچیه آخه؟
      منم یه زنم که هم تحصیل کردم وهم خیلی زیبا جوری که همه میگن چرا بااین مرد ازدواج کردی که نه زیبایی داره نه پول داره نه سواد
      ولی بااین وجود هم خیلی چشم چرونه هم قبلاچندبار مچشو گرفتم.هروقتم بهش میگفتم فقط فوحشم میدادودرحد مرگ کتکم میزد.ازاون خونواده هام نیستیم که طلاق براشون عیب نباشه.اینقدرسوختمو ساختم که قلب درد گرفتم بخدا یه مدت اینقدر بهم فشارآورد رفتاراش که تصمیم گرفتم منم برم خیانت کنم.تورو خدا آقایون هوای دل خانماتونو داشته باشید..بخدا اگه مرد پاک باشه زنم پاکه.

      پاسخ ها

      • شیما

        عزیزم مردا همشون یه مدلن حالا چه زشت باشن چه بیسواد باشن چه بی پول همشون اشغالن

    • بدون نام

      من داذم نابودمیشم دارم دق مرگ میشم ازدیروزفهمیدم که همسرم که استاددانشگاه برجسته ای هم هست بایه خانم که قبل ازازدواج بامن ازش خاستگاری کرده بود رابطه داره البته اون خانم جواب همسرمونمیده اماهمسرم چه وعده وعیدهایی بهش داده که فقط بله روبگه وازمن ودختر۳ساله ام جدابشه.درحالیکه من اندازه پاکی پیغمبربهش اعتمادداشتم امانمیدونستم اینجوریه که بعد۷سالیادعشق قدیمیش بیفته وخودش وبه اب واتش بزنه براش....نابودشدم نابود

    • شیدا

      مردا ذاتا خیانت کار هسن ، من تومحل کارم تقربا همه مردای متاهل بم پیشنهاد دادن ، تو دانشگاه وقتی با عصبانیت به یکی از همین متاهلا گفتم ازش اضن بدم میاد و..، زد زیر گریه مثه سگ میفتاد دنبالم ، حالم به هم میخوره وقتی میبینم مردا اینجوری پی دخترا وزنای دیگه هسن درحالی که من اصن به مردای متاهل رونمیدم و دنبال زندگیشون نیسم مقصرخود مردها هسن . من که قید ازدواجو زدم دلم میسوزه برا زن هاشون با این شوهراشون

    • محمد

      بخدا کامنت هارو میخونم چقدر ناراحت میشم.من یه پسر ۳۲ ساله هستم که قید ازدواج رو واسه همیشه زدم.ولی به هم جنس های خودم میخوام بگم که چرا آخه دل همسرتون رو میشکونید؟خداوکیلی زن به این لطیفی و مهربون و باظرافت چرا باید به دست شوهر خودشون مثل گل پرپر بشن.خب عزیزم اگه میبینی نمیتونی مسئولیت پذیر باشی و خیانت میکنی چرا این فرشته های زیبا رو بازیچه خودتون میکنید.من به این باور رسیدم تو ازدواج یا رفاقت زن خیلی وفادار تره نسبت به مرد.زن هم خیانت میکنه درسته ولی اکثرشون اگه دیگه کاردشون به استخون برسه خیانت میکنن ولی مردها تو اوج دوس داشته شدن و محبت از طرف زن بازم خیانت میکنن.البته اینم بگم ذات مرد تنوع طلبیه و من خیلی مطالب خوندم که بهترین مردها هم یه روزی پاشون میلغزه.من اگر هم زن نمیگیرم دلیلش بی اعتمادی به زن نیست بلکه میترسم خودم پام بلغزه با اینکه خیلی از خودم مطمئنم.آقایون برادرای عزیز تو رو خدا این فرشته ها رو ا ز خودتون نرنجونید..همونطور که با دوس .... برخورد میکنید اگه همونقدر هم به زنتون توجه میکردید هیچ زنی الان اینجا شکایت همسرشو نمیکرد.التماس تفکر

    • سهیلا

      دیگ حالم داره از این همه خیانت به هم میخوره

    • بدون نام

      سلام من دوسال ازدواج کردم الان یه دختر یازده ماه دارم خوشبختانه شوهرم بایک زن شوهرداری در رابطه است حتی رابطه جنسی باهم دارن شوهر خانمه هم طرف دار خانمش ازش حمایت میکنه من واقعا برام سخته تنهافکرم طلاق ایا به نظر شما راه درستیه یا نه خواهشا راهنمای کنید

    • بدون نام

      سلام به نظرمن زنها خیلی ساده لوح هستن وبااین که می دونن مردها خیانت می کنن باز هم به فکر شوهر هستن حتا بعد از طلاق ولی اگر می دونی شوهرت خیانت کرد زود طلاق بگیر وبرای خودت یک زندگی بدون مرد درست کن وپاک زندگی کن من این کارو کردم خیلی زود جدا شدم وخودمو خلاص کردم نفص راحتی می گشم وخدارو به این همه نعمت هایی که داده شکر می کنم خودم با کار های خیر مشقول کردم زود زود طلاق بگیرد واز هیچی زی نترسید ولی پاک زندکی کنید چون این مردها ارزش وفاداری رو ندارن

    • بدون نام

      شوهر من با خواهرم تو تلگرام عکسها و استیکرهای آنچنانی و عاشقانه رد و بدل میکردن. بیست ساله ازدواج کردم چهار تا فرزند دارم. اتفاقی دیدم. حنی عکس با تاب خواهرم رودیدم . با هم همکارن. همسرم میگه توبه کردم. خیلی گریه کرد. با خواهرم هم دعوا کردم. دلم شکسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانهای محترمی که اینجا علیه آقایون نظر دادید، همین پیام
        برای جواب به همتون کافیه... جنس شما به خواهر خودشم رحم نمیکنه

      • سمیرا

        من دیدم برادر به برادرش خیانت میکنه

      • خوشگل خانوم

        خاک تو سره این خواهرت بکنن و این شوهرت چیزی که زیاده مرده این همه پسره مجرد واقعا متاسفم واسه
        خواهرت که بویی از انسانیت نبرده

      • خوشگل خانوم

        هیچ کسی با خراب کردن خونه ی کسه دیگه خوشبخت نشده متاسفم واسه این خواهرت که واقعا بهش نمیشه گفت خواهر از دشمن بدتره و متاسفم واسه این شوهره بی جنبت من جای تو بودم به این خواهر نگاهه سگم نمیکردم چه برسه به اینکه بخوام دعواش کنم ولی پدره
        این شوهرو درمیوردم بره بمیره عزیزم به چه درد میخوره این بی جنبه ی اشغال به این شوهر هم نگاه سگم نمیکردم

    • زهرا

      خیلی دلم میگیره وقتی درد دل ها ی هم جنسای خودمو میخونم کاش میتونستم بهتون کمک کنم، 31 سالمه و مجردم وقتی میبینم مردا بعده ازدواج خیلی راحت فیلشون یاد هندوستان میکنه ته دلم خوشحال میشم که مجردم و توی دام یه مرد خیانتکار نیوفتادم
      به نظر من پشت خیانت هر مردی به همسرش یه زنی پنهانه، در واقع این خودمون هستیم که داریم به هم جنسای خودمون خیانت میکنیم
      دوست پسرم وقتی ازدواج. کرد و متاهل شد و وقتی یه دختر یک ساله داشت از طریق من داشت به همسرش خیانت میکرد ولی من بهش توپیدم و چنان برخوردی باهاش کردم که گذاشت رفت تا الان چندین مرد متاهل طرفم اومدن ولی خیلی رک به همشون نه گفتم.
      کاش همه ی زنا هوای همدیگه رو داشته باشیم و باعث خیانت مردان جامعه مون نشیم.
      التماس تفکر

    • بدون نام

      یکسال و چن ماه ک ازدواج کردم تا الان شوهرم 6بار بهم خیانت کرده یا شماره داده یا تو گروه دوس شده قرار گذاشته یا دختره کارتشو دیده زنگ زده دوس شدن هر دفعه ام ک فهمیدم به غلط کردن افتاده هر دفعه ام قول میده ولی دست از این کارش برنمیداره هر کدومو میفهمم اونو ول میکنه یه دیگ میره بایکی دیگ من 20سالمه خیلیم سرتر از شوهرمم هرچیم داره از منه حالا شما جای من بودید چیکار میکردید؟؟?؟؟؟

    • تنها

      سلام من زنی هستم که هشت سال با تمام مشکلات زندگی ساختم وصبوری کردم تا جایی که توان داشتم سعی کردم هیچ کمبودی توی زندگی برای شوهرم نزارم بارهاشیطنت هایی ازش دیدم و صبوری کردم ولی یکساله که زندگیم رو جهنم کرده من به خاطر پسر سه سالم تحمل میکنم ودعا میکنم تا خدا بهم آرامش بده ولی تحملش واقعا سخته هرروز دارم آب میشم وحس میکنم دارم تموم میشم

    • غمگین

      خیانت شوهرم درحالی که من دیوانه وار عاشقش بودم مرا وتمام فامیل را دربهت وحیرت برد انهم با زنی که کارش ازدواج وطلاقه -حالا یک زن دلشکسته هستم که به خاطر وابستگی فرزندانم به پدرشان وابروی خانواده ام در این زندگی ماندم اما دیگرچه سود!!!!!!

    • تنها

      سلام من زنی هستم که هشت سال با تمام مشکلات زندگی ساختم وصبوری کردم تا جایی که توان داشتم سعی کردم هیچ کمبودی توی زندگی برای شوهرم نزارم بارهاشیطنت هایی ازش دیدم و صبوری کردم ولی یکساله که زن خراب وخیابونی که بیوه هست ویک دختر ۱۳ ساله داره زندگیم رو جهنم کرده من به خاطر پسر سه سالم تحمل میکنم ودعا میکنم تا خدا بهم آرامش بده ولی تحملش واقعا سخته هرروز دارم آب میشم وحس میکنم دارم تموم میشم

    • نگار

      چرا نمی تونیم مثبت منفی بدیم چراقفل کرده

    • اذر

      من پنج روزه که فهمیدم شوهرم با یه خانم شوهر دار که تو گروه روانشناسی گفته شوهرم کتکم میزنه و به این بهونه رفته پی وی شوهرم تو تلگرام صحبت میکرده،گفته که یک بار هم در حد فقط دیدن،دیدتش،پنج ساله ازدواج کردیم و یه دختر پونزده ماهه دارم،خودم هم حدس میزنم خیلی فراتر از این نبوده،چون در جریان رفت و امداش بودم،بنظرتون چه برخوردی کنم؟

    • بدون نام

      من عکس یه دخترو توی کیف پول شوهرم پیدا کردم شما بودید چکار میکردید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عکس رو پاره میکردم، صاحب عکس رو ایضا

    • بدون نام

      مرد هایی که خیانت میکنن حقشونه ایدز بگیرن و بمیرن ممکنه اینجوری قدر همسر هاو بچه هاشونو بفهمن

    • درمانده

      سلام‌من خانمی۲۸ ساله ام تو دوران‌ کارشناسی با یکی از همکلاسیام‌ازدواج کردم به خدا با تمام نداریش و دانشجوییش ساختم و حتی پول تو جیبیشو من میدادم الانم هر دوتامون سرکاریم وبه یه اندازه حقوق میگیریم. من فوق گرفتم و پا به پاش واسه زندگیمون تلاش میکنیم ولی ۴ماه پیش متوجه شدم تو تلگرام با خانمی در ارتباطه فهمیدم و به اون خانم گفتم که آبروشو میبرم شوهرمم قول داد ببخشمش و تکرار نمیشه. ولی چند روزیه که فهمیدم با یکی دیگه از یه استان دیگه در ارتباطه به نظر شما من چیکارکنم؟میشه واسه این زندگی جنگید؟؟؟؟؟

    • نسترن

      خیانت

    • زرا

      وای خدا من هیچ وقت طرف ازدواج نمی رم :(

    • بدون نام

      تف به صورت اینطور مردان که زندگی مارک داغون کردن اینم یکم همچون بهم یک فاتحه بفرستیم من تحملم تمام شد

    • دلشکسته

      سلام ...تمام نوشته هارو با گریه خوندم .مگه میشه اینقدر آدم خائن زیاد باشه

    • دلشکسته

      امروز دستم میلرزید وقتی پیامارو دیدم با ی زن ...بعد از ۲۵سال زندگی ...با س ۳تا بچه ...نمیدونم به کی بگم

    • بدون نام

      به نظر من اشتباه ما زنان این هست که تا وارد زندگی زناشویی میشیم زود بچه دار میشیم ..اونوقت باید تو اون زندگی تاوان بدیم. .کاش کسی بود که می گفت تا حداقل 5 الی 10 سال اول زندگی تا فرد مورد نظر را خوب شناسایی نکردیم بچه دار نشیم الان منم دارم زندگی ام را فقط به خاطر دخترم تحمل میکنم منم همدرد شماخانم هاهستم واقعا سخت و دردناک هست خدا به همه ما کمک کند.

    • Maryam

      سلام به خانوم اذر عزیزم بهش یه بار اعتماد کن درست میشه

    • Maryam

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیزم من دختر ۱۶ ساله هستم و شوهرم ۱۹ ۳ ماه عقد کردیم و الان شوهرم سربازه من و شوهرم از قبل باهم دوست بودیم عاشق هم بودیم و ازدواج کردیم الان من همش فکر میکنم شوهرم در دوران مجردیش با دختری رابطه جنسی داشته همش ازش میپرسم و هی برام قسم میخوره که با کسی رابطه جنسی نداسته یا همش فکر میکنم در اینده بهم خیانت میکنه چیکار کنم شوهرم داره ازم سرد میشه بهم کمک کنین خواهش میکنم ازتون زندگیم داره خراب میشه ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز تو داری خودت هلش میدی سمت خیانت. دیگه مطح نکن به هیچ وجه.

    • Unknown

      کامنتا رو خوندم حالم بد شد،چقدر کثافت کاری زیاد شده،من خودم معشوقه ی آدم متاهل بودم ولی بعد چند ماه فهمیدم چقدر کارم اشتباه بوده و توبه کردم،تورو خدا حداقل شماها قوی باشین و در برابر پیشنهاد دوستی این آدمهای خائن جواب رد بدین،خدا عاقبت هممونو بخیر بگذرونه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین به تو انشالا توبه ات قبوله و عاقبت به خیر بشی

    • مریم

      اول که خیلی برا خواهرای عزیزم که خیانت دیدن ناراحتم از ته دل من خیلی به صحبتا وکامنتا فکر کردم به نظر من اگه خانوما قدر خودشون رو بدونن پس از ازدواج سعی نکنن با محبت افراطی به همسرشون وابسته بشن و به فکر پیشرفت شخصی خودشون هم باشن اون محبت وعشق ورزی فراوانی که خدا در نهاد زن گذاشته بیشترش مال بچه هاس برا مردا باید دستنیافتنی باشید و این یه هنره که کاش به همه ی خواهرای عزیزم میشد یاد داد کاش همه زنای سرزمینم یاد بگیرن قدر خودشون رو بدونن و به فکر کار ودر امد مستقل باشن برا خودشون تا اگه زندگی شون دچار طوفان شد کمتر اسیب ببینن وبخاطر مسائل مالی درد نکشن خواهرای عزیزم کاراهای خونه وروز مره رو اگه پول باشه مستخدم هم میتونه انجام بده به حرفام فکر کنید من ایمان دارم زنان سرزمین من خیلی قدرتمند هستن تو هر کاری که بخوان برن حتما پیشرفت میکنن و اینکه ادم یا یه شرایطی رو میپذیره و دیگه رنج نمیکشه یا خودشو از اون شرایط سخت رها میکنه به خاطر قضاوت وحرف مردم هیچ وقت حاضر نشید رنج به خودتون بدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز دل، حرفای شما متین، ولی فقط به درد نیم درصد خانمهای سرزمینت میخوره که مرفه هستند یا شغل آنچنانی دارند. 99.5 درصد زنهای سرزمینت این نسخه رو نمیتونن بپیچن!متشکرات

    • بدون نام

      من تو زندگی چیزی واسش کم نزاشتم هیچوقت نه بهش نگفتم ولی خیانت میکنه چیکار کنم؟حتی هرشبم باهاش رابطه داشتم

    • بدون نام

      منم جز کسانی هستم بعد از ۱۳سال زندگی وتحمل تمام بدبختی ها شوهرم بهم خیانت کرده امیدوارم هیچ زنی در دنیا خیانت همسرشو نبینه

    • بدون نام

      مریم خانم 16ساله،سلام.
      پسری که در سن 19سالگی که اوج نیاز جنسی هر مردیست با شما ازدواج کرده مطمئن باشید توانسته تمام دوستی ها و دختربازی ها را کنار گذاشته و به فکر ازدواج با شما باشد.
      مردی که دائم همسرش از روی شک به او بگوید تو خیانت کردی،می بیند در قبال تمام تعهدی که به شما داشته شما باز هم قدرنشناسی دارید و به غرورش برخورده.
      سعی کنید اعتماد به نفس او را بالا برده و جذبش کنید.به او بگویید که چون اوایل ازدواج بوده این همه شک داشتم چون شناخت درستی ازت نداشتم.
      این را هم بدانید به زبان آوردن شکیاتتان باعث میشود که واقعا شک شما رشد کرده و برایتان تبدیل به یقین شود و حتی اگر شوهرتان خیانت هم نکند باز هم شما اطمینان کاذب به این موضوع پیدا خواهید کرد.
      پس بهتر است حتی شکتان را به زبان نیاورید.

    • خوش خیال

      سلام دوستان منم خیانت دیدم بااینکه شوهرم عاشقم بود6ماه بعداززندگي مشترک بافروشندش که زن بیوه ای بودرابطه داشته بدترازون فهمیدم که باخالم هم رابطه داشته ولی قسم میخوره رابطه يجنسي نبوده جالبه شوهرم بهشون پیشنهاد داده نمیدونم چه آینده اي درانتظارمه ایکاش هیچوقت ازدواج نمی کردم الان به حالدختراي مجرد قبطه ميخورم وبه همشون میگم ازدواج محض غلطه.چون مردا خیانت میکنن چون قدرت دارن ؛ازادن این اخريا با زن شوهرداري درارتباط بوده واقعا حیف خون شهيدامون که براي دفاع از ناموس کشور جونشون واز دست دادن اونوقت اینقدر بيناموسي رواج پیداکرده که به زناي شوهردارم رحم نميکنن يا امام زمان به دادمون برس۰

    • پریناز

      من با یه اقا چند وقته اشنا شدم و میخوایم ازدواج کنیم ولی خیلی از خیانت میترسم ظاهرش ادم خوبیه و روزه هاش ام میگیره اما میگن خیانت به این چیزا نیست
      چه جوری میشه فهمید یه مردی اهل تنوع طلبیه یا نه؟ تو رو خدا راهنماییم کنید من دارم از ازدواج منصرف میشم کلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیشه کلا فهمید حتی پسرهایی که قبل ازدواج خوبن ممکنه بعد از ازدواج خوب نباشن دیدم که میگم

    • پریسا

      پرینازجان هیچ جوره نمیشه فهمید که ایندت چی میشه همه ی اینهایی که کامنت گذاشتن درخوابم نمیدیدن که یروزی خیانت ببینن فقط سعی کن بعدازدواج دستنیافتنی بشی همهدی خودت ووقفش نکن این تجربه ایه که من داشتم وابستگی بیش ازحدم باعث شددلش وبزنم سعی کن هرروز پیشرفت کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا دست نیافتنی چه واژه ی خوبی رو به کار بردی پریسا خانم.دقیقا باید کاری کنی که حس کنن هرلحظه ممکنه از دستت بدن راه جذاب بودن واسه مردا کلا همینه

    • لاله ی سوخته

      باسلام به همهی دوستان تمام ایمیل ها رو خوندم منم یکی هستم مثل شما با دوتا بچه می دونید بدبختی اینه که ما از همجنسای خودمون ضربه می خوریم ولی تعجب از مرداست اخه کسی که به زنت به بچت به زندگیشون رحم نکرد بعدن توی زندگی به خودت رحم می کنه چطور فکر می کنید ی ادم بی وجدان می تونه شما رو خوشبخت کنه خیانت دیدن بدترین وسخت ترین تجربه ی عمرمه باتمام سختی هایی که تو زندگیم کشیدم حتی بیماری سعبو العلاج فرزندم ولی بازم تحمل خیانت همسرم سختر بود خدایا کمکم کن

    • مریم

      منم تازه متوجه خیانت همسرم شدم هفت ساله از زندگیم میگذره دخترم چهار ساله دارم شوهرم خیانتشو از زمان بارداری من شروع کربا وجود اینکه خیلی داغون شدم و یکهفته بیمارستان خوابیدم اما میخوام رو پاهام وایسم و روزی که رو پاهام افتاده بزنم تو دهنشو راحت ازش بگذرم

    • زری

      خانماانقد خودتون رو ناراحت نکنین مرد خان کثیف از حیوانم بی ارزش تر. خدا جواب اعمالشون رو میذاره برا اون دنیا چون جبرانش تو مقیاس این دنیا نمیگنجه.اما یه روش های هست مثل خوارکی و....که میتونه مردها رو ناتوان جنسی کنه استفاده کنین و جبران کنین این رفتار قشنگشون رو.از ادمای خائن وکثیف متنفرم چه زن چه مرد خدا ازشون نگذره وهمه ظالمین رو لعنت کنه.

    • زری

      خانماانقد خودتون رو ناراحت نکنین مرد خان کثیف از حیوانم بی ارزش تر. خدا جواب اعمالشون رو میذاره برا اون دنیا چون جبرانش تو مقیاس این دنیا نمیگنجه.اما یه روش های هست مثل خوارکی و....که میتونه مردها رو ناتوان جنسی کنه استفاده کنین و جبران کنین این رفتار قشنگشون رو.از ادمای خائن وکثیف متنفرم چه زن چه مرد خدا ازشون نگذره وهمه ظالمین رو لعنت کنه.

      پاسخ ها

      • ف

        اگه میخواست نشونشون بده همین دنیا نابودشونمیکرد تابفهمن، نه انقدبهشون بهابده که بتونن همچین غلطایی کنن، حالم ازشون بههم میخوه

    • گیسو

      یه روانشناس حرف خوبی میزد .اون زنانی که همش سرکوفت به شوهرشون میزنن میگن تو هیچی نداشتی من به اینجورسوندمت یا با حقوق خودشون منت میزارن با دست خودشون گور زندگیشونو میکنن .مرد عاشق اینه که قدردانی بشه .نمیگم به خاطرش مثل گداها رفتار کنید اما سعی کنید بهش نشون بدبد که زحماتشو میبینید .مرد عاشق حس تامینه مثلا اگه شما پول ازش نگیرید و براتون خرید نکنه میره برا خانوادشیا بدتر از اون برای زنای خیابون خرج میکنه و حس تامین گر بودنش رو ارصا میکنه .

    • فاطمه

      به نظر من دلیل خیانت چه درمورد مردها و چه درمورد زنها فقط خلاصه میشه به دو مورد مورد اول اینکه طرف مریضه یعنی حتی امکان داره همسرش از هر جهت تامینش کنه ولی باز اون بره سمت یکی دیگه و مورد دوم کم گذاشتن یکی برای دیگری خانوما بهتون برنخوره اما اگه مردز تامین باشه از سمت زنش ب‌هیچ عنوان سمت کس دیگه ای نمیره مگه تینکه اون مورد اول یعنی یه جور مریضی رو داشته باشه

    • م.م

      از نظر من مردا هیچ کدوم وفادار نیستند.من مجردم و در اطرافم مردان بسیاری دیدم که به زنهاشون خیانت کردن.من خیلی محجبه ام. اما خانواده پدرم خیلی آزادن.پدرم همش میگه من ومامانم محجبه باشیم اما خودش زنهای بی حجاب رو دوست داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. دقیقا افرین به شما . چون میخواد کسی سمت شما و مادرتون نیاد و خیالش کلا راحت باشه از بابت شما و مادرتون . اما خودش شیطنت کنه

    • امیر

      من بعد از 18 سال زندگی و داشتن 3 فرزند،زن عوضی و پست فطرتم بهم خیانت کرد.از چشمام بهش بیشتر اعتماد داشتم،از نظر عاطفی و جنسی و محبت در حد عالی بودیم..خدا شاهده یک بار با هیچ زنی نبودم با اینکه ازش سرتر بودم.دختر 17 ساله و 3 ساله و پسر 16 ساله رو ول کرد..به کی بگم..شب و روز موقعی که فهمیدم مثل مار به خودم می پیچیدم.داغون شدم.زندگی خودم و بچه هام به فنا رفت..اونم زن چادری..البته الآن وحشتناک بی حجاب شده و بی حیا و بی عاطفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اولم چادرش الکی بوده شما ساده بودین نشناختینش. خدا نسل این زن های زندگی خراب کنو برداره انشالا. دیگه مدل چادریش بدتر. قشنگ گول میزنن ملتو

    • سمیرا

      ریشه خیانت به مرد یا زن بودن ربطی نداره.وقتی وظایف زناشویی به نحو احسن انجام نشه همین میشه.خانوم های محترم یکم تو روابطتون گرم تر و عاشقانه تر رفتار کنید.حجاب رو بیرون منزل رعایت کنبد،و داخل خونه از آرایش و لباس بدن نما استفاده کنید.عفت جامعه از زن های اوناس خواهشا همه ش مردا مقصر نکنبد.زن های خراب مردان رو به جناه میندازن پس بیاید از خودمون شروع کنیم .وگرنه همه میدونن مرد ها ضعیف النفسن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی, الان منی ک از زیبایی هیچی کم ندارم , بسیار محجبه بودم, بشیار محبت میکردم و شوهرمو از جونم بیشتر میخواستم چرا خیانت دیدم؟ خودش میگه تو هیچی کم نداشتی و مشکل از خودمه

    • ساغر

      من دوتا بچه دترم ،شوهرم هر روز بهم خیانت میکنه با انواع زن شوهردار و بیوه و مجرد ،خیلی ناراحتم ک وقتشو برا اونا نیزاره ،ولی ب ما اصلا توجهی نمیکنت

    • فریبا

      سلام من 7ساله با پسری دوست بودم عاشقانه منو دوست داشت حتی 1مرد منو نگاه میکرد اونو کتک میزد بعد 1هفتس متوجه شدم که2ساله زن گرفته وخیلی قشنگ نقش بازی کرده شما جای من باشید چیکار میکنید ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میدونم سخته واست ولی تمومش کن و به این فکر کن که خدا دوستت داشته که زنش نشدی. زندگی واسه زن بیچاره اش جهنمه تو شکنجه گر همنوع خودت نباش

      • بدون نام

        ای بابا . این مردا مریضن بخدا . فراموشش کن

      • بدون نام

        فراموشی زمان میبره من خودم بعد از یکسال پسری که دوسش داشتمو فراموش کردم

    • الینور

      حدودا دوساله با یک پسری که از خودم دو سال کوچکتره خیلی با.محبت و.احساسیه،اما من اخلاقم پسرونه ست احساساتی نیستم،برعکس ظاهر ظریفم،که از نظر ظاهرهم ازش خیلی سر ترم،هر آرایشگاهی میرم به عنوان مدل میخوان منو،وفادارم و زود میبخشم،و تقریبا رو پای خودم واستادممو متکی نیستم،و از عشوه گری خوشم نمیاد،نه.روم.میشه و نه بلدم،اون تشنه ی محبته یعنی اگه محبت کنم سرش واسه خودش نیس،از ناز زنونه هم خوشش میاد اما متوجه شدم بهم دوبار خیانت کرده،دمار از روزگارش دراوردم، الانم با خرید کادوهای گرون،و محبت میخواد دلمو بدست بیاره،و.پشیمونه،اما ازدر یادم نمیره کارش،میخواد بیاد خواستگاری اما گفتم نه هنوز یکمهم زوده،به نظرتون چکار کنم،میشه به. همچین ادمی اعتماد کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشیفتگی ای که شما از خودتون سراغ دارین زندگی اون بدبخت رو به فنا میده، بهتره گند نزنین به جوونیش. نه رو بگو خلاصش کن

    • بدون نام

      از همه مردا متفرم

      پاسخ ها

      • شیما

        مردا همشون اشغالن

    • Sogand

      من ۴ ماهه نامزد کردم اما نامزدم داره بهم خیانت میکنه با دختر خالش درارتباطه بهش میگم چرا بهش پیام میدی و گرم میگیری میگه دختر خالمه اینقدر شک نکن اما همش عاشقونه باهم حرف میزنن ی راهی پیش پام بزارین ممنون

    • بدون نام

      توروخدااا ازدواج نكنين مردا خيلي كثيفن خيلييييي من تجربه كردم خيلي بده همه ام مثل همن نگين اين يكي فرق داره همه بدن همهه اي خدااااا

    • بدون نام

      مردها یه زن چادری با حیا و پرده نشین می خوان برا تو خونه و نگهداری از خونه و زندگی و بچه ها ،اما خودشون دوست دارن هر روز با یه زن باشن از اون بی حجابا .

      ولی معمولا اینطوریه که زن ها حتی اگه شوهرشون رو دوست نداشته باشن از سر دلسوزی باهاش می مونن ،اما مردها هرررگز

    • بدون نام

      کارمون به کجا رسیده دارین واسه خیانت کردن دلیل میارین کل دلابل اینه که ادم خیانت کار هوس بازه وقتی با یکی تو رابطه است هنوز چشش پی اینو و اونو و چشم و دلش سیر نمیشه وقتی دارین واسه یه اشتباه دلیل میارین یعنی این که فکر نمیکنی اشتباهه تو اون کارو حق مسلم خودت میدونی

    • بدون نام

      خیانت یه بیماری لاعلاج روحی روانی است ،اینا مریض اند ،آدم سالم نیستن .
      حالا می گیم یکی دو مورد زن هاشون طبق میل شون نبودن ،ازدواج سنتی زورکی بوده
      اونهایی که زن های مناسب دارن چی
      اینا همونایی اند که ماشین و موبایل هم تند تند عوض می کنن.

    • مامان

      انسان موجودی هست که اگه زیباترین و جذاب ترین چیز رو هم داشته باشه بازهم بعد از مدتی از به دست اوردنش بهش عادت میکنه و اون جذابیت رو براش نخواهد داشت و تمام آدمهای دنیا بی عیب نیستند...حتی بهترینهاشون هم دارای معایبی هستند که بعد از عادی شدن زیباییهاشون ممکنه بدچشمی کنه...پس به دنبال ادم های مختلف بودن چیزی جز اتلاف انرژی مفید انسان در پی نخواهد داشت...به جای اینکه دائم به دنبال کسب محبت و جلب توجه از راه نادرست باشیم بهتره منعطف بودن بالا بردن هوش هیجانی و ارتقا اعتماد بنفس از راه کار کردن برروی معایب رفتاریمون رو بیاموزیم...وگرنه هزاران ادم زیبا و جذاب و هیجان انگیز هم توی زندگیتون بیان و برن بازهم خلا بی محبتی و کم ارزشی با شما خواهد موند...به ارزش واقعی خودتون تکیه کنید و اونو ارتقا بدید بالا بردن خودتون با تکیه بر دیگران عاقبتش در انتها سقوطه...

    • بدون نام

      چه مسخره

    • سمیه

      سلام
      ببینین خانوما میدونم خیلی سخته شوهر آدم بهش خیانت کنه، ولی اینو قبول کنیم همش تقصیر مردها نیست، بقول معروف تا زن ها و دخترها چراغ سبز نشون ندن هیچ مردی جرات نمیکنه نزدیک زنی بشه، بهتر ما خانوما سر سنگین باشیم، بیشتر مردها هیچ وقت نمیتونن جلوی هوس خودشون رو بگیرن

      پاسخ ها

      • شیما

        مقصر هر دو هستن زنها اصلا پشت هم نیستن و این یکی از دلایل بزرگ خیانت اقایون هستش

    • لیلی

      از مردها متنفرم

    • انسان

      من یک زنم 26 ساله ازدواج کردم بیشتر پیام ها رو خوندم و دختر 24 ساله دارم 3 ساله اون هم ازدواج کرده هم به خودم میگم و هم به دختر گفتم اگه یه روز مردت اشتباه کنه مقصر تو هستی. اگه این کامنت هارو بخونید متوجه میشوید که همه مردایکه خیانت کردن وابسته به یک زن دیگر شده اند پس ما یه جای کم گذاشتیم که این طور شده. من همیشه در مورد غیرت مردانه طور پیش شوهرم حرف میزنم به خودش بباله و با خودش فکر کن این که زن در مورد غیرت این طور فکر میکنه حالا من که مردم جای خو دارم. و در آخر چاره تمام این مشکلات دینداری و تقوا هست و اول باید از خودمان شروع کنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه دخترتون بیاد بگه از هفته اول ازدواجش فهمیده شوهرش دختربازه، بازم میگین تقصیر اونه؟؟
        چه حرفایی میزنین، لابد به پسرتونم میگید زنت یکم کم گذاشت برو عیاشی کن!!

      • بدون نام

        برو بابا

      • بدون نام

        خانوم محترم این حرف شما اصلا منطقی نیست قضاوت نکنین چون يه روزی خودتون بهش دچار میشین

    • لطفا بخونید

      اکثر نویسنده نظرات خانم هستن و همه از مردا بد میگن.منم مردم.تا حدی درسته اکثر مردا تنوع طلب هستن با نگاهها و خیلی چیزای دیگه میشه فهمید.ولی دقت کردین طرف مقابل مرد خیانتکار هم اغلب زن شوهردار بوده؟ چرا اون زن خیانت کرده؟
      وقتی مرد میره سمت یک زن,تا وقتی اون زن چراغ سبز نشون نده,مرد هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
      بیشتر مواقع شروع و پیشنهاد خیانت از طرف مرد هست,ولی زن مقابل میتونه نه بگه.متاسفانه با بله گفتن زن ها خیانت انجام میشه.
      البته اگه زن از طرف شوهر تامین عاطفی بشه زن وفاداریش خیلی خیلی قویتر میشه.
      مشکل دو طرفه هست هم مرد هم زن
      زن اگه نه بگه,هر ادم هرزه ای هم بیاد سراغش اتفاقی نمیفته این وسط.
      بقول دکتر انوشه: تا دختر نگه میو , پسر نمیگه بیو
      شما خانم ها نه بگید
      مردها حواستون به عواطف زنتون باشه

    • خانوم ف

      با خوندن کامنت ها خیلی ناراحت شدم واقعا چی شد که جامعه ما اینجوری شد!!؟ خانوم های عزیز بی دلیل به شوهرتون شک نکنید اگه خیانت دیدید دفه اول دنبال دلیلش در رفتار خودتون باشید شاید به طرف زنی رفته که یکی از کمبود های شما رو براش جبران میکرده و در مرحله بعدی اگه مشکل از شما نبود و با تغیر رفتارتان مشکل حل نشد بهش تذکر بدید اگه قول داد تکرار نکنه
      حرفشو قبول کنید و ديگه به روش ندارید خیانتشو و بهش بگید اگه تکرار کنه هیچ وقت نمی بخشیدش ولی اگه دیدید دوباره تکرار کرد ديگه نبخشید و جدا بشید بخشش و فرصت مجدد دادن فق برای بار اوله

    • مریم

      سلام خوبین من خیلی شوهرمو میخوام ولی همیشه فکر میکنم یه روزی خیانت میکنه بهم چیکار کنم

    • zyn

      شوهرم بهم خیانت کردم اونم با یه زنه مطلقه هرزه.اومد جلو خونم ابرو شوهرمو برد.میگفت شوهرم ازش پول گرفته.باهم کلی مسافرت رفتن منه خر فک میکردم رفته سفر کاری.بعد من ارزو به دل موندم این یه بار منو ببره مسافرت.اون شب خیلی گریه کرد خطشو شکوند با دوستش که این زنه رو بهش معرفی کرده بود قطع رابطه کردمنم بخشیدمش ولی احساس میکنم بازم زنای دیگه تو زندگیشه.کی جواب اشکای هر شب منو میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچکس تو هم خیانت کن این همه مرد که بهتر و سرتر از اونن

    • استار

      من چي بگم دو سال ازدواج كردم چندبار از شوهرم يه چيزايي ديدم پياماي خانوما تو گوشيش كه هر بار گفت مشتري بانكن.همسرم كارمند بانكه.ولي ديروز تمام تنم برديد با يه مشترشون دوست شد و بهش گفته ميخوامت و از اين حرفا.بهش گفتم به غلط كردن افتاده ميگه ادم ميشم.دختره ميدونسته شوهرم زن داره ولي با كمال پررويي اول گفت ما مث خواهر برادريم.چرا زندگي امثال منو خراب ميكنين.نميدونم شوهرم مشكل داره چيه.خدايا من هيچي نخواستم تو زندگي ازش.دوروزه فقط دارم اشك ميريزم.تو رو خدا يكي كمكم كنه بگه طلاق بگيرم ادامه بدم چكار كنم.خستممم

    • زینب

      خانوم ها خواهش میکنم اگر مردی از زنش بد گفت باور نکنید چون میخاد مظلوم نمایی کنه تا خودش خوب نشون بده من زنی سی وهفت ساله ام که شوهرم تازگیها به من خیانت کرده. اون همیشه توخونه قربون صدقه مامیرفت من ی پسر۱۷ ودختر۱۳ساله دارم. واخلاقش اونقدر خوب، باخدا، نمازش قرآنش حتی هرشب زیارتاش باید میخوند تا اینکه بایکی از دوستاش بخونه زن صیغه ای دوستش میره ودختر این خانموم ابراز علاقه میکند. ودل شوهر من ومیبره حالا که لو رفته میگه تو آزمایش الهی رد شدم وپشیمانم. مسجدش هیچ وقت ترک نمیشد حالا دیگه نمیره نماز صبحش هم نمیخونه وتا آخر من همش این مادر و دختر نفرین میکنم واز ته دل آه میکشم وحضرت فاطمه شکایتشون میکنم. ولی ۴۰ روز است که از زنگی کردن سیر شدیم وواقعا مرده متحرکیم خدا لعنتشون کنه سرعزیزاشون بیاد

    • گلی

      سلام من ۶ سال ازدواج کردم یه پسر ۴ ساله دارم شوهرم هیچی برام کم نذاشته همیشه پیشم با هم میریم بیرون ولی همش در حال چت کردن ۱۰۰ درصدم مطمینم که با دختر یا زن نمیدونم دیگه چیکار کنم بهشم گفتم ولی اشتلاه کردم نباید به روش میاوردم کمکم کنید

    • بدون نام

      همه ی مردا شیطانن و با هیچ کدومشون نباید ازدواج کنی

    • تنها

      مردادرست نمیشن دخترهای مجرد بایددرس بگیرن که به هیچ مردی اعتمادنکنن ازماکه گذشت خودموکه مطمئنم ۳۱ سالمه ولی انگار صدسالمه انقدرکه شکسته شدم وخیانت وتهمت شنیدم کارای خودشو به من میچسبونه

    • منا

      خانما فقط به خودتون برسيد، اعتماد بنفستون رو ببريد بالا، خوب بپوشيد .، شاد باشيد، خوب بگرديد، كتاب بخونيد، هر كس رو تو گور خودش ميذارنء، مگه چند بار بيست ساله ليد سي ساله ايد چهل ساله ايد؟ فقط زندگي كنيد ، خوب زندگي كنيد اول از همه با خودتون حال كنيد، زانوي فم به بغل نگيريد، هر چي ضعيف تر باشيد كوچك ديده ميشيد، اول و اخر خودتون مهميد

    • بنده

      سلام
      همه بنده خداییم و او مالک ماست او به تمام ابعاد وجودی مخلوقی که خلق کرده آگاه است از نکات ضعف و قوت آنها آگاه است پس اگر حکمی می دهد بر اقتضای واقعی خلقت آنها است . پس اگر معتقد به شرع هستید و می خواهید بدانید چرا اعمال جنسی مخفیانه موجب احساس گناه و از هم پاشیدگی خانواده می شود به نکات زیر توجه کنید.
      متاسفانه ما مسائل عرفی درست کردیم که خودمان هم گرفتار آن شدیم نه خدا آنرا گفته نه شرع!
      خدا گفته مرد می تواند تا 4 همسر شرعی انتخاب کند و همه بدانند مخفی نباشد حق و حقوق شرعی و مدنی داشته باشد
      ما می گوییم مرد حق ندارد به جز 1 همسر همسر دیگری اختیار کند برای آن بهانه و دلایلی گاها منطقی هم داریم .
      پس ما حکم خدا را قبول نداریم و تسلیم آن نیستم .
      فرض کنید در روز قیامت از یک مرد سوال شود چرا از راه شرعی رابطه جنسی نداشتی؟
      چون نفر دوم که دوست داشتم همسرم اجازه نمی داد عرف اجازه نمی داد اگر می خواستم به حکم عمل کنم آدم بد می شدم
      آبرویم در جامعه می رفت و خانواده ام از هم می پاشید و ....
      به او خواهند گفت تو فقط باید از حکم حق تبعیت می کردی و نظر و اراده هیچ کس دیگری جز خدا مهم نبود.
      حال باید تکلیفمان را با دین عزیز اسلام که به نفع احساسات و قوانین عرفی غلط آنرا تحریف کردیم روشن کنیم
      اگر خدا را قبول داریم به تمام احکامش عمل کنیم.
      وگرنه ندانیم کارهایمان را پای اسلام و دین نگذاری .
      لطفا با احساسات تصمیم نگیریم و عجولانه قضاوت نکنیم و با وجدان و متفکر باشیم.
      خدایا تو راه را نشان دادی و ما نافرمانی کردیم بر ما ببخشا و رحمتت را بر ما دریغ نفرمان چون تو بسیار کریمی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشیرین

    • بدون نام

      من فکر می کردم من فقط بدبخت شدم..... آخی چقدر همه ما زن ها بدبخت ایم......باور نمی کردم تو جامعه همچین وضعی باشه...خدا به دادمون برسه

    • مسی

      من وشوهرم بعد 2سال ازهم جدا شدیم.من پزشک بودم وخوشگل وجذاب وقدبلندوهمسرم مکانیک قدش از من کوتاهتر بود واونم جذاب بود. 27بار اومدن خواستگاری تا اینکه جواب بله رو دادم.میگفت خیلی خیلی منو دوست داره و حاضره همه کاری بکنه حتی پیر بشم زشت بشم کارمو از دست بدم باز منو میخواد بااین حرفاش احساس ارامش داشتم بش اعتماد داشتم وبدون استرس واضطراب از اینکه بخواد بره سراغ یکی دیگه داشتیم زندگیمونو میکردیم خیلی همدیگرو دوست داشتیم تااینکه یبار گفت میخوام برم ترکیه کار کنم بعد هم بریم آلمان.کارم که درست شد منو هم میبره تا یکماه بعدش تلفنی وتصویری میحرفیدیم ولی بعد یکماه فهمیدم کارش شده رفتن به دیسکو و گشتن بادخترا وبعد یه مدت هم جدا شدیم واقعا مردا تنوع طلبن و منم الان به هیچ بشری اعتماد ندارم دیگه.واقعا مردا اصلا شبیه حرفاشون نیستن هیچوقت نمیبخشمش هیچوقت آهم پشت سرشه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا متاسفم

    • یک زن

      خانمهای عزیز منم رنج کشیده ام مثل خیلی از شما خیانت دیده ام اما بخاطر دختر ۴ ساله ام و آینده اش سکوت کردم. ۱۲ ساله ازدواج کردم، بخاطر مشکلات مالی زود بچه دار نشدیم، شوهرم درآمد خوبی نداشت، خودم رفتم سرکار و با درآمدم خونه و ماشین خریدم، شوهرم تو تمام این سالها بهم خیانت میکرد اوایل به غلط کردم می افتاد ،الان در کمال گستاخی بهم میگه برام کم گذاشتی رفتم، بعد از بارها چشم پوشی با پدر و مادرش این مشکلو مطرح کردم، اونا هم چشمشون رو به همه زحمات من بستند و گفتند: حتما براش کم گذاشتی، در صورتی که واقعا اینطور نبود و خوشی زده زیر دلش و رفته سراغ اینکارها، من از هیچکدومشون راضی نمیشم. اما با اینکه تمکن مالی دارم بخاطر بچه ام دلم به طلاق راضی نمیشه. الان هم چشممو به همه خواسته های خودم بستم و از خدا فقط کمک میخوام، من نمیدونم مردی که عرضه اداره یک زندگی رو نداره عوض اینکه با محبت کمبودها رو جبران کنه و مایه دلگرمی باشه، چرا باید بره دنبال این کارها؟

    • بدون نام

      ازدواج مجدد حق همه مردان و خانمهایی هست که از زندگیشون راضی نیستن و احساس خوشبختی نمیکنن،بقیه ی چیزا کشکه

    • بدون نام

      شوهر من هر روز با یک زن حتی برخی مواقع با چند زن هست،تنوع طلبه دوران مجردی هم با دختران دوست بود حالا چه ربطی به من داره،واگذارش به حضرت عباس، با داشتن سه بچه هنوز هم ادامه می ده درصورتیکه که با زنایی که دوسته تماس گرفتم میگن ما به خاطر پول هست باهاش دوستی والا سن ما کجا سن شوهر خرپیرت تو کجا

      پاسخ ها

      • شیما

        واقعا متاسفم واسه این زنایی که وقتی میدونن طرف متاهل
        هستش باهاش رابطه دارن متاسفم خدا ازشون نگذره

    • یاسمین گمنام

      من هفده ساله که ازدواج کردم وسی ودو سالنه دوسال بعد از ازدواج فهمیدم شوهرم مثل اب خوردن خیانت میکنه من نه جایی رو داشتم برم نه کسی رو چون خوانواده ام طلاق بد میدونن ولی تصمیم گرفتم خودم ازش انتقام بگیرم الان خونه به نام منه وحقوقش توحسابمه ولی ازش متنفرم اون محوم شده که خرج کسی رو بده که ازش متنفره من وبچهام میگردیم وخوش میگذرونیم ولی اون کار داره انتقام خوبیه تصمیم دارم بچهام که ازدواج کردن همه چی رو بالابکشم وتنهاش بزارم الان سنش رفته بالا

    • ارمان

      ایا مردان در روابط زناشویی حریص و خیانتکارند؟
      در مورد میزان خیانت مرد ها نباید اشتباه کنیم زیرا به همان تعداد نیز زنی در انطرف قضیه وجود دارد ولی پذیرش ان برایمان سخت است زیرا خوانواده خودمان زیر سوال میرود بنابراین چشممان را راحت بر انطرف قضیه میبریم و سعی میکنیم راحت مرد هارا مقصر جلوه بدهیم.درست است که مردان در ظاهر ابتدا پیش قدم میشوند ولی در اصل اگر مردی به زنی رو ندهد ان مرد جرعت جسارت نخواهد داشت.
      مطلبی که در مورد خیانت مردان فراموش میشود این است که انان با خودشان نمیخوابند که به زنشان خیانت کنند پس دستکم یک زن ناشناس در انطرف قضیه وجود دارد پس لاجرم زنان و مردان به یک میزان خیانت میکنند ولی از انجهت که جامعه از زنان انتظار بالای نجابت را دارد انها بناچار در پنهان کاری مهارت فوقالعاده بالایی از خود نشان میدهند وای مردان به دلیل نداشتن منع چندان اجتماعی مغرورانه از هنر مردانگی خود برای یکدیگر تعریف میکنند و به هم پزش را میدهند!
      زن و مرد به یک اندازه خیانتکارند
      این خود فریبی است که مردان نمیخواهند بپذیرند که زنانشان انچنان که مینمایند نجیب نیستند و زنان نیز از این وحشت دارند که جامعه از اوج رویا و تمایلات جنسی زنانه اشان با خبر شود!
      ولی بنده میدانم چه رویا های جنسی شما زن ها در سرتان میپرورانید اب نیست وگرنه همتون شنا گران ماهری هستید. منبع در پست بعدی
      برترینها لطفا پست منو بزار

    • شادی

      الان یه سوال
      ما دخترایی که الان مجردیم باید قید ازدواجو بزنیم دیگه؟؟؟
      چون این جور که از کامنتها و حرف های مردم پیداس همه ی مردا خیانت میکنن
      درسته؟
      پس من کلا قید ازدواجو بزنم

    • شادی

      تورو خدا یکی جوابمو بده
      من از بس دیدم مردا خیانت میکنن از ازدواج دیگه میترسم
      الان من که خواستگار دارم باید چکار کنم
      قید ازدواجو بزنم کلا؟؟؟؟؟
      کاش یکی جواب بده و کمکم کنه

    • f

      با سلام.من الان عقد کرده هستم .وقتی با شوهرم میرم بیرون ،شوهرم چشم چرانی میکنه.اول فک نمیکردم که اینجورآدمی باشه.وقتی میریم بیرون همش کنترلش میکنم که مواظب چشمات باش.گفتم اگه دنبال زنان مردم باشی شک نکن مردای دیگه ای هم به زنت نگاه بد میکنه.البته هر اتفاقی هم میفته برام تعریف میکنه مثلا‌میگه امروز یه زن پیشنهاده دوستی داده منهم ردش کردم.بنظر من تقصر زن ها هست با پوشش نادرست مردا را بدنبال خودشون میکشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکل از هر دو هستش مردا چشم چرونن همشون منم
        هر پسری تو زندگیم بوده همینجوری بوده من خودم چادری ام بدون هیچ ارایشی ولی انقدر مردا چشم چرونی میکنن

    • مامان

      من ۶ ساله ازدواج کردم و یه بچه دوساله داره شماها مرداتون بهتون خیانت کردن ولی من خودم دارم به خودم خیانت میکنم با افسردگی و بی توجهی و سرزنش همسرم و بی ارزش جلوه دادن همه کارهایی که برای خوشحالی من انجام میده.من و همسرم خیلی عاشق بودیم شاید الان هم باشیم ولی خیلی به چشم دیگه نمیاد چون بحث و جدلهامون زیاد شد نود درصدش به خاطر بچه.چون از وقتی بچه دار شدم همه ذکرم شده بچهم.بچم غذا نمیخوره.بچم چرا نمیشینه.بچم چرا راه نمیفته.بچم چرا اینقدر ضعیفه.چرا دندون در نمیاره چرا حرف نمیزنه بچم چرا رشد نمیکنه......دیگه به صدا دراومد که دیگه همه فکر و ذهنت بچته پس من چی.من خیلی سعی میکنم بشم مثل سابق ولی افسردگی لعنتی منو از پا دراورده همه احساساتمو داره ازم میگیره دارم میشم مثل یه مرده متحرک که فقط نفس میکشه و راه میره.تو را بخدا هرکی این پستو میخونه برام دعا کنه که مثل سابق به همسرم عشق بورزم چون میدونم چقدر پاکه

    • ماهرخ

      سلام 10 ساله ازدواج کردم و باردارم چند روز هست که متوجه شدم شوهرم با یه زن ....چت میکرده در حد یک هفته که شوهرم براش شارژ میفرستاده اونم از خودش عکسای ... میفرستاده .انقدر دختر کثیفی بود که من بهش گفتم زنشم بگو جریان بینتون چی بوده گفت شارژ ایرانسل برام بفرست تا بگم منم گفتم به زنای .... هیچ پولی نمیدم .خدا زنای اینطوری رو خفه کنه که باعث فساد جامعن.شوهرمم میگه غلط کردم من اصلا نمیشناختمش کنجکاو بودم میگه عاشقتم و ..................... ولی من دیگه نمیتونم اعتماد کنم اما با حاملگبم چی کار کنم ؟؟؟؟دارم دیووونه میشم همش اون عکسا و چتا میاد جلوی روم

    • ساره

      واقعا خدا از هيجكدوم از مردايه خيانت كار نگذره من ٢٤و شيش ساله ازدواج كرديم دوتا بچه دارم همسرم تو اين شيش سال بارها بار بهم خيانت كرده ولى نه بخاطر بچه هام خودمم خيلى بهش وابسته هستم حتى شبا بايد تو اغوشش بخوابم نميدونم چيكار كنم درست بشه خيلى زندگيمو شوهرمو دوست دارم تو رو خدا دعا م كنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه خودت ارزش قائل باش جواب خیانت هاشو بده چون اگر اینکارو نکنی اون به خیانت هاش ادامه میده

    • سعیده

      شوهرم بهم خیانت کرده چکارکنم

    • سعیده

      همش تازگیا بیرون خیلی میروپولاش دردسترس دوستان میخوادقراربده اون که شوهرم نمیخواستم باهش باشه باهم شدن

    • در پاسخ به ماهرخ خانم

      الهی چقد ناراحت شدم خانومی شما الان باید به فکر بچه ت باشی هییییی دلم گرفت
      اینستاگرام خیلی اوضاش داغونه من تا حالا ۲بار اکانت ساختم که فقط با دوستام در ارتباط باشم ولی هروقت صفحه ی اصلیش میاد که پر از این پست های زشت حالم به هم میخوره برا همین اکانتمو پاک کردم به کل
      تورو خدا نگاه خارجیا چه چیزهای آموزنده ای میذارن ایرانیا چکار میکنن
      حالا شما هم این چت های مجازی رو زیاد جدی نگیر این دخترا روزانه برا کلی آدم از این چتا میفرستن قضیه رو زیاد بزرگ نکن ولی از شوهرت بخواه که دیگه نره سراغ اینستا

    • دلشکسته

      شوهر منم بعد هشت سال زندگی مشترک بهم خیانت کرد اونم در بدترین شرایط زندگی وقتی که واسه بچه دوم که به اصرار و علاقه ی خودش بود باردار شدم.. با کسی بهم خیانت کرد که هیچ امتیازی به من نداشت، زندگی خوب و عاشقانه ای داشتیم و همه حسرت زندگیمون رو خوردن،. اون خانوم شماره شوهرم رو از پشت ماشینش که گذاشته بود واسه فروش برداشته بود در ضمن اون زن همسایه ما زن سوپر مارکت محله مونه دوتا بچه داره..اوایل همه ی گفتگویی که بینشون رد و بدل شده بود رو بهم میگفت و اون زن هر بار بیشتر سمج میشد که باهاش حرف بزنه و میگفت فقط میخواد درد دل کنه به شوهرم گفتم که باهاش ارتباط نگیره اما بعد از چند ماه فهمیدم که بلاخره اون زن به هدفش رسیده و از اون روز فقط اشک میریزم و غصه میخورم و میگم ای کاش اینهمه دوستش نداشتم ای کاش این همه ازش بت نساخته بودم.. کثیف ترین چیز دنیا خیانته.. با وجودی که ابراز پشیمونی کرده و میگه خیلی اشتباه کردم اما نمیتونم نه فراموش کنم نه ببخشم.. عاشق زندگیم بودم.. بارها میگم برم و زندگی اون زن رو بهم بریزم اما میگم شوهرم اگر خودش نمیخواست هیچ کس نمیتونست مجبورش کنه..

    • تنها

      من به شوهرم مشکوکم
      اما نه مثل بقیه. شوهر من آدم ذاتا خوبیه ولی در برابر یه خانوم خیلی کم میاره. بیش از حد قبولش داره. اوایل ازدواجمون میگفت حرف تو برام مهمه و هرچی تو بگی ولی الان به حرفایی اون زنه هم اهنیت زیادی میده حتی بیشتر از حرف من.
      اون زن از اقوام ماست... یه بار بهم گفت بهترین زن دنیا اون زنه ست
      نمیدونم چکار کنم با که براش بهترین باشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وا

      • بدون نام

        تو خودتو بکشی واسه این مردی که اصلا نمیخواد تورو ببینه بهترین نمیشی عزیزم بره بمیره تو هم مثل خودش رفتار کن یکی رو پیدا کن که عاشقش باشی و بعد به اونم همین حرفو بزن ببین واکنش اون چیه

    • بی نام

      اگه دین نباشه مرد کنترل نمیشه

    • بدبخت

      تازه فهمیدم شوهرم با مادرم رابطه داره من بدبخت هیچ کسی رو ندارم دو تا بچه کوچک دارم تو رو خدا برام دعا کنید که بمیرم تو رو قرآن حالم خیلی بده نفسم به زور بالا میاد ای خدااااا

      پاسخ ها

      • ali

        تازه پیامتو خوندم خیلی از اتفاقی که براتون افتاده ناراحت شدم

      • بدون نام

        وا

      • م.م

        به نظر من شما شکاکیدو واقعا حالتون خوب نیست...دیگه اینهمه دختر جوان خوشگل! با مادر خودتون راابطه داره..امیدوارم واقعا اینطوری نباشه

    • بی نام

      فقط می تونم دعاتون کنم که خدا بهتون آرامش و صبر بده این یکی دیگه خیلی سخته تحمل کردن خیانت هم از طرف شوهر و هم از طرف مادر خدا بهتون صبر بده

    • بدون نام

      زمان تسخیر ایران عربی از زنی ایرانی پرسید زنان ایران چرا حجاب ندارند
      زن ایرانی گفت حجاب وپوشش ما حیای چشمان مردان ایرانی است
      افسوس ز اصل خود دور شدیم جامعه ی ما را به لجن کشیدند

    • بدون نام

      همیشه به عنوان یک زن برای خودتون تا اونجایی که میتونید به خوتون برسید در درجه اول خوب شوهرداری و دلبری کردن بلد باشید و به زیبایی و هیکل خودتون اهمیت بدید مردا دلشون یک زن شاداب میخواد نه یک زن قرقرو که فقط بوی قورمه سبزی بده اونها با دیدن خانمهای بیرون شما رو با اونها مقایسه میکنند پس تو خونه جذاب ترین براشون باشید از مردها غولهایی تو ذهنتون نسازید که فقط قراره خیانت کنند همیشه ساختن سختر از خراب کردن زندگیه اگر درست نشد فقط به خودتون رحم کنید و در شرایط ایده ال جدا شید نه اینکه برگردید خونه پدرتون با چند تا بچه

    • رضا

      با سلام . بنده ۱۴ سال هست که با خانمم ازدواج کردیم . الآن دو تا بچه ۱۰ و ۴ ساله داریم . خانمم دبیره .هر دو اهل نماز و روزه و مسجد هستیم. زمانی که مجرد بودم همیشه آرزو می کردم رمانتیک ترین و رویایی ترین دوست داشتنی ترین زندگی رو داشته باشیم . با ازدواجمون اختلافات و بحث ها شروع شد . به خاطر؛ عدم ارتباط و احترام ایشان با خانواده من ، ضعف عاطفی و احساساتی ، آرایش نکردن در منزل با وجود علاقه شدید بنده به زینت و آرایش و نظافت و زیبایی...،درک نکردن و اهمیت ندادن به نیازهای جنسی من ...، عدم کوچکترین تغییر و تحول در زندگی مثل دکوراسیون منزل و حتی پوشیدن لباس و غذا و .... همه ی این موارد را چندین مرتبه و ساعتها و با استناد به قرآن و احادیث و روایات و نظریات روانشناسان و مشاوران خانواده با همدیگه صحبت کردیم و قبول کرده که باید خودش رو تغییر بده و صد در صد حق با شوهرش هست ...؛ با توجه به اینکه بنده تا بحال از هیچ نظر واسش کم نگذاشتم و هیچ خیانتی نکردم...؛ حالا یه خانم فهمیده و مهربون و با انصاف بفرماید بنده چکار کنم . آیا حق من نیست که ....؟؟؟؟!!!! لطفا منصفانه قضاوت کنید و راهنمایی بفرمائید .تشکر از حوصلتون...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکبارهم یک مرد بسوزد وبسازد به خاطر بچه ها والسلام

      • شیما

        مشکلاتتو بهش بگو .بگو دوست دارم تو اینجوری باشی .
        .زندگیم اینجوری باشه .

      • تگرگ

        فقط خواسته های خودت رونوشتی. همسرت چه خواستهای ازت داره؟ تامینش می منی؟

    • بدون نام

      من قشنگ پیامای شوهرم بادوست دخترشو جلوی چشم شوهرم خوندم ولی راست راست توچشمام نگاه کرد گفت این خانومو نمیشناسم داری به من تهمت میزنی

    • بی نام

      سلام منم یک زنم که بهم خیانت شده و مثل بقیه زنها که به دلایلی نمیتونن طلاق بگیرن منم نمیتونم اما میخواستم اینو بگم زمانی که فهمیدم شوهرم بهم خیانت میکنه بهش گفتم برام اصلا مهم نیستی و واقعا نسبت بهش سرد شدم ولی محلش کردم و عین خیالم نگرفتم به خودم رسیدم تا اینکه به یک ماه نکشید و فهمیدم که اون زنه رو ول کرده و داره خودشو می کشه طرف من الانم بهم خیانت نمی کنه ولی من دیگه بهش حسی ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه همینه .وقتی به مردا اهمیت میدی دوست ندارن وقتی بی محلی میکنی میوفتن دنبالت . کلا هرچقدر زن نسبت به شوهرش حساس نباشه مرد بیشتر هواشو داره نمیدونم چرا همیشه اینجوریه

    • دختر تنها

      سلام.من دختری هستم 22ساله نزدیک به چهار سال پیش پدرم با یه زن مطلقه آشنا شده بود و رابطشون اوج گرفت ما اصلا از این موضوع خبر نداشتیم جز عمم و یه نفرآشناها مادرمم یه کم از این موضوع بو برده بود ولی پدرم انکار میکرد تا وقتی که مخفیانه عقدش کرد اون روز مثله جهنم بود برام مادرم میگفت تو امشب یه جوره خاصی هستی و بهش گفت امشب یه کارایی کردی ولی اون قسم و آیه میخورد که نه حتی مامانم قرآنو اورد که دست بزاره رو قران از شدت عصبانیت قرانو میخواست پاره کنه که ما جلوشو گرفتیم من خیلی تعجب کردم این رفتار از پدرم سر زده تو چند روز یا مامانم که سه ماهه حامله بود و من از دستش کتک میخوردیم واقعا من تو شوک بودم که پدره من که اینقدر بچه ها شو و زندگیشو دوست داره چرا این رفتارو میکنه همیشه همه دخترای فامیل به من حسودیشون میشد که رابطه دختر پدری خوبی دارین ولی این مدت ...بعد پدرم با اون زن با هم از شهر رفتن و جای دیگه زندگی مکنن تو این چند سال کاره من شده گریه تا الان من حتی یک بار هم با پدرم صحبت نکردم جز با پیام اون همیشه میگه پشیمونم ولی در عمل اینو نشون نمیده حتی چند روز پیش شنیدم که دومین بچشم به دنیا اومده حالم خیلی خرابه بعضی وقتا فکره خودکشی به سرم میزنه ولی از خشمه خدا میترسم.واقعا از بعضی از مردا و زن ها خواهش میکنم که این جور زندگی مردمو آتیش نزنن چون بیشترین آسیبو بچه ها میبینن و آیندشونو خراب میکنن دلم برای مادرم میسوزه چون باید کار کنه تا ما زندگی رو بچرخونه.خیلی دوستت دارم مامان

    • شهره

      كثىف ترىن موجودى كه دىدم شوهرم بوده

    • مجمد جسین

      دوس دخترم همیشه بهم حیانت میکرد الان 3 سال از رابطمون گذشته الان رابطه رو تموم کردم. همیشه تو خیابونا در حال ولگردیه الان همه دخترا خراب شدن ازدواج بی معنی شده .همه دخترا خراب شدن از 13 سالگی شروع میکنن به زید بازی

      پاسخ ها

      • ...

        اوا بیشعور...بقیه دخترا رو با دخترای هرزه دور و ورت مقایسه نکن...خودت هرزه جمع کنی به بقیه دخترا چیکار داری...احمق...با این حرفت به مادر و خواهر خودت فکر کردی؟

      • شیما

        اصلا اینطور نیست قبول دارم که الان دخترا بد شدن ولی واقعا همه ی دخترا اینطور نیستن که شما میگی دختره
        خوب هم زیاده ولی شما با دختره نامناسبی دوست بودی

    • محمد

      به نظر من تا نباشد از سوی معشوق کششی. سعی وکوشش عاشق بیچاره نرسد به جایی

    • ..

      یه سری از دلایلش ...ینی داستان هاش فوق العاده بی منطق بود...اصلن با فرهنگ ما سازگاری نداشت...ینی چی طرف چون زنش چاق بود و کناریاش خوش هیکل ولش کرد بعد تازه زنه هم دوسش داشت...خیلی مسخره بود.درهر صورت انگار توجیه شده بود خیانت ها...لااقل داستان های بهتری براش میذاشتین ک قابل هضم باشن.ممنون

    • ش .بانو

      سلام خدمت همگی . واقعا از خوندن کامنت ها ناراحت شدم و بغض کردم . خدا لعنت کند مردان و زنان خیانت کار را . ای کاش قبل از هر کاری خدا رو در نظر بگیرند البته اگر منصف باشند. حرفی نیست جز آرزوی خوشبختی و عشقی پاک و خدایی برای تمام دختران و پسران ایران زمین یا علی ✋

    • راحيل

      اينكه شما فقط دارين طرف مقابلتون رو انگ خيانت ميچسبونين بهش بنظرمن درست نيست و نبايد همه مشكلات وايراداهارو بذارين رو طرفتون و خودتون رو بي گناه بدونين..توزندگي مشترك اگه خيانتي صورت ميگيره مشكل از دوطرفه ودليل اصليش هم اينه ك زن وشوهرها باهمديگه حرف نميزنن و از انتظارات همديگه چيزي نميدونن ...اول بايد تو اينموقعيت رفتارو كردار خودمون رو بسنجيم شايد واقعا دليل خيانت طرف مقابلمون خودمون باشيم...البته درهمه افراد منظورم نيست

    • ش.بانو

      سلام مجدد خدمت خوبان.درسته یه طرف نیست ولی بعضی آدم ها حتی زندگی گل و بلبل باشه بازم خیانت میکنن دیدم که میگم . طرف تا زنش یه ذره اشکال تو کارش باشه بخونه نیاره خوب پس من برم دنبال یکی دیگه و برعکس در مورد مردها. میخوام بگم اگر زن و مرد بجای توهین بهم و دعوا اینا بشينن مشکلاتشون رو درمیان بزارند و حل کنند طلاق کم تر یا حتی اصلا وجود نخواهد داشت. سپاس☺

    • سعید

      من واقعا نمیفهمم خانومهایی که اینقدر از بیوفایی مردها میگن، به این توجه نمیکنند که هر رابطه ای دوطرف داره؟ یکرف مرد خیانتکار و یکطرف زن خیانتکار... پس هردو جنس به یک اندازه مقصرند...

      پاسخ ها

      • شیما

        من یه دختر 21 ساله ام که تا به حال با هیچ پسری دوست نشده بودم امسال به یه اقا پسری علاقه مند شدم هم خیلی خوشگلم هم سنگین و هم باحیا بعد از یه مدت به حرف دلم گوش کردم و باهاش دوست شدم واقعا دوسش داشتم بعد از 20 روز بهم گفت تو بچه مثبتی گذاشت و رفت من موندم و یه قلب شکسته الانم با یه نفر دوست شده میخوام بگم همیشه بی وفایی از جانبه مرداست بیشتر اقا سعید

      • شیما

        کسی که بخواد خیانت کنه خیانت میکنه بهونه هاشم آماده
        میکنه همه ی مردا نامردن این بهونه هاشم به درد خودش میخوره

    • بينام

      ٢٠سال ازدواج كردم..فقط به خاطر بچه و ابرو ادامه ميدم گفتن بعد ازدواج دوسش خواهى داشت اما نشد
      اشتباه منو نكنيد......

    • بينام

      ٢٠سال ازدواج كردم..فقط به خاطر بچه و ابرو ادامه ميدم گفتن بعد ازدواج دوسش خواهى داشت اما نشد
      اشتباه منو نكنيد......

    • شیما

      از هرچی مرده بدم میاد

    • شیما

      نامردی مردها از دیدگاه دکتر شریعتی
      مردها در چارچوب عشق و محبت،به وسعت غیر قابل تصوری نامردند...

      برای اثبات کمال نامردی مردها همین بس که در مقابل قلب عاشق و فریب خوده ی یک زن احساس می کنند که مردند!!!

      تا هنگامی که قلب زن تسلیم نشده پست تر و سمج تر از ... عاجزتر از یک اسیر،گداتر از گدایان سامره ، پوزه بر خاک و دست تمنا به پیش، گدایی عشق می کنند، اما تا خاطرشان از تسلیم قلب زن، راحت شد یکباره به یادشان می افتد که خدا مردشان آفریده!!!
      و تازه کمال مردانگی را در بی نهایت نامردی جستجو می کنند، در شکنجه دادن قلب و به زنجیر کشیدن یک زن اسیر...
      دکتر شریعتی

    • ش. بانو

      سلام به همه . آدمی که بخواد خیانت کنه میکنه بهونه شم خودش جور میکنه اینو ميخام بگم وقتی یک دختر و پسر باهم ازدواج میکنند دیگه از بچگی در میان و بقولي دیگه کامل و مکمل هم میشن بخدا تو هر زندگی مشکل هست باید حلش کرد البته دو طرفه . مردهواي زنشون داشته باشه و زن پشتیبان مردش خدایی مشکل حل میشه و خیانتی هم پیش نمیاد اول اعتماد بعد همراهی واحترام و درنهایت عشقی زیبا و طولانی کوچیک همه یا حق.

    • شیما

      خانم ها اینو بدونید مردها بیشترشون شیاد هستن پس بهتره چشم و گوشمونو بیشتر باز کنیم به نظر من ما خانم ها بیشتر از روی قلب و احساسمون تصمیم می گیریم تا عقلمون ... و این در مورد خوده من اتفاق افتاده و نتیجش هم چیزی جز شکست نبوده ... من میخوام بگم هیچ وقت به قلبتون اجازه ندید جای عقلتون تصمیم بگیره

    • شیما

      اقایون یه سوالی از شما دارم پسری که دختری رو بخاطره نداشتن ... باهاش رها کنه یعنی دوسش نداره ؟ یعنی فقط واسه سوء استفاده اومده با دختره دوست شده؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید . و اگر کسی دختری رو دوست داشته باشه به خاطره نداشتن ... باهاش رهاش نمیکنه؟

      پاسخ ها

      • شیما

        لطفا راهنماییم کنید

      • آقا

        اگر مردی یک زن رو دوست داشته باشه تا زمان ازدواج بهش دست نمیزنه

    • ش.بانو

      سلام وقت بخیر . فقط نر بودن کافی نیست لطفا مرد باشید خانوما با شماها هم هستم تو رو خدا نگيد چون شوهر کردیم دیگه بی حجاب باشیم اینا مرد هر چقدرم بی تفاوت باشه باز غیرت رو ناموسش داره البته که الان متاسفانه .... بگذریم

    • خوشگل خانوم

      پسری که دوسش داشتم به خاطره نداشتن رابطه .... باهام از من جدا شده . از من خوشش میومد . از هرکی می پرسم به نظرت چرا اینجوری شد میگه چون واسه سوء استفاده اومده بود اما من واقعا هنوز نتونستم باور کنم . ولی به نظرم اگر دوستم داشت بخاطره دلتنگی ترکم نمیکرد

    • عامو

      یعنی بگم چه والا عامو من هنوز ازدواج نکردم چهارتا زن شوهر دار بهم درخواست رابطه دادن نمیدونم چکار کنم

      پاسخ ها

      • شیما

        اگر خدارو دوست داری پاکدامنی خودتو حفظ کن همین

    • سارا

      سلام دوستان میدونم الان اینجا کسایی هستن که بهشون خیانت شده یا انجامش دادن .من یه برادر دارم که بسیار نجیب و پاک بود حتی قبل ازدواجش باکسی نبود انقد که نجیب بود با خودم گفتم هستن مردایی که خیانت نمیکنن پس وجود دارن و خیالم بابت راحت بود،تا اینکه همین امروز فهمیدم با یه کسیکه انتطارشو ندارم پیامک میده و این زن دادسمو بسیار ناراحت کرده بود و چه خانم بود که هیچی نگفته بود .الان که دارم اینو مینویسم میتونم بهتون بگم که همه مردا خیانت میکنن دنیا خیلی کثیفه ...

      پاسخ ها

      • شیما

        ...مردا اکثرا خائنن.دمت گرم عزیزم خوب شد که گفتی

      • خوشگل خانوم

        این مردا جنبه ندارن به خدا منم والا همه چی دارم زیبایی متانت حیا انقدر خوشگلم که تو محلمون و هرجایی که میرم معروف میشم به سنگین بودنم به خوشگلیم منتهی دلم شکسته واقعا هرپسری هم که دوستم داشت تنهام گذاشت واقعا تاحالا مرد خوب ندیدم

    • بدون نام

      خانم ها اگر همسرتون خیانت کرد هرچقدر هم که دوسش داشتین اصلا واستون مهم نباشه دیگه به چشم کسی که دوسش دارین نگاهش نکنین به این دید نگاه کنین که اون چیکار کرده و دیدگاهتونو تغییر بدید سخته میدونم اما میشه بعد از اینکار بدونید چیزی که زیاده مرده خودتونم برید خیانت کنید والا که یر به یر بشید

    • زهرا

      ای کاش تو جامعه ما کار و درامد زیاد بود تا اگه بی لیاقتی همسرامونو دیدیم مجبور نباشیم بپاشون بسوزیم چون زندگی بعد از طلاق برای یه خانوم خیلی سخت میشه

    • بینام

      کامنتارو خوندم فکر کردم راجب همتون..من شوهرم روزی با چندنفر هستش گوشی مخفی داره چندبار دستشو رو کردمو فایده نداشت ..بخاطر ازدواج از خانواده طرد شدم.حالام که اینارو مینویسم هیچ حسی ندارم گریه هامو رنجام رسیده به آخر دیگه اشکی ندارم بریزم .فقط برای تمام کسایی که واردرابطه ای میشن که طرف متاهله امیدوارم خونشون خرابشه تمامه رنجایی که هممون کشیدیم سرشون بیاد

    • م

      منم از شوهرم خیانت دیدم ولی بانی این همه خیانت دخترا وزنهایی هستن که توی خونواده بی غیرت باراومدن و راحت تن به خواسته های شیطانی این مردا میدن.امیدوارم هرچه زودتر امام زمان بیاد تا این همه کثافت رو پاک کنه ازبین پاکدامنان

    • ا

      من دختری مجردم که در شرکتی کار میکنم از نظر ظاهری و تحصیلات در سطح خوبی هستم یکی از همکاران متاهل شرکت ، با دادن پیامک و ابراز علاقه گفت که میخواهد بامن دوست باشد من قبول نکردم و گفتم من به حریم کسی وارد نمیشم شروع کرد به بدگویی از زنش ، که آدم سردی هست و به خانواده اش بی احترامی میکنه ...من چون رابطه مستقیم کاری داشتم باهاش ، نتونستم برخورد بدی باهاش داشته باشم فقط گفتم دید من بهش مثل یه همکاره و هیچ وقت هم عوض نمیشه بهتره بره سر زندگیش....بعدا فهمیدم این فرد چه دروغایی گفته و چقدر خدا بهم کمک کرد که تحت تاثیر این فرد قرار نگرفتم ...فقط میتونم بگم بیشتر مواقع تنوع طلبی مرد باعث خیانت میشه و اینم بگم درسته من جواب منفی دادم ولی شنیدم که خیلی ها بهش جواب مثبت دادن و حتی باهاش قرار گذاشتن ...من واقعا دلم به حال زنش می سوزه حتی اگه در زندگی مشکل وجود داشته باشه باید حل بشه و اگر نتونستند حل کنند جدا بشن چون خیانت بدترین رفتاری است که آثار مخرب روحی آن تا سالیان زیادی روی زندگی افراد اثر می گذارد .

      پاسخ ها

      • جواد

        خدا خیرتون بده. . به شما می گن زن پاکدامن

      • سمیرا

        من را مدیرم به خاطر جواب منفی به درخواستش اخراج کرد.

    • مصطفی

      من مردی ۳۵ ساله ام. چند ماه پیش که با خانومم خیلی مشکل داشتم و تقریبا میشه گفت بین ما جدایی عاطفی کامل رخ داده بود با خانومی در تلگرام آشنا شدم که خیلی جنتروومن بود. کم کم از مشکلاتم براش گفتم و شد محرم اسرارم. بهم مشاوره میداد مثلا. بعد از مدتی دیدم کاملا روح من توسط این زن تسخیر شده طوری که من رو طلاق گرفتن تشویق می کرد. سرتون رو درد نیارم کم کم تبدیل شدم به عشقش و ادعای عاشقی می کرد‌. بهم زنگ میزد و ....تا این من رو به خونه اش دعوت کرد که همدیگر رو از نزدیک ببینیم و من هم که در اوج نیازهای روحی و جنسی بودم با هزار ترس و لرز رفتم خونه اش. بعد از اون هر هفته ای جریان ادامه داشت و ما با هم بیرون می رفتیم و شام می خوردیم و متاسفانه ارتباط های جنسی زیادی برقرار شده بود بین ما. کم کم به خودم اومدم دیدم منی که ۳۵ سال پاک و سالم زندگی کردم در چه منجلابی گرفتارشدم. کم کم فهمیدم که اون زن فساد اخلاقی داشت و با چند نفر مثل من رابطه داره همزمان. زنم فهمید. ازم جدا نشد‌. مشاوره رفتیم چندماه. منم توبه کردم و تجربه کردم و درس عبرت شد برام. ولی نه دیگه زندگیم اون زندکی قبلیه نه دیگه زنم اون زن قبلیه‌. فقط به خاطر بچه داریم زندگی می کنم‌ ... خدا لعنت کنه اون زن و زن های امثال اون رو که زندگی ها رو خراب می کنند.. نمی خوام از جنس خودم دفاع کنم ولی واقعا همیشه دلیل خیانت مرد تنوع طلبی در سکس نیست. مردهایی هم هستند که مثل من گول می خورند‌. خانم ها تو رو خدا به مردهاتون بیشتر توجه کنید‌ زن های فاحشه منتظر فرصتند که حصار زندگیتون ترک برداره تا خودشون رو به شوهراتون رو غالب کنند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا خیانت کار . خیانت میکنی بعدشم داری خودتو توجیه میکنی رفتی زنا هم کردی میگی گولم زد؟

      • شیما

        اون تورو گول نزده خودت خیانت کردی به زنت . بیچاره همسرت

      • بدون نام

        واستون متاسفم خیانت شما توجیه شده نیست . اگر مشکلی باهمسرتون داشتید باید باهاش درمیون میذاشتید وحلش می کردید

      • مایسا

        برو بابا خیانتکار خودت الکی تبرعه نکن خودت دلت خواسته خیانت کنی اون زن مقصر نیست هوسباز

    • گل رز

      سلام من بیست سالمه وحدود یک سالو نیمه که نامزدیم عقد کردیم همسرم مغازه داره مغازه لوازم خونگی داره و هرروز با تعداد زیادی زن سروکله میزنه من از اول نامزدیمون دوست نداشتم شوهرم با کسی جز من راحت باشه تا اینکه خودش برام تعریف کرد که با زن مستاجرشون رابطه داشته من اول باور نکردم ولی بعد داغون شدم و مشکوک که امکان داره باز باهم باشن خیلی داغون بودم که کنجکاویم منو سمت گوشی نامزدم برد که فهمیدم با یه زنه دیگه رفیق شده که آرایشگره و مشتریشم هست باز داغون تراز همیشه شدم خیلی عذاب میکشیدم خودم به خودم امیدواری میدادم که نامزدم فقط منو دوس داره واونا بازیچه شوهرمن .الان خیلی بهتر شدم ولی بازم دارم عذاب میکشم یه روز فهمیدم یعنی خودش گفت که با زن مستاجرشون دوباره رابطه جنسی داشته دیگه شما تصور کنید اون لحظه چ حالی بهم دست داد ولی به غیر اون از هیچ زن دیگه ای حرف نزد بعدها فهمیدم با یه زن بیوه هم در ارتباطه .همزمان با چند زنه الان شما بگید من چیکار کنم به غیر زن مستاجرشونم زنای دیگه رو به روش نیاوردم ولی اینم بگم نمیتونم اصلا ازش جدا شم چون واقعا دوسش دارم من فقط دنبال یه راهم که اونو منع کنم از خیانت هاش

    • سورنا

      مرتیکه اشغال مشکل ازخودته حتما ایدزگرفتی

    • بدون نام

      گل رز منم 20 سالمه اما ازدواج نکردم اما تجربه ی دوستی زیاد دارم ببین از نظر من الان که باهم نامزدید ازش جدا بشی خیلی بهتره تا اینکه برید خونتون و اونموقع بخوای جدا بشی این مرد زن بازه و اصلا فکر نکن که درست میشه,اشتباه نکن,حتی اگر دوسش داری به خودت آسیب نزن و واسه خودت ارزش قائل باش ای کاش زودتر متوجه این قضیه شده بودی,عزیزم من درکت میکنم

    • بدون نام

      ببین درسته به نامزدت علاقه داری اما بدون به خدا علاقه همه چیز نیست خودم قبلا فکر میکردم علاقه همه چیزه واسه زندگی مشترک , اما دنیا به من نشون داد که ازدواج باید با عقل و منطق باشه , من دختره بسیار زیبایی هستم خیلی زیبا در گذشته با چند نفر رابطه داشتم و تجربه های خوبی بدست اوردم , نامزدت زن بازه همین الان جدا بشی بهتره تا چند وقت دیگه , راهنمایی خواسته بودی منم خواستم کمکت کنم و اینو بدون جدایی اولش سخته اما فراموش میشه

    • بدون نام

      گل رز این مرد زن بازه , هیچ وقت نمی تونی کاری کنی که بهت خیانت نکنه , چون کلا نامزدت زن بازه , یا ازش جدا شو یا اونو همینجوری که هست بپذیر

    • بدون نام

      من که خیلی خسته ام و نا امید

    • بدون نام

      والا یکی از دلایل خیانت مردان هم سکوت خانوم هاست وقتی آقایون خیانت میکنن زنا سکوت میکنن یا اینکه به روش میارن اما مثل خودشون خیانت نمی کنن و به همین پررو شدن

    • بدون نام

      چرا پیام من تایید نشد ?

    • سفید برفی

      سلام

    • سفید برفی

      من 20 سالمه به نظر من هر کسی فقط یکبار زندگی میکنه من درگذشته با چند نفر رابطه داشتم

    • سفید برفی

      اما به این نتیجه رسیدم که مرد خوب نیست یا اگر هست من ندیدم , تصمیم گرفتم که مستقل و شاد باشم , به این نتیجه رسیدم که تنهایی هم می تونم خوشبخت باشم , من که فقط یکبار زندگی میکنم چرا خودمو اذیت کنم

    • سفید برفی

      البته این واقعیت رو هم باید بگم من تا به حال اون پسری که میخواستمو پیدا نکردم , اون پسری که مورد پسند من باشه و با معیارهای من سازگار باشه پیدا نکردم

    • سفید برفی

      گاهی اوقات خیلی احساس تنهایی میکنم , پسرهای زیادی هم بهم پیشنهاد دوستی میدن اما با وجود اینکه تنهام و احساس تنهایی میکنم پیشنهاد کسی رو فعلا قبول نکردم چون واقعا شخص مورد پسند خودم نبوده , ای خدا , با وجود اینکه دختر بسیار زیبایی هم هستم موهای بلوند , چشم های آبی , قد بلند دارم و هر پسری منو می بینه عاشق ظاهرم میشه اما نمیدونم چرا تا الان کسی رو پیدا نکردم که با معیارهای من سازگار باشه

    • سفید برفی

      آخرین باری که شکست عشقی خوردم 5 ماهه پیش بود با پسری دوست شدم که تو محل ما بود من میرفتم مغازش و ازش خرید میکردم تا اینکه بعد از 6 ماه بهم پیشنهاد دوستی داد من دوسش داشتم دوست شدیم با هم کلا 2 بار با هم بیرون رفتیم من 20 سالم واون 31 سالش,بعد از 3 هفته بهم گفت من بچه مثبتم و میخواد با کسی باشه که باهاش رابطه جنسی داشته باشه

    • سفید برفی

      خلاصه گذاشت و رفت کلا 3 هفته با هم بودیم

    • سفید برفی

      ولی به نظر من ادم نباید وجود خودشو مثل یه بادکنک بکنه و هرکسی بتونه یه میخی یه سیخی بزنه و ادمو بترکونه , دنیا واسه ادم های قوی و محکمه

    • گل رز

      سلام ممنون بابت نظراتتون ولی یه چیزی هس که منو میترسونه نامزد من از نظر همه یه پسر تکمیله که خیلیها آرزشو دارن من از جدایی بدم میاد ولی میخام بهم کمک کنید که به نظر نامزدم بهترین باشم خودش میگه من دختر خیلی خوبی هستم تنها ایرادی که دارم اینه که خیلی نق میزنم غر غر میکنم و اینکه هیکلم تو پر نیست همین منو از چشمش میندازه چیکار کنم که بتونم هیکل خوبی داشته باشم و به قول ابجیم از باربی بودن دربیام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه زایمان کنی چاق میشی

    • بدون نام

      مردخاین ازنظرروانشناسی باید نزد دکتربرود.درایران مردسالاراگربه زن بهابدهندمردهاخودشان راآزاد وبرتراززنها نمی دانندکه به زنهای پاک خود خیانت کنن.مگرقبل ازازدواج همسرخودراخوب نمی شناسند که به زنهاخیانت میکنند؟مردخاین رابایداززندگی خودبیرون کنید نه تحقیرهای اوراتحمل کنید

    • بی نام

      ۱۳ ساله که ازدواج کردم شوهرم هم پارانوئیدداره ومنو حبس خانگی کرده باکسی رفت وامدندارم خودشم راحت بیرون خیانت میکنه حتی به فامیلهای منم پیشنهادمیده یک دختردارم درامدم ندارم که جداشم نمیدونم چیکارکنم

    • یک آقا

      مردها میتونن تا 4 زن رو به عقد دایم خودشون در بیارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد ها برای خودشان حکم میدهند . چه مسخره

    • ستاره

      به نظر من با چند همسری شدن جلوی فساد در حامعه گرفته میشه اینا فسادها به خاطر امار زیاد دخترای محرد و زنان مطلقه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ستاره تو مردی که اسم زن روی خودت گذاشتی

    • بی نام

      یعنی شماخانم ستاره می تونید بامردی که چندهمسرداره زندگی کنید؟؟؟؟

    • فاطمه

      مردا ذاتا چند همسرن اینم حکمتی داره بزارید خانمایی که امکان ازدواج براشون نیست صاحب بچه و زندگی بشن اینجوری همش پنهانی خیانت میشه

    • رضا

      چرا یک بار حق به مردا نمیدید خدا با اون عظمتش اجازه داده هر مردی تا چهار زن بگیره یک بارم آقایون از حقشون دفاع کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم شک میکنه .....به بعضی چیزها ....یکیش این چهارتا زن گرفتن.
        مردها برای خودشان قانون وضع میکنند .

    • لیلا

      ببینید ما به خودمونم برسیم همجوره دلبریم براشوهرمون بکنیم بازم این حس بهشون دست میده که اره من خیلی سرترم الم بلم اعتماد به نفس غرور بالا میره دوروز دیگه خیانت میکنه شماخانوماهم درکتون میکنم خیانت خیلی بده ولی کاری نداره که مطمئن باشید وقتی خوشیاشو کرد فهمید اشتباه کرده دوباره برمیگرده ولی تصمیم باخودتونه حالشوبگیرید یاببخشیدش

    • مریم

      البته خانوما از ماست که برماست من خودم خیلی خواستگار داشتم فقط سر حسادت زنای متاهل مجرد موندم یکی میگفت دوست ندارم جاریم از خودم بهتر باشه نزاشت هرخانمی به هر نحوی یه شیطنت کرد دلیلشونم این بود که دوست نداشتن شوهر من از شوهر اونا بهتر باشه خلاصه چهل سالم شد مجرد موندم الان از لج این خانمای متاهل صیغه یه اقای متاهل شدم خیلی هم احساس خوشبختی میکنم اگه می خواید تو زندگی بهتون خیانت نشه جلوی بخت دخترا نگیرید سر خودتون میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرت فقط همین رو می تونم بگم

    • عاطفه درویشی

      من تو عمرم دوست پسر نداشتم خدا شکر میکنم چون پسرها خودشون میرن دنبال دخترها دیگه دست اخر میگن تو جامعه نمیشه زن گرفت بسکی دخترها خرابن مقصر اصلی پسرها هستن تو خانواد مذهبی بزرگ شدم خدا را شکر میکنم هیچ خطای ازم سر نزده

    • نازی

      من زنی ۴۰ ساله هستم ۲۲ ساله پیس ازدواج کردم یه ازدواج سنتی ولی عاشق همسرم بود ولی در اوج نا باوری همسرم بهم باها خیانت کرد یکیش خواهر جاریم بود و دیگریش دختر خاله ام هردوشونم متاهل الان سالها به روی خودم نیاوردم ولی وقتی دیگه طاقتم سر اومد و اعتراض کردم در کمال پررویی همسرم بهم میگه فکرت مریضه توهم میزنی من دیگه سالهاست بهش هیچ حسی ندارم ازش متنفرم ای کاش حداقل با یه غریبه بود نه با دختر خالم و خواهر جاریم حداقل مضحکه و ریشخند نمیشدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کل فامیل را پر کن

    • sanaz

      سلام من دانشجو یه رشته خیلی خوب هستم هم خوشگلم هم وضع مالی خوبی داریم هم خانواده خوبی یک مشکل بزرگی برام پیش اومد ک احساس تنهایی شدیدی میکردم به همین خاطرباپسری دوست شدم ما عاشق هم شدیم حالا اون به من میگه ک بخاطر شرایط کاری واسه همیشه بایددریه شهر خیلی دور زندگی کنیم ولی ازطرفی پدر من فوت کرده و داداشم خیل بچس.حالا نمیدونم چیکار کنم چطور میتونم مامانمو تنها بزارم من خاستگارای زیادی دارم و ۲۱ سالمه خواهش میکنم راهنماییم کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام به همگی
        یه سری از نظرات رو خوندم مضمون همه یکی بود و اونم خیانت دل زدگی از زندگی پشیمانی و .... اما اجازه بدین حرف اصلی رو بزنم منم یه زنم وقتی خودمون به خودمون رحم نمی کنیم جه انتظاری از جنس مخالف داریم . اون زن بیشعوری که میره آوار میشه رو یه زندگی دیگه اسم خودشو چی میذاره بدمون نیاد کرم از خود درخته اگه هر زنی یا دختری به روابط احساسی یا جنسی جنس مخالف نه بگه این خیانت ها از بین میره
        وقتی بخودمون اجازه می دیم زندگی دیگرونه واسه هوا و هوس و خوشگذرونی خودمون خراب کنیم و روی ویرانه های زندگی دیگه ای زندگی نویی بسازیم چه انتظاری از مردا دارین
        بنظر من اول زنای بوالهوس بیشعور باید نابود بشن بعد مردا
        چون از ماست که برماست
        هیچ مردی بزور وارد رابطه با زن دیگه ای نمیشه مگر اینکه یه چراغ سبز از طرف مقابلش ببینه وقتی چراغ سبزی نباشه خطری هم هیچ زندگی رو تهدید نخواهد کرد
        نکته آخر اینکه سعی کنیم بعقاید هم احترام بذاریم همدیگر رو دوست داشته باشیم و برای زندگیها حرمت قائل باشیم
        منم استثنا نیستم با هرکاستی زندگیم ساختم و مبارزه کردم خیلی برای زندگیم زحمت کشیدم خیلی و تا دلت بخواد اگه دخترای گیس بریده تنوع طلب پر رو بذارن
        موبایلا از دستشون بیفته و کمترپیام درد و بدل کنن اینقدر دلبری هوسبازانه نکنن منم یه زنم فرق بین حرف زدن عادی و غیر عادی رو میدونم چه معنی داره تا مناسبتی میشه پیام پشت پیام چرا پیام به برادرت بابات عموت و.... نمیدی حتما باید به همکارت بفرستی
        معلومه که اینا همش مرضه اونوقت هی بگیم مردا اینجوری و اونجوری تا علت نباشه عکس العملی هم نیست
        دلم خیلی پر ادامه ندم بهتره

    • بدون نام

      به نظر من چند همسری در ذات مرد وقتی به این نیاز مردا توجهی نشه پنهانی دوست دختر میگیرن به نظرم باید ازدواج دوم و سوم مرد قانونی بشه این کار کمک زیادی به جامعه میکنه هم تعداد دخترای مجرد و زنان بیوه کم میشه هم آرامشی در جامعه حاکم میشه

    • بهار

      سلام مردا تورابه خدا وجدان داشته باشید خیانت نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مردهایی که خیانت میکنند باید مادر و خواهرشون .اهیده شوند

    • فرزانه

      مابا عشق ازدواج کردیم اما از اول دوران عقد شوهرم خیانت کرد از پنجره حموم زن همسایمونونگاه میکرد تو عقد میخواستم جداشم خانوادش نزاشتن الان7ساله با یه زن خوبه فیلمای رابطشونم دارم ولی به خاطر دخترم ونیاز مالی نمیتون جدا شم میخواستم بگم هر کسی کوچکترین چیزی از زن یا شوهرش میینه جدا شه تا مثل من نشه من الان داغونم هر روز فیلمشونو نگاه میکنم هرنوع رابطه جنسی که شوهرم خواسته بهش دادم اولا هفته ای 2بار الان ماهی1بارم پیشم نمیاد

    • ...

      اگه بدونین وقتی یه مرد میبینه زنش بهش خیانت کرده چه حالی میشه با دونستنشم سکته میکنین.
      خانوما منتظرن آقایون بیان بگن قمبل کن ..... ولی در عوض این خانومان که به پا پیش بزارن برای اینکه وقتی مردا میبینن اشتیاق ندارن(خانوما)فکر میکننن مشکل دارن.

    • بدون نام

      تمام مردها چهارزن هم بگیرن ازبس فاسدن بازهم فسادشون بیشتر میشه تازه عرضه تامین یک زن وزندگی رو ندارن برن بمیرم حالم از شوهرکثافت و خاین خودم بهم میخوره

    • بدون نام

      خوب مردا ذاتا نیاز به همسر دوم دارن لطفا این حسادت ها رو بزارید کنار خداوند در قرآن آورده پس مرد میتونه چند همسر داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردی که میخواد همسر دوم بگیره باید به این موضوع فکر کنه که مادرش دوباره شوهر کرده .

    • ناشناس

      مردا خیلی هم غلط میکنن هم اشتباه میکنن که میخوان چند همسری داشته باشن خیلی بیجا کردن پس میخواین چطوری از زن اولتون حلالیت بطلبید پس دل اون بیچاره رو می خواین چیکار کنین مردای ایرانی( با بعضیا هستم) اگه غیرت داشتن که بیکار به اینور اونور نمیرفتن که یه کاری پیدا میکردن واسه خودشون ..خیلی بی غیرتین یکم خودتون رو کنترل کنید نمیمیرید خانوما بدبخت به دنیا اومدن بدبختم از دنیا میرن..شما پسرا فک میکنین که ما هم مثل دخترای ولگرد تهرانی و.. هستیم؟؟نه داداش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهرانی !!!!!!!

    • .

      این همه مردارو متهم میکنین به نظر خودتون اون شخصی که مردتون میره باهاش بجز یه زن کی میتونه باشه .............خب زنا هم نباید برن بایه مرد دیگه درسته پس نتیجه میگیریم که همیشه یه طرف خیانت زنا هستن یه طرفشم مردا پس اینقد مردارو محکوم نکنین ودوطرفو به یه چشم نگاه کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خره .اون زنه که میاد هوو میشه فقط یک فاحشه است.

    • ناشناس

      من خودم یه زنم من هر دو طرف رو میگم که چه زن چه مرد اگه خیانت کنه باید اعدام بشه زنا هم غلط میکنن خیانت میکنن ..آقایون راضی شدید؟؟؟من همون ناشناس۳:۴۱هستم

    • ۰۰۰۰

      من میگم زنابایدبشینن باهمسراشون حرف بزن که مشکل اصلی که باعث خیانت مرداشون شده چیه تااصلاحش کنن

    • سعید

      والا چی بگم
      من رابطه خوبی دارم با دوست دخترم و قصدمون جدیه طوری که همه میدونن ولی فقط بابای اون میگ باید اول دخترم بره دانشگاه اینم تازه دانشگاه قبول شده و میخواد حتی راه دورم شده بره دانشگاه اما من دوست ندارم بره و بهشم نگفتم و بهش گفتم اگ رفتی دور منم خط بکش گفت اگ من بخوام با ی

    • ناهید

      بابا الکی سخت میکنید مردا باید زن دوم بگیرن تا فساد و بدبختی تو جامعه کم بشه اتفاقا هوو هم خوبه تازه سفارش قرآن هست مردا میتونه تا چهار همسر دائم داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناهید آقا ....
        داشتیم

    • مریم

      بابا شما زن ها نمیزارید مردا زن دوم بگیرن مجبور بشن پنهانی دوست دختر پیدا کنن خدا مردا چند همسر آفریده دست بردارید از این حسادت ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مریم آقا تو هم برو شوهر کن.

    • رها

      مریم و ناهید خانوم شما نظرتون در این مورد قطعیه؟؟ شوهر خودتون هم بره روی شما زن بگیره خوشحال میشی؟؟ایشالله که همسرتون برن زن دوم بگیرن بعد به شما هم محل ندن ببینم باز اینو هم میگین..یا واسه یه عده از پسرا که بیان تشویقتون کنن و آفرین و به به واستون بگن اینو میگین؟؟ من نمی فهمم زنا دیوونه شدن انگار! یکی میگه شوهرم مال خودمه یکیم مثل شماهاست!!!!!!!!! این پسرا می گفتن ها زنا عقل ندارن من باور نمیکردم__ واقعا که دیگه مغز بعضیا تاریخ گذشته شده ...!!!!

    • ناهید

      اتفاقا مرد زن دوم بگیره به زن اول بیشتر محبت و توجه میکنه چون ذاتا چند همسر آفریده شدن

    • بدون نام

      از مردها واقعا باید ترسید...
      با مردی ازدواج کنید که توی خواهر و برادرهایش طلاق نباشد .
      با مردی ازدواج کنید که پدر یا مادر و خواهر یا برادرش معتاد نباشد.
      با مردی ازدواج کنید که توی خانواده اش مجرمی نباشد.

      و نکته آخر این هست که هیچ وقت در دوران نامزدی با شوهرتان رابطه نداشته باشید تا هر وقت خواستید راحت جدا شدید.

    • بدون نام

      بزارید شوهرتون همسر دوم بگیره و با هوو تون با هم صمیمی بشید اینجوری خیلی از مشکلاتتان حل میشه اولا ارتباط پنهانی دیکه نداره بیشتر حواسش به زندگی میشه

    • فاطمه

      چند همسری از سنن اسلام هست اکثر امامان ما چند همسر بودن به نظر من داشتن زن دوم حق تمام آقایون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو به شوهرت اجازه میدی سه تا هوو واست بیاره

    • بدون نام

      مافقط میدونیم مردامیتونن چندتازن بگیرن ولی اصلا این طورکه فک میکنیم نیس این آیه ی قرآن تفسیرزیادی داره که تاحالا هیچ کسی ازمردانمیخوان بفهمن چیه مامردامون فقط بایک دختردیگه ای که دوس میشن زندگی اولیوچن سالشونوفراموش میکنن که یه همسری که چه کارها که نکرده براشون یابچه بزرگتری دارن وروحیش میشکنه چه برسه بخوان یه زن دیگه بگیرن دیگه وامصیبتا میشه

    • بدون نام

      حق همه مرداست زن دوم داشته باشن خدا بهشون اجازه داده

      پاسخ ها

      • زن

        اگه قرار باشه مردان زن دوم داشته باشند زنان هم باید شوهر دوم داشته باشند

    • ی دختر

      من فرت فرت خیانت پدرمو میبینم ک چطوری همه چیو از مادرم گرفته ، هیش کاریم نمیشه کرد ، دلم برا مادرم میسوزه ، ۲۵ ساله با مادرم رابطه نداره ولی کرور کرور پول خرج خراب بازیش میکنه حتی ی جورابم نمیخره مادر من خودش فرهنگی بود ولی حسرت ی هدیه داره ، پدری ک باید تکیه گاه باشه اینه ، اون ک مریضه مادرمم ناراحتی اعصاب داره و مدام من و تو جمع تحقیر میکنه و خورد میکنه، پشیمونم میشه ها ولی منم تو اوج جوونی پیر شدم ، خدایا خودت فرج رو برسون

    • بدون نام

      سلام من ۲۲سالمه ۶ساله ازدواج کردم وفرزندندارم بارهاوبارهاشاهدخیانت همسرم که فروشنده کیف وکفش زنانه هست بودم ولی به دلیل فقروتنگدستی پدرم نمیتونم طلاق بگیرم فقط شمابگیدمن چکارکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازش درخواست کن دیگه خیانت نکنه

        اگه بازم کرد تو هم مخفیانه بهش خیانت کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج