۶۱۴۰۷۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

افت به موقع مدعیان؛ دنیا به کامِ پرسپولیس

در هفته‌هایی که همه منتظر لغزش پرسپولیس برانکو بودند، پای حریفان این تیم لغزیده است.

وبسایت نود: بعد از یک باخت و یک مساوی در دو بازی قبلی لیگ برتر، پرسپولیس صدرجدول را از دست داد و حتی رده دوم را به پدیده واگذار کرد. پرسپولیس این هفته برای اولین بار بدون طارمی در لیگ برتر به میدان می‌رفت و نگران جا ماندن از رقابت قهرمانی بود اما به شکلی کاملا متفاوت، همه چیز به نفع آن‌ها جلو رفته است.

پارس جنوبی و پدیده، دو رقیب اصلی پرسپولیس در صدر جدول متوقف شدند و ذوب آهن، سایپا و فولاد، دو تیم دیگر بالا جدولی هم نتوانست این هفته ببرند. بر خلاف پرسپولیس، که سه گل در خوزستان زد و به صدر جدول نزدیک شد. پیکان، تنها تیم‌های بالای جدولی بود که این هفته توانست حریفش را شکست دهد.

حالا پرسپولیس به رده دوم صعود کرده و در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت در بازی عقب افتاده، می‌تواند به صدرجدول لیگ برتر برگردد. اتفاقی ویژه برای آن‌ها که باید صدرنشینی و قهرمانی، بدون بهترین گلزن‌شان را تجربه کنند. افت ناگهانی پارس جنوبی، بیش از هر چیز پرسپولیسی‌ها را امیدوار می‌کند.

پارس جنوبی بعد از شکست استقلال، سه بازی پیاپی است نتوانسته پیروز شود و بدتر اینکه گلی در جریان بازی بزند. پارس جنوبی با سایپا، پدیده و تراکتورسازی مساوی کرد. بازی با سایپا پنالتی دقیقه ۹۶ این تیم را از شکست نجات داد و در دو بازی اخیر هم بازیکنان پدیده و تراکتورسازی دروازه تیم خودی را باز کرده‌اند!

هفته نهم لیگ برتر، همه چیز به کام پرسپولیس بود و شاید زمانی که آن‌ها بازی عقب افتاده‌شان را برگزار کنند، صدرنشین نهایی هفته نهم باشند. هفته‌ای که با اضطراب آغاز شد اما پایانی بهتر از حد تصور داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاغلام

      هی استقلالی اون که بیشتر سود کرد استقلال بود نه پرسپولیس

    • قشششششششششقایی

      داداش الکی نیسش که اسم تیم رو ازلنگ پولیس به شانس پولیس تبدیل کردن زنده باد قشششششششششششششششششششششششششششششششششششششقایی ماقشقایی هاتاعمرداریم شکست شانس پولیس مقابل تیممون قشششششششقایی فراموش نمیکنیم ولی حیف شد امسال زود حذف شدیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ قشقایی من نه چهارمیگیم نه شش فقط قشششششششقایی

    • دانیال

      وزیر پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم ......خخخخخخخخ

    • بدون نام

      کیسه ها دارین میسوزید بدجورم وای وای

    • بدون نام

      پرسپولیس تو بازی با پیکان که همش حمله میکرد وپیکان جز یه گل اونم از ضربه ایستگاهی هیچی نداشت سپاهان هم که بازی برده رو مساوی داد تنها بازی بدش با الهلال بود که اونم وقتی ستاره تیمتو سه روز قبل بازی محروم کنن و بگن دو فصل ازپنجره نقل وانتقال بازیکن هم محروم میشید و برنامه نود و اون حرف وحدیثا والله بازم دمشون گرم که بازم بردن.

    • بدون نام

      خودتون هیچی بارتون نیست به بقیه مینازین هههههههههههههه حال میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج