جاباما
۶۱۴۵۶۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید

نگهداری روزانه برای پلتفرم آندروید ضرورت چندانی ندارد، اما بدون شک پاک کردن سیستم‌عامل آندروید به‌صورت منظم باعث بالا رفتن سطح کارایی، افزایش عمر باتری و خلاص شدن از دست فایل‌های بیهوده می‌شود. دلیل وجود آندروید کلینرها یا همان پاک‌کننده‌های آندروید همین موضوع است. اما واقعا این اپ‌ها کارایی دارند؟

وب سایت شبکه - حمید نیک‌روش: نگهداری روزانه برای پلتفرم آندروید ضرورت چندانی ندارد، اما بدون شک پاک کردن سیستم‌عامل آندروید به‌صورت منظم باعث بالا رفتن سطح کارایی، افزایش عمر باتری و خلاص شدن از دست فایل‌های بیهوده می‌شود. دلیل وجود آندروید کلینرها یا همان پاک‌کننده‌های آندروید همین موضوع است. اما واقعا این اپ‌ها کارایی دارند؟
برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید

با گذشت زمان فایل‌های کش روی هم انباشته می‌شوند و باید آن‌ها را پاک کرد. از طرف دیگر، تبلیغات در فرم فایل‌های بیهوده و تامبنیل‌های عکس فضای زیادی را اشغال می‌کنند. اپ‌های پاک کننده آندروید وظیفه پیدا کردن فایل‌های غیرضروری و کمک به‌حذف آن‌ها را به‌خوبی انجام می‌دهند. اما بعد از اتنشار نسخه‌های جدید آندروید، استفاده از آن‌ها برای پاک کردن رم، قدیمی و منسوخ شده است. زیرا سیستم‌عامل این وظیفه را به‌عهده دارد. پس، اگر حافظه گوشی شما پایین آمده یا احساس می‌کنید که سرعت آن به‌شدت کاهش پیدا کرده، به‌لیست زیر نگاهی بیاندازید و با انتخاب یکی از این اپ‌ها گوشی آندرویدی خود را پاک و تمیز کنید.

۱ - کلین مستر (Clean Master)
برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید

تاکنون، کلین مستر بیشتر از ۵۰۰ میلیون بار از پلی‌استور دانلود شده و دارای ویژگی‌های متعددی است. علاوه بر پاک کردن فایل‌های بیهوده، شامل یک آنتی‌ویروس هم می‌شود و به بالارفتن کارایی و افزایش عمر باتری کمک می‌کند.

این پاک کننده فایل‌های بیهوده روی کش سیستم، دیتای اپ Junk و تبلیغاتی که در فرم junkها هستند کار می‌کند. با این‌که، اپ‌های بیهوده با استفاده از کلین مستر پاک می‌شوند ولی داده‌های شخصی مانند ویدیوها و عکس‌ها پاک نمی‌شوند. یکی دیگر از امکانات این برنامه "شارژ مستر" (Charge Master) نام دارد و قادر به‌نمایش وضعیت شارژ باتری در نوار وضعیت گوشی است. این اپلیکیشن فوق‌العاده بهترین جایگزین برای اپ‌هایی است که روی گوشی نصب کرده‌اید.

2 - Cache Cleaner - DU Speed Booster
برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید

این اپلیکیشن با بیشتر از ۲۳۰ میلیون بار دانلود توسط کاربران در سراسر دنیا یکی از بهترین اپ‌های پاک کننده آندروید است. با یک بار لمس DU Speed Booster & Cleaner می‌توانید تمام اپ‌های پیش‌زمینه را بهینه، فضای رم را آزاد و فایل‌های بیهوده غیرضروری را پاک کنید.

با این اپلیکیشن می‌توانید اپ‌هایی را که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند پاک کنید. هم‌چنین، یک اینترفیس به‌نام "CPU Cooler" به‌شما نشان می‌دهد که کدام اپ‌ها بیشترین استفاده را از توان CPU دارند در نتیجه می‌توانید این اپ‌ها را که در پیش‌زمینه در حال اجرا هستند پاک کنید. یک نوار ابزار نوتیفیکیشن به‌صورت پیش‌فرض نمایش داده می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید آن‌را غیرفعال کنید. برای این‌کار به‌بخش Settings اپ بروید، سپس "Notification Toolbar" و در نهایت "Enable Notification Toolbar" را پیدا کنید.

۳ - Go Speed
برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید
اپلیکیشن Go Speed یک برنامه بسیار سبک برای پاک کردن اپ‌های آندروید است و ادعا می‌کند به‌دلیل سیاست‌های این برنامه در جلوگیری خودکار اپ‌ها از اجرا در هنگام بوت سیستم‌عامل بیشتر از 50 درصد نسبت به اپ‌های مشابه کارایی بیشتری دارد. این اپلیکیشن با روش مانیتورینگ پیشرفته طراحی شده و قادر به‌پاک کردن تمام اپ‌های در حال اجرا در پیش‌زمینه آندروید است.

4 - Power Clean
برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید

بیشتر از ۲ میلیون کاربر پلی‌استور به این اپلیکیشن امتیاز داده‌اند. اپ Power Clean یک برنامه سبک، سریع و هوشمند برای پاک کردن آندروید است. در طراحی این اپ از یک مکانیزم پاک کنندگی سریع استفاده شده که قادر به پاک کردن فایل‌های بیهوده و بهینه‌سازی فضای ذخیره گوشی تا حد امکان است. با یک ضربه، گوشی خود را تقویت کنید. نوتیفیکیشن این اپ می‌تواند نوتیفیکیشن‌های بیهوده را بلاک کند. برای پاک کردن این اپ از روی گوشی، بکاپ‌گیری و اشتراک‌گذاری اپ‌ها به‌یک "مدیر اپ" نیاز است. هم‌چنین، برای جلوگیری از دسترسی‌های ناخواسته یک اپ‌لاک هم برای آن درنظر گرفته شده است.

۵ - Ace Cleaner
برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید

Ace Cleaner یکی از ساده‌ترین اما مؤثرترین اپ‌های آندرویدی است و به‌شما یک تجربه جدید از بهینه‌سازی گوشی را ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به Ace Clean، Ace Boost، Quiet Notification، Battery Saver و CPU Cooler اشاره کرد. اما یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این اپ توانایی آن در تشخیص عکس‌های مضاعف یا تکراری است. این کار در فضای ذخیره گوشی انجام می‌شود و به‌شما این امکان داده می‌شود تا با پاک کردن آن‌ها برنامه‌های محبوب‌تان را دوباره به‌دست بیاورید و فضای ذخیره بیشتری در اختیار داشته باشید.

۶ - Cleaner Extreme Light
برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید

اپ Cleaner Extreme Light با تنها ۳ مگابایت حجم یکی از سبک‌ترین پاک کننده‌های آندروید است. این اپ علاوه بر پاک کردن کش سیستم و کش اپ، تامبنیل‌های عکس اضافه را بدون این‌که کاربر خبردار شود پاک می‌کند. نسخه پروی این اپلیکیشن می‌تواند پاک‌سازی آندروید را به‌طور خودکار انجام دهد. می‌توانید با تعیین زمان‌بندی گوشی را در زمان‌های مشخص از فایل‌های بیهوده پاک کنید تا فضای ذخیره پر نشود.

۷ - App Cache Cleaner - ۱ Tap Clean
برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید

این اپ ابزاری مناسب برای پاک‌سازی فایل‌های کش شده سیستم با استفاده از تنها یک ضربه است. ویژگی پاک‌سازی خودکار در نسخه پرو موجود است. اپلیکیشن‌ها بر اساس حجم کش یا نام اپ در لیست ظاهر می‌شوند. نکته بارز این اپلیکیشن دادن علامت هشدار به‌شما در زمانی است که مقدار داده کش شده از حد مجاز بالاتر می‌رود.

۸ - All-In-One Toolbox: Cleaner، BoosterT App Manager
برترین اپلیکیشن های پاک‌سازی اندروید

همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است با یک اپلیکیشن چند منظوره آندرویدی سروکار داریم که کارهایی بیشتر از پاک کردن فایل‌های بیهوده را انجام می‌دهد. این اپ دارای یک کمپرسور عکس است تا از این طریق فضای اشغال شده توسط عکس‌های باکیفیت بالا را کاهش دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های آن Boot Speedup است و با استفاده از آن می‌توانید مشخص کنید که بعد از ریست کردن گوشی کدام اپ‌ها به‌طور خودکار اجرا شوند. هدف این برنامه ارائه سرعت بیشتر، پاک‌سازی بهتر و تجربه هوشمندانه‌تر روی بستر آندروید است. بعد از استفاده از این اپ‌ها می‌توانید دوباره آن‌ها را پاک کنید چون بیشتر آن‌ها در پیش‌زمینه سیستم در حال اجرا هستند و ممکن است با نوتیفیکیشن‌های متوالی شما را کلافه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج