اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۵۸۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یک سوپر ترنسفر دیگر کلید می خورد!

در جدال فردا شب رئال مادرید و تاتنهام، همه توجهات پیرامون احتمال انتقال هری کین به برنابئو در تابستان آینده است.

ورزش سه: در جدال فردا شب رئال مادرید و تاتنهام، همه توجهات پیرامون احتمال انتقال هری کین به برنابئو در تابستان آینده است.
در ماه های اخیر و خصوصا در چند روز گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد تمایل رئال مادرید به جذب هری کین و دله آلی مطرح شده است و با توجه به اینکه این ۲ ستاره مهم ترین بازیگنان رقیب فردا شب کهکشانی ها هستند شاید شنیدن چنین اخباری عجیب نباشد اما به هر حال شکی وجود ندارد که هری کین مهم ترین هدف کادر مدیریتی رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۱۸ خواهد بود.
یک سوپر ترنسفر دیگر کلید می خورد!

پس در این شریط به ۳ دلیل احتمال دارد که فلورنتینو پرز تلفن خود را برداشته و برای اولین بار بعد از سال ۲۰۱۳ و انتقال ۸۹ میلیون پوندی گرت بیل به برنابئو، دوباره با دنیل لویی رئیس باشگاه تاتنهام تماس بگیرد؛
اول اینکه کهکشانی ها به شدت به یک مهاجم نوک نیاز دارند، در وهله دوم تمام اطرافیان پرز به او گفته اند که کیفیت هری کین به قدری است که ارزش این همه توجه را داشته باشد و سومین نکته این است که هیچ باشگاهی در اروپا به اندازه رئال مادرید قدر ستارگان انگلیسی را نمی داند.
بعد از فروش آلوارو موراتا در تابستان به چلسی، در بسیاری از مقاطع فصل جاری لوس بلانکوس از داشتن یک مهاجم نوک آماده محروم بوده زیرا کریم بنزما مدت زیادی به علت آسیب دیدگی از میادین دور بود و نباید فراموش کرد که چند ماه دیگر بنزما ۳۰ ساله خواهد شد؛ ۶ سال پیرتر از هری کین.
یک سوپر ترنسفر دیگر کلید می خورد!

اگرچه در این سالها بنزما قادر به ارائه کیفیت پایداری بوده اما مشکلات فیزیکی ممکن است باعث بروز ایجاد مشکلاتی برای او شود و تمدید قرارداد ستاره فرانسوی تا سال ۲۰۲۱ بدان معنا نبود که کهکشانی ها در تابستان سال بعد به دنبال خرید مهاجم نیستند بلکه این اتفاق قطعا رخ خواهد داد.
گرچه شاید در ابتدا خرید هری کین مخالفانی در اسپانیا داشته و برخی همچنان بر عقیده خود مبنی بر عدم درخشش انگلیسی ها در لالیگا پافشاری کنند، اما وقتی مائوریتسیو پوچتینو، فرناندو یورنته، پپ گواردیولا و آلوارو موراتا از بازیکنی تعریف می کنند، جای تعجب نیست که تصویر هری کین پوستر روز مارکا در پایتخت اسپانیا باشد.

یک سوپر ترنسفر دیگر کلید می خورد!

یورنته در مصاحبه با مارکا ادعا کرد که ما می توانیم در کنار هری کین نمایش خوبی داشته باشیم و اگرچه گواردیولا با لقب دادن تاتنهام به "تیم هری کین" باعث ناراحتی پوچتینو شد، اما قابل کتمان نیست که ترکیب فعلی اسپرز بر پایه و پیرامون ستاره انگلیسی و 24 ساله خط حمله این تیم بنا شده است.
در این میان، رئال مادرید نیز خزانه پر از پولی برای خرید ستاره دارد و بعد از گذراندن 3 تابستان منفعل و بدون انجام خریدی بزرگ، حالا آنها تقریبا هر ستاره ای را که بخواهند می توانند به خدمت بگیرند اما شاید آنها نیز منتظر بمانند تا ببینند کدام ستاره در جام جهانی خوش می درخشد.
در جام جهانی 2014، خامس زیباترین گل را به ثمر رساند، تونی کروس بیشترین پاس صحیح را ارسال کرد و کیلور ناواس بهترین سنگربان مسابقات بود و هر 3 در ادامه راهی برنابئو شدند.

یک سوپر ترنسفر دیگر کلید می خورد!

در حال حاضر هری کین تنها گزینه کهکشانی ها برای تقویت خط حمله نیست. در اوایل فصل نیز اخباری در مورد خسته شدن لواندوفسکی از حضور در ترکیب بایرن به گوش رسید اما در حال حاضر ستاره تاتنهام از بخت بیشتری برخوردار است.
پرز در سال ۲۰۰۲ دیوید بکام را به خدمت گرفته و در ادامه مایکل اوون و جاناتان وودگیت نیز راهی برنابئو شدند. این مدیر باتجربه نیز به خوبی می داند که بازار آسیایی واکنش خوبی به جذب ستارگان بریتانیایی می دهد.
یک سوپر ترنسفر دیگر کلید می خورد!

با ورود هری کین آنها تورهای پیش فصل را سودآور تر می کنند و ارقامی را بر قراردادهای شرکای تجاری اصافه می کنند و همچنین تجربه خرید ستارگانی مانند گرت بیل و لوکا مودرچ از تاتنهام اگرچه در دقایق پایانی بازار تابستانی و با ارقام بالای رقم خورده اما در نهایت به سود کهکشانی ها بوده است.
اگرچه پوچتینو در مصاحبه ای اعلام کرد که هری کین تمایلی به جدایی از تاتنهام ندارد اما همین نقل قول نیز دلیلی دیگر در مورد احتمال انجام این انتقال در آینده است. البته در نهایت ممکن است خود هری کین به علت تعلقات عاطفی، پیشنهاد کهکشانی ها را رد کرده و در لندن باقی بماند.
منبع: دیلی میل
ترجمه: آریا فاطمی مقدم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مبین

      نروکدوم بریتانیایی تواسپانیادرخشیدکه بعدیش توباشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج