۶۱۶۲۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شفیعی: به مسئولان تراکتور هشدار داده بودم

مدافع ایرانی تیم اف سی سئول اعلام کرد مجبور شده از تراکتورسازی به AFC شکایت کند.

ورزش‌سه: پس از کش و قوس های فراوان سرانجام خالد شفیعی نتوانست مطالباتش را از باشگاه تراکتورسازی دریافت کند و به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد. شفیعی مدعی است که ۶۸۰ میلیون تومان از باشگاه طلب دارد و باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون این موضوع پیش می‌آید.

مدافع ایرانی تیم اف سی سئول درباره شکایتش از تراکتورسازی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: واقعیت این است که من شخصا در جریان این مسائل نیستم و وکیلم موضوع شکایت را پیگیری می کند. وکیل من نامه شکایت را تنظیم و به AFC ارسال کرده است.

وی ادامه داد: من مدت ها است از باشگاه تراکتورسازی طلبکارم و بارها بدین خاطر با مسئولان این باشگاه تماس گرفتم. با آقایان آجورلو، محمودی و شهریاری چندین بار تماس گرفتم و خواستم که مطالباتم را پرداخت کنند؛ اما هیچ اتفاقی رخ نداد. این آقایان هیچ جوابی نیز به من ندادند و الان هم ایرادی متوجه من نیست.

مدافع سابق تراکتورسازی همچنین گفت: من مسئولان تراکتورسازی را در جریان همه مسائل گذاشته بودم. به آنها هشدار داده بودم اما به من گفتند هرطور صلاح می دانی عمل کن و وقتی دیدم باشگاه اقدامی نمی کند، مجبور شدم شکایتم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنم.

شفیعی در پایان افزود: من هیچ مشکلی با هواداران خوب تراکتورسازی ندارم. چند سال خوب را در کنار این هواداران گذراندم و واقعا جز خوبی چیزی از آنها ندیدم. الان هم هرگز نیتم این نیست که باشگاه تراکتورسازی ضربه بخورد؛ اما به هر حال این پول حق من و خانواده ام است. اگر از حق خودم هم بگذرم، نمی توانم از حق خانواده ام گذر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج