جاباما
۶۱۶۸۹
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

رازهای موفقیت برند های مطرح دنیا (۱)

شرکت های بزرگ چه کار می کنند که این همه موفق، قابل اعتماد و مشهور هستند و در سراسر دنیا میلیون ها کاربر و طرفدار دارند؟

رازهای موفقیت برند های مطرح دنیا (1)





برترین ها: این شرکت های بزرگ چه کار می کنند که این همه موفق، قابل اعتماد و مشهور هستند و در سراسر دنیا میلیون ها کاربر و طرفدار دارند؟ برخی از این برندها شاید بیشترین فروش با گران ترین سهام را در زمینه کاری خود نداشته باشند اما به دلیل رابطه خوبی که با مشتری ها دارند و درک درستشان از نیازهای اصلی مشتری ها، در جایگاه برترین برندهای دنیا قرار گرفته اند و برای خود پادشاهی می کنند.

بیشترین تمرکز برندهای بزرگ روی ایجاد ارتباط احساسی با مشتری است. این روش ردخور ندارد و همیشه خوب پاسخ داده است. وقتی این کار را انجام دهید، جاذبه بیشتر، تجارت پررنگ تر، رشد و درآمد بیشتر خواهید داشت.

در این مطلب تاکتیک های برندهای قابل اطمینان و مشهور آمریکایی را بیان کرده ایم که رابطه خوبی با مشتری ها دارند و می توانید از روش آنهابرای بهبود شغل خود بهره بگیرید.

1. شخصی سازی: آمازون

فروشگاه اینترنتی آمازون که از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد را به صورت آنلاین و با قیمت های مناسب می فروشد، یکی از قابل اطمینان ترین برندهای مطرح دنیا است. مشتری ها به این فروشگاه آنلاین اطمینان کامل دارند. دلیل این خوش‌نامی و اطمینان کامل مشتری ها به این سایت این است که محصولات متنوع، خرید راحت و تجربه ای عالی برای خرید آنلاین را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این سایت با داشتن میلیون ها محصول، هر روز هفته به طور 24 ساعته کار می کند. همه محصولات - به ویژه در حوزه فناوری - مقاله های بررسی محصول یا اطلاعات دقیق و کامل دارند و کاربر می تواند پیش از خرید، همه اطلاعات لازم را کسب کند.

رازهای موفقیت برند های مطرح دنیا (1)

قیمت محصولات این سایت پایین و حمل خریدهای زیاد، رایگان هستند. خرید فقط با چند کلیک انجام و محصول خیلی سریع به مشتری تحویل داده می شود.
با اینکه این سایت بزرگ و محصولات اصولا باید غیر شخصی باشد اما آمازون در اقدامی جالب، با توجه به خریدهای پیشین مشتری ها، پیشنهادهای ویژه ای برای آنها دارد تا بتوانند خریدهای بهتری داشته باشند. کاربران همچنین می توانند از طریق پروفایل، بررسی ها، رتبه دادن به محصولات و ایجاد لیست ارتباط شخصی با برندها داشته باشند. یا نظرات و تحلیل های شخصی خود را بنویسند.

2. فروش خوشحالی و رضایت: کوکاکولا

احساس خنکی زیر تیغ آفتاب، حس تازگی و طراوت، مزه عالی زندگی معیارهای بزرگ ترین و مشهورترین کمپانی تولید نوشیدنی در دنیا هستند. این شعارها باعث شده اند این برند از همان روزهای نخست، مشتری های زیادی داشته باشد. شعار اصلی کوکاکولا طرح این سوال بوده است که : «چگونه می توان باعث ارتقا، توسعه و ایجاد رضایت شد؟» کوکاکولا، از طریق سایت های اجتماعی همچون فیس بوک این پیغام را با مشتری های کنونی خود در میان می گذارد و ارتباط مستقیم با آنها دارد. این مساله به ساخت و تولید مزه های ترکیبی جدید و مورد علاقه مردم منجر می شود.

رازهای موفقیت برند های مطرح دنیا (1)

با صرف نظر از شکست محصول New Coke خود در دهه هشتاد میلادی، این کمپانی همیشه موفق بوده و مشتری های بی‌شماری در جهان داشته است. از نظر مدیران آن نیز تنها دلیل موفقیت آنها رضایت مشتری ها و لذت بردن آنها از نوشیدنی های این کمپانی است.

۳. اجرایی کردن قول های خود: فدِکس (FedEx)

فدِکس یا همان فدرال اکسپرس یکی از خوش‌نام ترین شرکت های خدمات لجستیک در آمریکا است. این کمپانی، شهرت و آوازه خود را به خوش قولی ها و انجام دقیق و درست کارهایش مدیون است. علاوه بر خدمات صادقانه، این کمپانی کمپینی نیز به نام «ما درک می کنیم» دارد که باعث اعتماد بیشتر مردم با آن می شود. باید بدانید این کمپانی فقط کار حمل و نقل بسته ها و جعبه ها را به عهده ندارد، بلکه می داند محتویات این بسته ها برای صاحبانشان بسیار مهم است و به این موضوع نیز بسیار احترام می گذارد.

رازهای موفقیت برند های مطرح دنیا (1)

FedEx با برنامه های پاداش فردی و تعامل با مشتریان در سایت های اجتماعی، به طور مدام در جهت جلب اعتماد مشتری های خود فعالیت می کند.

۴. نوآوری همیشگی: اپل

نخستین برند قدرتمند دنیا اپل است. این شرکت آمریکایی که در حوزه فناوری و وسایل الکترونیک فعالیت می کند از نظر اعتماد مردم به آن، در رتبه چهارم قرار دارد. وقتی اپل یک محصول جدید روانه بازار می کند، همه کاربران به کارکرد و ارزش آن اعتماد کامل دارند. اپل برند دهان پرکنی است و همه این شهرت و اعتماد را از نوآوری های خود به دست آورده است.

اپل همیشه در حال نوآوری و خلاقیت است. بزرگ ترین دستاورد این شرکت، فروشگاه اینترنتی آن یعنی Apple Store است. کاربران هر آنچه برای دستگاه های اپلی خود نیاز دارند را در این فروشگاه پیدا می کنند و این موضوع احساس خوبی به آنها می دهد.

رازهای موفقیت برند های مطرح دنیا (1)

فروشگاه های اپل نیز به گونه ای است که مشتری ها با اسکنرهای دستی کوچکی که به آنها داده می شود، می توانند در مورد قیمت و مشخصات محصول دلخواه اطلاعات لازم را کسب کنند و خیلی راحت خرید می کنند و لازم نیست در صف بایستند.

استیو جابز همیشه به دنبال مسایلی بود که برای اپل و مشتری ها مناسب و خوب باشد. تمرکز آنها روی همین مساله باعث طراحی و تولید محصولات بیشتر در زمینه های مختلف شده است به طوری که دیگر رقبا حتی به گرد پای آن هم نمی رسند.

۵. طراحی و تجربه: تارگِت

این طرز فکر که Target یک شرکت ارزان فروش است را باید کنار بگذارید. این کمپانی، یک شرکت خرده‌فروشی آمریکایی و دومین شرکت بزرگ خرده‌فروشی در ایالات متحده است. تبلیغات بسیار شیک این شرکت و همکاری با طراح های بزرگ دنیا باعث شده است تا مشتری ها اعتماد ویژه ای به آن داشته باشند. شرکت خرده‌فروشی تارگت تجربه خرید خوبی برای مشتری بر جا می گذارد. دلیل آن نیز برخورد بسیار عالی آنها با مشتری ها و قیمت های مناسب است که مردم بسیار از آن استقبال می کنند.

رازهای موفقیت برند های مطرح دنیا (1)

فروشگاه های تارگت به دلیل طراحی مناسب و گشت آسان در داخل آنها، این اطمینان را به مشتری می دهند که هر چه نیاز دارد را خیلی آسان پیدا خواهند کرد. همین مساله هم باعث می شود تا مشتری ها به این برند بیشتر از دیگر رقبا اطمینان داشته باشند.

مشتری های تارگت از توان کمپانی برای طراحی و تولید کالاهای مقرون به صرفه بسیار راضی و خرسند هستند. خود تارگت در این رابطه می گوید: هدف ما ارائه محصولات جایگزین برای محصولاتِ برندهای بسیار گران قیمت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده ي خدا

      موفقيت فقط در گرو دنباله روي در معرفت خدا و قرآن و اهل بيت(ع) و ديگر راهكار ها يا به مقصد نميرسد يا فقط موفقيت مادي دارد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج