۶۱۷۹۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پيکان، تخت‌گاز در مسير پيروزي

پيکان به ششمين برد پياپي خود در رقابت‌هاي اين فصل دست پيدا کرد.

روزنامه شرق: پيکان به ششمين برد پياپي خود در رقابت‌هاي اين فصل دست پيدا کرد. رقابت‌هاي هفته دهم ليگ برتر، پنجشنبه و جمعه پيگيري شد. در يکي از بازي‌هاي مهم اين هفته، پيکان موفق شد در تهران ٢ بر يک تراکتورسازي تبريز را شکست دهد. هر دو گل پيکان روي اشتباهات عجيب دروازه‌بان و مدافعان تراکتورسازي به دست آمد. تراکتورسازي که در اين فصل با کمبود بازيکن روبه‌رو است، در اين بازي مهدي کياني، بهترين بازيکن فصل خود را هم در اختيار نداشت. يحيي گل‌محمدي، سرمربي تراکتورسازي، پس از بازي تأکيد کرد تيمش نبايد در اين بازي مي‌باخت؛ «اين بازي‌اي بود که مي‌توانستيم ببريم. ما موقعيت‌هاي خوبي به دست آورديم که تبديل به گل نکرديم. وقتي چنين بازي‌اي را شکست مي‌خوريد، صحبت‌کردن درباره آن سخت مي‌شود. امروز بازيکنان ما زحمت زيادي کشيدند تا پيروز ديدار شوند. حق ما اصلا باخت نبود. فوتبال روي خيلي بدش را به ما نشان داد و اين بازي را باوجود شايستگي براي برد باختيم». پيکان با اين برد ٢٠امتيازي شد و در صدر جدول قرار گرفت. صدرنشيني پيکان البته تنها يک روز دوام نداشت. يک روز پس از برد پيکان، پارس جنوبي دوباره صدر را از تيم جلالي پس گرفت. مجيد جلالي، سرمربي پيکان، درباره بردهاي تيمش در اين هفته‌ها گفت: «تيم ما ظرفيت اين پيروزي‌ها را بايد داشته باشد و بايد به روندمان ادامه دهيم و از وقفه‌هايي که در ليگ وجود دارد به سلامت عبور کنيم. من به اين تيم خوش‌بين و اميدوار هستم».

نفت؛ اولين برنده ورزشگاه امام رضا

ديگر برنده پنجشنبه، صنعت نفت آبادان بود. تيم‌هاي سياه‌جامگان مشهد و صنعت نفت آبادان در اولين ديدار برگزارشده در ورزشگاه مدرن امام رضا به مصاف هم رفتند. در پايان، شاگردان فراز کمالوند به پيروزي يک بر صفر رسيدند. در اين بازي لوسيانو پريرا در دقيقه ۸۱ از روي نقطه پنالتي براي آباداني‌ها گلزني کرد، اما حسين بادامکي در دقيقه ۴۵ پنالتي را براي سياه‌جامگان به هدر داد. عليرضا مرزبان بعد از جدايي اکبر ميثاقيان، هدايت سياه‌جامگان را برعهده گرفته و در اين بازي براي اولين‌بار روي نيمکت سياه‌جامگان نشست. سپيدرود رشت هم در اين هفته بردي شيرين را کسب کرد. اين تيم ميزبان تيم بالانشين پديده بود و در شرايطي که يک بر صفر از پديده عقب بود، ٢ بر يک حريف خود را برد. سپيدرود با اين برد به رده نهم صعود کرد. پديده با اين باخت فرصت صعود به رده بالاتر را از دست داد. محمد قاضي، مهاجم پديده، با گلي که در اين بازي به ثمر رساند، شمار گل‌هاي خود در اين فصل را به هفت رساند. او فعلا بهترين گلزن ليگ است.

دو ديدار پنجشنبه هم به تساوي انجاميد. سايپا که پنج هفته گذشته برنده نشده بود، در اهواز با فولاد مساوي کرد. در نيمه اول اين بازي يک اتفاق عجيب رخ داد؛ داور يک پنالتي براي سايپا گرفت و سپس با مشورت کمکش تصميم را برگرداند. علي دايي پس از بازي شديدا به داوري اعتراض کرد: «علي دايي چه‌کار بايد کند؟ متأسفانه به مساوي هم راضي نيستند. مي‌خواهند تيم من ببازد که چه اتفاقي بيفتد؟ به بي‌راهه مي‌رويم. خيلي چيزها را زير سؤال بردند. زحمت يک بچه که با جان‌ودل کار مي‌کند را با برگرداندن آن زير سؤال بردند. از لحاظ فوتبالي فولاد بهتر از ما نبود. همه‌جوره بهتر بوديم، اما يک‌سري اتفاقاتي که نمي‌توانم بگويم افتاد». سايپا در شش هفته اخير تنها چهار تساوي کسب کرد و از صدر جدول فاصله گرفت. ديدار گسترش‌فولاد و سپاهان هم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

برد خيره‌کننده جمي‌ها

يک بازي از اين هفته هم ديروز برگزار شد. تيم شگفتي‌ساز پارس جنوبي که براي حفظ صدرنشيني بايد در خانه ذوب‌آهن حداقل يک امتياز مي‌گرفت، به کسب نتايج خوب خود ادامه داد. نتيجه بازي ديروز باورنکردني بود و پارس جنوبي موفق شد با سه گل ذوب‌آهن را در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان شکست دهد. ساير مدعيان اميدوار بودند که پارس جنوبي در اين بازي متوقف شود، اما تيم بدون شکست ليگ يک بار ديگر نشان داد که در اين فصل يک مدعي درجه‌يک است. مهدي زبيدي در نيمه اول پارس را پيش انداخت. در اواخر بازي هم اميد سينگ و حسين پوراميني دو گل ديگر براي تيم مهدي تارتار زدند تا ذوب‌آهن وارد شرايط خطر شود. ذوب‌آهن چهار هفته است که برنده نشده و از مدعيان عقب افتاده است. ذوب‌آهن و سپاهان تيم‌هاي هشتم و دوازدهم ليگ‌اند که نتيجه خوبي براي فوتبال اصفهان نيست. در صدر جدول پس از پارس جنوبي ٢٢ امتيازي و پيکان ٢٠امتيازي، پرسپوليس با دو بازي کمتر و ١٧ امتياز در رده سوم قرار دارد. بازي‌هاي اين هفته، پنجشنبه با برگزاري ديدار پرسپوليس و استقلال به پايان مي‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج