۶۱۸۱۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موسوی: هنوز هم پیکان را مدعی می‌دانم

سرعتی زن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: هرچند که پیکان ۳ بازی خودش در لیگ برتر را باخته، اما هنوز هم این تیم را مدعی می‌دانم.

خبرگزاری فارس: سیدمحمد موسوی در مورد پیروزی بانک سرمایه برابر پیکان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی خوبی بود. تقابل این دو تیم همیشه سخت است، هرچند که تیم ما هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصدی نرسیده است و در دوران بدنسازی هستیم. ست اول را خیلی خوب و با انگیزه شروع کردیم و همین موضوع شاید در ادامه کار ما را سرد کرد. در مجموع خدا را شکر که توانستیم بازی را با کسب ۳ امتیاز به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: پیکان نسبت به دو بازی ابتدایی خود شرایط بهتری داشت و جوانان پیکان خیلی خوب کار کردند، اما خوشبختانه تجربه بازیکنان ما بیشتر بود و توانستیم پیروز میدان باشیم. این ۳ امتیاز هم مانند بازی‌های دیگر است و شرایط لیگ خیلی بالا و پایین دارد، اما امیدوارم بتوانیم مانند ۲ سال گذشته از قهرمانی خود دفاع کنیم.

سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه با بیان اینکه نمی‌شد به این مسابقه لقب فینال زودرس داد، تصریح کرد: پیکان از نظر بازیکنی نسبت به سال گذشته خیلی ضعیف شده و بازیکنان ارزشمندی را از دست داده است و به نظر من یارگیری خوبی نکرده‌اند، اما امیدوارم در ادامه بهتر شوند. آنها بازیکنان جوان بسیار خوبی دارند، اما تا این بازیکنان جوان در لیگ سخت ما بخواهند خودش را پیدا کند شاید چند سال طول بکشد.

موسوی در پاسخ به این سوال که بعد از گذشت ۳ هفته از رقابت‌های لیگ چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانی، عنوان کرد: تیم‌هایی مانند بانک سرمایه، پیکان، شهرداری تبریز و سایپا نشان دادند که از مدعیان لیگ امسال هستند. من همین تیم پیکان را هم جز مدعیان می‌دانم؛ به هر حال پیکان تیم بزرگی است و قطعاً می‌تواند از مدعیان قهرمانی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج