۶۱۸۲۹
۷۰ نظر
۵۰۲۲
۷۰ نظر
۵۰۲۲
پ

پشت «ماه عسل» چه خبر است؟

عصر یکی از گرم ترین روزهای نیمه مبارک رمضان راهی لوکیشن برنامه ماه عسل شدیم. هر چه دیدیم و شنیدیم نوشتیم، این شما و این چهارده سکانس از«ماه عسل».

پشت «ماه عسل» چه خبر است؟

روزنامه تماشا: از آنجایی که قول گزارشی از پشت صحنه «ماه عسل» را به شما داده بودیم باید به وعده مان وفا می کردیم. به همین خاطر عصر یکی از گرم ترین روزهای نیمه مبارک رمضان راهی لوکیشن این برنامه پربیننده شدیم. هر چه دیدیم و شنیدیم نوشتیم، پس این شما و این چهارده سکانس از روزی که «تماشا» هم میهمان «ماه عسل» بود.

پشت «ماه عسل» چه خبر است؟

سکانس اول:

اینجا تقریبا انتهای بزرگراه چمران است. سوله ای بسیار بزرگ، کرکره آبی سوله تا نیمه پایین است. اینجا لوکیشن «ماه عسل» است. خوش آمدید...


سکانس دوم:

سقف سوله با حصیر پوشانده شده، هوا به شدت گرم است. این اولین چیزی است که توجهمان را جلب می کند.


سکانس سوم:

به ذهنمان می رسد که چه شد احسان علیخانی از صدا و سیما به اینجا آمد سوالی که از مسعود رجبیان (مدیر تولید) هم می پرسیم. می گوییم برخی ادعا می کنند که علیخانی ورودش به سازمان ممنوع است. رجبیان این فرضیه را رد می کند و می گوید: «خب برای ما که راحت تر بود در سازمان باشیم چون مشکلاتی که اینجا از لحاظ امکانات داریم را قطعا آنجا نخواهیم داشت و شرایط آماده است. اما اینجا را ما از صفر ساختیم و دلیل اصلی مان هم برای آمدن به اینجا این بود که دکور ما خیلی بزرگ بود و ناچار بودیم از دو هفته قبل از برنامه کارهای نصب آن را در محل شروع کنیم. این تصمیم برای ماخیلی تعیین کننده بود. برای اینکه علاوه بر تفاوت و تازگی که می خواستیم داشته باشیم قصدمان این بود که به بچه ها هم فشار زیادی وارد نشود.»

موتوری پشت دکور است که گویا حرکت این کره آهنی فقط با روشن شدن آن امکانپذیر است. رجبیان می گوید: «بردن این همه دم و دستگاه به سازمان کار خیلی سختی بود اما ارزشش را داشت. منسالیان زیادی است که با احسان دارم کار می کنم اما امسال انگار همه چیز فرق می کند. همه پخته و باتجربه شدیم.»

پشت «ماه عسل» چه خبر است؟


سکانس چهارم:

در انتهای این سوله که با دو ستون حفظ شده دو اتاق قرار دارد، یکی اتاق گریم است و دیگری اتاق انتظار! اینکه می گوییم اتاق انتظار به این معنی است که میهمانان پلاتو دوم در آنجا جا خوش کردند و منتظر آمدن به صحنه هستند. البته در این اتاق افطاری هم سرو می شود. خلاصه که این اتاق کاربردهای زیادی برای چبه های «ماه عسل» دارد.


سکانس پنجم:

بعد از آنکه نگاهی اجمالی به فضایی که در آن ایستاده ایم می اندازیم خیالمان راحت می شود که حسابی همه جا را واکاوی کرده ایم. محمد پیوندی (یکی از کارگردانان تیم کارگردانی) با گرمی به استقبالمان می آید و با صبر به همه سوالاتمان جواب می دهد.


در به در دنبال «عمو عسلی»!

دنبال احسان علیخانی می گردیم که این شب ها به «عموعسلی» معروف شده. گوی با خودش خلوت کرده و مشغول مرور یکسری چیزهاست. ناگهان با لباسی متفاوت از جلوی دوربین وارد می شود. از دور که او را می بینیم پیراهن چارخانه سبز - سفید و شلوار کرم به تن دارد به استقبالمان می آید و بعد از گپی کوتاه به ملاقات میهمان امشبش می رود.


سکانس ششم:

قبل از اینکه مجری سراغ سوژه های امروزش بیاید از مرد و زن جوانی که در قله کوه دماوند مراسم ازدواجشان را برگزار کردند می پرسیم چه شد که به این برنامه آمدید. زن جوان به «تماشا» می گوید: «من زیاد برنامه های تلویزیون را نگاه نمی کنم اما این برنامه را خیلی دوست دارم و از اینکه دوباره آقای علیخانی اجرای این برنامه را برعهده گرفتن خیلی خوشحال شدم. انگیزه ام برای حضور در این برنامه بیشتر خوشحال کردن همسرم بود.»

پشت «ماه عسل» چه خبر است؟


سکانس هفتم:

علیخانی پیش از شروع برنامه با میهمانان پارت اول برنامه اش گفتگو می کند. می گوید: «من تا کجا اجازه دارم وارد زندگی تان بشوم؟» و زن پاسخی می دهد. مرد که انگار استرس دارد روی صندلی جابجا می شود. احسان می پرسد: «جاتون خوبه؟ رو صندلی راحتین؟ به هیچ چیزی فکر نکنید و سعی کنید با آرامش صحبت کنید.»


سکانس هشتم

حالا دیگری مجری ماکت و شلوارش را تن کرده و موهایش را درست کرده و گریم شده است. از کنار هر کسی که رد می شود تذکری می دهد و همه سرشان را تکان می دهند. صدای تیتراژ شنیده می شود. علیخانی می گوید: «بچه ها آماده اید؟ گوشی ها خاموش، حواسا جمع سکوت ... بریم.»

پشت «ماه عسل» چه خبر است؟


سکانس - پلان نهم:

با فاصله 5 متری از دکور روی پارچه سیاه کف صحنه می ایستد و مدام این پا و آن پا می کند. اولش حس می کنیم از استرس است اما یکی از بچه های صحنه آرام می گوید: «نه این پا و اون پا شدن عادتشه!» حس عجیبی است دوربینی از بالای سر روی صورتت زوم کند و تو باید حرف بزنی اما این استرس را ما داریم و علیخانی حسابی روی دور حرف افتاده ... اینطور شروع می کند: «اللهم کل ولیک حجت بن الحسن و ...» با ساعتش ور می رود. همان کاری که انگار هر شب آن را تکرار می کند. کات ... صدای فرزاد فرزین شنیده می شود: «هوایی رو که تو نفس می کشی، دارم راه می رم بغل می کنم...»


سکانس دهم:

آگهی بین برنامه پخش می شود. میهمانان پارت دوم هم می رسند. پیرمرد و پیرزنی تنها از آسایشگاه. «پدرجان صدای منو می شنوی؟» این صدای احسان است که در پلاتو از فرط بلند ادا کردنش می پیچد. پیرمرد که گویا به شدت کم شنواست می گوید: «آره می شنوم!» احسان با او خوش و بشی می کند و می پرسد: «پدرم حاج خانوم کی فوت شدن؟» پیرمرد می گوید: «۴ سال پیش یعنی سال ۶۴!» این جمله هم بچه ها را به خنده می اندازد و پیرمرددوست داشتنی هم بعد از چند ثانیه می فهمد که تاریخ را اشتباه گفته و آن را تصحیح می کند. پیرزن هم به نظر عصبانی است اما نه انگار میمک صورتش این شکلی است.

دقایقی به پشت صحنه توجه می کنیم به این نکته می رسیم: حاکمیت «تیم ورک». با دیدن ذوق بچه ها موقع صحبت کردن علیخانی و دقت همه به کارشان است که به این نتیجه می رسیم. شاید اصلی ترین دلیل موفقیت این برنامه همین دغدغه گروهی برای به سرانجام رساندن میهمانی های هر شب است.

پشت «ماه عسل» چه خبر است؟


سکانس یازدهم:

علیخانی با میهمانان خداحافظی می کند. صحنه را ترک می کند و روبروی دوربین می ایستد. آخرین جمله اش این است: «روی نگین انگشتری امام حسن (ع) نوشته شده بود: «حسبی الله» همه بچه ها دور سفره افطار ساده ای که شامل هندوانه، خرما،نون و پنیر و سبزی است نشسته اند. صدای یراحی پخش می شود و علیخانی به بچه ها «خسته نباشید» می گوید. میهمانی تمام می شود.


سکانس دوازدهم:

بعد از اتمام برنامه درحالی که اعضای گروه ایستاده در حال غذا خوردن هستند. علیخانی به سراغ چند نفری می رود که گویا از اقوام و اطرافیان بچه های صحنه هستند و می خواهند با او عکس یادگاری بگیرند. یکی از آنها پسری جوان است که خطاب به مجری «ماه عسل» می گوید: «من خیلی دوست دارم مثل شما مجری شم، به نظرتون می تونم؟» علیخانی لبخندی می زند و می گوید: «بهت توصیه می کنم که این کارو نکنی و به درست ادامه بدی حاشیه ها و سختی های این کار عذاب آوره!»

پشت «ماه عسل» چه خبر است؟


سکانس سیزدهم:

پیرزن که حالا دیگر «بله» را به آقا داماد گفته روسری اش را صاف می کند. (روسری که از ابتدای برنامه کج بود!» او اینقدر دوست داشتنی بودکه وقتی همراه پیرمرد با گل دست بنفشش سوار ماشین می شد اغلب بچه های گروه ذوق زده این دو را تماشا می کردند.

پشت «ماه عسل» چه خبر است؟


تیتراژ:

نورها خاموش می شود و بچه ها آماده رفتن می شوند. از علیخانی قول مصاحبه ای مفصل را می گیریم و با او و تیمش خداحافظی می کنیم.


ما به احسان تذکر نمی دهیم

پشت صحنه برنامه با محمد پیوندی (یکی از کارگردانان تیم کارگردانی) درباره حاشیه های این روزهای «ماه عسل» گپی زدیم که حرف های او را با حذف سوالات ما در ادامه می خوانید:

- وقتی از استودیو بیرون می رویم و می بینیم که همه با برنامه ارتباط برقرار کردند، خستگی مان در می رود. ما سعی کردیم مثل امشب مخاطبمان واقعا بخندد چون چیزی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند ما دنبال چیزهای تصنعی نیستیم. اگر هم در این لحظات عزیز اشک کسی درمی آید بدانید ما دنبال آن اشک نیستیم ما دنبال تاثیرگذاری بودیم وهستیم. وقتی نکته ای به عمق جان آدم ها رسوخ می کند هر کسی بنا به طبیعتش به یک شکل واکنش نشان می دهد. خب ما خیلی خوشبختیم که دریچه احساس و قلب مخاطبمان اینقدر باز است که از درد دیگران دردش می آیدو به او فکر می کندو حتی گاهی همین میهمانان را کمک می کند.

- ما با پیشنهاد احسان آیتمی در برنامه امسال گذاشتیم که پشت صحنه دیروز باشد. سوالات به جا مانده از دیروز را از میهمانانمان با توجه به پیامک ها و تماس های مردم تا آن لحظه می پرسیم و حسشان را از حضور در برنامه می فهمیم. این آدم ها با اراده خودشان می آیند و با مسئولیت ما و باز هم اراده و خواست خودشان جلوی دوربین حرف می زنند و خدا را شکر وقتی هم بیرون می روند بسیار راضی هستند. گاهی تعجب می کنیم از خواندن برخی نقدها می پرسیم مگر این دوستان با چشمان خودشان دیدندکه خانم ایکس یا آقای ایکس از حضورش در «ماه عسل» ناراضی باشد که اینها را نوشتند؟ ما با همه میهمانانمان در ارتباطیم و این نشان از رضایت آنهاست. شک نکنید به زودی متوجه رضایت آنها خواهید شد.

- سخت ترین کار در «ماه عسل» اجراست و این موضوع حالا و پس از گذشت چندین سال فکر کنم دیگر ثابت شده است. برنامه ما مجری محور و سوژه محور است. یک روز لازم است که مجری زیاد حرف بزند و یک روز هم نیازی به این کار نمی بیند. خاصیت «تاک شو» همین است؛ اینکه مجری در تیررس نگاه ها باشد. ما به احسان تذکر نمی دهیم به خاطر اینکه تکیه کل برنامه روی اوست و کار خیلی سختی در مدیریت دارد، این موج «ماه عسل» روی شانه های اوست. مردم حرف های احسان را دوست دارند، این را می شود از لابلای پیام هایشان فهمید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      عليخاني همون حقشه كه تو سؤله باشه....
      البته سوله هم براش زياده.....
      بيچاره مهموناي عزيزي كه بايد به خاطر احسان برند توي سوله....

      پاسخ ها

      • کاربر

        چشمات رو باز کن و تعداد منفی ها رو ببین .

      • ندا

        اقای طهرانی واقعا براتون متاسفم که فهم و درکتون تا همین حد بیشتر نیست.

      • نه بابا

        من موندم شماها چه پدر کشتگی با احسان دارید؟ بهترین مجری ایرانه. شماهام حرفاتون فقط از رو حسادته.یه مجری خوب اسم ببر؟ یه خورده واقع بین باشید

      • زینب

        آدم به خاطر علیخانی تو چاهم بره خیره.

      • بیننده

        حقت هزار تا منفیه

      • ice

        شما فعلا منفیارو دریاب نمیخواد دلت به حال کسی بسوزه!!

      • طُرفه

        چه بی اددددددددددددددب !!!
        و اونوقت حقّ شما چیه آقای طهرانی ؟!؟!؟!؟
        بزار من بگم: که از سقف اون سوله آویزونت کنند تا مثل پاندول ساعت برقصی!

      • نجوا

        یادت باشه که علیخانی تو برنامه اش چی گفت زود قضاوت نکنید اقای طهرانی حد اقل توی این ماه مبارک این خصلتت رو کنار بذار .نجوا

      • نگار

        مطمئنم نمیدونی سوله یعنی چی! وگرنه همچین نظری نمی دادی. D:

      • محیا

        تنها چیزی رو که چشمم بهش افتاد منفی هاته نه نظرت چون کاملا مشخصه که چی گفتی که هم قبیله هام بهت منفی دادن :))))))))))))))))))))

    • دنیا

      من برام جالبه اینایی که به عنوان مهمان میان تو برنامه ی ماه عسل عجب سخن ورایی هستن! خودشون یه پا مجرین! اینا آموزش دیده ان که چی بگن و چی نگن؟ چه وارد هم هستن جلوی دوربین چی بگن و چی نگن! من یه دوربین میبینم دست و پام و گم میکنم.

      پاسخ ها

      • زهرا

        منفی دادم از 51 پرید به 86!!!!!!

      • امیرحسین

        چلفتی بودن خودتونو با مردم تقسیم نکنین خواهشا ...

      • نه بابا

        این دیگه اشکال از شماس.

      • حسام

        دنیا خانم
        مهمون های ماه عسل از ته دل حرف میزنن و نقش خودشون رو بازی میکنن
        قرار نیست که یه سری حرفا رو حفظ بکنن و سر برنامه بگن و انوقت استرس این داشته باشن که مبادا حرفا یادشون بره یا جا به جا حرف بزننن
        دلیلی برای استرس وجود نداره

      • دنیا

        میشه این کامنت و حذف نکنین تا دلم خنک بشه؟؟؟؟ هدف این برنامه ی ماه عسل چیه؟ چرا یکی مثل مادر ستار بهشتی رو نمیاره؟ اون هم میتونه حرف دل بزنه ......آقا حسسسسسام!

      • رضا 66

        .مجله نظر منم بنویس دلم خنک شه.دنیا جان ماه عسل برنامه فوق العاده ایست اما راجع به حرف شما. ب نظرت اگه عوامل بخوان صدا و سیما اجازه میده؟؟؟؟مگه از جونشون سیرن..اونوقت عوامل برنامه رو میفرستن ور دل ستار بهشتی..صدا و سیما مال احسان علیخانی نیست که..اینجا هنوزم جمهوری اسلامی ایرانه.

      • دنیا

        یه مطلب کلی میخوام بگم: مشکل نه احسان علیخانی به عنوان یه مجریه و نه برنامه ی ماه عسل! مشکل اینجاست که صدا و سیمای ایران برای به گریه در آوردن مردم و تحت تاثیر قرار دادن بیننده ها حاضره " هر کاری " انجام بده. حتی شده از یه بچه ی کوچیک استفاده کنه حتی شده پیر زن پیر مرد حتی شده معتاد حتی شده یه بیمار حتی شده از خانه ی سالمندان یکی رو بیاره ...تمام تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب انجام میده ولیییییییییییییییییییییییییییی ولی ولی حاضر نیست برای شاد کردن مردم "هرکاری " انجام بده. مشکل فقط همینه! فقط همینه

      • ارمین

        خانوم دنیا خانوم هر گریه ای به معنای غم واندوه نیست
        درضمن در مظلومیت ستار بهشتی ک شکی نیست اما اگه میخوای مامانشو ببینی هروقت بزنی بی بی سی یه مصاحبه جدید داره ازش پخش میکنه

      • رضا66

        پس دنیا قبول داری تو این اوضاع خراب صدا و سیما ماه عسل یه پدیدست تو ایران؟؟؟

      • دنیا

        رضا 66 به نظرت ماه عسل یه پدیده است؟ شما هنر درآوردن اشک مردم رو ......اسمشو میذاری پدیده؟ چند تا از دلایلی که این برنامه رو از دید خیلی ها موفق جلوه میده رو من میگم: اول از همه ....یعنی 70درصد ( آمار دقیقه ها....منبعش هم موجوده) بخاطر اجرای خوب مجری برنامه هست.اگه مجریه دیگه ای بود اینقدر برنامه رو دنبال نمیکردید. (مطمئنم)دومین دلیل... 10 در صد هم بخاطر تایم خوبیه که نزدیک افطار و اذان هست.شاید اگه ساعت 9 شب این برنامه پخش میشد کسی نگاه نمیکرد. خب دلیل سوم: 10 در صد دیگه ش فقط میمونه به خاطر انگشت گذاشتن رو نقطه ضعف مردم و اشکشونو در آوردن. دلیل چهارم: میمونه 10 درصد باقیمونده ......امممممممم!!! با این ده درصد چی کار کنیم؟ اضافه اومد؟

      • رضا66

        منم منظورم احسان بود
        برنامش مثه خودش خوبه
        شما که اسم از ستار بهشتی اوردی
        2سال پیش احسان فقط حرف دل مردمو زد و از گرونی انتقاد کرد گذاشتنش کنار
        امسالم که بخاطر لباساش تو فشاره
        به نظر من احسان عقایدش ما امثال ما همخونی داره اما نمیذارن پیش بره

    • یکی مثل همه

      من برنامه شو دوست دارم .علیخانی واقعا جالب اجرا می کنه و رو کارش تسلط داره ف می دونه کجا چی بگه و این یک تبحره
      خسته نباشی برادر

    • سعید

      چرا اینقدر انتقاد یک ذره هم تعریف ماه عسل برنامه مهربانی و نامهربانیهاست برنامه صداقت است ایمان ما کجا رفته است

    • بهار

      سلام خسته نباشید من بهارم یکی از بینندگان همیشگی . واقیتش من یه چیزی دارم یه نقاشی که مربوط به برنامه شما میشه نمیدونم چطور به دستتون برسونم کمکم کنید .؟ من ودوستانم توی شهرمون پیگیر اون شهید گمنامیم .ممنون بهار

      پاسخ ها

      • رونيكا

        سلام، ميتوني بري تو سايت برنامه شون.

      • محدثه

        عزیزم یا برو تو سایت برنامه شون یا اس ام اس بزن بهشون.....و درست توضیح بده قضیه چیه

    • هموطن

      اجرای آقای علیخانی واقعا عالیه.بهتر نیست بجای بهانه گیری به واقعیتها توجه کنیم

      پاسخ ها

      • آدرین

        نه!!!

    • بدون نام

      ایول ماه عسل ایول احسان

    • Ashti

      دست همه شون درد نكنه. خداقوت ميگم به تك تك شون. يه ذره انصافم خوب چيزيه! برنامه هاشون واقعا جالبن غير از دوسه مورد كه ...

    • پری

      این اقای احسان کی میخواد یاد بگیره که وسط حرف مهموناش نپره؟

    • آلوچه

      اوا دنیا جون خو برو کلاس احتماد به نَفَس خخخخخخخخخخخخخخخخ

    • کتایون

      عزیزم خود اقای علیخانی گفتن که هیچ چیزی در ماه عسل دروغ نیست و هر لحظه از این برنامه با صداقت محض ایشون ساخته شده بعدشم کسی که رنج کشیده دوست داره همه بدونم که چرا اینقدر رنج کشیده و دنبال یه گوش شنوا واسه کمکه و فرصت طلایی خودشو توی این برنامه میبینن

    • محدثه

      از اون برنامه هاس که واقعا به دل آدم میشینه....

    • وصال

      سلام.ممنون بابت مصاحبه
      اي كاش از آقای عليخانی ميپرسيدين که واقعا در فيسبوک صفحه رسمی دارند يا نه

    • نجوا

      علیخانی عالیه اما ... باید به پوشش اش بیشتر توجه کنه برنامه برنامه ای پر بازدیده بهتر با پوشش مناسب تر وارد صحنه بشه و اینقدر سیریش نباشه رو اون مهموناش . اما از حقیقت دور نشیم اجراش عالیه

    • حسام

      پس احسان کی غذا میخوره؟؟؟؟
      فقط عکس میندازه
      اتاق نداره خودش برای غذا خوردنش؟؟؟
      آخه

    • مجید

      خیلی مردی احسان دمت گرم

    • طرفدار عموعسلی

      اصلا هم حقش نیست تو سوله باشه خیلی اذیتش میکنن ولی تو همون سوله ماه عسلی ساخته شیرین مثل عسل با کلی طرفدار چشم همه حسودها کف پاش!

    • رونيكا

      آقاي عليخاني واقعاً يه مجريه عالي و بي نظيره.

    • ققنوس

      واقعا بهترین برنامه ماه رمضان ماه عسل است
      بچه های ماه عسل دمتون گرم

    • کامیار

      خدایا در این ماه رمضونیه توفیق درست صحبت کردن رو به ما بده حتی انتقادهامون رو

      پاسخ ها

      • فانی

        الهی امین

    • آدرین

      این یارو علیخانی حرفای بدی نمیزنه
      ولی کلا حرف زیاد میزنه!!

    • سيما

      همه ي ما ميدونيم كه برنامه ماه عسل برنامه خاصي است و هر كسي نميتونه از پسش بر بياد، تا حالا چند تا مجري به جاي احسان اوردن ولي هيچ كدام نتونستن به خوبي احسان اجرا كنن پس خجالت بكشيد بشينيد سر جاتون

    • مهربان

      آقای علیخانی براتون آرزوی بهترینها رو میکنم.ای کاش از وجودتون در طول سال در برنامه های دیگه بهره میبردیم چون کارتون و کلامتون بی نظیره خدا عمر با عزت بهتون بده.

    • فرزانه

      مرسی مطلب جالبی بود
      قربون همه ی اون هایی که طرفدار احسان عزیز هستن بزن دست قشنگرو.... با نظر کتایون جون هم کاملا موافقم. عمو عسلی همیشه موفق باشی(چی میشد یه بار از نزدیک ببینمت.....)

    • عسل

      مجرى ها درسته حرف مفت زياد ميزنن ولي مفتي حرف نميزنن.....حرف من نيست حرفه خودشه خواستم ياداوري كنم...انقدم ازش تعريف نكنيد حالم كم كم داره به هم ميخوره....عليخاني براش مهم نيست ازش خوشتون مياد يا نه

      پاسخ ها

      • زینب

        تعریفیه پس تعریف میکنیم
        شمام ناراحتی تعریفا را نخون

    • پرسپولیس چوبله ای

      تعداد مثبت ها رو الان نگاه کنید

      پاسخ ها

      • ندا

        خب؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      من خيلي مخالفش بودم ولي هنين هنرشه كه من و امثال من و مخالفهاشو به طرفدارهاي پروپاقرصي تبديل كرد كه بااين ديد تيز پراز انتقادم نميتونم زياد ايراد بگيرم حتا. آفرين بهش مياركش باشه با اين طرفدارهاي مهربونش

    • پرسه

      به نظر سایت یه طرفه ای میاد ولی می گم:

      ماه عسل خوب بود ولی دیگه تکراری شده
      مهمان هایی که معتاد بودن ، ایدز دارن، اعضا اهدا کردن، قاتل جوونشونو بخشیدن، سرطان دارن، یا نقص هایی در بدن دارن و مشکلات دیگه که باید با بیننده ها تقسیم کنند...
      اول برنامه باید بیست دقیقه صحبت مجری بشنویم...
      بعد باید بشینیم و نیم ساعت قصه مهمان قسمت اول برنامه رو که نمی دونیم کیه و چرا دعوت شده رو بشنویم...
      بعد تازه یک ربع آخر به صورت فشرده می فهمیم قضیه از چه قراره و مهمان قسمت بعد چه قضیه ای داشته و مهمان قسمت بعد کیه و در صحبت مهمان آخری که زحمت کشیده و از راه دور آمده و فقط پنج دقیقه زمان برای صحبت داشته تیتراژ پخش میشه!!!!
      وروز بعد دوباره همین برنامه...
      البته فضای برنامه هم با لحن مجری به صورت خیلی کلیشه ای به یک لحن تأثیر گذار مصنوعی تبدیل شده است و مهمان ها خودشان نیستند...

      پاسخ ها

      • حسام

        چرا خودشون هستن
        شما سطح درک ات پایینه نمی تونی این چیزا رو درک کنی

    • raha

      همین که تمام مخالفاش میشینن پای برنامه ش و مو به مو نگاه میکنن و ازش انتقاد میکنن نشون میده که برنامه خوبی داره

    • farnaz

      من عاشق برنامه ی ماه عسل و آقای علیخانی هستم با اجرای ایشونه که این برنامه انقدر دلچسب و قشنگه

    • سارا

      امسال برنامه ماه عسل، انتخاب مهمون هاش, سوژه هاش و اجرای احسان خیلی پخته تر و جذاب تر شده...
      به همشون یه خسته نباشید از ته دل میگم.

    • khatereh

      پاسخ دوستای بی انصافمون :ب
      *بخشید اگه ماه عسل برنامه بدیه ، اگه آقای علیخانی مجریه بدیه پس چرا شما اینقدر مو به مو برنامه رو نگاه میکنین .خب بزنین یه کانال دیگه.
      *دوستان گرامی هم درست فرمودن احسان علیخانی بهترین مجری ایرانه و هیچ شکی توش نیست .اتفاقا یکی از خوش پوش ترین مجری های کشور هم هست .
      *آقای طهرانی (منتقد اول)حق دارن! به خاطر انتقاداشون !!خب وقتی یه نفر اینجوری تو دل مردم جا باز میکنه باید با پتک بزنن تو سرش.
      *خانوم دنیا خانوم این آدما به قول ما بی شیله پیله و ساده هستن .نیومدن یه سکانس تلوزیونی بازی کنن که براشون سخت باشه.گفتن واقعیت براشون مشکل نیست . خیلی هم قشنگه .جناب عالی میتونین یه کم رو فن بیانتون کار کنید نه ؟؟
      *آقای علیخانی اگر پیغامم رو مشاهده میکنید باید بگم امسال گل کاشتین .توی همه چی ...
      *خانوم پرسه شما وقتی فیلم تماشا میکنید نویسنده همه چی رو یه هو میریزه رو دایره ؟؟؟؟ اتفاقا خیلی خوبه . که ما رو توی یه کنجکاوی خاصی قرار میدن .
      * درباره حرف زدن آقای علیخانی : به نظرم این خیلی خوبه که ارتباطشون رو با مخاطب حفظ میکنن.و میدونن کجا از چه لحنی ؛چه حالتی برای صحبت استفاده کنند.در کل مجری توانمند و لایقی هستن .ممنون بابت زماتی که میکشن.
      *موافقین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ریحانه خانم

      مهموناش خوب بود اما از افرادی که از خون عزیزشون پای حتی چوبه دار گذشتن نباید میاورد به نظر من قبح قتل شکسته شد
      نمیدونم اگر مال عزیز خودشم اتفاق بیافته همین طورمیبخشه و بلبل زبونی میکنه یا این که این کارها رامیکنه برنامش جذاب بشه
      ادم اول باید یه سوزن به خودش بزنه یه جوالدوزبه مردم .....اصلا ازاون مهموناش خوشم نیامد....خیلی دوس دارم ببینم خودش تواون موقعیت باشه چکار میکنه باز بلده بلبل زبونی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • طرفدار عمو عسلی

        خدا نکنه همچین اتفاقی واسه احسان بیفته!این چه دعاییه که میکنی!احسان محشره حرف نداره تازه خودشم گفت کاری کردن که واسه امثال من و خیلی های دیگه سخته.

    • سارا

      ماه عسل که حرف نداره...
      ولی خداییش اون قسمتی که والیبالیستا رو دعوت کرده بودن یه چیز دیگه بود!

    • رامین

      بابا دست مریزاد.سالی یه برنامه درست میکنی،اجرا میکنی.کل ملت باهاش حال میکنن اجرا توپ صحنه عالی انتخاب تیتراژ اولیه معرکه. خلاصه بگم احسان جان خودتو تو دل مردم جا کردی برنامه ای که پر محتوا باشه و تو ذهن مردم بمونه حتی 1 ساعت اون برنامه عالیه بازم ممنون بخاطر اجرات وبرنامت

    • ندا

      لطفاااااااااااا همه بخونید .سلام میکنم به تمومه ماه عسلیا
      باید حتما اینارو بگم پس دوستان بی انصاف دقت کنید.............
      من دقیقا با نظر خاطره جون موافقم گل گفتی حرف دلمو زدی.. ماه عسل عالیه شاید یه سری نقص داشته باشه که اونم من نمیبینم ولی خود احسان علیخانی بهش معترفه.. هیچ مجری ای مثل احسان خان خاکی و تو دل برو نیست.برنامشم مثل برنامه های دیگه خشک نیست
      دنیا خانم ماه عسل الارغم اینکه برنامه تکراری ای نیست بلکه میتونم به جرات بگم که برنامه تک و بکریه اگرم سوژه هاش تکراریه هیچ اشکالی نداره چون اقلا سالی یه بارم شده به اینجور چیزا فکر میکنیمو حالمون عوض میشه و شاید یه تکونی به خودمون بدیم...به فرضم صدا سیما میخواد به هر نحوی اشک مردمو دربیاره که مگه دیوانه اند؟ ولی سخت در اشتباهی چون ماه عسل اصلا قصد اشک دراوردن نداره فقط میخواد حال مردم رو عوض کنه اون برنامه یا زندگینامه رو مخاطبش تاثیر مثبت بذاره و اگه شرایط مشابه دارن بتونن درست انتخاب کنن مثل اهدای عضو بخشش قاتل و امید به زندگیه پیا م دهکردی وووووووووو............... امثالهم
      قصد اشک دراوردن که نداره هیچ اتفاقا اگه دقت کرده باشید میبینید که شاهین رو به پدرو مادر میلاد ماه عسل 90 دادنو چطور خوشحالشون کردن-یا دوتا زندانی رو آزاد کردن و چطور خانوادشون شاد کردن. نمیدونم چرا عادت اکثر ما ایرانی هاست که انقد بدبین باشیم. نجوا خانوم مگه پوشش احسان خان چه مشکلی داره بیچاره خیلی ام خوشتیپ و خوش پوشه نکنه میخوای چادر سرش کنه؟ بیاید مهربون تر قضاوت کنیم یا به قول خودش اصلا قضاوت نکنیم که کار ما نیست.... من عاشق برنامشم خدا خیرش بده من که خیلی دعاش میکنم هم خودش هم رفقاش چون امسال خیلی حالم بهتر شد قدر زندگیمو بیشتر میدونم. امیدوارم همه خونده باشید اقلا تونستم حرفای دلمو بهتون برنم اون بیچاره ها که نمیتونن از خودشون دفاع کنن

    • سحر

      این بچه اپرا وینفری ایران شده !! فقط فرقشون اینه که اپرا برای انتخاب سوژه دستش بازه و علیخانی نه ولی انصافا با این همه سخت گیری و سانسور اکثر مهمونا تاثیرگذار بودن . این برنامه ایه که نگاه مردم و جامعه رو عوض میکنه و اثربخشه .

    • ریحانه خانم

      بابا چقدر منفی
      منظور من این بود که قتل عمد را تو برنامش نمیاورد در کنار اون همه مهمونای زلال و نابی که بودمثل شاهین پیام وزوجهای عاشق و ...گذشتن از قاتل عمدی نه به برنامه نه به مهموناشون میامد
      وگرنه اونجایی که زندانی دیه ازاد شد به خونواده برگشت که اموزنده هم بود

    • سلنا

      بهترین.مجری.ایران.کیه.احسان

    • elnaz

      aslan behtarin nist harf zadanesho balad nist bache. be nazare man ehsan bere mojriye barname kodak she chon jash hamon jast
      va chenin barnameh ha ro bayad be ali ziyaa bedan na be ye bache.

    • elham

      bi mazetarin adam dar donya kiyeh [ehsan]zeshtarin adam dar donya kiyeh[ehsan]cheghade marof shod.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج