جاباما
۶۱۸۴۶۵
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ترامپ: آخرین روزهای داعش نزدیک است

ترامپ گفت که آخرین روزهای خلافت خودخوانده داعش نزدیک است و «به زودی وارد فاز جدیدی می شویم که در آن، از نیروهای امنیتی محلی حمایت می‌کنیم، خشونت و تنش را در سراسر سوریه کاهش می‌دهیم و شرایط را برای صلح پایدار بهبود می‌بخشیم؛ این اقدامات برای آن است که داعش دیگر راهی برای بازگشت و تهدید امنیت جمعی ما نداشته باشد.»

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از آزادسازی شهر «رقه» پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در سوریه، این رخداد را آغازگر مرحله‌ای تازه خواند و گفت واشنگتن از مذاکرات دیپلماتیک برای حل بحران سوریه حمایت می‌کند.

در ابتدای این بیانیه آمده: «با کمال خرسندی اعلام می‌کنم که نیروهای دموکراتیک سوریه که از شرکاء ما در مبارزه با داعش در سوریه هستند، رقه را با موفقیت بازپس گرفتند ... نیروهای ما، با همیاری توانستند کل شهر را از کنترل داعش خارج کنند.»

ترامپ در ادامه گفته که آخرین روزهای خلافت خودخوانده داعش نزدیک است و «به زودی وارد فاز جدیدی می شویم که در آن، از نیروهای امنیتی محلی حمایت می‌کنیم، خشونت و تنش را در سراسر سوریه کاهش می‌دهیم و شرایط را برای صلح پایدار بهبود می‌بخشیم؛ این اقدامات برای آن است که داعش دیگر راهی برای بازگشت و تهدید امنیت جمعی ما نداشته باشد.»

غربی‌ها در طول جنگ دولت مرکزی سوریه با تروریست‌ها، بارها بر لزوم کنار رفتن «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه از قدرت به عنوان پیش‌شرط شروع روند سیاسی برای حل بحران تأکید داشتند؛ ترامپ هم در بیانیه خود دیگر بدون اشاره مستقیم به نام رئیس‌جمهور سوریه،مجدداً بر انتقال قدرت در این کشور جنگ‌زده تأکید کرده است.

در ادامه بیانیه ترامپ آمده است: «ما و شرکاء و متحدانمان در کنار هم، از مذاکرات دیپلماتیکی که به پایان پافتن خشونت‌ها، ایجاد زمینه بازگشت ایمن پناهجویان به کاشانه خود و انتقال سیاسی با احترام به خواسته‌های ملت سوریه منجر شود، حمایت می‌کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیری لردگان

      به تو چه احمق. وقتی داعش زور شده بود که خفه خون گرفتی حالا که داره بساط ش برچیده میشه راه حل براش داری بزغاله

    • بدون نام

      الآن دقیقاً باید دست بزنیم واسه ترامپ یا فحشش بدیم؟!!

    • بدون نام

      پس باید به آمریکاییها تسلیت گفت که فرزند نا مشروعشون داره از بین میره ..

    • بهمن منظری

      چه فایده دوباره یک گروه تروریستی جدیدی درست خواهید کرد تا زمانیکه امریکا هست این گروها هم هستند تازمانیکه امریکا حق وتو داره جهان درست نمی شود

    • بدون نام

      آقای ترامپ تا حالا کجا بودی که الان یهووی پیدات شد؟ تا دیروز که داشتی بوسیله مزدورانت موشک وبمب آمریکائی بر سر سوریها میریختی ،حالا غمخوار اونا شدی؟ نه تو غمخوار سوریها نیستی مقهور قدرت نیروی مسلمانان در این منطقه شده ای.ترس وجودت را فرا گرفته .شکست خورده ای.داری تاکتیک عوض میکنی که شکست مفتضحانه ات را بپوشانی .برو مردک عوضی خیلی وقته دست آمریکا وشما برای همه روشده شما خودتون را به خری زدید.

    • داوود

      انشالله روزهای رفتن ترامپ هم نزدیک باشه

    • بدون نام

      داعش و سلاح ها و دلار های آمریکایی داعش را قطعا آمریکا بیرون نکرد

    • حامد

      داعش برچیده نمیشه بلکه از عراق وسوریه به کابل انتقال پیدا میکنه

    • محمد

      درود بر ترامپ

    • بدون نام

      پس تو چی هستی؟ تو از داعش هم بدتری.داعش یعنی تعصب و جهل و خشونت .همه اش در توی خرفت هم هست

    • بدون نام

      دارن میرن افغانستان بهترافغانیا برن کشورشون درست کنن منتظرچی هستن

    • بدون نام

      کم اورده به خاطر همین این حرفارو میزنه...از خجالت نمیدونه چی بگه..ازشکست خوردنش خجالت میکشه یعنی من خوشحالم که سوریه پیروز میشههه....بیشعور عوضی چند ماه پیش که شصت تا موشک زدی به سوریه الانم میگی اسد به قدرت رسیدو فلان فلان....احمق عوضی همه سیاست تورو میدوننن...اونم چه سیاستی به ی بچه یک ساله هم بگی سیاست ترامپ چیه میخنده میگه میدونم سیاستش چیه....ههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج