۶۲۱۷۲۸
۵ نظر
۵۱۵۵
۵ نظر
۵۱۵۵
پ

سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد

حمام و دستشويی از فضاهايی در خانه هستند كه ممكن است به زيبايي آنها توجه كافي نشود و از ديد صاحب‌خانه دور بمانند، اما نبايد اشتباه كرد. از آنجایی که این دو قسمت در حوزه بهداشت و نظافت قرار می‌گیرند، دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و نبايد از رسيدگي و توجه به آنها غافل شد.

مجله منزل - حديث حقيقت: حمام و دستشويي از فضاهايي در خانه هستند كه ممكن است به زيبايي آنها توجه كافي نشود و از ديد صاحب‌خانه دور بمانند، اما نبايد اشتباه كرد. از آنجایی که این دو قسمت در حوزه بهداشت و نظافت قرار می‌گیرند، دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و نبايد از رسيدگي و توجه به آنها غافل شد. با قرار دادن وسايل مختلف در اين فضاها زيبايي را به آنها بخشیده و چشم‌نوازشان كنيد. در اين مقاله برخي از مواردي را كه به زيباتر شدن این فضاها كمك مي كنند، بررسي كرده ايم.
سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد

كمد، كابينت و شلف

ممكن است قرار دادن كمد، شلف و يا كابينت در حمام و دستشويي برايتان خيلي اهميت نداشته نباشد، اما مطمئن باشيد که این عناصر، بسيار كاربردي هستند. قرار دادن انواع شوينده ها، حوله‌ها، دستمال‌کاغذی و ديگر وسايل ريز و درشت لازم حمام و دستشويي در كمد، كابينت و يا شلف، استفاده از فضا را بهينه‌تر کرده و در جلوگيري از شلوغي و پراكندگي وسايل نقش مهمي ایفا می‌کند.
سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد

اكسسوری‌های بهداشتی

اكسسوري‌هاي بهداشتي اغلب در هر دستشويي و حمامی وجود دارند. استفاده از اين وسايل و هماهنگي آنها با هم و با فضاي مورد استفاده از نكاتي است كه حتماً بايد به آن توجه كنيد. ممكن است ضرورتي در اين هماهنگي نبينيد، اما همين نكات ريز هستند كه سليقه و توجه صاحبان خانه را مي رسانند.
سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد

حوله

حوله از وسايل ديگري است كه وجود آن در حمام و دستشويي لازم است. مي توانيد براي زيباتر شدن حمام و دستشويي از حوله هایی با رنگ‌ها و اندازه هاي مختلف استفاده كنيد. هم‌چنين مي توانيد آنها را تا كرده و يا بپيچيد و در قسمتي قرار دهيد كه در معرض پاشيده شدن قطرات آب و خيس شدن نباشد.
سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد

پرده حمام

پرده يكي از وسايلي است كه وجود آن در حمام براي زيباتر شدن فضا و جداسازي قسمت هاي مختلف آن بسيار مناسب است و همیشه هم پيشنهاد مي شود. براي انتخاب يك پرده حمام، مواردي وجود دارد كه بايد به آنها توجه كنيد. مهم‌ترین مورد، جنس مناسب پرده است. در مورد رنگ نیز رنگ هاي روشن، بهترين گزينه به حساب می‌آیند، اما اگر مطابق سليقه شما نيست از رنگ هاي موردپسندتان استفاده كنيد. از لحاظ اندازه نیز دو نوع تمام‌قد و نيمه‌قد از پرده حمام وجود دارد.
سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد

جعبه و سبد

معمولاً در حمام و دستشويي وسايل ريز و درشتي وجود دارند كه بر طبق خواسته و سليقه صاحب‌خانه در آنجا قرار مي گيرند. اين وسايل شامل انواع صابون، شامپو، شوینده‌های بدن، خوشبوکننده، شمع، حوله و... است. براي جلوگیری از به‌هم‌ریختگی فضا، پيشنهاد مي كنيم که برای نگهداری آنها از جعبه و سبدهاي زيبا استفاده كنيد. براي هر مجموعه يك سبد و جعبه انتخاب نموده و وسايل خود را در آن بچينيد.
سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد

اكسسوری‌های زينتی

ما هميشه از اكسسوري‌هاي زينتي براي زيباتر شدن فضا استفاده می‌کنیم. حمام و دستشويي نيز از فضاهايي به حساب می‌آیند كه از اين قاعده مستثنی نیستند. استفاده از شمع و روغن بودار، مجسمه ها و... از مواردي هستند كه می‌توان از آنها استفاده کرد. بنا بر سلیقه خودتان به انتخاب‌های دیگری نیز دست بزنید.
سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد

گل و گياه

بله، گل و گياه! تعجب نكنيد. اگر دستشويي و حمام شما نورگير است، قرار دادن گل و گياه در اين فضاها كاري بسيار خاص و منحصربه‌فرد است. مي توانيد بنا بر سليقه خود از گياهاني با اندازه هاي مختلف استفاده نمایید تا دكوراسيون حمام و دستشويي خود را متمايز كنيد. مرطوب بودن اين فضاها کمک بسیاری به رشد گياهان خواهد کرد، پس حتماً براي یک ‌بار هم كه شده از گياهان در فضاي حمام و دستشويي استفاده كنيد و لذت ببريد.
سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد

آیينه و روشويی

آيینه از عناصري است كه اغلب در حمام و دستشويي قرار داده شده و با روشويي هماهنگ می‌گردد. از آنجايي كه اين مكان‌ها مخصوص بهداشت فردي هستند لزوم آيینه در موارد زيادي احساس مي‌شود و به دنبال آن هم وجود روشويي الزامي خواهد بود. علاوه بر جنبه زيبايي و تزئین، يكي از دیگر مزایای وجود آيینه در حمام و دستشويي این است که در مواردي كه فضا كوچك باشد، آن را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان خواهد داد؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت به سراغ ابعاد بزرگ‌تری از آیینه بروید. بهتر است از آيینه‌هاي بی قاب و يا آنهایی كه قابشان رطوبت را جذب نمی‌کنند، استفاده کنید.
سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد
برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

سرويس بهداشتی و حمام خانه خود را بياراييد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ZoTa

      خونه اجاره ای که سر سال ادمو بلند میکنن واقعا ارزش نداره ادم این همه هزینه کنه

    • بدون نام

      خوشگل بودن ولی یه وقت سوسک میره توی حوله , بهتره همشون پوشیده باشن

    • بدون نام

      یه ذره سرویس بهداشتیوچطورتزئین کنیم.بقول دوستمون خونه اجاره ای فایده نداره خرجش کنی همه چیزکه حوله واینانیس بایدسنگ ودیوارپوشش هم تمیزباشه

    • بدون نام

      ما که سرویسمون یک متر در یک متره چیکار کنیم :\

    • بدون نام

      اینا دلشون خوش یا ما زیادی بدبختیم که سالن خونمون دکوراسیون نداریم چه برسه به دستشویی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج