۶۲۱۸۹۳
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

پیش از آغاز فعالیت شرکت هواوی در حوزه تولید گوشی های هوشمند، کاربران ذهنیت خوبی از یک گوشی ساخت کشور چین نداشتند، اما پیشرفت مداوم این شرکت در تولید گجت هایی با کیفیت و قدرتمند، این ذهنیت را به طور کامل تغییر داده است.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: پیش از آغاز فعالیت شرکت هواوی در حوزه تولید گوشی های هوشمند، کاربران ذهنیت خوبی از یک گوشی ساخت کشور چین نداشتند، اما پیشرفت مداوم این شرکت در تولید گجت هایی با کیفیت و قدرتمند، این ذهنیت را به طور کامل تغییر داده است؛ در ادامه به معرفی ۹ مدل از قدرتمند ترین و به صرفه ترین گوشی های هوشمند این برند چینی می پردازیم.
امروز گوشی های هوشمند شرکت هواوی به سطحی از قدرت و کیفیت رسیده اند که می توان آنها را با محصولات رقبای سر سخت و کهنه کاری مانند سامسونگ و اپل مقایسه کرد؛ پس از سطح قدرت سخت افزاری محصولات شرکت هواوی و بحث طراحی ظاهری آنها، همکاری هواوی با شرکت Leica کشور آلمان مهم ترین عامل افزایش محبوبیت گوشی های هوشمند ساخت این شرکت است، همانطور که می دانید Leica یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه تولید دوربین های عکاسی است و حک شدن نام این برند بر روی دوربین گوشی های هواوی، حس کیفیت و قدرت را به کاربران القا می کند.

1- Huawei P10 Plus

• قیمت در بازار ایران: حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان

• تاریخ عرضه: ماه آوریل سال 2017
بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

گوشی P10 Plus، با کیفیت ترین گوشی هواوی موجود در بازار است، طراحی ظاهری این فبلت شباهت زیادی به برادر کوچک ترش و یا P10 دارد ولی بر خلاف صفحه نمایش 5.1 اینچی استفاده شده در P10، P10 Plus از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره می برد. P10 Plus دقیقا در رنگ های موجود در P10 به بازار عرضه شده و برای لذت بردن از بهترین کیفیت ساخت موجود در یک گوشی هوشمند، می توانید نسبت به خرید نمونه سرامیکی آن اقدام کنید.

P۱۰ Plus در مقایسه با نمونه پایه سری گوشی های P۱۰ حافظه رم بیشتری دارد، دوربین آن کیفیت و عملکرد بهتری داشته و هواوی برای صفحه نمایش آن از نمونه ای با دقت تصویر Quad HD استفاده کرده است و با وجود اینکه صفحه نمایش این فبلت از فناوری HDR پشتیبانی نمی کند و به دلیل عدم ضد آب بودن نمی توانید در زیر بارش برف و باران از این فبلت استفاده کنید، اما P۱۰ Plus هنوز هم به عنوان رقیبی سرسخت برای گجت هایی مانند LG G۶ و Samsung Galaxy S۸ شناخته می شود.

2- Huawei P10

• قیمت در بازار ایران: حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان

• تاریخ عرضه: ماه آوریل سال 2017
بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

P10 یکی از قدرتمند ترین گوشی های 5.1 اینچی بازار است و ضخامت کم و انحنای به کار رفته در تولید لبه های آن بدین معنی است که این گوشی به این راحتی ها از دستتان به زمین نخواهد افتاد. P10 در رنگ های متنوعی تولید شده و هر کاربری می تواند به سلیقه خود یکی از این رنگ ها را انتخاب کند.

همانطور که انتظار داشتیم P۱۰ به پشتوانه پردازنده قدرتمند Kirin ۹۶۰ به کار رفته در تولیدش، عملکرد سطح بالایی را به نمایش گذاشته و با خرید آن می توانید روی اجرای بی نقص سنگین ترین نرم افزار ها و بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید حساب کنید.

صفحه نمایش P10 از پنل IPS بهره می برد و دقتی Full HD دارد، رنگ ها کاملا زنده و شاداب هستند و جزئیات تصویر رضایت کاربر را به دنبال خواهد داشت. با وجود اینکه P10 با داشتن شارژ کامل نمی تواند بیشتر از یک شبانه روز روشن بماند، اما بهره مندی باتری این گوشی از فناوری شارژ سریع بدین معناست که شارژ کردن P10 زمان زیادی را مخواهد گرفت.

دوربین P۱۰ دوگانه بوده و با دیدن نام برند Leica بر روی آن می توانید از بابت کیفیت عکس برداری و ضبط ویدئو آسوده خاطر باشید؛ به لطف لنز Monochrome موجود در این دوربین دوگانه، P۱۰ از افکت زیبا و خیره کننده Bokeh پشتیبانی کرده و با در اختیار داشتن این گوشی هوشمند، می توانید ویدئو هایی با کیفیت ۴K را ضبط کنید.

3- Huawei P9

• قیمت در بازار ایران: حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان

• تاریخ آغاز عرضه: ماه آوریل سال 2016
بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

با اینکه بیش از یک سال و نیم از آغاز عرضه P9 به بازار می گذرد، اما پرچمدار سال 2016 شرکت هواوی هنوز هم در میان بهترین و قدرتمند ترین گوشی های هوشمند بازار است و با قیمتی کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان نمی توانید گوشی هوشمندی به قدرتمندی P9 در اختیار داشته باشید.

جنس بدنه این گوشی فلزی است و با در دست گرفتن آن متوجه ضخامت نا چیز و وزن کم آن خواهید شد صفحه نمایش P۹ ۵.۲ اینچی است و دقتی Full HD دارد، عمر باتری و عملکرد سخت افزاری هم در سطح بالایی قرار دارند.

اما برجسته ترین ویژگی P9 در دوربین آن قرار دارد؛ دوربین این گجت دارای ماژولی دوگانه بوده و با همکاری شرکت آلمانی Leica تولید شده است؛ P9 به واسطه دوربین اصلی قدرتمندش می تواند عکس هایی خارق العاده را به ثبت برساند و در نهایت دوربین اصلی این گوشی مانند دوربین P10 از افکت تصویری زیبای Bokeh پشتیبانی می کند.

۴- Huawei P۹ Plus

• قیمت در بازار ایران: حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان

• تاریخ عرضه: ماه آگوست سال ۲۰۱۶
بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

P۹ Plus از بسیاری از جنبه ها شبیه به بردار کوچک ترش P۹ است، قدرت سخت افزاری سطح بالا، عمر باتری طولانی و بهره مندی از دوربین دوگانه Leica از مهم ترین ویژگی های موجود در P۹ Plus هستند و برجسته ترین وجه تمایز این فبلت در مقایسه با P۹ را می توان در اندازه صفحه نمایش آن دانست.

اگر صفحه نمایش 5.2 اینچی P9 برایتان کوچک است و با نیاز های کاربری شما تطابق ندارد؛ می توانید روی عملکرد بی نقص صفحه نمایش 5.5 اینچی P9 Plus حساب کنید.

۵- Huawei Mate ۹

• قیمت در بازار ایران: حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان

• تاریخ عرضه: ماه نوامبر سال ۲۰۱۶
بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

محصولات سری Mate شرکت هواوی فبلت هایی قدرتمند و با کیفیت را در خود جای داده اند که با توجه به قیمت رقابتیشان، می توانند عرصه را بر سایر رقبای فعال در حوزه تولید فبلت ها تنگ کنند. Mate ۹ اولین گجت شرکت هواوی بود که در تولید آن از پردازنده قدرتمند Kirin۹۶۰ استفاده شد و توانست تا حد زیادی از انتقادات وارده به سطح قدرت سخت افزاری محصولات هواوی بکاهد.

Mate 9 از دومین نسل دوربین های ساخته شده با همکاری شرکت آلمانی Leica بهره می برد و می تواند به سادگی نظر دوست داران حرفه عکاسی را به خود جلب کند. با در نظر گرفتن عملکرد سخت افزاری مطلوب و عمر باتری طولانی، Mate 9 در مقابل سایر فبلت های موجود در محدوده قیمتی زیر دو میلیون تومان ارزش خرید بالاتری را با نمایش گذاشته است.

۶- Huawei Mate ۸

• قیمت در بازار ایران: حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان

• تاریخ عرضه: ماه ژانویه سال ۲۰۱۶
بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

Mate ۸ یک فبلت قدرتمند اما نسبتا قدیمی است که با توجه به قیمت ارزانش در بازار امروز، می تواند برای کاربران علاقه مند به فبلت ها انتخاب خوبی باشد.

با وجود اینکه صفحه نمایش Full HD این فبلت به قدرتمندی صفحه نمایش های Quad HD به کار گرفته شده در فبلت های امروزی نیست، اما رنگ های آن زیبا و شاداب هستند و بدین ترتیب از تماشای ویدئو و فیلم بر روی صفحه نمایش آن لذت خواهید برد. علاوه بر این Mate 8 دارای درگاه کارت حافظه Micro SD است، بنابراین نگرانی از بابت حافظه مورد نیاز برای ذخیره سازی محتوای ویدئویی، نرم افزار ها و بازی های حجیم نخواهید داشت.

البته Mate ۸ علاوه بر پخش محتوای ویدئویی از پس انجام دیگر امور شما نیز بر می آید، ویژگی های کاربردی متنوعی در رابط کاربری Emotion UI شرکت هواوی در نظر گرفته شده که می تواند رضایت یک کاربر معمولی را به دنبال داشته باشد؛ علاوه بر این این فبلت دارای دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی است که می توانید با استفاده از آن عکس های زیبایی را به ثبت برسانید. عملکرد سخت افزاری بسیار مطلوب بوده و عمر باتری این گجت نیز بسیار طولانی است.

7- Huawei P10 Lite

• قیمت در بازار ایران: حدود نهصد هزار تومان

• تاریخ عرضه: ماه می سال 2016
بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

P10 Lite نمونه میان رده سری گوشی های P10 است که در مقایسه با نمونه اصلی P10 قیمتی ارزان تر دارد. با وجود قیمت پایین، P10 Lite تمام ویژگی های نرم افزاری و رابط کاربری نمونه اصلی گوشی P10 را در اختیار کاربران گذاشته و از قدرت سخت افزاری قابل قبولی برخوردار است.

تفاوت اصلی P۱۰ Lite با نمونه اصلی P۱۰ در دوربین اصلی آنهاست و در P۱۰ Lite شاهد حذف ماژول دوگانه و استفاده از یک دوربین معمولی هستیم. P۱۰ Lite کیفیت ساخت بالایی دارد، از پس انجام کار های روزمره و معمولی کاربر بر می آید و علی رغم اینکه دوربین اصلی آن به قدرتمندی دیگر رقبای موجود در بازار نیست، اما عملکرد نسبتا قابل قبولی دارد.

8- Huawei P8 Lite 2017

• قیمت در بازار ایران: حدود هفتصد هزار تومان

• تاریخ عرضه: ماه فوریه سال 2017
بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

P8 Lite 2017 یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند شرکت هواوی است؛ این گوشی در واقع نمونه ای به روز رسانی شده از P8 Lite اصلی است که در سال 2015 به بازار عرضه شده بود و با توجه به قیمت باورنکردنی اش می توانیم آن را رقیبی قدرتمند برای دیگر گوشی های هوشمند ارزان قیمت بازار بدانیم.

این گوشی ۵.۲ اینچی حتی از گوشی ارزانی مانند Honor ۶X هم قیمت کمتری دارد و در عین حال ویژگی های بیشتری داشته و سطح قدرت سخت افزاری بالاتری را هم به کاربران ارائه می کند. صفحه نمایش P۸ Lite ۲۰۱۷ دقتی Full HD دارد و از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند؛ آیا می توان انتظار بیشتری از یک گوشی هفتصد هزار تومانی داشت؟

9- Nexus 6P

• قیمت در بازار ایران: حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان

• تاریخ عرضه: ماه سپتامبر سال 2016
بهترین گوشی‌های هواوی موجود در بازار

Nexus 6p به سفارش شرکت گوگل و توسط شرکت هواوی تولید و در اواخر سال 2015 پا به بازار گوشی های هوشمند گذاشت؛ کیفیت بالا و فروش فوق العاده این فبلت 5.7 اینچی در آن سال اعتبار زیادی به این شرکت چینی نوپا بخشید.

بزرگترین گوشی هوشمند تولید شده از سری Nexus شرکت هواوی و یا Nexus ۶P دارای بدنه ای تمام فلزی با کیفیت ساخت خیره کننده است که وجود نوار تیره رنگ در قسمت بالایی قاب پشتی، زیبایی ظاهری آن را دو چندان کرده است.

اندازه 5.7 اینچی صفحه نمایش Nexus 6P، این گجت را در زمره بزرگ ترین گوشی های هوشمند شرکت هواوی قرار می دهد که البته از فبلت 6 اینچی Mate 8 ابعاد کوچک تری دارد. صفحه نمایش دارای دقت Quad HD است که می تواند کوچک ترین جزئیات تصویر را به نمایش در آورده و علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال بر روی یک گوشی هوشمند را هیجان زده کند. تنها نقطه ضعف موجود در این فبلت قدرتمند در عدم پشتیبانی اش از درگاه کارت حافظه Micro SD خلاصه می شود و این مسئله از جمله اصلی ترین انتقادات وارد بر این گجت است.

مثل هر گوشی هوشمند دیگر شرکت هواوی، دوربین Nexus ۶P هم کیفیت بالایی را به نمایش گذاشته و کاربر می تواند با بهره گیری از دوربین اصلی ۱۲.۳ مگاپیکسلی این فبلت، عکس هایی خارق العاده را به ثبت رسانده و یا با کیفیت ۴K به فیلم برداری بپردازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سری آنر چرا نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج