جاباما
۶۲۲۰۰۵
۱ نظر
۵۰۹۶
۱ نظر
۵۰۹۶
پ

زیباترین دانشگاه های کانادا

پردیس های دانشگاهی بسیار زیبا و منحصر به فردی در همه جای کانادا وجود دارد. بعضی از آن ها دارای ساختمان های تاریخی و قلعه ها هستند، و برخی دیگر دارای مناظر باشکوه و گیاهان سرسبز هستند.

برترین ها - ترجمه از حمید پاشایی: پردیس های دانشگاهی بسیار زیبا و منحصر به فردی در همه جای کانادا وجود دارد. بعضی از آن ها دارای ساختمان های تاریخی و قلعه ها هستند، و برخی دیگر دارای مناظر باشکوه و گیاهان سرسبز هستند. دانشگاه های کانادایی تلاش زیادی کرده اند تا همچنان که ساختمان های مدرن بیشتری در حال ساخته شدن است، مناظر زیبای دانشکده های خود را نیز حفظ کنند. از کلانشهر شلوغ مونترآل گرفته تا فضای آرام تاندر بی، در اینجا ۱۰ پردیس دانشگاهی بسیار زیبا در کانادا را معرفی می کنیم.
۱۰. دانشگاه مک گیل - مونترآل، کبک
زیباترین دانشگاه های کانادا

مک گیل نه فقط یک، بلکه دو پردیس دانشگاهی زیبا دارد که هر کدام شکوه خاص خود را دارد. پردیس دانشگاهی مرکز شهر دارای گیاهان سرسبزی از دامنه های کوه مونت رویال به همراه بیش از ۷۰ ساختمان مدرن و زیبا از نظر هنری است. از طرف دیگر، پردیس دانشگاهی مک دونالد در بالاترین نقطه جزیره مونترآل واقع شده و دارای ساختمان های صد ساله، چندین مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری و درختستانی زیبا با مسیرهای اسکی است و فقط کمی با رودخانه باشکوه سنت لورنس فاصله دارد. هر دو پردیس دانشگاهی مک گیل بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

۹. دانشگاه تورنتو - تورنتو، اونتاریو
زیباترین دانشگاه های کانادا

دانشگاه تورنتو سه پردیس دانشگاهی مختلف دارد ولی از نقطه نظر زیبایی، هیچ یک نسبت به دیگری برتری ندارد. پردیس دانشگاهی سنت جرج در مرکز شهر واقع شده و معماری تاریخی را با فضای سبز به خوبی ترکیب کرده است. بادیدکنندگان می توانند به کالج ویکتوریا سر بزنند و ساختمان اولد ویک، قدیمی ترین و احتمالاً زیباترین ساختمان این کالج، را تماشا کنند. پردیس دانشگاهی میسیساگا در فضای سبز محافظت شده رودخانه کردیت واقع شده و چشم اندازی زیبا را برای دانشجویان و بازدیدکنندگان فراهم می کند.

8. دانشگاه کوئینز - کینگستون، اونتاریو
زیباترین دانشگاه های کانادا

ساختمان های ساخته شده از سنگ آهک، معماری فوق العاده و آبشار دقیقاً چیزهایی هستند که پردیس دانشگاهی کوئینز به دانشجویان و بازدیدکنندگان ارائه می دهد. پاییز یکی از بهترین زمان ها برای بازدید از این دانشگاه است چرا که برگ ها رنگ های زیبای قرمز و نارنجی پیدا می کنند و منظره ای جذاب در مقابل ساختمان های تاریخی آن ایجاد می کند. دانشجویان این دانشگاه زمان زیادی را در کتابخانه داگلاس سپری می کنند و دلیل خوبی هم برای آن وجود دارد، چرا که نه تنها ساختمان آن بسیار زیبا است بلکه طبقه چهارم آن دارای اتاقی به نام «هری پاتر» هم است. با اینکه این پردیس دانشگاهی به اندازه سایر دانشگاه های این فهرست بزرگ نیست، ولی دانشجویان و اساتید آن از روحیه بسیار بالایی در دانشگاه کوئینز برخوردار هستند.


7. دانشگاه وسترن - لندن، اونتاریو
زیباترین دانشگاه های کانادا

دانشگاه وسترن هم دارای معماری تاریخی و هم ساختمان ها و امکانات مدرن است. پردیس دانشگاهی آن در مجاورت رود تیمز واقع شده است. شهر لندن در استان اونتاریو هیجان انگیزترین شهر در این لیست نیست، و به همین خاطر دانشجویان سرگرمی های خود را ایجاد کرده اند از جمله اسکی و سواری با اسنوبرد در زمستان. ساختمان های سبک معماری گوتیک بازسازی شده اند تا هم جذابیت آن ها حفظ شود و هم فضای داخلی آن پاسخگوی نیازهای دانشجویان باشد. برنامه هایی برای اضافه کردن ساختمان های بیشتر به این پردیس دانشگاهی در آینده نزدیک وجود دارد.


6. دانشگاه بیشاپ - شربروک، کبک
زیباترین دانشگاه های کانادا

این دانشگاه کوچک علوم مقدماتی در شهر کوچک شربروک زیبایی های بسیاری برای ارائه دارد. دانشگاه بیشاپ در سال 1843 تأسیس شد و هدفش این است که تمام وجود یک شخص را آموزش دهد، نه اینکه فقط روی موضوعی خاص تمرکز کند. پردیس دانشگاهی آن بیش از 200 هکتار مساحت دارد، و برخی از تاریخی ترین ساختمان های کبک را می توان در آن یافت. حتی مراسم عروسی زیادی در این پردیس دانشگاهی برگزار می شود. مک گریر هال قدیمی ترین ساختمان پردیس است و نمایی قرمز و شبیه به قلعه دارد، که وقتی برف سفید رنگ آن را احاطه می کند حتی زیباتر هم به نظر می رسد. دانشجویانی که در دانشگاه بیشاپ تحصیل می کنند دوستانی پایدار باقی می مانند.


5. دانشگاه مونت رویال - کلگری، آلبرتا
زیباترین دانشگاه های کانادا

تردیدی وجود ندارد که مونت رویال دارای پردیس دانشگاهی بسیار زیبایی است، به ویژه در فصول گرم که آبگیرها از درخشش خاصی برخوردار هستند و باغ ها شکوفه می دهند. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این پردیس دانشگاهی، آمفی تئاتر فضای باز آن است که دانشجویان و مردم می توانند برای رویدادهایی مثل تئاتر و کنسرت در آنجا جمع شوند. مونت رویال تلاش زیادی می کند که به محیط زیست کمک کند و در سال 2006 اولین ساختمان دارای استاندارد LEED (به معنای پیشرو در طراحی محیطی و انرژی) خود را افتتاح کرد، و از آن زمان تلاش داشته است که هر ساختمان جدیدی که در پردیس دانشگاه ساخته می شود این استاندارد را داشته باشد.

4. دانشگاه مک مستر - همیلتون، اونتاریو
زیباترین دانشگاه های کانادا

دانشگاه مک مستر در محله مسکونی وستدیل در شهر همیلتون واقع شده، و هم از درون و هم از بیرون زیباست. مسیرهای زیبایی هم در پردیس دانشگاه و هم در محیط پیرامون، و همچنین مناطق حفاظت شده و آبشارهای زیادی در آنجا وجود دارد. پردیس دانشگاهی هم مسیر دوچرخه سواری و هم مسیر پیاده روی دارد، و رفت و آمد از یک نقطه به نقطه ای دیگر بسیار آسان است. با ترکیبی از معماری بدیع، ساختمان های جدید و مناظر بکر، این دانشگاه کاملاً حیرت انگیز است.


3. دانشگاه لیک هد - تاندر بی، اونتاریو
زیباترین دانشگاه های کانادا

دانشگاه لیک هد دارای دو پردیس است، یکی در اوریلیا و دیگری در تاندر بی. در تاندر بی شما می توانید یکی از زیباترین پردیس های دانشگاهی در کانادا را ببینید. این پردیس به مساحت 116 هکتار دارای 39 ساختمان و فضای سبز بسیار زیادی است. در اینجا ساختمان های تاریخی مثل دیگر دانشگاه هایی که در این لیست معرفی کردیم وجود ندارد، ولی در عوض طبیعتی زیبا در همه جای آن خواهید یافت. ساختمان ها با پنجره های از کف تا سقف طراحی شده اند تا هم اساتید و هم دانشجویان این حس را داشته باشند که انگار بیرون از ساختمان حضور دارند. با وجود باغ هایی پر از گل های زیبا و دریاچه تامبلین جای تعجب نیست که چرا اغلب کلاس ها در ماه های گرم در فضای بیرون برگزار می شود.

۲. دانشگاه بریتیش کلمبیا - ونکوور، بریتیش کلمبیا
زیباترین دانشگاه های کانادا

پردیس دانشگاهی بریتیش کلمبیا با دارا بودن محیطی شگفت انگیز و چشم اندازهایی مهیج بدون شک یکی از زیباترین پردیس ها در کانادا است. پردیس ونکوور در قسمت غربی شبه جزیره بورارد و در میان جنگل، اقیانوس و کوهستان ها قرار دارد. رسیدن به مرکز شهر ونکوور تنها بیست دقیقه زمان می برد و سواحل زیادی در فاصله کوتاهی از پردیس وجود دارد. علاوه بر این ها، ساختمان های بسیار زیبایی هم در اینجا وجود دارند. شما چه این پردیس را از بالا ببینید، چه از داخل آن رد شوید یا اینکه به عنوان دانشجو در آن تحصیل کنید، در همه حال برایتان شگفت انگیز خواهد بود.

1. دانشگاه رویال رودز - ویکتوریا، بریتیش کلمبیا
زیباترین دانشگاه های کانادا

تا سال 1995 این دانشگاه در واقع کالجی نظامی بود و از ساختمان اصلی بسیار زیبایی با نام هاتلی کسل (قلعه هاتلی) برخوردار است. این قلعه در سال 1908 تکمیل شد و زمانی قرار بود مقر خانواده سلطنتی بریتانیا باشد، ولی به دلیل جنگ آن ها در بریتانیا باقی ماندند. این پردیس حالا دانشگاهی عمومی با بیش از 260 هکتار فضای پارک و محیطی چشمگیر است. تمام این پردیس دانشگاهی بخشی از مکان تاریخی پارک ملی هاتلی است و بین ساختمان هایی زیبا و باغ هایی بزرگ قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      فوق العاده زیبا خوش به حالشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج