۶۲۵۸۲۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تارتار: رفتار کی‌روش نشان از اخلاق حرفه‌ای او دارد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از عدم حضور شاگردانم در اردوی تیم ملی دلخور نبودم فقط خیلی دوستانه گفتم که ما را هم ببینند.

خبرگزاری فارس: مهدی تارتار که امروز در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حضور پیدا کرده بود در خصوص برگزاری جلسه با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی اظهارداشت: جلسه خوبی بود و صحبت‌های خوبی هم مطرح شد. در این جلسه در خصوص مسائل مختلف فوتبال کشور و حتی تیم ما حرف‌هایی زده شد که در مجموع نگاه کی‌روش مثبت بود.

وی ادامه داد: او بسیار از شرایط تیم ما تعریف کرد و ان شاالله برای اردوهای بعدی از بازیکنان پارس جنوبی هم استفاده خواهد شد، اینکه کی‌روش پذیرفت تا با او صحبت کنیم نشان از اخلاق حرفه‌ای او دارد و ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: از عدم حضور شاگردانم در اردوی تیم ملی دلخور نبودم فقط خیلی دوستانه گفتم که ما را هم ببینند. امروز متوجه شدم که تمام بازیکنان زیر نظر کادر فنی تیم ملی هستند که کی‌روش هم به این موضوع اشاره کرد و خیلی منطقی در مورد آن توضیح داد. در مجموع جلسه خوبی را برگزار کردیم.

تارتار در مورد اظهارات بهارمست سرپرست تیم فوتبال سپیدرود مبنی بر اینکه تارتار هواداران سپیدرود را تحریک کرده و اینکه آنها از بودجه دولت استفاده می‌کنند؟ عنوان کرد: دوست ندارم در مورد تیم‌های دیگر حرف بزنم، سرپرست ما جواب بهارمست را داده است باید برای رسیدن به موفقیت از خیلی مسائل دوری کنیم و فکر می‌کنم بیان این حرف‌ها مسخره باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاسر

      عقب نشینی از حرفهای بی اساس گذشته هم خودش جز اخلاق حرفه ای محسوب می شود، پس ازاین به بعد مواظب حرف زدن باش و طرفداران خوب تیمت رابرعلیه سرمربی تیم ملی ایران تحریک نکن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما ک چيزي از،اخلاق حرفه اي نميدوني ساکت لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج