۶۲۵۸۳۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

معرفی موستانگ شلبی ۱۰۰۰ ویژه پیست

کمپانی فورد در نمایشگاه خودرو SEMA، نسخه‌ای خاص از شلبی را معرفی کرد که قدرتی معادل ۱۰۰۰ اسب بخار دارد و مخصوص حضور در پیست توسعه یافته است.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: کمپانی فورد در نمایشگاه خودرو SEMA، نسخه‌ای خاص از شلبی را معرفی کرد که قدرتی معادل ۱۰۰۰ اسب بخار دارد و مخصوص حضور در پیست توسعه یافته است.
معرفی موستانگ شلبی 1000 ویژه پیست

مالکان هلکت هشیار باشید! یک شلبی موستانگ قدرتمند روبه‌روی شماست. فورد در نمایشگاه خودرو SEMA یک پکیج ویژه به نام ۱۰۰۰ را معرفی کرده که می‌تواند بر روی فورد موستانگ‌های ۲۰۱۵ به بعد نصب شود. همان طور که از نام این پکیج برمی‌آید، با استفاده از آن قدرت خودرو شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و به ۱۰۰۰ اسب بخار می‌رسد.

موتور استاندارد ۵.۰ لیتری ۸ سیلندر موجود در موستانگ GT، جای خود را به موتور ۵.۲ لیتری ۸ سیلندر موجود در موستانگ GT۳۵۰ داده و یک سوپرشارژر عظیم ۴.۵ لیتری همراه آن شده و نتیجه این تغییرات، قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری بوده است. البته برای دستیابی به این قدرت عظیم، تغییرات دیگری هم لازم بوده از جمله سیستم تزریق سوخت جریان بالا، اینترکولر، تنظیمات جدید ECU، و یک جعبه دنده دستی به روز شده.
معرفی موستانگ شلبی 1000 ویژه پیست

برای هماهنگی هرچه بیشتر با این قدرت، فورد یک کیت بدنه ویژه را هم به همراه این پکیج عرضه می‌کند که با نصب آن، سپر جلو کاملا جدید، کاپوت جدید، گلگیرهای جلو جدید، رکاب‌های جانبی، پنل‌های جانبی، سیستم اگزوز تقویت شده، دیفیوزر عقب، و قطعات مختلف دیگر در جلو و عقب را دریافت خواهید کرد. برای سیستم تعلیق، فنرهای پیچشی تطبیقی، و برای ترمزها، ترمزهای جدید برمبو در نظر گرفته شده و چرخ‌ها هم ضخامت بیشتری دارند و بیرون زدگی آنها از گلگیر مشخص است.

رئیس بخش توسعه این پکیج می‌گوید: «کاری که ما با شلبی ۱۰۰۰ انجام داده‌ایم، چیزی بیشتر از افزودن قدرت و زیبایی‌های ظاهری است. ما برخی از قطعات را هم با نمونه‌های جدید جایگزین کرده‌ایم تا یک خودرو مخصوص پیست را روانه کنیم. نتیجه، محصولی بوده که در پیچ‌ها و مسیر مستقیم عملکردی عالی دارد و در عین حال، استفاده از این ویژگی‌ها آسان است.»
معرفی موستانگ شلبی 1000 ویژه پیست

به هر حال اگرچه نسل قبلی شلبی ۱۰۰۰ (که برای مدل‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ اختصاص یافته بود) هم برای پیست و هم برای خیابان در دسترس بود و قدرت آن حتی تا ۱۲۰۰ اسب بخار هم پیش می‌رفت، شلبی این بار از نسخه خیابانی به نصیب مانده است. به دلیل قطعات موجود در پکیج، شلبی ۱۰۰۰ جدید تنها مجوز تردد در پیست را دارد. خریداران اگر به دنبال یک خودروی خیابانی قدرتمند هستند، می‌توانند به سراغ GT۳۵۰ بروند.

تنها ۵۰ نمونه از خودروی عضلانی فورد به تولید خواهد رسید که تولید از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. قیمت این پکیج ۱۷۰ هزار دلار است که به علاوه قیمت ۳۳۱۹۵ دلاری موستانگ GT باید پرداخت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج