جاباما
۶۲۶۲۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رپورتاژ آگهی

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی - کاشت مو و ابرو

کاشت موی طبیعی و کاشت موی ابرو روشی ایمن است، دوره بهبودی کوتاه و عوارض جانبی اندکی دارد. مسئله‌ای که در موفقیت و اثرگذاری این عمل بسیار مهم است این است که، جراحی که این روش را انجام می‌دهد باید مهارت و تجربه بالایی داشته باشد.

بیش از پنجاه درصد از مردان تا ۵۰ سالگی ریزش موی سر را تجربه می‌کنند و در بسیاری از آن‌ها، ریزش مو زودتر در ۲۰، ۳۰ سالگی یا حتی در دوره نوجوانی شروع می‌شود. ریزش مو مردان اغلب چیزی بیشتر از کم پشت شدن خط مو است. این مشکل معمولا اعتماد به نفس و روحیه فرد را تحت تاثیر قرار داده است.
در کاشت مو طبیعی، واحد‌های فولیکولی مو از ناحیه اهدا کننده مو که اغلب موی پشت سر است جدا می‌شود و به ناحیه دریافت کننده (ناحیه طاس سر) انتقال داده می‌شود. این واحدهای فولیکولی طبیعی هستند و در صورتی که به درستی کشت شوند، رشد طبیعی مو در ناحیه طاس سر خود اتفاق می‌افتد. کاشت موی طبیعی و کاشت موی ابرو روشی ایمن است، دوره بهبودی کوتاه و عوارض جانبی اندکی دارد. مسئله‌ای که در موفقیت و اثرگذاری این عمل بسیار مهم است این است که، جراحی که این روش را انجام می‌دهد باید مهارت و تجربه بالایی داشته باشد.
کاشت مو به روش FIT

FIT یک روش غیر جراحی محسوب می‌شود و تفاوت آن با روش‌های دیگر در نحوه برداشت مو‌ها از ناحیه اهدایی می‌باشد. در این روش از ابزار فلزی خاصی به نام پانچ استفاده می‌شود. بعد از تراشیدن کامل مو‌ها، در حالیکه بیمار گان مخصوص پوشیده است و در وضعیت راحتی بر روی تخت قرار گرفته است.

با استفاده از سوزن‌های مخصوص بی حسی منطقه‌ای ناحیه پوست سر انجام می‌شود. این سوزن‌ها از نظر سایز مانند سوزن‌های استفاده شده در طب سوزنی می‌باشو وتن‌ها بخش درد ناک این روش کاشت مو، انجام بی حسی می‌باشد که در مقایسه با دندانپزشکی درد آن کمتر است. موهای کاشته شده از چند ساعت بعد از پیوند شروع به رشد می‌کنند و بعد از ۲ - ۶ هفته به استراحت رفته وشروع به ریزش می‌کنند از آن پس رشد مو‌ها آغاز می‌شوند.
FUT
روش FUT روش استاندارد برداشت مو در عمل جراحی می‌باشد بیشترین مقدار مو را در یک جلسه می‌توان برداشت و کاشت نمود. هدر رفتن مو‌ها اندک است و بالای ۹۰ % موهای برداشته شده می‌بایست در آینده رشد کند. نسبت به روش FIT زیبائی و بازدهی بالاتری دارد، اما اندکی سنگین ترازروش کاشت مو به روش FIT می‌باشد. روش FUT یک عمل جراحی کلاسیک می‌باشد می‌بایست حتما توسط یک جراح یا پزشک کاملا آشنا به تکنیک‌های جراحی انجام شود تا بهترین نتیجه و کمترین صدمه به بیمار را داشته باشیم.
کاشت ترکیبی مو FUT+FIT


امروزه دو تکنیک شناخته‌شده برای کاشت مو وجود دارد که عبارت‌اند از تکنیک‌های FUT و FIT. تفاوت اصلی این دو روش در نحوه برداشت واحدهای فولیکولی از ناحیه اهداکننده است. تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای پوشش دادن یک سطح طاس را الگوی طاسی مشخص می‌کند. هر یک از این تکنیک‌ها معایب و مزایای خود را دارند، بااین‌حال پیش از انتخاب تکنیک مورد استفاده باید نحوه برداشت گرافت و تأثیر آن بر ناحیه اهداکننده که تفاوت اصلی این دو روش است، مد نظر قرار داده شود.
پیش از جراحی باید اطمینان حاصل شود که نواحی اهدا و دریافت‌کننده سطح مناسبی از خصوصیات مورد نیاز را دارا هستند؛ ناحیه اهداکننده باید دارای تراکم مو و انعطاف‌پذیری مناسبی بوده و هیچ‌گونه جای زخمی نداشته باشد و ناحیه دریافت‌کننده نیز هرگز ترمیم نشده یا معیوب نباشد. اگر طاسی گسترده باشد، برای پوشش ناحیه طاس به گرافت‌های زیادی نیاز است. هر چه سطح ناحیه طاس بزرگ‌تر باشد، درمان تمامی آن ناحیه در یک جلسه دشوارتر خواهد بود.

یکی از گزینه‌ها این است ناحیه طاس در طول چند جلسه درمان شود، که در این حالت می‌توان کار را با خط رویش موی جلوی سر شروع کرد و در ادامه یک سوم جلویی پوست سر و بخش میانی و بعداً فرق سر را درمان کرد. برای این کار، بسته به تکنیک مورد استفاده، به ۲ تا ۵ جلسه درمان نیاز خواهد بود. یا می‌توان با ترکیب تکنیک‌های FIT و FUT تعداد گرافت‌های پیوند داده شده در یک جلسه را به حداکثر ممکن رساند؛ که با این کار احتمالاً بتوان کل درمان را در یک جلسه انجام داد.
در FUT ناحیه اهداکننده که در پشت و کناره‌های سر قرار دارد کلاً به نوار باریکی در اطراف استخوان پس سری محدود می‌شود؛ در FIT ناحیه اهداکننده ناحیه وسیع‌تری در پشت و کناره‌های سر است که حدود دقیق آن با توجه به الگوی طاسی تعیین می‌شود. در FUT موهای مورد نیاز با برداشتن نوار باریکی از پوست ناحیه‌ای با تراکم موی بالا به دست می‌آیند، که در یک کاندیدای خوب می‌توان حدود ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ گرافت از آن برداشت کرد؛ همچنین، از یک کاندیدای متوسط در هر جلسه می‌توان حدود ۴۰۰۰ گرافت به دست آورد.

در FIT مو‌ها از ناحیه‌ای گسترده‌تر از ناحیه مورد استفاده برای FUT برداشته می‌شود؛ عمل جراحی تکنیک FIT، به دلیل محدودیت‌هایی که برای برداشت از ناحیه اهداکننده تعیین شده، زمان کمتری می‌برد. بر همین اساس، در جلسه اول نباید بیش از ۳۰۰۰ گرافت برداشت شود، همچنین در جلسات بعد نیز باید این تعداد کمتر و کمتر شود.
با ترکیب دو تکنیک FIT و FUT، می‌توان از یک کاندیدای خوب بیش از ۸۰۰۰ گرافت برداشت کرد؛ تعداد گرافت‌های قابل استخراج از یک کاندیدای متوسط که در روش‌های غیرترکیبی حداکثر تا ۴۰۰۰ عدد بود نیز در روش ترکیبی به ۶۰۰۰ عدد می‌رسد. به‌این‌ترتیب میزان سطح طاس قابل پوشش در یک جلسه به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد و تن‌ها کافی است خط رویش مو در محل مناسب قرار داده شود تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان و با تحمل کمترین ناراحتی از سوی بیمار، ترمیم را به‌طور کامل در یک جلسه انجام داد.

برای به دست آوردن بهترین نتایج طولانی مدت باید از جلسه اول برنامه‌ریزی کرد و تن‌ها در این صورت است که می‌توان از ناحیه اهداکننده‌ای که دست نخورده است و بالاترین پتانسیل را دارد به بهترین و بالاترین میزان استفاده کرد. جلسات درمان ترکیبی به بیمار این امکان را می‌دهند که بتواند در کوتاه‌ترین دوره زمانی، با زمان کاری کوتاه‌تر و هزینه کاشت موی طبیعی پایین‌تر به زیباترین نتایج دست یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج