۶۳۰۱۸۷
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

آخرین خبرها از وضعیت مناطق زلزله زده

به دنبال وقوع زلزله شدید در سلیمانیه عراق برخی از استان های غربی کشورمان لرزیدند که در پی آن تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شده اند.

برترین ها: به دنبال وقوع زلزله شدید در سلیمانیه عراق برخی از استان های غربی کشورمان لرزیدند که در پی آن تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شده اند.
بیدهندی رئیس موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران: این زلزله بسیاری از شهرها از جمله سلیمانیه عراق یا تهران را لرزانده است اما مرکز اصلی آن حدفاصل ازگله تا سرپل ذهاب در استان کرمانشاه بوده است.
***
سازمان پزشکی قانونی در پی وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری شب‌ گذشته در مرز ایران و عراق اعلام کرد: تاکنون ۴۳۰ جسد توسط پزشکی قانونی استان کرمانشاه معاینه و برای آنان جواز دفن صادر شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به حساسیت موجود مدیریت امداد رسانی ارتش به زلزله زدگان را شخصا به عهده می‌گیرم.

بر اثر پس لرزه‌های زلزله در بخشی از شهر چوار تعدادی از خانه‌ها فرو ریختند. این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.
هواپیمای باری "هما" حامل کمک های ارسالی از تهران‌ که به جهت خدمت رسانی به مردم عزیز آسیب دیده از تهران راهی شده بود در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست.
فرمانده هوانیروزارتش: بیش از 900 تن از مجروحان زلزله اخیر توسط بالگردهای جابجا شده اند
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه: تا پایان امشب همه ی اجساد از زیر آوار بیرون کشیده می شود

هیات دولت با صدور اطلاعیه ای، فردا (سه شنبه) 23 آبان ماه جاری را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.

وزیر کشور در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه: فرمانداران و بخشداران فرداصبح از تمام روستاها بازدید کنند و برآورد خسارت را برای برنامه ریزی در اختیار ما قرار دهند.

وزیر بهداشت در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه با حضور وزیر کشور: اقدامات اولیه را در بخش بهداشت و درمان را انجام داده ایم و تیم های بهداشت در مناطق زلزله زده استان مستقر هستند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران: با توجه به حساسیت موجود مدیریت امداد رسانی ارتش به زلزله زدگان را شخصا به عهده می گیرم.

فرمانده نیروی انتظامی: باید حضور نیروی انتظامی در سطح شهر و مناطق آسیب دیده محسوس باشد و مراقب مسائل امنیتی باشیم تا افرادی که نیت سوء دارند به اهداف خود دست پیدا نکنند.
پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را ۴۱۳ نفر اعلام کرد.
در پي اعلام كمبود آب آشاميدني در منطقه سر پل ذهاب، تعداد قابل توجهي خودرو حامل تانكر آب از تهران به سمت اين منطقه در حركت است.

۷ مدرسه در شهر سرپل ذهاب و ۸ مدرسه روستایی در اطراف این شهر به طور کامل تخریب شده‌اند
آسیب برخی آثار و بناهای تاریخی کرمانشاه و ایلام در حادثه زلزله

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی خبر داد: معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از آسیب برخی آثار و بناهای تاریخی در استان‌های کرمانشاه و ایلام در جریان زلزله شب گذشته خبر داد.
عملیات امداد و نجات مصدومین زلزله غرب کشور تمام شد
آخرین آمار جانباختگان زلزله استان کرمانشاه ۴۰۷ نفر

پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را ۴۰۷ نفر اعلام کرد.

تعداد افراد متوفی در شهرهای مختلف به شرح زیر است:

سرپل ذهاب: ۳۰۰
کرمانشاه: ۲۵
اسلام آباد غرب: ۲۲
کرند: ۱۴
قصر شیرین: ۲۸
جوانرود: ۳
ثلاث: ۱۵

شایان ذکر است تعداد جان باختگان شهر کرمانشاه، تنها یک نفر بوده است و سایر جان باختگانی که به عنوان معاینه شده در کرمانشاه اعلام می شوند از شهر ازگله و سرپل ذهاب به کرمانشاه منتقل شده اند.
زلزله ای با قدرت ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتری زمین دقایقی قبل کرمانشاه را لرزاند.
وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه ای کشته شدن شماری از شهروندان ایرانی و عراقی در زلزله اخیر کرمانشاه را به خانواد های قربانیان تسلیت گفت.
مدیرکل مدیریت بحران لرستان از ارسال ۷۶۰۰ بطری ۱.۵ لیتری آب به کرمانشاه خبر داد و گفت: ۲ اکیب تعمیر خطوط لوله نیز به این استان اعزام شد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از شهادت تعدادی از نیروهای ارتش در زلزله استان کرمانشاه خبر داد.
وزیر امور خارجه ژاپن در پی وقوع زلزله در مناطق مرزی ایران و عراق،‌ پیام تسلیت و همدردی خود را به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ارسال کرد.
وزیر کشور در جلسه ستاد بحران گفت: باید یک آمار گیری اولیه صورت بگیرد، شناسایی مفقودان برای ما بسیار مهم است.
پیام تسلیت برخی از سران جهان درپی زلزله اخیرکرمانشاه

بشار اسد (رئیس جمهور سوریه)

الهام علی اف (رئیس جمهوری آذربایجان)

اشرف غنی رئیس جمهور و عبدالله عبدالله رئیس اجرایی افغانستان

رئیس جمهور ایرلند

پائولو جنتیلونی (نخست وزیر ایتالیا)

سفیر انگلیس در تهران

مولود چاووش اوغلو
بر اساس اعلام سازمان هلال احمر ایران مردم نوعدوست ایران اسلامی از طریق شماره حساب های زیر می توانند به زلزله زدگان استان های غربی کشور کمک کنند.

شهروندان می توانند برای کمک به هموطنان زلزله زده غرب کشور مبالغ خود را به شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه،پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت و شماره حساب 702070(ارزی دلار) 800300 (ارزی یورو) بانک ملی و 1404440(ارزی دلار) بانک ملت واریز کنند.
مدیرکل مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از اولیاء جان باختگان زلزله کرمانشاه درخواست کرد از تدفین بدون جواز دفن خودداری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش، با خانواده قربانیان زلزله شب گذشته (یکشنبه - ۲۱ آبان) در غرب کشور ابراز همدردی کرد.
مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی گفت: تمام نشست و برخاست‌های هواپیماها و بالگردهای امدادی بدون وقفه از فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شود.
معاون بازسازی بنیاد مسکن کرمانشاه گفت: در حال حاضر مردم این نواحی به شدت نیازمند چادر برای اسکان موقت و تامین مایحتاج اساسی همچون مواد غذایی هستند.
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر حضور کامل نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده گفت: مردم بابت امنیت منطقه هیچ نگرانی نداشته باشند.
تعداد زخمی‌های زلزله غرب کشور به بیش از ۶۰۰۰ نفر رسید.
مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه از وقوع ۱۴۱ پس لرزه خبر داد و گفت: زلزله ۷.۳ ریشتری تاکنون در غرب کشور سابقه نداشته است.
استاندار کرمانشاه: امداد و نجات در مناطق زلزله‌زده تا صبح فردا به پایان می‌رسد.
فلاحی، مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه فلاحی با اشاره به آمادگی مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی به منظور خدمت رسانی به مصدومین حادثه زلزله گفت: همچنین دستور برقراری بیمه بیکاری و مستمری بازماندگان برای بیمه شدگان حادثه دیده این استان در زلزله در اسرع وقت صادر شده است.
معاون سازمان امداد و نجات گفت: ۴۱۰۰ چادر، ۱۰ هزار پتو و ۱۷۰ هزار قوطی کنسرو مختلف در منطقه زلزله‌زده توزیع شده است.
وزیرخارجه انگلیس جان باختن شماری از مردم ایران و عراق درپی زمین لرزه شب گذشته را تسلیت گفت و از از آمادگی کشورش برای کمک رسانی خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: امروز ۱۰۰ هزار بسته غذا بین زلزله زدگان توزیع می شود.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 50 روانشناس جهت حمایت روانی از آسیب دیدگان به مناطق زلزله زده استان اعزام شده است.
کرمانشاه تا 3 ماه می‌لرزد

مرکز تحقیقات مسکن اعلام کرد: مسلما زلزله‌هایی در این مقیاس، پس‌لرزه‌های زیادی را نیز به دنبال خواهد داشت و انتظار داریم که این پس‌لرزه‌ها تا ۲ یا ۳ ماه آینده نیز در منطقه ادامه داشته باشد.
پیام تسلیت وزیر امور خارجه: "از شنیدن خبر وقوع زلزله در استان های غربی کشور بویژه در استان کرمانشاه عمیقا متاثر و متالم شدم."
اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد:

به دلیل خطرات ناشی از وقوع زلزله ، فردا سه شنبه مورخ 23 آبان ماه تمامی مدارس دوره های تحصیلی سطح استان در گروه صبح و ظهر تعطیل می باشد
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اعزام 1800 مصدوم زلزله در غرب کشور به کرمانشاه از استقرار دو بیمارستان صحرایی جدید در منطقه قصر شیرین خبر داد.
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: یک نوزاد در شهرستان سرپل‎ذهاب از زیر آوار زنده بیرون آمد.
سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران: آمار مجروحان زلزله شب گذشته غرب کشور به 3950 نفر رسید.
هم اکنون زلزله نسبتا شدیدی قصرشیرین را دوباره لرزاند.
رییس جمهور در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان های غربی کشور به ویژه در استان قهرمان پرور کرمانشاه، تصریح کرد که " دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاهها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان خواهد بود".
رئیس جمهور به منظور بررسی روند امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان ، فردا به کرمانشاه می رود.
رییس سازمان مدیرت بحران کشور گفت: فعلا امکان برآورد خسارت در مناطق زلزله زده وجود ندارد.
به دستور رییس جمهور ، وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس جمعیت هلال احمر به همراهی تیمی از نهاد ریاست جمهوری، عازم مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه شدند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: با توجه به این که یک پست فشار قوی در منطقه سر پل ذهاب دچار مشکل شد و این آسیب تجهیزات را نیز با تلفاتی روبه‌رو کرد نتوانستیم تا صبح امروز برق منطقه را تامین کنیم.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: بیمارستان سرپل ذهاب عملا تخریب شده است و در حال حاضر کمبود شدیدی از نظر دارو، سرم، تخت و تجهیزات در استان وجود دارد و مناطق زلزله زده به امداد رسانی ستادی نیاز شدیدی دارند
مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: آماده توزیع آب معدنی بین زلزله زدگان هستیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن تسلیت به مصیبت‌دیدگان زلزله غرب کشور و طلب شفای عاجل برای مصدومان این حادثه، با صدور دستوری به مدیران بیمه‌ای و درمانی استان‌های غربی کشور بر لزوم تسریع خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان از زلزله تأکید کرد.
رییس جمهور در تماسی تلفنی با استاندار کرمانشاه در جریان تازه ترین گزارش وضعیت امداد رسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

ستاندار کرمانشاه در تماس تلفنی با رییس جمهور: برآورد می‌شود تلفات زلزله کرمانشاه به حدود 300 نفر برسد.

بیشترین تلفات زلزله در سرپل ذهاب رخ داده است
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک فوق‌سنگین در کرند غرب به قصرشیرین و دالاهو به سرپل‌ذهاب و همچنین انسداد محورهای فرعی و روستایی مریوان، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب خبر داد و از هموطنان خواست از مراجعه به این مناطق خودداری کنند و اجازه دهند که خودروهای امدادی بتوانند با سرعت بیشتری در این محورها تردد کنند.
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه: همه راه‌های شهری و روستایی کرمانشاه باز است/مردم به سمت مناطق زلزله زده نیایند
سخنگوی سازمان انتقال خون در فراخوانی از تمامی دارندگان گروه خونی - O (او منفی) دعوت کرد تا برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از مرگ قطعی دست‌کم ۲۰۰ تن در زمین لرزه غرب کشور خبر داد و گفت:۱۴۰ دستگاه آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در منطقه مستقر هستند .
امار مصدومین زلزله شب گذشته در غرب کشور به ۲۵۰۴ نفر رسید.
معاون اول رییس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران کرمانشاه، کردستان و ایلام ضمن اطلاع از آخرین میزان خسارات ناشی از زلزله شب گذشته، بر ضرورت بسیج تمام امکانات استان برای رسیدگی فوری به آسیب دیدگان و جبران خسارات تاکید کرد.
نمانیده اسلام آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه«بدترین شرایط در پی زلزله شب گذشته در شهرهای سر پل ذهاب، دالاهو، اسلام آباد غرب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی است» گفت که در حال حاضر زلزله زدگان نیازمند تسریع در خدمات رسانی هستند. چون هنوز خدمات رسانی به روستاها انجام نشده است و مردم با دست‌های خالی جنازه‌ها را از زیر آوار بیرون می کشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از انتقال 70 نفر پس از قوع زلزله‌ی دیشب خبر داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به سازمان‌های نیروهای مسلح دستور داد که همه امکانات خود را برای کمک به حادثه دیدگان زلزله بسیج کنند.
اسباب کشی در کرمانشاه ممنوع شد

سردار امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: هر گونه اسباب کشی ممنوع بوده و در صورت نیاز می بایست از کلانتری محل مجوز کسب شود.
سعیدی سخنگوی ستاد مدیریت بحران: تعداد مجروحین زلزله شب گذشته به 1700 نفر رسید
تاکنون 207 جسد توسط پزشکی قانونی استان کرمانشاه معاینه و برای آنان جواز دفن صادر شده است.
ماموریت رییس جمهور به معاون اول: تمام امکانات کشور برای نجات هموطنان گرفتار و رسیدگی به مصدومین و آسیب دیدگان بسیج شود.

در پی زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور و بویژه استان کرمانشاه، رئیس جمهور طی دستوری به معاون اول خود به وی ماموریت داد تمام امکانات کشور را برای نجات هموطنان گرفتار زیر آوارها و همچنین رسیدگی کامل به مصدومین حادثه بسیج کند.
سازمان پزشکی قانونی کشور: تاكنون 207 جسد توسط پزشكي قانوني كرمانشاه معاينه و براي آنان جواز دفن صادر شده است

سرپل ذهاب 142 نفر

اسلام آباد غرب ۲۲ نفر

ثلاث باباجاني 15 نفر

كرند غرب ۱۴ نفر

قصر شيرين 14 نفر
⁠شهرداری تهران، آماده کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

⁣محمدعلی نجفی، شهردار تهران که در سازمان مدیریت بحران تهران حاضر شده بود، طی تماس‌های جداگانه‌ای با استاندار کرمانشاه،شهردار کرمانشاه،شهردار سرپل ذهاب و شهردار قصر شیرین در جریان خسارت های ناشی از زلزله شب گذشته قرار گرفت و آمادگی شهرداری تهران را برای هرگونه همکاری و کمک به مناطق آسیب دیده اعلام کرد
لاریجانی، رئیس مجلس در پیامی جان‌باختن و مصدومیت جمعی از مردم کشور درپی حادثه زمین‌لرزه را تسلیت گفت.
وزیر کشور گفت: خواهشمندم به اخبار و‌گزارشات غیر رسمی درباره زلزله که اکنون هم حجم آن زیاد است توجه نشود و‌ تلاش ما این است که اخبار مربوطه را از طریق ستاد و‌ دستگاه‌های تخصصی هر حوزه اعلام کنیم.
سازمان انتقال خون از دارندگان گروه خونی O منفی خواست برای کمک به مناطق زلزله زده خون اهدا کنند.
کمک ارتش و سپاه به زلزله‌زدگان کرمانشاه

با دستور امیرسرلشکر رحیم موسوی فرمانده کل ارتش، ارتش با همه امکانات و نفرات خود در حال خدمت به زلزله‌زدگان هستند.

روابط عمومی سپاه پاسداران هم اعلام کرد با همه نیرو و تجهیزات درمانی خود به کمک زلزله‌زدگان شتافته است.
آخوندی وزیر راه:

پس از زلزله کرمانشاه، بخش اعظم راه ها بازگشایی شده و امکان تردد فراهم است.

البته ممکن است در برخی راه های روستایی هنوز مشکلاتی وجود داشته باشد.

بلافاصله پس از اقدامات مربوط به امدادرسانی، اقدامات لازم برای بازسازی خانه های ویران شده را آغاز می کنیم.
امنیت کامل در مناطق زلزله زده حاکم است

‌فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امنیت کامل در نقاط زلزله زده استان کرمانشاه حکمفرماست و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
‌مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه آخرین آمار کشته‌های زمین لرزه 7.3 ریشتری شب گذشته (21 آبان) را حدود 200 نفر اعلام کرد.
لحظاتی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر استان كرمانشاه - حوالی سرپل ذهاب را لرزاند.
همه فرودگاه‌های غربی کشور باز است

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور: برغم زلزله شدیدی که در غرب کشور به وقوع پیوسته است، همه فرودگاه های غربی کشور باز و عملیاتی هستند.
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه: ادارات امروز باز و آماده‌باش هستند؛ فقط مدارس و دانشگاه ها تعطیل‌ هستند.
جلسه ویژه رئیس جمهور با وزرای مسئول و دستگاهای امدادی در مورد امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه آغاز شد.
به گفته معاون استاندار کرمانشاه، تا ساعت ۱۰ تمامی راه های مواصلاتی بازگشایی خواهند شد.
مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: ادارات استان ایلام دوشنبه۲۲ آبان ماه به دلیل رخ دادن زلزله شب گذشته تعطیل هستند.
بیمارستان سرپل ذهاب قابل استفاده نیست، لحظه به لحظه بر ورود مصدومان به بیمارستان افزوده می شود و اورژانس مجروحان را به سایر درمانگاه ها انتقال می دهند.
آماده باش ۱۰۰ درصد نیروهای پلیس در کرمانشاه و مناطق زلزله زده.
سرپرست سازمان اورژانس کشور که هم اکنون در سرپل ذهاب حضور دارد آخرین آمار مصدومین زلزله را تا این لحظه ۱۶۸۳ نفر اعلام کرد.
هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در ایران جان باختن شماری از هموطنانمان در زمین‌لرزه شب گذشته را به دولت و مردم ایران تسلیت گفت.
رهبر معظم انقلاب در پیامی همه مسئولان را به تلاش برای کمک به آسیب دیدگان زلزله به ویژه در زیرآوارماندگان فراخواندند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maha

      دارم میمیرم از غصه واسه هموطنام.یاامام زمان خودت کمکمون کن

    • بدون نام

      زلزله در ایران بوده چرا می گید در سلیمانیه عراق؟

      پاسخ ها

      • ليلي

        كانون زلزله سليمانيه بود

      • بدون نام

        کانون زلزله ازگل از حوالی شهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه بود نه سلیمانیه عراق

    • بدون نام

      خدا به بازماندگان صبر دهد.واقعا غم انگیزه

    • بدون نام

      همه امکانات ملی؟!!!
      چند تا سرباز اورده بودن بدون دستکش و وسایل !

    • بدون نام

      خدا به بازمانده هااااااااااااا صبر بده ---تسلییییییییییت میگم ---
      انشالا که هیچوقت در هیچ جای کشورموووووووووون
      شاهد زلزله نباشییییییییم- بازم تسلییییییت. انشالا خدمات امداد ی هر چه سریعتر انجامشه.

    • خوری نژاد

      کانون زلزله منطقه سلیمانیه عراق بوده

    • بدون نام

      چرا صداوسیما این قدر اهمال کاره.؟تا دیشب که می گفتن همه چی ارومه ودو نفر بیشتر اسیب ندیدن.این همه کشته وزخمی از کجا درآمد؟ کی می خواهید مردم عادی رو یه کم ادم حساب کنید..؟.؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این احساس به ادم حساب نکردن دو طرفه اس...

    • بدون نام

      کانون هرجا بوده الان اهمیتی داره مگه بحث میکنین ؟الان کوضوع مهم اینه ک داغداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج