جاباما
۶۳۰۲۱۵
۱۴ نظر
۵۱۲۳
۱۴ نظر
۵۱۲۳
پ

زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

همه می دانیم که عشق و عاشقی لحظه ای در هالیوود امری طبیعی است و سلبریتی ها خیلی زود شریک زندگی خود را عوض می کنند. به همین دلیل زندگی های هالیوودی معمولاً کم دوام هستند و در اغلب موارد سلبریتی ها برای منافع مالی یا شهرت رسانه ای با طرف مقابل وارد رابطه می شوند.

وب سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: همه می دانیم که عشق و عاشقی لحظه ای در هالیوود امری طبیعی است و سلبریتی ها خیلی زود شریک زندگی خود را عوض می کنند. به همین دلیل زندگی های هالیوودی معمولاً کم دوام هستند و در اغلب موارد سلبریتی ها برای منافع مالی یا شهرت رسانه ای با طرف مقابل وارد رابطه می شوند. این حقیقت تلخ را در زمان جدایی ها و خیانت ها می توان فهمید. البته در موارد معدودی نیز دیده می شود که زوج های هالیوودی برای مدت زمان قابل توجهی که در عرف هالیوود نمی گنجد برای مدت زمان نسبتاً زیادی در کنار هم می مانند.

در قسمت اول این مطلب شما را با تعدادی از زوج های هالیوودی که انگار به هم اعتیاد دارند آشنا کردیم. این زوج ها هر از چند گاهی با هم دچار اختلاف شده و اعلام می کنند که از هم جدا شده اند اما بلافاصله عکس این موضوع اثبات شده و در نهایت می توان گفت که این زوج ها همواره در شرایطی بین قهر و آشتی قرار دارند. از شما دعوت می کنیم با مطالعه ی ادامه ی متن با تعدادی دیگر از این زوج های عاشق آشنا شوید.

۹- زین مالک و جیجی حدید
زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

رابطه ی زین مالک و جیجی حدید بیشتر به بهشت شبیه است تا میدان جنگ و به همین دلیل این دو نمی توانند مدت زمان زیادی دور از هم باقی بمانند. این دو سلبریتی دوست داشتنی در ژوئن ۲۰۱۶ برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند اما تقریباً بلافاصله با یکدیگر آشتی کردند. این دو رابطه ی خوبی دارند اما هر لحظه امکان دارد که رابطه ی آن ها بهم بخورد. آن ها جوان بوده و دائماً در حال قهر و آشتی هستند و در واقع همه این دو خیلی حساس و زودرنج به نظر می رسند.

۱۰- بن افلک و جنیفر گارنر
زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

بن افلک و جنیفر گارنر در هنگام بازی در فیلم «بی باک» (Daredevil) در سال ۲۰۰۳ با هم آشنا شدند در حالی که در آن دوران گارنر با اسکات فولی زندگی می کرد و افلک نیز با جنیفر لوپز نامزدی کرده بود. بنظر می رسد که این آشنایی تاثیر زیادی بر روی جنیفر گارنر گذاشت و سال بعد هر دو رابطه هایشان را به ترتیب با فولی و لوپز بهم زدند. این دو در سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کرده و اکنون سه فرزند دارند: ویولتا، سرافینا و ساموئل. این زوج در سال ۲۰۱۵ اعلام کردند که جدا از هم زندگی می کنند اما جدایی کامل و قانونی آنها هنوز محقق نشده است.

بلافاصله پس از این موضوع، گارنر در مصاحبه ای گفت که هنوز شوهرش را دوست دارد و او عشق زندگی گارنر بوده و هست. وی افزود که در صورت لزوم به سراغ پدر بچه هایش خواهد رفت و او بهترین کسی است که گارنر می تواند با او زندگی کند. بدین ترتیب این دو بار دیگر با هم زندگی کرده و بارها و بارها با هم دیده شده اند. در تابستان سال ۲۰۱۶، افلک در مصاحبه ای گارنر را همسر خود خطاب قرار داده و اعلام کرد که گارنر در زمینه ی کارگردانی کمک زیادی به او کرده است.

۱۱- ریحانا و دریک
زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

بعد از روابط کوتاه، همکاری ها، دشمنی مشترک با کریس براون و تتوهای یکسان، منابع نزدیک به این دو اصرار دارند که هنوز کار این نیمه زوج با هم تمام نشده است هر چند این دو در اکتبر ۲۰۱۶ جدایی از یکدیگر را اعلام کردند. بر اساس ادعای این رسانه ها اگر چه این دو با اشخاص دیگری نیز ملاقات دارند اما هنوز به همدیگر علاقمند بوده و در کنار هم هستند. اگر چه این دو در حال حاضر در زندگی هم حضور دارند اما هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ داده و به جدایی کامل یا ازدواج آن ها منتهی شود.

۱۲- مگ رایان و جان ملنکمپ
زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

جان ملنکمپ از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ با مگ رایان نامزد بود و به نطر می رسد وی بیشتر از رایان دنبال این رابطه و ادامه دادن آن بوده و هست. وی در مصاحبه ای در مارس ۲۰۱۶ با هاوارد استرن گفت:" اوه، زنان از من متنفرند. من مگ رایان را دوست دارم. او تا سرحد مرگ از من بیزار است… فکر می کنم به این دلیل باشد که من یک بچه ام. من مشت می اندازم، چنگ می زنم، شکایت می کنم. دمدمی مزاج هستم. هر چیز بدی که یک مرد می تواند داشته باشد من دارم".

وقتی استرن از او پرسید که سعی کرده با مگ ریان آشتی کرده و او را متقاعد کند ملنکمپ گفت:" این کار را کرده ام. اما او می گوید هیچ کاری با من ندارد. و من نیز نمی توانم او را سرزنش کنم". با این وجود این دو بار دیگر آشتی کرده و گفته شده که رابطه ای دوباره بین این دو شکل گرفته است.

۱۳- جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک
زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل در سال ۲۰۱۲ با هم ازدواج کردند اما مسیر رابطه ی این دو بسیار ناهموار بوده است. آن ها در سال ۲۰۰۷ با هم نامزد کردند و در نهایت در سپتامبر ۲۰۰۷ از هم جدا شدند و قبل از آن نیز بارها قهر و آشتی موقت بین این دو پیش آمده بود. اما این دو خیلی زود با هم آشتی کرده و برای یک سال دیگر نیز در کنار هم ماندند. در اکتبر ۲۰۱۰، ادعا شد که یک ماه قبل، تیمبرلیک مدت کوتاهی را با الیویا مان گذرانده است هر چند در آن زمان با بیل نیز ارتباط داشت. در مارس ۲۰۱۱، این دو بار دیگر اعلام کردند که از هم جدا شده اند و در دسامبر ۲۰۱۱ نامزدی رسمی آن ها اعلام شد. از آن زمان تاکنون این دو با هم بوده و گفته اند که نمی توانند از هم جدا شوند.

۱۴- اورلاندو بلوم و کیتی پری
زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

اورلاندو بلوم و کیتی پری در ماه مارس ۲۰۱۷ بعد از حدود ۱۰ ماه زندگی مشترک از هم جدا شدند اما برخی بر این باورند که این دو در حقیقت از هم جدا نشده اند زیرا در آگوست ۲۰۱۷ بار دیگر با هم دیده شده اند. به گفته ی رسانه ها این دو علی رغم اعلام جدایی اما روابطشان را به طور کامل قطع نکرده و در واقع این جدایی موقت بوده و هدف از آن مدتی دور ماندن برای سر و سامان دادن به کارها و رابطه شان بوده است. این دو هنوز هم با یکدیگر دیدار کرده و با هم بیرون می روند و از این که دیگران فکر کنند با هم زندگی می کنند هیچ ابایی ندارند. آن ها عاشق همدیگر بوده و این رابطه ی کنترل شده درک بهتری از رابطه بینشان را به آن ها داده است.

۱۵- جان مایر و کیتی پری
زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

پری و مایر نیز نمی توانستند از هم جدا شوند و گفته شده که جدایی پری از مایر بسیار سخت تر از جدایی اش از بلوم بوده است و این شاید به این دلیل باشد که این دو هیچ گاه به طور کامل از هم جدا نشده اند. مایر و پری در آگوست ۲۰۱۲ رابطه خود را آغاز کرده و در مارس ۲۰۱۳ از هم جدا شدند. بعد از آشتی مجدد در ژوئن ۲۰۱۳ بار دیگر در فوریه ۲۰۱۴ رابطه ی این دو به مشکل خورد. این دو در آوریل ۲۰۱۵ بار دیگر آشتی کرده و جولای ۲۰۱۵ اعلام کردند که از هم برای همیشه جدا شده اند. اما در جولای ۲۰۱۶ و به ادعای رسانه ها، جان گفته بود که بار دیگر با پری وارد رابطه شده و سخنان ناخوشایندی را در مورد اورلاندو بلوم گفته است.

گفته شده که مایر برای مدتی خود را از تیررس رسانه ها دور نگه داشته و منظور او از این کار احتمالاً تحت تاثیر قرار دادن پری است زیرا هنوز به شدت او را دوست دارد. به نظر می رسد وی می خواهد زندگی خود را بدون دردسر نگه دارد تا بعد از بهم خوردن رابطه ی پری و بلوم، پری بار دیگر نزد وی برگردد. حتی وی در این مدت آهنگی خوانده و در فوریه ۲۰۱۷ نیز اعلام کرده است که این آهنگ را برای کیتی پری خوانده است.

۱۶- ویلمر والدراما و دمی لوواتو
زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

دمی لوواتو و ویلمر والدراما قبل از جدایی در جولای ۲۰۱۶ به مدت ۶ سال همواره در حالت قهر و آشتی به سر می بردند. شاید رابطه لوواتو با والدراما با اعتیاد او در ارتباط باشد. ئی در سپتامبر ۲۰۱۵ اعلام کرد که تمامی جدایی های موقت این دو در اثر بیماری های غذایی، اعتیاد به الکل و سوء مصرف مواد مخدر بوده است. در نوامبر ۲۰۱۶ لوواتو ادعا کرد که شاید والدراما نیز یکی دیگر از اعتیادهای او در طول دوران رابطه ی آن ها بوده باشد. وی گفته که در تمام مدت رابطه با والدراما همیشه بیمار بوده و همواره مشکلی گریبانگیر او بوده است. وی گفته که دیگر با آن دوران فرق کرده و به دنبال یک رابطه تازه است.

باید دید آیا والدراما و لوواتو بار دیگر با هم آشتی خواهند کرد. با وجود اعلام جدایی اما به نظر می رسد هنوز رابطه ی نزدیکی با هم داشته و حتی در ژوئن ۲۰۱۷ با هم سلفی صمیمی گرفته اند. آن ها یک سال قبل از هم جدا شده بودند و دو ماه قبل از آن نیز لوواتو رابطه ی خود با گیرمه واسکونسلوس، ورزشکار دنیای رزمی ام ام اَی بر هم زد.

۱۷- راب کارداشیان و بلک چینا
زوج‌های عاشق هالیوودی که طاقت دوری از هم را ندارند (۲)

راب کارداشیان و بلک چینا که مورد بی مهری تایگا قرار گرفت و تایگا او را به خاظر کایلی کارداشیان خواهر راب رها کرد از ژانویه ۲۰۱۶ تا فوریه ۲۰۱۷ رابطه ی عاشقانه ی بسیار دراماتیکی داشتند. هر بار یکی از این دو دیگری را به خیانت متهم می کرد و تنها چند ماه پس از نامزدی، چینا حامله شد. بلافاصله این دو به طور رسمی نامزدی کرده و سپس از هم جدا شدند و این پروسه برای مدتی ادامه داشت. حتی پس از جدایی رسمی این دو در فوریه ۲۰۱۷، به نظر می رسد که این دو هنوز هم با یکدیگر در ارتباط باشند زیرا پس از ماجرای نوار انتقام جویانه راب از چینا در جولای ۲۰۱۷، راب ادعا کرده بود که هنوز با وی زندگی می کند هر چند چینا این موضوع را رد کرده و گفته تنهاست و با مرد دیگری نامزد شده است.

این دو در سپتامبر ۲۰۱۷ نبرد برای بدست آوردن قیومیت دخترشان را پایان داده و گفته شد که علیرغم رضایت راب برای دادن نفقه ی فررندش به میزان ۱۰ هزار دلار در ماه، چینا خواستار ۵۰ هزار دلار در ماه است. در نهایت این دو بر سر مبلغ ۲۰ هزار دلار در ماه توافق کرده و چینا نیز شکایت خود بابت بدرفتاری را پس گرفته است. با این وجود این دو هنوز درگیر شکایت چینا از راب بابت ویدیویی که راب برای چینا به عنوان تهدید فرستاده بود هستند و چینا برای رضایت درخواست مبلغ بسیار زیادی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیتی پری طاقت جدایی از چند نفرو نداره؟:)))))

      پاسخ ها

      • maryam

        یه هفت هشت نفر

    • فرهاد

      نفهمیدیم کیتی پری با کی رابطه داره ؟!

    • بدون نام

      کیتی پری دوتا شوهر داره؟ جل الخالق

    • بدون نام

      نفرت انگیزه

    • لارا

      دو تا معشوقه های کیتی پری شبیه همن. صورت چند ضلعی با چشما و موهای قهوه ای! اقا من اون آخریو که خوندم سرگیجه گرفتم .تایگا با دوست دختر برادر کایلی دوست بوده بعد ولش میکنه میره با کایلی . برادر کایلی هم با دوست دختر سابق دوست پسر خواهرش دوست میشه .فیلمای جمو ازینا الگو میگیرن

    • بدون نام

      شوهر نداره

    • زین

      حیف زین عزیز که با جیمی ازدواج کرده

      پاسخ ها

      • maryam

        ببخشید این زین عزیز شما چه چیز خاصی دارن؟

    • بدون نام

      اینا طاقت دوری ندارن؟ اینا که اکثرا یه دور جدا شدن؟؟

    • بدون نام

      همه شون خیلی مزخرف تشریف دارن،زندگی بی بند وبارشون هیچ برای من مهم نیست،اینا سالی چن بار عاشق میشن وچن بار هم رابطه شونو بهم میزنن،وازهرکدوم از روابطشونم چنتا بچه دارن که پرستار همه کاراشونو انجام میده

      پاسخ ها

      • maryam

        دقیقا همینطوره
        با بیست نفر رابطه دارن،
        بیست تا کراش دارن،
        یه دو تا همسر دارن،
        تازه تو فیلم ها هم ک لب دادناشون به راهه

    • بدون نام

      ب ما چ ک زندگی بی بندبارشون برای تو مهم نیس=)

    • آرامش

      کیتی و اورلاندو نامزدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج