جاباما
۶۳۰۳۱۴
۱۹ نظر
۵۶۲۳
۱۹ نظر
۵۶۲۳
پ

ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند

برخی از مردم فکر می‌کنند که ستاره‌ها در همه زمینه‌های زندگی خود افرادی موفق و شاد هستند که هیچ مشکلی در زندگی شان ندارند، اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از آن‌ها رابطه خوبی با خانواده خود ندارند و در کودکی سختی‌های زیادی کشیده اند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: برخی از مردم فکر می کنند که ستاره ها در همه زمینه های زندگی خود افرادی موفق و شاد هستند که هیچ مشکلی در زندگی شان ندارند، اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از آنها رابطه خوبی با خانواده خود ندارند و در کودکی سختی های زیادی کشیده اند. در این مطلب به تعدادی از ستاره هایی که کودکی سختی داشته اند و توسط پدر یا مادرانشان مورد اذیت و آزار قرار می گرفتند، اشاره کرده ایم.
تام کروز توسط پدرش مورد آزار و اذیت قرار می گرفت
ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند
قبل از آنکه تام کروز بازیگری مشهور شود، به همراه مادر، خواهر و پدرش در کانادا در فقر زندگی می کرد. او خاطرات زندگی با پدرش را تجربه ای تلخ و وحشتناک می خواند. «او آدمی بود که من در کنارش احساس خطر می کردم. در واقع هیچ امنیتی در خانه ام نداشتم. فکر کنید که در خانه خودت با ترس زندگی کنی!» داستان تلخ زندگی او تا زمانی که مادرش از پدرش جدا شود، ادامه داشت. پس از آن زمان آنها به آمریکا نقل مکان کردند و تام کروز توانست در آرامش به دنبال حرفه مورد علاقه خود، یعنی بازیگری، برود.
درو بریمور پدری دائم الخمر داشت
ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند
پدر درو بریمور، جان باریمور، در زمان خودش ستاره مشهوری بود اما او فردی دائم الخمر بود که مدام مادرش را مورد آزار فیزیکی قرار می داد. او پس از شکنجه های بسیاری که سر خانواده اش آورد، روانه زندان شد. پس از این که پدر و مادر درو بریمور از هم جدا شدند، او با مادرش زندگی می کرد اما مادرش نیز راه پدرش را در پیش گرفت و هر شب الکل و مواد مخدر مصرف می کرد. حتی به درو که در آن زمان تنها ۱۲ سال داشت هم این اجازه را می داد تا او را همراه کند. اما خوشبختانه درو خیلی زود فهمید این راهی نیست که او همیشه آرزویش را داشت، در نهایت در سن ۱۴ سالگی به طور کامل دور پدر و مادرش را خط کشید و زندگی مجردی خود را آغاز کرد.
پدر و مادر اپرا وینفری پس از تولد، او را رها کردند
ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند
دو دهه اول زندگی اپرا وینفری بدترین سالهای زندگی اش بود. زمانی که او به دنیا آمد، نه پدر و نه مادرش او را نمی خواستند. در واقع آنها در آن زمان با هم مشکل داشتن و از هم جدا شده بودند، به همین دلیل او را نزد مادر بزرگ اش در مزرعه ای فرستادند. آیا او دلیلی برای عشق و علاقه به پدر و مادرش داشت؟ البته مادر بزرگش هم رفتار خوبی با او نداشت و سر مسائل مختلف مانند این که چرا با شیر آب بازی می کند یا لباس هایش را سریع به تن نمی کند، سر او داد و فریاد می زد. او حتی مورد تجاوز هم قرار گرفت و باردار شد اما فرزندش دو هفته پس از تولد از دنیا رفت. پس از آن زمان مجبور شد که با پدرش زندگی کند و سختی های بیشتری را متحمل شود.
خشونت پدر کریستینا آگیلرا، کودکی او را ویران کرد
ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند
پدر کریستینا آگیلرا یک نظامی بود که زندگی را به کام خانواده اش تلخ کرد. او بسیار خشن و وحشی، به خصوص با کریستینا و مادرش، رفتار می کرد. او می گوید: «من شاهد صحنه های وحشتناکی بودم. همش دعوا، درگیری، کتک کاری... من در خانه خودم هم امنیت نداشتم و این یکی از بدترین حس های دنیاست.» به عنوان مثال یک روز مادر کریستینا به خانه می آید و دخترش را غرق خون می بیند. زمانی که دلیلش را از او پرسید، او در جواب گفت: «پدر می خواسته چرت بزند اما من سر و صدا کردم.» پس از این اتفاقات پدر و مادر کریستینا از هم طلاق گرفتند و کریستینا نیز برای فرار از این وضعیت اسفناک، به موسیقی روی آورد. از آن زمان تاکنون او با پدرش هیچ ارتباطی نداشته است.
هلی بری توسط پدرش مدام تهدید می شد
ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند
هلی بری در هالیوود به یک زن قدرتمند شهرت دارد. او مدام در مورد حقوق زنان صحبت می کند و مردان را به رفتاری عادلانه با آنها تشویق می کند، آنهم دلیلش سختی هایی ست که خودش در کودکی کشیده است. در واقع مادر او قربانی خشونت پدرش شد. اگر چه او خودش سختی های بسیاری را تحمل می کرد اما آنچه برای او عذاب آورتر بود، صحنه هایی بود که پدرش مادرش را کتک می زد. او روزی را که پدرش مادرش را از پله ها به پایین پرت کرد و با یک بطری بر سرش کوبید، از یاد نمی برد. هلی بری از 4 سالگی هر روز و هر روز شاهد این اتفاقات تلخ بود تا در نهایت پدر و مادر او از هم جدا شدند و دیگر هیچوقت پدرش را ندید. او آنقدر از پدرش تنفر دارد که حتی نمی داند او زنده است یا نه!
پدر خوانده بیل کلینتون او را مورد اذیت و آزار قرار می داد
ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند
رئیس جمهور سابق آمریکا، بیل کلینتون، به همراه مادر و پدرخوانده اش زندگی می کرد. در سن ۱۵ سالگی او نام پدر خوانده اش را به خود گرفت اما هیچگاه رابطه خوبی با او برقرار نکرد، دلیلش هم آزار و اذیت هایی بود که او به مادر و برادرش و حتی خود او می رساند. او همیشه می گوید: «پدرخوانده ام یک مرد دائم الخمر بود که خانواده ام را هم فیزیکی و هم لفظی شکنجه می داد. البته او از رفتار مادرش هم راضی نبود و بارها اعتراف کرده که مادرش از سن ۴ سالگی بدترین رفتار ممکن را با او داشت.
مریلین مونرو مادری با اختلالات روانی داشت
ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند
قبل از این که مریلین مونرو تبدیل به یک ستاره شود، با مادرش زندگی می کرد. مادر او نه تنها وضع مالی بدی داشت بلکه از اختلالات روانی نیز رنج می برد. پس از این که پزشکان تشخیص دادند که او مبتلا به اسکیزوفرنیا است، او را به بیمارستان منتقل کردند. در آن زمان مرلین تنها 7 سال داشت. در این شرایط او حتی نمی توانست نزد فامیل هایش بماند زیرا همه او را مورد آزار و اذیت قرار می دادند. در نهایت، او با یکی از همسایه های خود در سن 16 سالگی ازدواج کرد و خودش را از شر خانواده ای که تقریبا نداشت، رها ساخت.
عموی تری هچر از کودکی او را آزار می داد
ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند
تری هچر به خوبی توانست در دنیای سینما و تلویزیون خودش را نشان دهد. او تمام تلاش و انرژی اش را در طول چندین سال گذاشت تا زندگی آرام و شادی داشته باشد، دلیلش هم سختی هایی بود که در گذشته کشید. اگر چه به ظاهر او در خانواده ای خوشبخت و دوست داشتنی زندگی می کرد که او را به بهترین مدارس و کالج فرستادند اما واقعیت زندگی او چیز دیگری بود. او از سن ۵ سالگی مورد آزار و اذیت عمویش قرار گرفت. زمانی که در مورد این اتفاق از تری سوال کردند، در جواب گفت: «اشتباه از خود من بود. زمانی که عمویم به من تجاوز کرد، من به خاطر آبرویم به کسی چیزی نگفتم و ساکت ماندم و این اتفاق سالها گریبانم را گرفت.»
تایلر پری حمله های وحشیانه پدرش به او را از یاد نمی برد
ستاره‌هایی که توسط پدر و مادرشان شکنجه شدند
تایلر پری در حال حاضر یکی از موفق ترین ستاره های جهان است اما او این موفقیت را ساده به دست نیاورده است. پدرش مردی بود که مدام او را کتک می زد. او در این باره می گوید: «زمانی که پدرم به خانه می آمد، مست بود. او بی دلیل مرا در اتاق زندانی می کرد و بدترین بلاها را سر من می آورد. او حتی دوستانش را هم تحریک می کرد که مرا اذیت کنند. من در آن زمان هیچوقت فکر نمی کردم که زنده بمانم و به این سنی که حالا دارم، برسم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ومهمتر اینکه با وجوداین مشکلات تونستن خودشون رو بالا بکشن...البته تو بعضی موارد تاثیر این رفتارها توبزرگسالی خودشو نشون داده مثل مریلین مونرو که خودکشی کرد

    • ریحانه

      خیلی سخته منم زندگی م مثل همینا بود خداروشکر که تموم شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مال منم همینطور بود

    • بدون نام

      چجوری یه دختر زندگی مستقلشو در چهارده سالگی آغاز میکنه

    • بدون نام

      از كجا با اطمينان مي گين مونرو خودكشي كرد؟ توو آمريكا هنوز به نتيجه نرسيدند

    • سید

      چقدر صادقانه زندگیشونو تعریف می کنن وبه دیگر ان امید میدن والبته کسی هم قضاوت ویا سرزنششون نمی کنه و باور دارند گذشته ها گذشته

    • بدون نام

      @سيد
      ساده نباش!! اينا هم اينجوري شوآف مي كنن

    • شیما

      عذاب وجدانش از همه چی بدتره

    • بدون نام

      حالا کلمه شکنجه یه کم اغراقه برای همه، ولی تنبیه بدنی یه چیز عادی بود در چند دهه قبل که ما دوره نوجوانیمونو گذروندیم ، هم در خانه اول خیلی از مردم بود (غیر از قشر فهمیده) هم در خانه دوم که مدرسه باشه، هم در بین بچه ها یه مهارت بود
      چقدر هم آگهی های دفاع شخصی و آموزش فنون مرگ با عکس بروس لی جلوی دبیرستان ها میزدن :))

    • بدون نام

      خدا همه ی پدرای خودخواه و بی مسئولیت رو از رو زمین برداره، بطور ویژه پدر خودمو، همه بگین آمین بلکه فرجی بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آآمین منم همین مشکلو دارم خیلی سخته

    • بدون نام

      خدا همه ی پدرای خودخواه و بی مسئولیت رو از رو زمین برداره، بطور ویژه پدر خودمو، همه بگین آمین بلکه فرجی بشه

      پاسخ ها

      • هلن

        آمین

      • ترانه

        امین

    • بدون نام

      همینجا هزاران اتفاق واسه همه کودکان میافته..‌وافتاده واسه هممون

    • Soori

      اتفاقات بد در کودکی تموم میشه ولی هميشه در پس زمینه ذهن آدم میمونه وهیچوقتم دلت با کسایی که این بلاهارو سرت آوردن صاف نمیشه...

    • .

      اذیت کزدن بچه ها خیلی کار بدیه خیلی گناهه نمیدونم بعصیا چطور راحت بچه هاشون عذاب میدن

      ماهم توخانواده م داریم همچین موردی

    • رعنا

      دوستان درمورد پدر ومادرتون بد نگید هرچی باشن پدر ومادرن

    • بدون نام

      متاسفانه منم همچین مشکلاتی رو با پدرم دارم میفهمم خیلی سخته آدم تو خونه خودشم آرامشو آسودگی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج