۶۳۱۳۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انگلیس و برزیل به تساوی رضایت دادند

دیدار دوستانه تیم های ملی انگلیس و برزیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ورزش سه: دیدار دوستانه تیم های ملی انگلیس و برزیل با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.
برزیل بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند.
در دقیقه ۱۳ ارسال عالی دنی آلوس، می توانست با ضربه سر گابریل ژسوس به گل اول بازی تبدیل شود اما جو هارت دروازه انگلیس را نجات داد.
انگلیس و برزیل به تساوی رضایت دادند

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این برزیلی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه انگلیس ترتیب دادند ولی پائولینیو و گابریل ژسوس نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.
در دقایق پایانی نیمه اول این انگلیسی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم هم برزیلی ها شروع بهتری داشتند و چیزی نمانده بود که کوتینیو در همان دقایق ابتدایی دروازه انگلیس را باز کند اما بار دیگر جو هارت ناجی دروازه تیمش شد.
انگلیس و برزیل به تساوی رضایت دادند

در ادامه باز هم بازیکنان برزیل بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف داشتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از رسیدن آنها به گل شد.
در دقیقه ۷۷ حرکت خوب دمینیک سولانکه، ستاره جوان سه شیرها، انگلیس را صاحب یک ضربه آزاد کرد اما این موقعیت هم تبدیل به گل نشد.
در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند و چیزی نمانده بود که سولانکه در دقیقه ۸۹ انگلیس را به گل برساند اما کم دقتی او در کنترل توپ باعث شد تا آلیسون توپ را مهار کند و در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.

در سایر رقابت‌ها، ولز و پاناما به تساوی یک بریک دست یافتند، بلژیک با تنها گل لوکاکو در دقیقه ۷۲، یک بر صفر ژاپن را برد و اتریش ۲ بریک اروگوئه را شکست داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج