۶۳۱۳۲۹
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

‌خسارات زلزله، ۱۸۰۰ میلیارد تومان برآو‌رد شد‌

معاون عمرانی استاندار‌ کرمانشاه گفت: برآورد اولیه ‌‌خسارات زلزله ۱۸۰۰ میلیارد تومان به رئیس‌جمهور ارائه شد.

خبرگزاری تسنیم : مجتبی نیک‌کردار عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد بحران در کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برآورد اولیه از خسارات در بخش پروژه‌های عمرانی و دولتی و بخش واحدهای مسکونی، تجاری، صنعتی و ‌خصوصی به رئیس‌جمهور ارائه شد، اظهار داشت: در بخش عمرانی خسارات فراوانی وارد شده ‌که باید بتوانیم عملیات عمرانی را برای ترمیم این خسارت‌ها شروع کنیم.

وی با ابراز اینکه ‌حدود ۱۱ هزار واحد مسکونی و روستایی در مناطق زلزله‌زده‌ صددرصد تخریب شده است، افزود: قرار شد در واحد روستایی ۵ میلیون کمک بلاعوض و ۲۵ میلیون وام با بهره کم داده شود.

نیک‌کردار با اعلام اینکه ۵ هزار واحد شهری صددرصد تخریب شده است، تصریح کرد: ‌به هر واحد شهر نیز ‌‌۳۵ میلیون تسهیلات کم‌بهره داده می‌شود.

معاون استاندار‌ کرمانشاه با اظهار اینکه ‌"حدود ۸ هزار میلیارد تومان کمک بلاعوض جهت اسکان موقت داشتیم"، گفت: برآورد اولیه از میزان خسارت به زیرساخت‌ها حدود ۱۸۰۰ میلیارد است که یک ردیف مستقل برای بازسازی این واحدها در بودجه ۹۷ با‌ید اعمال شود.

نیک‌کردار با تأکید بر اینکه در کمک‌رسانی به مردم باید تسریع ‌شود، گفت: ‌در دادن امکانات به زلزله‌زدگان نهایت تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه آواربرداری از ظهر امروز پایان یافت، اضافه کرد: ‌الآن باید به نیازهای اولیه مردم استان رسیدگی شود و تا اسکان موقت در یک شرایط مناسب انجام گیرد.

معاون استاندار‌ کرمانشاه با ابراز اینکه حدود ۳۰ کامیون نیارهای اولیه مردم به‌سمت سرپل ذهاب ارسال شد، گفت: ‌حدود ۱۷ کامیون به‌سمت ازگله و‌ ۲۰ کامیون به ثلاث باباجانی ارسال شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      زنجانی اگربده کارتمومه.اقای زنجانی مرد باش دراین حال که زلزله زدگان ما احتیاج به این پول دارند پرداخت کن با دعای همه زلزله‌زدگان عفو الهی میگیری.

    • بدون نام

      برای اونایی که اختلاس و دزدی میکنن که این پولی نیست

    • کارمند

      چند شهر و چندین روستا تخریب شده تازه شده۱۸۰۰ میلیارد پس بااختلاسهای چندین هزار میلیاردی میشه ده ها شهر ساخت

    • ســـامــے ارباب زاده

      خیلی هم نیست .... اندازه نصف اون سه هزار میلیاردی که آقای خاوری ودارودسته اش اختلاص کردن. ما ایرونی ها شنیدن این ارقام برامون عادی شده

    • بدون نام

      به اندازه یک اختلاس هم خسارت انجا نشده
      دوستان کمی در اختلاس را این یک ماه صرفه جویی کنید که مردم هم بتونن به خانه و زندگی خودشون برگردند

    • کب

      کشور ثروتمندی داریم اگر مسولان بگویند شفاف پولها و منابع کجا خرج میشود به واقعیتها بهتر میرسیم ۱۸۰۰ میلیارد یعنی یک سوم در امد فقط فروش روزانه نفت یعنی ۴۵۰ میلیون دلار درامد سایر منابع بودجه یعنی مالیات صادرات عی نفتی بماند مسولان مثل سایر کشورها باید بفکر مگنافع ملی و منافع مردم ایران باشند و بس

    • رستمی

      تمام مملکت در مقابل بلایای طبیعی اسیب پذیر است با قدر دانستن ریال بریال بودجه و دست بر داشتن از هزینه های بی ثمر ارگانهای تبلیغی فکر اینده مملکت باشیم انقدر باید امکانات در مراکز استان‌دپو شود که نیاز به سایر استانها نباشد مدیر دلسوز نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج