۶۳۱۴۶۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کره شمالی حکم مجازات ترامپ را صادر کرد!

یک رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) اظهارات توهین‌آمیز دونالد ترامپ علیه رهبر این کشور را محکوم کرد و نوشت، رئیس جمهور آمریکا بخاطر این صحبت‌هایش شایسته مجازات اعدام است و او را بخاطر اینکه سفرش به منطقه مرزی بین دو کره را لغو کرد، یک ترسو خواند.

ایسنا نوشت: یک رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) اظهارات توهین‌آمیز دونالد ترامپ علیه رهبر این کشور را محکوم کرد و نوشت، رئیس جمهور آمریکا بخاطر این صحبت‌هایش شایسته مجازات اعدام است و او را بخاطر اینکه سفرش به منطقه مرزی بین دو کره را لغو کرد، یک ترسو خواند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، روزنامه دولتی رودونگ سینمون، وابسته به حزب حاکم کره شمالی در سر مقاله‌اش خشم خود را از سفر اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کره جنوبی که در جریان آن ترامپ حکومت کره شمالی را یک « دیکتاتوری بی‌رحم» خواند، ابراز کرد. این سفر ترامپ در راستای سفر به پنج کشور آسیا با محوریت بسیج مخالفت منطقه‌ای با اقدامات کره شمالی انجام شد.

در این سر مقاله آمده است: بدترین جرمی که هرگز نمی‌توان ترامپ را بخاطرش بخشید، این است که او جسارت کرد تا شرورانه به منزلت رهبری معظم کره شمالی خدشه وارد کند. او باید بداند که تنها یک مجرم وقیه است که توسط مردم کره شمالی به اعدام محکوم شده است.

ترامپ از زمان رسیدن به ریاست جمهوری، جنگ لفظی شدیدی با رهبر کره شمالی داشته و دو طرف یکدیگر را به حمله نظامی تهدید کرده‌اند.

ترامپ در خاتمه تور سفرهایش به آسیا، توییتی از شهر هانوی فرستاد و در آن نوشت: چرا کیم جونگ اون من را پیر خوانده و به من توهین می‌کند، در حالی که من هرگز او را چاق کوتوله نخوانده‌ام؟

همچنین این سرمقاله به خودداری ترامپ از بازدید از منطقه غیر نظامی مرزی بین دو کره نیز اشاره کرده و آن را مورد تمسخر قرار داده است.

این در حالی است که این نشریه دلیل اعلام شده مبنی بر بد بودن شرایط آب و هوایی به منظور عزیمت هلیکوپتر حامل ترامپ به این منطقه را رد کرده و نوشت: مساله مربوط به آب و هوا نبود. او فقط از اینکه با چشمان براق سربازان ما مواجه شود، زیادی می‌ترسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمش گرم کره شمالی..

    • بدون نام

      عجب رسانه چاپلوسی

    • بدون نام

      خدا کنه یک شکست خفت بار دیگه شامل ترامپ بشه که دست از زورگویی و دخالت در امور کشورهای دیگه برداره آخه یکی نیست به این آقا بفهمانه که تو توی کره و خلیج فارس و ...... چکار داری که همه جا خشونت و جنگ به راه انداختی و متاسفانه برخی کشورها با دیدن سرنوشت افرادی مانند صدام باز هم درس نمیگیرند و با طناب پوسیده این فرد که تعادل روانی نداره به چاه میروند ویا افرادی که به سادگی باور میکنند و منتظر این هستند که رفاه و پیشرفت را از چنین افرادی هدیه بگیرند بجای اتکا به نیروی خودی آرزوی رفاه و راحت طلبی ارمغانی غرب را دارند که این خواب هیچگاه تحقق نخواهد یافت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج