۶۳۱۷۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حضور جمعی از هنرمندان در بین زلزله زدگان

رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از حضور یافتن جمعی از هنرمندان در بین زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرهاد اقطار امروز چهارشنبه در نشست خبری ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور که در شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه برگزار شد ضمن تسلیت به مردم استان کرمانشاه، اظهار داشت: حمایت های بسیاری از سراسر کشور به این حادثه شد که از مردم ایران بابت این حمایت و همدردی تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه طی این حادثه ۶ شهرستان در استان کرمانشاه دچار آسیب شدند که شدت آسیب ها در ثلاث باباجانی و سرپلذهاب بیشتر بوده است، افزود: طی امروز ۵۰ دستگاه ماشین آفرود برای استان ارسال شد که بتوان به وسیله آنها کمک ها را به دورترین روستاهای صعب العبور انتقال دهند.

این مقام مسئول بیان داشت: از طرف استان های معین از جمله ایلام، کردستان، خوزستان و همدان کمک های چشمگیری صورت گرفت و حتی نیروهای انسانی را جهت کمک اعزام کردند.

به گفته رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور، تا کنون از طرف استانهای مختلف کشور حدود ۵۵ کامیون و ۴۰ وانت نیسان اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

اقطار ادامه داد: تا چند روز آینده نیز از استانهای تهران، مازندران، اصفهان و فارس اقلامی از جمله ویلچر، عصا، واکر، تشک های مواج و ... وارد استان کرمانشاه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگرچه طی ساعات اولیه بی نظمی هایی وجود داشت که از سر نیاز مردم زلزله زده بود، خاطرنشان کرد: اما طی امروز نظم بهتر شده بود و هیچگونه اشکالی در انتقال وجود نداشت و همه شایعات را تکذیب می کنم.

رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از اعزام تیم پزشکی داوطلب در بین زلزله زدگان شهرستان سرپلذهاب خبر داد و گفت: وسایل کمک توانبخشی اولویت نیاز این منطقه است.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین یک تیم از هنرمندان طی روز شنبه وارد استان می شوند که یک کامیون وسایل همراه دارند و حضور این هنرمندان بیشتر جنبه تبلیغاتی و جذب کمک دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج