۶۳۱۸۸۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خسارت ۴۰ میلیاردی به سیستم برق کرمانشاه

ابراهیم نژاد گفت:برآورد دقیقی از میزان خسارت صورت نگرفته اما در جلسه ستاد بحران توانیر میزان خسارت تا به امروز حدود ۴۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد ابراهیم نژاد مدیر کل بحران و پدافند غیرعامل توانیر در گفتگو خبرنگار ، اظهار کرد: در ساعات ابتدایی وقوع زلزله کرمانشاه و شهر‌های اطراف، با ارسال گروه‌های مختلف و قراردادن پست سیار ۶۳ کیلوولتی، مشکل قطعی در نیروگاه بیستون را که در زمینه فوق توزیع بود را حل کردیم و اکنون این نیروگاه در وضعیت مناسبی قرار دارد.

مدیر کل بحران و پدافند غیرعامل توانیر عنوان کرد: از لحاظ تامین برق شبکه توزیع از وضعیت بحرانی عبور کرده ایم و برق رسانی به ساختمان‌هایی که تخریب نشده یا شبکه توزیع آن آسیب جدی ندیده، آغاز شده است و باید به این موضوع توجه کرد بسیاری از ساختمان‌ها به دلیل تخریب و در هم تنیدگی سیم‌های برق در ساختمان نیاز به بهسازی دارند تا شرایط دریافت برق را داشته باشند.

ابراهیم زاد در پایان گفت:برآورد دقیقی از میزان خسارت وارده صورت نگرفته ولی در جلسه ستاد بحران توانیر میزان خسارت حدود ۴۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است که با بررسی‌های دقیق‌تر امکان افزایش آن وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب باز یه سوراخ پیدا کردن واسه پول...

    • محمدرضا بختیار

      کل ایران را تیربرق هاشو می خواهید تعویض کنید جمع کنید با آمار چرند یعنی تو مملکت یک نفر نیست به این آقا بگه هزینه یک سد ابی چقدز هستش بابا این افراد بی کفایت باعث تورم و فشارهای تزریقی در اقتصاد کشور شده اندهمین اداره برق من چند روز کار داشتم می رفتم برای کل پرسنل صبح ها دو عدد موز تقسیم می کردند و پنجاه نفر برای هم جوک می گفتند و سه نفر کار مردم را رسیدگی می کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج