۶۳۲
۲۳۲ نظر
۵۳۵۵
۲۳۲ نظر
۵۳۵۵
پ

احد عظیم زاده : موفق ترین تاجر فرش در دنیا هستم

احد عظیم زاده هستم، موفق ترین «بیزینس من» فرش دستباف در دنیا». در این نقل قول تردید نتوان كرد. او چنان با قاطعیت از كار و تجارت خودش دفاع می كند كه ناخودآگاه مخاطب را به این واقعیت می رساند كه فرش عظیم زاده در عرصه تجارت یك استثناء است.

احد عظیم زاده هستم، موفق ترین «بیزینس من» فرش دستباف در دنیا». در این نقل قول تردید نتوان كرد. او چنان با قاطعیت از كار و تجارت خودش دفاع می كند كه ناخودآگاه مخاطب را به این واقعیت می رساند كه فرش عظیم زاده در عرصه تجارت یك استثناء است.

اگر نخستین سال های زندگی مشقت بار این تاجر فرش را در نظر بگیریم و آن را با موقعیت كنونی اش قیاس كنیم، شگفت زده خواهیم شد. كسی كه در هفت سالگی و از همان روز اول مدرسه، مجبور می شود پشت دار قالی بنشیند، اكنون با اتكا به خلاقیت و كار طاقت فرسای خودش، یكی از بزرگ ترین تاجران فرش در دنیا است و به قول خودش هربار كه برای خرید به بازار تبریز می رود، این بازار را تكان می دهد.آن هم در هنگامه ای كه بحران در تار و پود تولید و تجارت فرش دستباف ایران تنیده شده و آمار رسمی دال بر كاهش ۳۳درصدی صادرات این محصول ملی در ماه اول سال جاری است.

آقای عظیم زاده! چند سالی است كه بحران فرش دستباف ایران را به گردن مدیریت غیرعلمی در داخل و فرصت طلبی رقبا در خارج می اندازند. واقعا از نظر جنابعالی چرا تولید و صادرات فرش دستباف ایرانی با آن قدمت و اصالت و ابهت به این حال و روز افتاده كه قدرت رقابت با تولیدات باسمه ای پاكستان را هم از دست داده است؟
پیش از انقلاب 68درصد بازار های جهانی فرش در اختیار ایران بود. در حال حاضر سهم كشورمان از این بازار 22درصد است. به نظر من تولید فرش دستباف نه تنها افت نكرده، بلكه به لحاظ كمیت و كیفیت رشد هم داشته است. اما چرا برخی كشور ها با سابقه صدسال تولید فرش دستباف، گوی رقابت را از ایران كه سابقه ای 3هزار ساله دارد، ربوده اند؟ این روند چند دلیل دارد كه یكی از آن دلایل، فرصت طلبی رقبای خارجی است. از این نكته غافل نباشیم كه فرش تولیدی رقبای ما هنوز در بازار های جهانی امتحان پس نداده است. همه می دانند كه فرش دستباف ایرانی اعتبار جهانی دارد. در موزه های مشهور دنیا، هر قطعه فرش ایرانی از 5 تا 30میلیون دلار قیمت دارد. بنابراین از برلیان، مرغوب تر و گران تر است. اما آیا بازاریابی های ما كه عمدتا از سوی كارشناسان دولتی صورت می گیرد، حرفه ای و جامع است؟ من می گویم نه. چون كارشناسان دولتی، تجربه این كار را ندارند. چیز هایی در دانشگاه خوانده اند كه بعضا با واقعیت ها تناسب ندارد. نه اطلاعات كامل در زمینه فرش ایران دارند و نه بازار ها را به خوبی می شناسند. در نتیجه برخی اوقات فقط پیشنهاد های غلط می دهند و به این صنعت ملی آسیب هم می رسانند. بافندگان فرش با خون جگر تولید می كنند اما چون پای عرضه می لنگد نه آنها منتفع می شوند نه صادركنندگان.
حدود ۲میلیون و ۴۰۰هزار نفر بافنده فرش داریم كه یكی یكی دارند میدان را خالی می كنند و احتمالا برای كاریابی یا باید به سوی میادین پارس جنوبی بروند یا در حالت دیگر، به اعتیاد پناه ببرند. آیا این بازی با اقتصاد كشور نیست.
اما دولت مدعی است كه از این صنعت حمایت می كند. مراكز مختلفی هم به همین منظور تاسیس شده حتی اخیرا طرح تبلیغات ماهواره ای فرش از طریق كانال های پربیننده خارجی مطرح گردیده و ظاهرا اعتبار كلانی هم به آن اختصاص داده شده است.

احد عظیم زاده : موفق ترین تاجر فرش در دنیا هستم

دولت چگونه حمایت می كند؟ تلویزیون ملی كشور كه باید رسانه اصلی تبلیغات صنعت ملی فرش باشد، چه كار كرده است؟
معاون سابق سازمان توسعه تجارت، دو سال پیش رسما اعلام كرد كه این سازمان 50درصد تبلیغات برون مرزی فرش ایران را از طریق شبكه «جام جم» تقبل می كند. شركت فرش عظیم زاده در سال 1384، بیش از یك میلیارد و دویست میلیون تومان (بله تومان، نه ریال!) به تبلیغ داخلی فرش دستباف اختصاص داد. این كاری بود كه خودم برحسب ضرورت برای شناخت این صنعت انجام دادم و انتظار یارانه هم از دولت نداشتم. اما از سوی دیگر، طبق صورتحساب صدا و سیما، در همان سال 780میلیون تومان تبلیغات برون مرزی داشته ام كه علی الظاهر نصف آن را باید سازمان توسعه تجارت تقبل می كرد. اما از شما چه پنهان كه بعد از هشت ماه دوندگی و گرفتاری های بوروكراسی اداری، قرار شد این سازمان فقط پرداخت 10درصد مبلغ كل صورتحساب «جام جم» را تقبل كند. یعنی 180میلیون تومان! خلاصه از این رقم هم 30میلیون تومان قرار است به صورت علی الحساب پرداخت شود و مابقی به بودجه سال آینده واگذار شده است كه البته هنوز هیچ چیز معلوم نیست. آیا این است حمایت های دولتی؟ من تا كی می توانم از جیبم هزینه های هنگفت تبلیغات فرش ایرانی را بپردازم؟ حتی اگر دولت 50درصد هزینه تبلیغات را هم بپردازد باز بودجه تبلیغات داخلی و خارجی شركت فرش عظیم زاده، بیش از یك میلیارد و 600میلیون تومان در سال 84 بوده است كه فكر نمی كنم خود دولت هم این مقدار برای تبلیغ فرش ایرانی هزینه كرده باشد.

آیا این فرصت به شما داده شده كه مستقیما درباره مسائل كار خود با مدیران ارشد وزارتخانه ارتباط برقرار كنید. شاید آنها واقعا از این ماجرا خبر ندارند.
خیر. تا به حال حتی یك جلسه رسمی در این خصوص برگزار نشده. الان چهار ماه است كه تقاضای ملاقات با وزیر بازرگانی كرده ام اما هنوز موفق به دیدار ایشان نشده ام. من یك بازرگان موفق هستم و باید در وزارتخانه بازرگانی به رویم باز باشد، اما این طور نیست.

برگردیم به این نكته مهم كه می گویند رقبا طرح های فرش ایرانی را سرقت كرده اند و با كپی از روی آنها، محصولات خود را به نام ایران صادر می كنند. آیا واقعا چنین است؟
بله، باید از مدت ها پیش، برای فرش ایرانی شناسنامه صادر می شد. ما در شركت فرش عظیم زاده این كار را كرده ایم و فرش را با شناسنامه اش كه حكم پاسپورت را دارد، صادر می كنیم. دكتر میركاظمی، وزیر محترم بازرگانی از این ایده ما استقبال كرد و آن را ستود. با این وصف، دیگر نمی شود در بازار جهانی تقلب كرد.

در زمینه برگزاری نمایشگاه ها چه نظری دارید. آیا ساختار دولتی نمایشگاه در ایران، مقتضیات جهانی را دارد؟
شركت سهامی فرش ایران كه برگزار كننده اصلی نمایشگاه های تخصصی فرش در كشورمان است با این مقوله بیگانه است. نمایشگاهی كه پارسال در تهران برگزار شد واقعا جای تاسف داشت و مایه آبروریزی بود، اگر این شركت نمی تواند مجری نمایشگاهی خوبی باشد بهتر است از خیر آن بگذرد. متری ۲۰هزار تومان سود می برند كه چی؟ این حمایت از صادركننده نیست. ظلم آشكار به او است. خدمات فاقد كیفیت به صادركنندگان و مهمانان خارجی هم حكایتی دیگر دارد كه مثل روز روشن است. سالن ها گرم است، كولر كار نمی كند، آسفالت و چمن محوطه های نمایشگاه درب و داغان است و… چرا در نمایشگاه های خارج از كشور همه چیز مرتب و منظم است و بهترین خدمات را به مهمانان و بازدیدكنندگان می دهند؟ به هرحال آنها می دانند كه با برپا كردن چند غرفه، نمایشگاه برگزار نمی شود.

احد عظیم زاده : موفق ترین تاجر فرش در دنیا هستم

یك سوال دیگر، باتوجه به تجربه دیدار شما از نمایشگاه های خارجی و تعامل نزدیك با بازارهای جهانی بیشترین استقبال خریداران از كدام نوع فرش دستباف ایرانی صورت می گیرد؟
فرش تبریز. نه اینكه فكر كنید چون خودم تبریزی هستم، این ادعا رادارم. واقعیت همین است. فرش تبریز از نظر طراحی و رنگ آمیزی بسیار متنوع و خلاقانه است. فرش نائینی سال ها است كه فقط پنج ، شش رنگ دارد. فرش اصفهان هم قبل از انقلاب، وضعیت بهتری داشت اما حالا افت كرده چون تنوع ندارد. جاهای دیگر هم، همین طور، متاسفانه تنوع تولید از بین رفته است.

گران ترین فرشی كه تا به حال به مشتریان خارجی فروخته اید چقدر ارزش داشته؟
درست یادم نیست. من فرش یك میلیون تومانی فروخته ام. ۲۰۰میلیون تومانی هم فروخته ام...

چندتا فروشگاه در ایران و خارج دارید؟
در تهران 2 فروشگاه بزرگ فرش دارم. در توكیو هم انبار فرش دارم، در همین فروشگاه (جام جم) مرغوب ترین فرش ها و تابلوهای دستباف ایران را می توانید ببینید.

در بازارهای داخلی اوضاع چگونه است، فرش های نفیس چگونه قیمت گذاری می شوند، آیا معیار حرفه ای وجود دارد؟
در فروشگاه من همه فرش ها كدگذاری شده اند و قیمت های كارشناسی شده و مشخص دارند. طبق خرید، با سود منصفانه قیمت گذاری كرده ایم. تخفیف هم می دهیم، هم به مشتریان خارجی، هم به خریداران داخلی، یك مساله این است كه قیمت فرش دستباف در بازار داخلی فقط تابع اراده فروشنده است. خارجی ها بارها به من گفته اند مثلا در فلان بازار، چون دیدند خارجی هستیم، قیمت ها را بالا بردند. درحالی كه نباید این طور باشد. دلال ها، كمیسیون می گیرند و قیمت ها را بالا می برند.

شما خودتان این همه فرش های نفیس را از كجا خریداری می كنید؟
از جاهای مختلف. عمدتا از بازار تبریز. هر وقت به بازار تبریز می روم مثل این است كه زلزله آمده باشد. سه، چهارمیلیارد تومان فرش می خرم و آن بازار را تكان می دهم.

چند تاجر فرش در ایران این قدر قدرت خرید دارند؟
خودم هم كارخانه دارم كه ۷۰۰كارگر و بافنده در آنجا كار می كنند. سال گذشته می خواستم با این صنعت خداحافظی كنم اما بعد به این نتیجه رسیدم كه فقط «پول» كافی نیست. انسان آن است كه مثل درخت سایه داشته باشد.

از خودتان بگویید و اینكه چه شد كه تاجر فرش شدید آن هم به قول خودتان، موفق ترین تاجر فرش در دنیا.
زادگاه من روستای اسفنجان است در 20كیلومتری تبریز. هفت ساله بودم كه پدرم را از دست دادم و همین مصیبت باعث شد كه از پشت میز كلاس اول، یكراست بروم پشت دار قالی. هفت سال فرش بافتم. با فقر و رنج زیاد زندگی كردم و خرج و مخارج خانواده ام را تامین كردم. شب ها درس می خواندم و روزها كار می كردم. از چهارده سالگی به بعد، شدم فروشنده سیار فرش. از فروش هر فرش دستباف یك تومان دستم می آمد تا بعدها كه انقلاب شد و رفتم سربازی. از خدمت نظام كه برگشتم، چند سفر خارجه رفتم و توانستم مشتریانی قابل اطمینان دست وپا كنم و این آغاز فعالیت تجاری من بود. تا بعد كه یك كارخانه در اسفنجان و یكی هم در تبریز راه اندازی كردم.

سرمایه را از كجا آوردید؟
خودم ۲۰هزار تومان سرمایه داشتم. ۲۰هزار تومان هم از یكی از بستگانم قرض كردم، ۶۰هزار تومان هم وام بانكی گرفتم. خلاصه، ریسك كردم. من آدمی ریسك باز هستم، ریسك تجارت می كنم. به پیشنهاد یك مشتری خارجی برای اولین بار در ایران شروع كردم به تولید فرش گرد دستباف تا اینكه پایم به كشورهای اروپایی باز شد و شدم تاجر فرش. اگر آمار دقیق صادرات را اعلام كنند و پیمان فروش ها و دلال ها، خودشان را به عنوان صادركننده، جا نزنند، آن وقت معلوم می شود كه صادركننده نمونه كشوری در زمینه فرش دستباف چه كسی است.

در سال ۸۴ حدود ۴۰۰میلیون دلار فرش به خارج صادر شده، سهم شركت فرش عظیم زاده از این میزان صادرات چه قدر بوده است؟
5میلیون و 840هزاردلار.آمار صادرات صادركننده نمونه كشوری در سال 1384، بیش از 8میلیون دلار بوده كه یك رقم غیرواقعی است چون همین صادركننده در سال 82، 2میلیون دلار فرش صادر كرده بود.

آیا جای تعجب ندارد كه با وجود بحران صادرات فرش در سال 84، یك صادركننده 8میلیون دلار صادرات داشته است. این رشد 400درصدی چگونه بررسی شده؟ آیا جز این بوده كه از طریق پیمان فروشی، به این رقم نائل شده اند؟
ضمن اینكه من ارزیابی های گمرك را دقیق نمی دانم بنابراین این آماری كه اعلام می شود جای سوال دارد و صادرات واقعی را نشان نمی دهد.

منبع : Emodiran.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohamad

      خیلی خلاصه بود اگر مطالب بیشتر بود بهتر بود در کل خوب بود.

    • یعقوب

      سلام من حسود نیستم خدا بیشتر بده اما با عقل جور در نمی اد خدا می دونه از کجا گنج یا مومیائی پیدا کردی حالا کلاس میزاری می گی کار کردم پول در اورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احد عظیم زاده رو با بابک زنجانی ها یکی نکن

    • اسکویی

      دست مریزاد آقای عطیم زاده مایه افتخار هر ایرانی هست که توانسته از قالیبافی تا اوج پله های ترقی را در اقتصاد صعود کند .

    • همدم

      من دختر25 ساله هستم دوست دارم پیشرفت کنم خواهشا منو راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • علی بیرجندی

        دنبال یه شوهر خوب بگرد بهترین پیشرفته

      • مسعود

        بامن تماس بگیر

      • یک ایرانی

        هموطن عزیزم، فقط یک راه است برای خوشبختی، پیدا کردن علاقه، با تمام توان بدون توقع کمک از کسی به پیش برو، بدون حتما موفق میشی

      • بدون نام

        برو شوهر کن

    • قاسم

      آرزوی موفقیت جنابعالی رادرعرصه تجارت دارم خواهشمندم بیشترازاین دربازاریابی درعرصه جهانی تلاش کنیدتازحمات ماقالیبافان ضایع نشودازتبریز

    • مینا

      سلام برادر چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است شما با زحمات قالیبافانه همشهری خودتان عظیم زاده شدید اما حالا هتل قو را در مازندران می سازی بایدحالایک پروژه بزگترازآن درتبریزبزنی تا ما تورا ببخشیم والاعوضشو در قالیهایی که می بافیم در می آوریم

    • کاظم عظیمی

      سلام من کارگاه فرش دارم و در این کارگاه فرش تمام ابریشم تولید میکنم.و علاقمند همکاری با شما هستم.

      پاسخ ها

      • Leily

        سلام من خانمی 38 ساله هستم و متاسفانه متارکه کردم و خیلی دوست دارم در زمینه فرش فعالیت کنم ممنون میشم ساپورتم کنید ممنون .

    • کاظم عظیمی

      سلام من کارگاه فرش دارم و در این کارگاه فرش تمام ابریشم تولید میکنم.و علاقمند همکاری با شما هستم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمارتونو بنویسید مزدی فرش میبافم

    • کاظم عظیمی

      سلام من کارگاه فرش دارم و در این کارگاه فرش تمام ابریشم تولید میکنم.و علاقمند همکاری با شما هستم.

    • کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ ایران

      سلام جناب اقای عظیم زاده ممنونم اززحمات واشتغال زایی حضرتعالی بنده سلمان بهاوری هستم اهل زنجان شهرستان ابهرکاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ ایران دارای عناوین جهانی وبین المللی.شماره ای ندارم که باهاتون تماس بگیرم اگه امکان داره یه شماره تماس بدین زنگ بزنم بهتون.بی نهایت ممنون وسپاسگذارم ازنجابت اریایی حضرتعالی

    • zahra

      سلام
      ميشه يه ايميل از آقاي احد عظيم زاده به ايميلم بفرستيد؟
      توروخدا

      پاسخ ها

      • هادی

        چرا اینقد التماس میکنی؟

      • ی

        سلام پیدا کردی به منم بده لطفا

    • مژگان

      چایمیل اقای عظیم زاده
      خواهeeeeeeeeeeeeeش

    • مژگان

      من یه طرح توپ راجب فرش داررم یه چیزی تو مایه های فرش گرد. چطوری میتئنمبا از آقای عظیم زاده ادرسی داشتهباشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بی نام

      سلام جناب عظیم زاده شاید حرفم خنده دارباشه امااگه گذشته خودت مرورکنی پیامم ارزش حداقل یه بارخوندن داره کل داراییم یه تخته فرش دست باف جهت گذران زندگی می خوام بفروشم خیلی کمترازارزش واقعیش می خوانش می خوام مردی خودت نشون بدی

    • alireza

      سلام آقای عظیم زاده خیلی وقت است که دنبالتان میکردم من یک کلیم 250ساله شاید هم بیشتر دارم که بهم رسیده و من میخوهم ان را بفروشم خواهش میکنم جواب دهید

      پاسخ ها

      • طبسی

        سلام دوست عزیز
        عرض ادب و قبولی طاعات
        بنده مایل به خرید گلیم شما هستم
        اگر تمایل دارید با بنده تماس بگیرید
        09194549838 - امیرحسین طبسی

    • alireza

      درود خواهش میکنم ایمیل آقای عظیم زاده را برایم بفرستید

    • somayeh

      سلام اقای عظیم زاده .میخواهم مردی را به شما معرفی کنم که دارای برنامه ریزی عالی و پشتکار با انگیزه بالا و ذهنی بسیار فعال ست رشته اش مهندسی معماری است امتحان کردنش ضرر ندارد از شما می خواهم اجازه همکاری بدهید من منتظر پیام شما هستم متمئن هستم که پیامم را جواب می دهید

    • هادی حیدرپور

      من میتوانم بهترین تاباو فرشهای پوستر را ببافم اما چون نمیتوانم خوب بفروشم و نمیتوانم سفارش بگیرم دیگر ادامه نمیدهم لطفا راهنمایی کنید. دوس دارم نظرتون را بدونم09146473672

    • ثویبه محمدیان

      سلام من دختری سقزی هستم وقتی در اینترنت صادر کننده فرش در ایران راجستجو کردم آقای عظیم زاده را مشاهده کردم وقتی حرفهای ایشان را خواندم خوشم اومد چون من آدمهایی را که با تلاش خود به اوج رسیده با شند را خیلی دوست دارم وآنها رااز ته دل می ستایم وموفقیت شان را به آنها تبریک می گویم -------هدف من ازورود به این قسمت تنها آشنایی با صادرات فرش دست باف وتماس باشخص صادر کننده موفق برای همکاری با اینجانب برای دایر کردن یک کارگاه برای اشخاص فقیر وکم درآمد بابهترین حقوق ومزایا برای آنها ورفاه بیشتر برایشان وتوسعه بیشتر برای فرش دست باف که نشانه فرهنگ وتمدن ایرانیان باستان است به امید روزی که تمام ایرانیان در تمام حرفه ها موفق وموئید باشند

    • یاسر

      سلام دوست این پیام منو خود اقای عظیم زاده بخونن.من پسر 28 ساله ای هستم از دور افتاده ترین نقاط ایران.تبریک می گم و خوشحالم که اقای عظیم زاده نام ایران سربلند کردن.من یه مشکلی دارم می خوام با اقای عظیم زاده در میان بزارم شاید کمکم کنن.اگه بشه یه ادرسی یا شماره تلفنی تو ایمیلم بزارن که بتونم باهاشون حرف بزنم .می دونم مثل یه رویا می مونه حرف زدن و دیدن اقای عظیم زاده.فقط خواهش می کنم.بهم جواب رد ندید.منتظر پیام شما هستم.با تشکر یاسر

    • sinaasad

      من از مردم چهار محات و بختیاری فرش خریداری میکنم فرش های دستباف

      پاسخ ها

      • شاهین

        باسلام من دوست دارم فرش دستباف چهارمحال بانقشه های خشتی را ریداری کنم دراصفهان زندگی می کنم لطفا راهنمای و قیمت جهت خرید می خواهم ممنون ازلطفتان

    • sinaasad

      من فرش دستباف دارم کسی خریداره؟

    • بدون نام

      سلام.من از شما مشاوره میخوام.منم به تازگی کارگاه سرامیک فرش زذم.ومعتقدم همیشه آدمایی موفقند که خدا را درهمه حال درنظر میگیرند وقدم درست برمیدارند

    • فاتیما

      خدا قوت اقای عظیم زاده
      فقط خدا ، خدا ، خدا

    • افسانه

      سلام اقای عظیم زاده شما ک دستی ب کار خیر دارین یه ادرس ایمیل عمومی داشته باشین ک ما جوونا هم بتونیم از راهنمائیهاتون استفاده کنیم ....خاهش میکنیم ازتون....چیزی ک از شما کم نمیاد

    • علی بیرجندی

      دروغ میگی

    • بدون نام

      احساس میکنم هر چی که بنویسم پیش پا افتادست. فقط میگم : مرسی خدا قوت

    • طاها

      با سلام به همه ایرونی های مسلمون من یه خبر نگار افتخاری هستم لطفا راهنمایی کنید اقای عظیم زاده کجا سکونت دارند ؟ قصد دارم یه مصاحبه مفصل ازشون چاپ کنم

    • بدون نام

      با سلام
      ايا شما آموزش فرش دستباف داريد
      متشكر

    • hamid

      سلام امکانش هست شماره تلفن یا ایمیل یا یک راه ارتباطی با آقای عظیم زاده به من بدهید . برای همکاری در تجارت

    • ناهید

      آیا اجازه دارم که با برادر موفق و خوبم آقای عظیم زاده صحبت کنم برای پیشرفت در زندگی و پولدارشدنم با تشکر

    • محمد

      سلام سه جفت فرش دستباف 3متری 30رج با نقشه و بافت بسیار زیبا دارم.می خواهم بفروشم لطفا راهنمایی فرمایید.

    • علي

      سلام من 25 سالمه و فعلا بيكارم و نميدونم در چه زمينه اي تو اين وضع كنوني بايد ريسك كردوفعاليت داشت. اگر اقاي عظيم زاده كمك كنند و مشاوره بدن ممنون ميشم . يا يه راه ارتباطي معرفي كنيد كه با اقاي عظيم زاده مشاوره كنم

    • زهره

      دست مریزاد اقای عطیم زاده مادر سه فرزند یتیم هستم که دوازده سال هست که همسرم مرحوم شده ماهیانه 300 هزار تومان کرایه خانه میدهم برای رهن منزل مجبور به فروش کلیه شدم شما که دست بخیرتون شامل حال یتیم ها میشه جهیزیه چند میلیونی نمیخواییم محبت کنید مقرری در نظر بگیریید که لااقل مجبور نباشم گمراه بشم ماه شهادت مولای مظلومان جهانه بحق خون گلوی حسین دستگیری کنید تلفن تماس09309110335

    • محسن

      سلام اقاي عظيم زاده.من پسري هستم 19 ساله.6 ساله پدرم فوت كرده.با مادرم زندگي ميكنم.خودمم ديپلم معماريم.يخاط مشكلات مالي نتونستم ادامه بدم.ازتون خواهش ميكنم ك مارو كمك كنيد.من با مادرم زندگي ميكنم.مادرم شناسنامه نداره واسه گرفتن شناسنامش 2 ميليون ميخوان تا ازمايش DNAبگيرن.توروخدا كمكمون كنين ك خدا جواب خوبياتونو ميده.ممنون.اينم شماره من 09361434575.محسن

    • مصطفی گناباد

      سلام اقای احد عظیم زاده .حدود 2ساله که باشما اشنا شدم من 18 سالمه و علاقه ی شدیدی ب تجارت دارم چند دفعه از کارای کوچیک شروع کردم اما موفق نشدم واسه همین تصمیم گرفتم شما رو از نزدیک ببینمو ازتون تجربه و مشاوره بگیرم کسی از شما متدین تر و سالم تر بیدا نکردم و هر طوری ک شده شما رو بیدا میکنم و ب هدفم میرسم چون ایمان دارم تنها کسی که میتونه کمکم کنه شمایید.ب امید دیدار اقا احد.

    • zeynab

      سلام جناب آقای عظیم زاده.ماقالی دست باف میبافیم اگرامکانش هست میخواستم ازجنابعالی چندتاسوال بپرسم.

      پاسخ ها

      • مسعود

        من تو کار فرشم اگه کمکی از دستم برمیاد تماس بگیر

    • تک و تنها

      سلام بچه ها تاحالا کسی تونسته با آقای عظیم زاده تماسی داشته باشه؟ یا ایمیلی چیزی از ایشون ب دست آورده باشه؟

      پاسخ ها

      • a.k

        در بابطه با فروش فرش و گلیم های قدیمی اگر میخواهید با ایشان ملاقات داشه باشید ایمیل بزنید تا این عمل انجام گردد
        ایمیل:amirkiani_1997@yahoo.com

        لطف کنید در غیر این صورت و برای کارهای دیگر به هیچ وجه ایمیل نزنید

    • masoud

      سلام جناب عظيم زاده.هجده سال دارم.تا حدي موضوعات تجاري را آموزش ديده و خوانده ام.تا كنون چند جا مشغول كار در شركت هاي بازرگاني بوده ام.علاقه مند و تمام قد آماده براي كار.

    • مهرزاد عليزاده

      دعوت به همكاري جهت افتتاح شعبه در يكي از قديمي ترين بناهاي تاريخي و تنها كاروانسراي بنا شده در مركز شهر . كاروانسراي شاه عباسي با قدمتي بالغ بر 500 سال پس از احيا و مرمت توسط بخش خصوصي آماده همكاري با يكي از برترين برندهاي فرش هاي دنيا مي باشد . امور اداري عليزاده 09121611187

    • پریناز

      سلام آقای عظیم زاده پدر بنده هم فرشباف ماهریه درست 44 سال داره فرشبافی میکنه الانم دستش یه فرش خیلی جالبی داره اگه میشه از فرش ماهم دیدن کنین شاید مورد پسندتون شد میدونم شاید با خودتون بگین مگه من بیکارم فرشهارو نگاکنم.خاهشا منو ناامید نکنین حداقل یه جوابی بدین.

    • parinaz

      سلام اقای عظیم زاده روز بخیر من دیروزم بهتون نظر گذاشتم خاهشا اگه مایلید از فرشمون دیدن کنید جواب بدین برا خرج عروسی من لازمش داره ولی متاسفانه وقتی مردم این حرفئ میشنون میگن دست سوختس زیر قیمت میخان اینم شماره بابامه 09143192248 فرش قالیچه نقشه گلستان

    • خسروشاهي

      باسلام وخسته نباشيدخدمت اقاي عظيم زاده
      ميخواستم بدانم اگه موقعيتي مناسب باشه اقاي عظيم زاده كارخداپسندانه وخيرخواهانه وباقيات وصالحات براي منطقه خسروشاه .اسكو.ايلخچي وكلا واسه اذربايجان بنام زنده يادپدرش انجام ميده؟

    • لیلا غلامی خمی

      سلام و عرض ادب
      جناب عظیم زاده تمام پیامهایی که براتون فرستادن رو با حوصله مطالعه کردم
      نمیدونم چرا ما آدمها بدون اینکه تلاش کنیم توقع داریم به شرایط عالی برسیم
      خدا گفته از تو حرکت از من برکت...
      من هم یکی از کارآفرینان کشورم هستم که فقط به لطف خدا و باپشتکار به این موقعیت رسیدم بدون اینکه حتی یک نفر از من حمایت مالی کنه
      آقای عظیم زاده بنده چندسال قبل از برج سلمان شهر دیدن کردم و برای اولین بار زندگی نامه شما رو همونجا مطالعه کردم
      من به عنوان یک ایرانی به شما افتخار میکنم
      پاسخ شما به پیام بنده یکی از افتخارات من خواهد بود
      pr.gholami@yahoo.com
      مدیرعامل شرکت تمدن پارس
      و رئیس کانون فرهنگی آفاق اندیشه
      مشهد مقدس
      ایام به کام

    • بهرنگ منافی اذر

      سلام احد اقا هر کس پشت سر شما حرف میزنه غلظ میکنه ما دو دوست هستیم در بازار فرش تبریز معامله میکنیم و مشغول بافتن هستیم. خلاصه عرضه و غیرت دارین که از اونجا به اینجا رسیدین راه رفتن مهم نیست به هدف رسیدن مهم است دوست داریم در صورت امکان ما را راهنمایی کنید. دوستدار شما منافی اذر 21ساله 09141438567و سعید حبیبی 22ساله09148600130

    • غریبی

      با سلام. من یه فرش یا بهتر بگم یه گلابتون زر بافت که ارث پدریم هست برا فروش دارم. چون ارث پدری هست هیچ مشکلی برا فروشش نیست و حتی میشه در حضور سپاه یا میراث فرهنگی هم فروخت. اگه کسی طالبش باشه یا توضیح بخواد با من تماس بگیره 09147365582

    • غریبی

      سلام آقای احد عظیم زاده. من یه فرش یا بهتر بگم یه گلابتون زر بافت که ارثیه پدریم هست و تقریبا از زمان صفویه مونده رو برا فروش دارم. و چون ارثیه پدریم هست هیچ مشکلی برا فروشش از لحاظ قانونی نداریم. و فقط از فروشش در اروپا میترسیم که سرمون کلاه بره. واسه همین به پول کمش در ایران قانع هستیم. میخواستم ببینم شما این نوع دست بافت هم خریدار هستین؟ اگه توضیح دیگه ای هم خواستین باهام تماس بگیرین 09147365582

    • مینا

      لطفا جایی را معرفی کنید که ابتدا اموزش بافت تابلو فرش را میدهند و سپس مشغول بکار میشویم . اموزش بهمراه تضمین ارایه و ادامه کار.... سپاسگزار سرپرست خانواده دو نفره

    • نظری

      سلام آقای عظیم زاده
      من از 5 سالگی فرش بافی رو توی کارگاه پدرم شروع کردم وتا16-17 سالگی که به کل اونو کنار گذاشتیم دیگه رنگ فرش بافی رو ندیدم . اما اگه الان بازار فرش رونق داشته باشه و من بتونم چگونگی طرح ونقشه هایی روکه باب میل تاجران وخریداران حرفه ای باشه روداشته باشم دوباره بعداز چندین سال میتونم دوبار کارگاه فرش بافی پدرم رو زنده کنم وچندین بافنده رو مشغول کنم من از راهنمایی شما ممنون و سپاس گذار میشم(از همدان 09189150975) ایمیلم mahdi.nazari43@yahoo.com

    • محمدآخری خلجان

      با سلام خدمت آقای عظیم زاده و عرض خسته نباشی وسلام خدمت تمام کارمندان سخت کوشتان......با خبر شدیم شعبه جدید شما هم افتتاح شد......و در بازار تبریز برای دوستان شادی آفرید....امیدوارم همیشه سایه شما مثل یک پدر بر سر فرش ایران باشه...تبریک تبریک تبریک

    • اصدقی

      خدا قوت
      از یتیم نوازی شما متشکرم

    • افسانه

      سلام . خسته نباشید خدمت آقای عظیم زاده من دنبال یه تابلو فرش برای بافتن هستم ولی نقاشا گرون میکشن لطفا راهنماییم کنید چه جوری تهیش کنم

    • ناصر

      سلام آقای عظیم زاده میخواستم باهاتون تماس تلفنی داشته باشم اگر ممکنه راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • نسرین

        سلام جناب آقای عظیم زاده با عرض خسته نباشید و احترام ویژه خدمت شما خیر محترم هموطن، بنده دکترای انگلیسی هستم درصورت امکان جهت ارتباط با حضرتعالی درخواست شماره تلفن یا ایمیل خصوصی شما مزاحم شدم،منتظر جواب می مونم. سپاس 09169853704

    • mina j

      ای کاش نظراتو بخونه و با همه تماس بگیره به امید اون روز دوستان

    • سارا

      سلام دختري هستم٢٩ساله ازنظرشغلي موفق بوده وفعلامدير٣آموزشگاه زبان وكامپيوترهستم!من هم دقيقابعدازفوت پدرم ازصفرشروع كردم والان شخص موفقي درشهرستان هستم!به شماهم خداقوت مي گويم خداسلامتي وعمرباعزت عطاكند.پدرم سالهاپيش كارخانه ريسندگي درشهرفيروزآبادفارس احداث كردتاباعث رونق فرشهاي دسباف قشقايي بشه ولي متاسفانه به دلايلي ورشكست شد!اين كارخانه اعظيم حدود٢٠٠نفرمشغول ب كاربودندولي الان سالهاست ك بسته است!حتماشمادوستان ياآشناياني داريدكه بتونن سرمايه گذاري كنند!دراين شهرفرشهاي دست باف بي نظيري بافته ميشودولي متاسفانه بدليل حمايت نشدن كم كم داره روبه ذوال ميره!اگربتونيدحمايت كنيداجرتون پيش خداحتمامحفوظ خواهدماند.سارانجفي٠٩١٧٧١٣٦٤٤٥

    • امید

      سلام آقای عظیم زاده جوانی هستم 25 ساله هنوز ازدواج نکردم اوضاع مالیم خوب نیست اگه میشه کمکم کنید از این زندگی کوفتی خسته شدم.09380695094

      پاسخ ها

      • احسان

        25سال اول راهه و بهترین فرصتها در انتظارته تلاش کن تا به جایی برسی. اینو همیشه توی ذهنت داشته باش هرگز کسی کمکت نمیکنه وهرگز از بالا برات چیزی نمیفرستن پس بجای کمک خواهی و خرد کردن شخصیتت برو تلاش کن

    • مصطفی

      اقای عظیم زاده من میدانم شماوامثال شما چطوری پولدار شدن خون مردم فقیرو بدبختو مکیدین یک قالی 2در3رامردم بافتن برات بهشون دادی 15ملیون براخارجیافروختین 50ملیون حالااین مردم بدبخت خدارو بیخیال شدن دس بسوی شمادراز کردن اکه این فرش بافی صاحب داش چرا ماکه میبافیم به هیچی نرسیدیم شماشدین ارباب پس مشکل اینجاس ماکورشیدیمازبس قالی بافتیم شماشدین سرورمن ازتاجرای خارجی عاجزانه تقاضادارم به ما قیمت بدن اونای که توشورای مزد کار میکنین کارتون اصلا درس نیس خدابابداداین فرش بافان برس اونای که قالی می بافن میدونن چقد سخته چنتا دهاتی پول ندیدوساده کیر اوردین به اونجارسیدین ازخداخجالت بکشین

    • علی قربانی بستان اباد

      بنام خدای بزرگ اقای احد عظیم زاده من پسر 20 ساله هستم پدر من فرش فروش است من میخواهم مثل شما تاجر فرش باشم ومثل شما دیگران کمک کنم من خودام کارگری کردام پول کمی جمع کردام ومی خواهم جنابعالی به من کمک کند اگر جنابعالی به من اعتماد کند انشاله جواب اعتماد جنابعالی را خواهم داد انشاله به امید خدا شماره تماس 09379824971

    • نرگس

      سلام

      اگه امکان داره لطفا ایمیل شخصی و یا شماره تماسی از اقای عظیم زاده به من بدهید که من بتوانم مستقیما با خودشان در ارتباط باشم . متشکرم!

    • رضا

      با سلام. من بافنده فرش دست باف هستم. حالا که با تجارت فرشی که جون من و همکاران من در مياد،موفق شدی یا کار در کارگاه قالیبافی خارج از کشور برآمده لطف کن جور کن.تو ایران که در آمد بافنده..... خودتون بهتر میدانید. 09333913343 با تشکر فراوان

    • بهزاد رضایی

      سلام عرض ادب خدمت آقای عظیم زاده اینجانب ازشما تقاضا میکنم که بامن تماس حاصل فرمایید
      موضوع:من چند عدد فرش دست بافت دارم که برای فروش گذاشتم.
      تلفن تماس من:09378762867
      تهران

    • نرگس

      سلام آقای عظیم زاده.خداقوت.خسته نباشید.من به داشتن هم وطن خوبی مث شما افتخار میکنم.من در شهر بیجار زندگی میکنم و همانطور که خودتون می دونید شهر فرش دستباف است و فرش دستباف بیجار در ایران و جهان مشهور است.یک فرش 2/5 متری داشتم که دوس ندارم نشون کسی بدم اگرامکان دارد شما ملاحظه کنید ودر صورت تمایل خریداری کنید.

    • مریم

      سلام آقای عظیم زاده من ماههاست که دنبال آدرس ایمیل و شماره تلفنی از شما هستم که در موردی بهم کمک کنید
      اگه یه شماره تماس بهم بدین ممنون میشم
      مرسی

    • لیلا

      سلام آقای عظیم زاده ،من دختری کورد هستم پدر و مادرم فوت کردند حدود شش ساله استخوان های ریز داخل گوشم سفت میشه کم کم شنوایی ام از بین میره،بخاطر ده میلیون پول عمل جراحی.مدارک دکتر متخصص هم دارم لطفا کمکم کنین جزاک الله خیراً.به الله گوشهایم داره از دست میره

    • علی قاسم پور

      با سلام جناب عظیم زاده.مصاحبه شما را در تلویزیون دیدم برآن شدم دست کمک بسوی شما بگشایم کارمندی باز نشسته ام در قبال یک شیاد تمام هستیم را دادم فرزندانم مواجه با گرفتاریندراهنمایی و کمک و همفکری شما رامیخواهم اگر اجازه حضور دهید روشن تان می سازم که خدای عزوجل پشت و پناه شما باشد. سپاسگزارم

    • مهدی حسینی

      با سلام
      من که بهش پیام دادم که کمکم کنه چون منم مثل خودس هستم البته گذشته رو میگم ولی جوابی نداد

    • نرگس

      سلام و خسته نباشید به آقای عظیم زاده.من فارغ التحصیل کارشناسی فرش گرایش طراحی از دانشگاه هنر اصفهان هستم.می‌خواستم کسب درآمد کنم که هم برای خودم و هم برای دیگران مفید باشد.نظرتان در مورد ایجاد یک کارگاه قالی بافی چیست و اینکه یک پیشنهاد و مراحل انجام ایجاد شغلی در این زمینه را بهم ارائه کنید.ناامیدم نکنید و به ایمیم نظرتان را بفرستید. با تشکرفراوان

    • يه هموطن

      باسلام ، حتمااين آقاسختيهاي زيادي براي امروزش كشيده ويقيناهم دست نوازشش برسريتيماي اين مملكت بوده ومن هم باهمين ذهنيت به دفتركارشون رفتم وبخاطر مشكلاتي كه اين چندساله گريبانموگرفته پاروغرورم گذاشتم ودست بسوي كسي درازكردم كه فكركردم شايد خداايشون رووسيله كرده تاخانواده اي روكه بخاطرورشكستي باسه تابچه تامرزمتلاشي شدن پيش رفته نجات بده ولي اصلا" فكرنميكردم وضعيت امثال من براي اين آقاتواين ممكلت خيلي عاديه وازدر روندن مثل مني كه فكركردن اين راه بعنوان آخرين اميدنجاته ، براشون اصلا اهميتي نداره واينكه خدايازمانيكه من مشكلاتموميگفتم ايشون توفكرشون چي بود....... ، واقعابراي خودم وامثال خودم كه خيلي ساده مي بينيم متاسفم ،.... خدايا بازخودم موندم وخودت ومشكلت پايان ناپذيرم ، بازشكركه خودت روزي رسوني ......

    • بدون نام

      سلام. من دوستي دارم كه خيلي تنهاست و هزينه ي خوانواده پنج نفره خودش رو به دوش ميكشه فقط با حقوق اداره كار! يك دختر كه هزينه خانواده و خواهر دانشجو و برادر كوچكش و مار و پدرش رو ميده اما نزاشته هيچ كس تو فاميل و در و همسايه متوجه بشن الان هم ازدواج كرده اما حتي نتونسته عقد محضري كنه و فقط با پدر و مادرش رفتن قم و اونجا عقد كردن اينقدر دستش خالي بوده كه محضر هم نتونستن برن ! خواهش ميكنم كمكش كنيد.من تنها دوست صميميش هستم شايد اين كمترين چيزي از سختي هاي او هست كه من ميدونم . خونه شون اصفهان .خيابان زينبيه كوچه شماره 18 پلاك 18 هست.اهل كاشان هستن و پدرش و مادرش تابستان ها به كاشان خونه ي پدربزرگشون ميرن و او تنها اصفهان ميمونه يه دختر 22 ساله داره اينطور كار ميكنه و خيلي از جوونا ...شنيدم شما به خيلي ها جهيزيه 50 ميليون ميدين اما باور كنين دوست من به جهيزيه 20 ميليون هم راضي هست يا كمتر حتي. دوستم توي شرايط سختي هست خواستم كمكش كنين اون اگه سرمايه كمي داشته باشه ميتونه خودش شروع به كار كنه و خانواده اش هم كمك بيشتر بشه
      هر كسي بتونه مكش كنه جاي دوري نميره از خيرين ميخوام هر كدوم حتي اگه يك ميليون هم كمكش كنين باهم خيلي ميشه .من در توانم نيست كمكش كنم اين دختر خيلي آبرو داره من تنها كاري كه تونستم براش بكنم اينكه دوست خوبي براش باشم خواهش ميكنم كمكش كنين.البته اول خدا وبعد شما كه واسطه هستيد

    • ناصر

      سلام یک فرش دارم به ابعاد 1350*1350 سانتی متر بافت ناین مشتری داری یا علی

    • سمیر

      با سلام میخواستم با آقای عظیم زاده مشورتی داشته باشم، با تشکر
      منتظر پاسخ از طریق ایمیلم

    • سهند

      با سلام خدمت شما هنر جویان فرش
      26 سالمه دانشجوی مهندسی معماری هستم از طرفی از کودکی یعنی 6 سالگی با کتک پدرم مجبور به بافت فرش شده ام مادر مهربانی دارم و هر چه دارم از او دارم اقای عظیم زاده خطاب به شما بزرگ مرد عرصه ای فرش الان 7 ساله یه کارگاه فرش و تابلو فرش راه اندازی کردم که از برکت ورود جناب آقای روحانی کارگاه فرش بنده ورشکست شد تولید بود اما خریدار نبود اما ایمانم همیشه اول به خدا بعد به خودم بود اما ایستادگی به خرج دادم و چاره ای جز تعطیل کارگاه فرش و فعالیت آخریم تولید تابلو فرشهای ریز بافت هست اما در زمینه فروش دچار مشکل شدم در حال حاظر میخواهم فرشی ریز بافت با مدلی منحصربه فرد به جامعه میراث فرشمان اضافه کنم که باشد هنری ماندگار از ما رنج دیدگان شاید التیامی باشد بر روزهای تلخمان از شما یاری و راهنمای میخواهم خواهش میکنم به من جواب بدین با تشکر فراوان از همه شما عزیزان

    • جواد

      سلام.بنده 50تا بافنده با تجربه فرش دستباف میشنام اگه مایل به همکاری بودین تماس بگیرید.استان فارس شهرستان نی ریز.

    • siavash

      ما بدبختیم حتی اگر آدم حسابی‌ پیدا بشه کمک کنه ما همونم نمی‌بینیم ! سیاوشم بر عکس اسمم که به پاکی‌ از اون یاد می‌کنن روزگار خودمو کثیف کرد لیسانس برق دارم ! ۳۰ ماه خدمت رفتم ! ۲متر قد ! همه چی‌ دارم به جز پول و پارتی ! اهل هیچ برنامه‌ای نیستم ! ۱جا رفتم کار کنم شدم حسابدار شانس ما دزد میخواستن ! بلد نبودیم همکاری کنیم با دزد جماعت نمیگیم نخواستیم میگیم بلد نبودیم اینجور بهتره ! بیرون شدیم اینقد زیر آب ما رو زدن ! الانم سر تاکسی مردم کار می‌کنیم ، کسی‌ هم پول نداره مهم نیست اما صاحب کارم بابت این مساله ناراحته ! هرچی‌ درمیاد نصف نصف ! خدا رو شکر پول هیچی‌ نمی‌شه ! آقا همیشه ماندگار باشی‌ ما که عمری بدویم حتی شماره موبایل مستقیم شما رو هم نمیدن ما به جاش میگیم اگه زمانی‌ این پیام رو خوندی ما جوانیمون سوخت دست ۲تا عاشق رو بگیر جدا نشان یا معتاد بشن یا خود خوشی کنن !

      خدا همراهت - سیاوش۳۰ساله -از تهران ..

    • جواد

      سلام.بنده 50تا بافنده با تجربه فرش دستباف میشنام اگه مایل به همکاری بودین تماس بگیرید.استان فارس شهرستان نی ریز. 09177302823

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به من معرفی کن کمک کنم

    • رويا

      سلام جناب آقاي عظيم زاده از بودن فردي چون شما باعث افتخار ماست

    • سلام

      سلام
      من یه فیلم نامه در مورد فرش دارم که مورد تایید موسسه فیلم فارابی است .میخواستم کمک کنید یک کاریش بکنیم که به صورت فیلم ساخته بشه

    • پریا همدانیان

      سلام. قبلا هم پیام دادم. شنیدم آقای عظیم زاده پدر 1070کودک بی پدر است. آیا میتونه برا یک دختر 10ساله هم پدری کنه و بزرگترین مشکل زندگیش رو حل کنه و دل یک طفل دیگه رو هم شاد کنه و دعای خیر این بجه هم بدرقه راهش باشه. به خدا قسم به خاطر این مشکل بجه هنوز در هیچ مدرسه ای ثبت نام نشده و هر شب با چشمهای گریون میخوابه وبزرگترین آرزوش این شده که آیا اونم میتوونه مثل همه ی دوستاش روز اول مهر به مدرسه بره؟ من منتظر جواب آقای عظیم زاده هستم. حتی اگه جواب ایشون منفی باشه من منتظر جواب هستم. متشکرم

    • حسین احمدی

      سلام جناب عظیم زاده توروخدا برام کار ردیف کن بخدا احتیاج دارم ممنون

    • اکبر

      با سلام من چند تا گلیم قدیمی دارم برای فروش لطفا اگه کسی مایل بود ایمیل بده براش عکس ارسال کنم.

    • قالیباف

      در حال ایجاد کارگاه تولید تابلو فرش هستم با70بافنده و نیاز به بازاری مطمئن برای فروش دارم و اگر خوب پیش بره تا سال آینده به دو یا سه برابر بافنده افزایش پیدا می کنند

    • بدون نام

      سلام ببخشید من یه کاری انجام میدم دوست دارم مثل شما پخش کنم خارج از کشور جواب این رو بدید لطفا من رضا از ری ۱۸

    • مجتبی

      به نام خدا سلام این آقای عظیم زاده درست یکی از بزگترین تاجر فرش ایران از اولش که تاجر نبوده برای کار خودش تلاش کرده شده عظیم زاده اگه تلاش نمی کرد هیچ موقع پیشرفت نمی کرد شما اینقدر بهش گیر ندید خودتون تلاش کنید مطما باشید بالتر از عظیم زاده خواهید شد

    • بدون نام

      سلام اقای عظیم زاده گاهی به روستای اسفنجان هم سربزنید؟

    • ROUZA

      فقط خسته نباشید. و از این که توی دنیا وجود دارید ممنونم

    • مهمان

      هیچکی هم جواب نمیده ملت بیکارن از سال 91پیغام گذاشتن

    • احسان صادقی زاده

      سلام ...واقعا اینکه تونستید با یتیمی به اینجا برسید فقط و فقط باید ستایشت کرد...
      اگر امکانش هست تمنا دارم که یه شماره یا ایمیلی از این بزرگوار بهم بدید...
      واقعا به کمکتون احتیاج دارم..

    • Pejman

      با سلام وادای تحیت و ثنا خدمت شما،من یک جوان 28 ساله و متاهل هستم که در سال 86 متاسفانه در رشته دبیری زبان انگلیسی فارغ التحصیل شده ام که بدلیل فقدان پول و پارتی نتوانستم در جایی استخدام شوم،ناگزیر مغازه ای در شهر کوچکمان اجاره و با قرض و قول سرمایه ای جور کردم و به فروشندگی پوشاک مشغول شدم و در ابتدا خیلی خوب بود و بدهیهایم را پرداختم و هر اربعین غذای نذری خیرات میکردم،اما ناگهان بازار بهم ریخت و نتوانستم چکهایم را پاس کنم و به همان دلیل نداشتن پول و پارتی هیچ بانکی به من تسهیلات نداد و اجبارا پول نزول گرفتم و حالا پس از گذشت چند سال چند برابر پول را باز گرداندم اما بدهی همان بدهی است و روز به روز اضافه میشود و از 20 میلیون تومان به 60 میلیون تومان تبدیل شده و چندین بار هم اقدام به فروش کلیه ام نمودم اما پولی که مرا از شر نزول راحت کند ندادند،لذا از شما میخواهم که ماجرای مرا به چند خیر بگویید شاید فرجی بشود.درضمن برای اثبات حرفهایم شماره ام را میدهم و هرگونه وثیقه،چک،سفته که لازم باشد برای پس دادن بدهیم ب ایشان میدهم،و این را بگویم قصد گدایی ندارم.فقط قرض میخواهم.

    • الهام

      درود بر جناب عظیم زاده.برخود میبالم که چنین هم وطنی دارم.افتخار اشنایی با شما را نداشته ام تنها زندگی نامه تان را مطالعه کردم اما تلاش میکنم تا روزی چون عظیم زاده برای مردم کشورم مفید و باعث افتخار باشم.پاینده باشید

    • علی اصغر امیری

      درود برهمت شما
      بنده رییس یکی از باشعب بانک ...در استان چهار محال و بختیاری هستم و حتما به سختی کار ما در پایان سال واقفید .با مطالعه خاطرات شما خاستم من هم همچون شما پا را فراتر از مرزهایم بگزارم و ریسک کنم و از حضرت عالی دعوت کنم افتخار دهید و به عنوان تبرک بخشی از حساب بانکیتان را به این شعبه انتقال دهید.

      پاسخ ها

      • ehsan

        واقعا متاسفم برای این مملکت واین مردم بدبخت . هرکس پارتی ندارد نه استخدام میشه نه... دوستان ببینید یه رییس بانک چقد بی سواده که بجای خواستم نوشته خاستم شک نکنید این رییس بانک یا سهمیه داشته یا پارتی واصلا قابل قبول نیست که بگه اشکال چاپیه کاملا مشخصه فرق خاستم وخواستم را نمیدونه. دوستان شما در ایران زندگی میکنید لطفا بجای دست درازکردن وکمک خواهی اول تلاش کنید ولی اگر نمیتونید تلاش کنید دنبال پارتی بگردید شک نکنید با سیکل یادیپلم میتونید رییس بانک بشید و چندین لیسانس و فوق لیسانس زیر دستتون باشه ولذت ببرید.

    • somayeg

      با سلام وتبریک سال نو
      من فقط ی حرفی دارم آقای عظیم زاده شما که یتیم ها رو خوب درک میکنین د احترام خاصی بهشون دارین ازتون خواهش میکنم دست نامزدمنم بگیرین.یتیم وبدون پشتوانه...بخاطربیکاری وبدهی ناراحتی اعصاب رنج میبره..

    • جمشیدنصرت

      سلام خسته نباشین دنبال کار هستم 4 سال پیش تصادف کردم 15 میلیون دیه دادم از اون موقع هم ربات صلیبی زانو پاره شده متاهل هستم یه بچه هم دارم و کلی بدهی اجاره نشین هستم پول اجارشم ندارم بدم منم از بچگی یتیم بزرگ شدم ساکن اطراف تبریز هستم ممنون دستتون درد نکنه دوس دارم یه کار خوب پیدا بشه تو شهرهای دیگه هم باشه مشکلی نیس.

    • حسین

      سلام آقای عظیم زاده من یک فرهنگی علاقه مند به تجارت فرش هستم لطفا مرا راهنمایی کنید .باتشکر

    • سجادقلی پور

      سلام من ی فرش دارم سه سال زحمت کشیدیم بافتیم چگونه میتوانم باشما ارتباط برقرارکنم چهره صدشخصیت معروف جهان است

    • بنده خدا

      به نام خداوند بخشاینده مهربان
      با سلام خدمت همه خوانندگان این پیام.
      دوستان عزیز ،چشمتون به دست خدا باشه.اینهمه التماس میکنید سراغ خدا هم رفته اید که التماس کنید؟
      ضرب المثلی معروف میگه " بنده خدا خودش در بنده"، برید سراغ خدای آقای عظیم زاده.
      شاد و سالم باشید

    • زهرا

      سلام .من از شهر شیراز هستم .میخواهم تولید فرش راه اندازی کنم در زمینه بازار فروش نیاز به راهنمایی دارم.باتشکر

    • بدون نام

      راسیتش دیگه امروزه ادم نمی دونه کی راست کی دورغ میگه م ح

    • مریم

      سلام تورو خدا آدرسی شماره ای ازآقای عظیم زاده بهم بدید خیلی گیرم دارم بادوتا بچه نابودمیشم این چندمین بار پیام میدم توروجان مادرت کمکم کن

    • شهناز

      سلام دوستان
      به نظر من تجارت بهترین شغل هست. من خودم با زندگی کارمندی امرار معاش میکنم و دیگه بریدم. خیلی علاقمندم که سرمایه ای داشته باشم و یا بتونم با تاجرین دست به تجارت سودمند بزنم. واقعا علم بهتر است یا ثروت؟ ثروت توام با علم. من خودم فوق لیسانسم اما با تمام وجودم به این واقعیت رسیدم که اول باید ثروتی باشه که به علمش هم برسی.
      سپاس

    • سمیه

      سلام.خوشبحالتون انقد پول دارین.کاش منم پول میداشتم مثل شما نه ولی اندازه ی که بتونم زندگیمو شروع کنم.خدا بهتون بیشتر ازینارو بده و موفق باشین

    • مطوری

      سلام اقای عظیم زاده.من 25سالمه خانم هستم.به هنرخیلی علاقه دارم مدتی دارم تابلو فرش میبافم.دوس دارم تواین کار پیشرفت کنم.لطفا کمکم کنید.توی ایران خیلی ارزون میفروشن دستباف رو.ادم ناامید میشه.لطفا راهنمایی کنید.

    • بیتا

      سلام من بایدبااقای عظیم زاده حرف بزنم

    • طاهره اسماعیلی

      سلام
      من خودم تابلو فرش میبافم چند نفر هم برام میبافن میخام ببینم کسی هست که این تابلو ها رو به قیمت خوب از من بخره کجا و به چه صورت میتونم خوب بفروشم.۰۹۰۱۶۷۳۴۲۳۱
      بنده فقط23 سال دارم همه امید و آیندم به فروش همین تابلو هاست

    • خان محمدی

      سلام خدمت جناب آقای عظیم زاده. من یه تابلو فرش دارم که خیلی قدیمیه و برای پسر شاه بوده که به یکی از بستگان ما هدیه داده بوده و محمدرضا گفته بوده که مادر بزرگش به اون هدیه داده حالا نمیدونم مادر شاه بوده یا مادر فرح. اگه خواستید تماس بگیرید.09193451007 خان محمدی

    • ناصر عبدی

      سلام متن رو با نظرات خوندم اطلاعاتی که میخواستم در مورد فرش دستباف رو بدونم بدست آوردم ازتون ممنونم تلاش میکنم فراتر از شما هم برم و ازتون جلو بزنم 24 سال هم دارم کارشناس برق

    • بدون نام

      سلام آقای عظیم زاده عزیز، من دوتا پسر دارم جفت شون بیکارن، نه اینکه تلاش نکردن نه اما هیچ کجا کاری که بشه بدون سرمایه انجام داد نیست، زندگی شخصی یکی از پسرهام بخاطر بیکاریش داره بهم میخوره، بچه ها به هر دری میزنن ناامید برميگردن، شما طرفدار یتیم ها هستی اما این بچه ها زنده یتیم هستند، و شدیدا نیاز به کمک دارند من با توکل به خدا به امید کمک بزرگانی مثل شما دل بستم،،کمکشون کنید

    • علی ا سبقی

      سلام اقای عظیم زاده من یک پیمانکارنقاشی ساختمان هستم که در غرب تهران مشغول به کار نقاشی هستم میخاستم ببینم نیاز به نقاش ندارین ..برام یه افتخار بزرگه که باشما کار کنم واز نظرات ایشان سودی بهرمند شوم باتشکر

    • علی ا سبقی

      سلام اقای عظیم زاده من یک پیمانکارنقاشی ساختمان هستم که در غرب تهران مشغول به کار نقاشی هستم میخاستم ببینم نیاز به نقاش ندارین ..برام یه افتخار بزرگه که باشما کار کنم واز نظرات ایشان سودی بهرمند شوم باتشکر

    • ناشناش

      سلام اقاي عظيم زاده خواهش ميكنم يه شماره اي كه بتونم مشكلمو با شما در ميون بزارم به كمكتون احتياج دارم

    • نرجس وطن دوست

      سلام آقای عظیمزاده خسته نباشید ضمن تشکر و قدردانی از شما به خاطر توسعه صنعت فرش ایران در خارح از ایران .من لیسانس حسابداری هستم و دارای هفده سال سابقه کار در رشته حسابداری و متولد 1345 من به علت ادامه تحصیل کارم را از دست دادم و به هر دری میزنم کار پیدا نمیکنم دوستم به من گفت با آقای عظیم زاده در میان بگذار شاید بتونن کاری برات انجام بدن یا خودشون و یا همکارانشون راهنمایت میکنند .از شما تشکر میکنم

    • المیرا

      میخواستم به سوئد صادرات کنم در کنار کمک های شما

    • یونس زارع

      سلام من یونس زارع 21 سالمه بچ تبریز از بچگی قالی میبافم اونم قالی 60 رج ولی خدایی نمیتونم ب قیمت خوب بفروشم الان ی قالی تو خونه ی قالی نصفه دارم ولی چون نمیتونم ب قیمت خوب بفروشم خیلی سست شدم اگ کمکم کنین خ ممنون میشم و میخوام بعد این قالی فرش تو اندازه بزرگ ببافم ب کمکتون خیلی احتیاج دارم خ ممنون خدا اجرتون بده 09300275511

    • امیر

      خودتون خسته نکنید فرش دستباف کار هر ادمی نیست

    • علی

      سلام من نمد دستبافت تولید می کنم شما مس تونید تو کارصادرات کمکم کنید که با هم همکاری کنیم لطف کنید نظرتونو به ایمیلم بفرستید ممنون می شم یا با شماره 09372965668 با من تماس بگیرید وبلاگم dastbaftsonnaty.blogfa.com هستش ممنون می شم سر بزنید راهنماییم کنید با تشکر

    • بدون نام

      سلام آقای عظیم زاده من یه خانم 28 ساله از همکاران بسیار کوچک شما هستم یه کارگاه تابلو فرش بافی غیرمتمرکز دارم میخوام برای ادامه زندگی به کشور هلند سفر کنم و کارمو اونجا ادامه بدم به امید خدا اونجا هم کارافرین باشم ممنون میشم بهم کمک کنید فکر میکنم به درد شما بخورم.ساکن شیراز هستم ولی با تبریز همکاری دارم. امیدوارم گوشه چشمی به من بکنید

    • زینب

      سلام امکان پیدا کردن آقای عظیم زاده هست؟ایشون در کجا مستقر هستند؟خوشحال میشم به سوالاتم پاسخ دهید ممنون.

    • جواد جلالی

      سلام خداقوت جلالی هستم 5ساله ورشکست شدم به هر دری زدم موفق نشدم به نتورک خیلی علاقه دارم یکسال روی روش فروشش کار کردم روش جدیدی کشف کردم اما پول ندارم اجراییش کنم کسی هم اعتبارم نمیکن از شما تقاضای کمک دارم

    • محبوبه عبدالهی

      باسلام
      بنده در طرحی مبتکرانه درزمینه تولید نوعی فرش دلارم ک فرصت خوبی برای یک سرمایه گذار است ک با اینجانب همکاری کند

    • شهریار

      چرا نظری روکه نوشته بودم رو ثبت نمی کنین شاید کسی دنبال یه همچین فرشی باشه لطفا نظرم رو انتشار کنین ممنون

    • شهریار

      من یه فرش 5در5 دستباف دارم که واسش دنبال یه مشتری هستم این فرشی که من دارم فقط یه فرش نیست بلکه یه جواهره هر کی هم مشتری باشه با کمال میل بهش نشون میدم فقط واسه دیدن این فرش باید یه شماره واسم بدین که بتونم عکساشو از تلگرم واستون یفرستم.این فرش اثر استاد فرشچیان میباشد که تا به حال نمونه دوم این فرش در چهان دیده نشده است .با اطمیینان کامل میتوانم بگویم که هر کس این فرش محشر را ببیند می پسندد و100در100می گویم که هر کس این فرش زیبا را ببیند ومشتری شود شانس بزرگی در خانه اش را زده وخود خبر ندارد وهرکس کس نبیند چیز بزرگی را از دست داده است حتی خود شما اقای عظیم زاده پس هر کس که مشتریه میتونه تو بخش نظرات یا پاسخ واسه دیدن این شانس بزرگ اسم وشماره بنویسه.منتظرم. اقای عظیم زاده من به یه مشتری نیاز دارم پس خواهش میکنم که این پیام را انتشار کنید.یه بار نوشتم انتشار نکردین اما خواهش میکنم این بار انتشار کنید تا منم بتونم یه مشتری پیدا کنم.با تشکر شهریار.

    • جواد

      سلام.بنده 50تا بافنده با تجربه فرش دستباف میشنام اگه مایل به همکاری بودین تماس بگیرید.استان فارس شهرستان نی ریز. 09177302823

    • محمد ازنیریز

      سلام اقای عظیم زاده من محمدیازده ساله هستم پدرم 9سال است به رحمت خدارفته مامشکل خونه داریم میتونی یه وام بدون سودبه مابدی بتونیم یه خونه داشته باشیم متشکریم...

    • بدون نام

      من محمد تو رو خدا جواب من رو بده من یک سال داشتم پدرم به رحمت خدا رفت الان مسکنی نداریم که در آن زندگی کنیم پول هم نداریم کرایه خانه بدهیم تو را خدا به ما کمک کن تا بتوانیم خانه ی بخریم مادر من با خیاطی روز ما را به شب میرساند

    • بدون نام

      سلام، هموطنان عزیزی که دل به کمک امسال اقایونی مثل اعظیم زاده بسته اید فقط دارید خودتون رو کوچیک و خسته میکنید اگر اون اقایون میخواستن به امسال منو شما کمک کنن که دیگه اسمشون عظیم زاده و،،،،،،نمیشد که!! فقط از خدا باید درخواست کمک بکنیم از بنده های مغرور

    • بدون نام

      سلام اقای عظیم زاده من تازه امشب تو تلوزیون شما را شناختم میدونم فقط به خاطر کارهای خیری که کردین خدا صد برابر به شما نگاه کرده ومطمن باشین که خدا هنوز داردشما را امتحان میکند پس سعی کنید همیشه رو سفید باشید منهم دختری دارم 21ساله 10سال پیش پدرش فوت کرد با بدبختی بزرگش کردم نمیتوانم برایش جهاز بگیرم به خاطر همین همه ی خاستگاراش رد میکنه از در ناچاری به شما مسیج دادم امیدوارم که کار ساز باشد

    • زهره زیبایی

      سلام خداقوت 24سالم دوساله عقدکردم یکماه بعداز عقدمامانم فوت شد قبل از سالگرد مامان پام شکست که تا الان دوبار جراحی کردم بابام بخاطر مشکلات مالی زندان حسرت یه جهیزیه خوب مونه به دلم بدون هیچ مراسمی قبل از محرم رفتم سرزنگیم ولی هیچ وسیله ای ندارم وهمش سرکوفت میشنوم داداش کوچیکم باما زندگی میکنه ازتون در خواست یه جهیزیه8خوب دارم همین

    • داود

      با سلام و عرض خسته نباشید .اقا احد من تو کار فروش گلیم های دستبافتم مادرم گلیما رو میبافه من میبرم سمت تجرش و حومه تهران دست فروشی میکنم ولی کسی نمیخره .ازتون کمک میخوام تا بتونم گلیمامونو بفروش برسونم 6 دانشو رشته مکانیک خودروام و 19سالمه و تازه نامزد کردم و دوسال تو فرش فروشی شهرمون کار کردم اشنایی با فرش هم دارم .میخوام کمک کنید تا گلیما رو به فروش برسونم چند دفعه هم شعبه توخیابون فرشته هم اومدم ولی روم نشد بیام داخل سوال کنم و موفق به دیدنتون اونجا نشدم من از نزدیک شما رو دیدم تو جاده چالوس تصادف کرده بودید اونجا هم زیاد کمک کردم بهتون با پسر عمم بودم اقای ناظری رو اوردم از خودرو پایین ولی اونجا هم موقعیتش نبود بهتون بگم چون اعصابتون خورد بود اگه میشه کمکم کنید واسه فروششون واقعا به کمک نیاز دارم با تشکر یا علی مدد

    • بدون نام

      سلام اقای عظیم زاده من تو شهر خودمون ی مغازه فرش دستباف و تابلو فرش دارم خدارو شکر بد نیست.ولی دوس دارم پیشرفت کنم میخوام باهاتون مستقیم صحبت کنم

    • مریم زارع

      با سلام و عرض ادب
      لطفا اگر مقدور است ایمیل آقای عظیم زاده را برایم ایمیل کنید . با تشکر

    • مهدیه

      سلام من یه نوع فرش اهیا کردم اما میخوام با افردا خارج کشور معامله کنم باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • حمیدرضاگودرزی

      سلام به تمام دوستان.
      من در ترکیه شرکتی ثبت کردم و مغازه ای گرفتم برای
      فروش فرش و تابلو فرش و گلیم .
      اماده همکاری با تمامی دوستان عزیز میباشم.

    • معصوم

      من فرش دستبافت با نخ پشم میبافم ولی مشتری ندارم کسی خریدار هست

    • غلامحسین سلحشور

      سلام آ قای عظیم زاده عزیز
      خدا پدرت را بیامرزد،امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشی وخداوند سایتو بالای سر این بچه های یتیم نگه دارد.
      افتخار میکنم که یک هموطن ممتاز مثل شما دارم ، خوشحالم که هنوز انسانیت و بزرگمردی وجود دارد.
      شما لایق بالاترین سمت دولتی در این زمینه هستید، امیدوارم مسولان استعداد و توانمندی شما را نادیده نگیرند.
      در پناه حق باشید.
      با تشکر فراوان از زحمات شما دوست عزیز.
      (سلحشور)

    • زهره

      ;کاش به جای طلاکاری دیواره اسانسور کمی از اون پولا دست منَ مربی می رسید برای دانش آموزان ابتداییم جایزه بگیرم تا راحت تر بتون کارای فرهنگیمو بکنم .کاشششششششششش!

    • بدون نام

      سلام آقای عظیم زاده دختری27ساله هستم مشکل هزینه تحصیل دارم که توزندگی آینده ام تاثیرداره لطفاکمکم کنید.

    • لیلا گلی

      سلام من لیلا 32ساله از اندیشه شهریار .بافنده تابلو فرش دستباف .اما نمیتونم فرشامو بفروشم .حدود 15 عدد تابلو فرش رو دستم مونده .بفرمایید چگونه میتوانم بفروشمشون . باتشکر

    • نازنین

      سلام.من یازده سالمه.نه پدردارم نه مادر.درشهرما کمیته خیلی کم کمک میکند.توروخدا کمکم کنین.

    • مهدی

      با عرض سلام من یه فرش دست باف چله ابریشم 1200 رج ذرع ونیمی دارم که میخواستم اونو بفروشم اگه خریدار هستید در خدمتم

    • فایزه

      سلام
      ما حدود 100 تا تابلو فرش کوچک و بزرگ داریم میخواستم بدونم شما تابلوفرش خریداری میکنید؟

    • الهه

      سلام وقت بخیر.من یه ایمیل مستقیم یایه تلفن ازاقای عظیم زاده میخواستم.برای فروش فرش دستبافی که دارم.اگه لطف کنیدودراین موردکمکم کنید ممنون میشم.سپاسگزارم

    • ایزدی

      ی تابلوفرش دارم محفل شعرخوانی درابعاد 74'102میخام بفروشم

    • بدون نام

      باسلام واحترام امید وارم حالا که پول دار شده اید خودتان را گم نکنید چون خیلی می خواهم با شما تماس بگیرم اجازه نمی دهند

    • پاشا

      سلام آقای عظیم زاده یه چی اومدی گفتی رفتی اگه واقعا سرمایه داری ببین چند تا برات پیام گذاشتن و از گرفتاریهاشون گفتن خوووب مرد حسابی کمک کن دیگه تو مخ ات کار کرده من نکرده حالا دست منم بگیر گرفتارمممم

    • حاج کاظم

      من کاظم رجبعلی ساکن قزوین 24ساله از فردا کار فرش را به امید خدا شروع میکنم و قول میدم اگ عمری باشه تا ده سال دیگ همدیگرو ملاقات میکنیم قول میدم
      24/11/94

    • فرهاد یوسفی

      سلام آقای عطیم زاده یوسفی هستم از شیراز کار پدر و من مواد غذایی هست دزد زده شدهایم و مال مردم بردن هروز طلب کار فشار میراه از یطرف نیرو انتظامی دنبال پدرم از ی طرف ما دنبال دزدا همون طلبکاران هستیم ی کمکی میخواستم
      تشکر

    • سحر

      با سلام و خسته نباشيد من يه صحبت در ارتباط با مشكلي خصوصي خدمت استاد بزرگوار آقاي عظيم زاده دارم اگه امكانش بود يه شماره از ايشان ميخواستم .يك راهنمايي كه مايل نيستم عمومي مطرح بشه متشكرم سحر از اهواز

    • تنها

      سلام من دختری هستم که از 7سالگی هم فرش بافدم هم درس خوندم.دوس داشتم یه گارگاه بزنم ولی سرمایشو ندارم.کسی میتونه راهنماییم کنه؟؟هر نوع فرشی بافندم و استادم.
      mohammadiomid59@yahoo.com

    • رضا ادهم پیرالوان از اردبیل

      بنده تولیدکننده فرش دست باف هستم خواهشن در کل کشور در صورت خرید با من تماس بگیره تلفن تماس 09214515549 رضا ادهم پیرالوان از اردبیل

    • بدون نام

      سلام خسته نباشی چطور باید بفهمیم نخ اصلا بدل چطوري

    • بهنام

      سلام.من سهام فرش دستبافت دارم.میشه راهنماییم کنین کجا باید برم پیگیری کنم؟

    • پویا

      سلام آقای عظیم زاده بنده پویا حسینی هستم اهل آذربایجان من زندگی نامه شمارو خوندم خیلی زندگی شبه من دارید بی پدری یتیمی استخدام نشدن در ارتش من به خودم ایمان دارم وروزی مثل شما خواهم شد ونه تنها برای خودم بلکه برای خیلی ها کار خواهم کرد دست خیلی هارو خواهم گرفت من راه شمارو ادامه خواهم داد اسم من رو به یاد داشته باشید پویا حسینی

    • کمال درستکار

      با عرض سلام و خسته نباشید بنده کارگاه تولیدی فرش دستباف در شهر سنندج را دارم خواهان همکاری با شما هستم ممنونم.

    • پویا

      داستان قشنگیه اقای عظیم زاده اما من که خودم 8 ساله تو کار فرش دستبافتم یه کارگاهم دارم روز به روز سیر نزولی رو دارم طی میکنم هر چقدرم که میخوام کارمو توسعه بدم هشتم گرو نهمه با این گفته های شما به کما میرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • مدیرروابط عمومی ارتباطات مردمی آقای عظیم زاده

      باسلام و سپاس ازپیام های شما.از این پس میتوانید با ایمیل روابط عمومی مردمی تماس حاصل نمایید٬تا پیام ها را همچون پلی به مقصد رساند.

    • زهرا

      سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی اینجاب زهرا فارغ تحصیل رشته حقوق بنده شغلی پیدا نمیکنم پدرم کارگر هست تازه عقد کردم شوهرم اجازه نمیده تا کار رسمی پیدا نکردم برم سر کار پول جهیزیه ندارم بخرم حتی یک میلیون تومان واقعا احتیاج ب کمک دارم.

    • مهدی

      ...
      احد عظیم زاده هم مثل همه بوده فقط یه ایده خوب را اجرایی کرده
      اونم 50 کیلو گوشت و استخوانه
      به توانایی های خودتان فکر کنید

    • سینا صابونیها

      من واقعا برای همه انهایی که نظر خود را تماما با شکسته نفسی و خورد کردن شخصیتشان جهت کمک خواهی از اقای عظیم زاده کردند متاسفم و از داشتن یک سری هموطنانی بی عقل و منطق خجالت میکشم که ایرانی هستم. لطفا کاسه و کوزه هاتون را جمع کنید و دست گدایی را کوتاه کنید مگر فکر میکنید اقای اهد عظیم زاده کی هستش ؟ اینقدر که به او التماس میکنید ایا به خدای بالای سرتان التماس کردید. خجالت بکشید از ذره ای فهم داشتید در وبسایت های این اقا میفهمیدید که همه اش فقط از خود و دارایی اش صحبت که نه بلکه فخر میفروشد. جدا از همه اینها جوای کدامتان را داده ؟ خود را بزرگ جلوه داده و شما هم بیشتر بادش نکنید. به عقلتان رجوع کنید هفت سالش بوده زندگی تامین کرده و یه هو پریده به المان و قل خورده مولتی میلیاردر شده. واقعا به این مردم باید زار زد

    • سینا صابونیها

      اینجا هم سانسورچی گذاشتن. فقط وقتم راتلف کردم.

    • پری

      فقط میخواهم شماره آقای احد عظیم زاده راداشته باشم کارم واجب وحیاتیه

    • رحمانی

      با سلام .فرشی داشتیم با قدمت و پشم شتر ک رنگ اصلی هستش
      تصمیم ب فروشش گرفتیم خواستم بدونم چطور باید هماهنگ شه

    • بدون نام

      باسلام فقط میخوام بدونم چه قالی ببافم که ازهمه قالی هاگرانترباشه .توروخداراهنمایی کنیدممنون میشم

    • بدون نام

      آقا مردم رو ....فرض كردي كه اين حرفارو زدي،فعلا بدهيهات رو بده به مردم و بانكها كه همه ديگه فهميدن كي برات وام جور كرده و از وقتي احمدي نژاد رفته يكدونه تبليغ هم جرات نميكني بزني تو خيابونها....

    • سعید

      سلام اقای عظیم زاده من دانشجو هستم و پدر پیر مردی دارم که 80 سال سن دارد ومن واقعا برای تهیه کتاب هایم به بنبست خوردم وحتی جلوی دوستام از بابت بی پولی کم میارم تو را به خدا کمکم کنید

    • بدون نام

      سلام من دختری یتیم وبچاره هستم لطف کنید ب من کمک کنید

    • محمدبدیعی

      سلام من محمدبدیعی ازکاشان هستم ازانجایی که پدرم درکاره فرش بوده واست ومنم الان درزمینه فرش فعالیت دارم اطلاعات کافی دارم
      من عاشق کارم هستم به این دلیل میخاهم پیشرفت خوبی کنم ازشماخواهشی دارم من میخواهم بدونم چجوری میشه فرش دست بافت وگلیم وجاجیم رادرخارج فروخت یاچجوری میشه مشتری پیداکرد ...
      اگربه من کمک کنی تااخره عمرم مدیونتونم لطفابه من کمک کنید

    • ناشناس

      هه من رقیب اصلی وسرسخت احد عظیم زاده هستم آرزوی من اینه که بالاتر از ایشون بشم و مطمئنم میتونم اونو از میدون خارج کنم

    • فاطمه

      باسلام و خسته نباشید خدمت اقای عظیم زاده ،امیدوارم همیشه در کارهاتون موفق و موید باشید،پدربودن و یتیم نوازی کار هرکسی نیست،خدا قوت نامدار ایرانی

    • فاطمه

      باسلام چرا آقای عظیم زاده در برنامه های تلویزیونی شرکت نمی کنن و فرش عظیم زاده و متل قو را تبلیغ نمی کنن ،خیلی ها هستند که با فرش عظیم زاده و متل قو ناآشنا هستند ،با تشکر

    • بدون نام

      سلام امیدوارم بهترین ها هم برای شما وهم برای من اتفاق بیوفته

    • فرشاد

      سلام جناب آقای عظیم زاده من اهل شیرازم برادرم ۵۰۰ تخته فرش دست بافت محلی استان فارس داره که همه آنها آنتیک هستند و قدمتشون بالا هست تقاضای من اینه که اگه مشتری خارجی داری به ما معرفی کنید تا گره از کارما هم باز بشه ممنون میشم .....

    • باقری

      یه تابلو فرش ابریشم تبریز دارم اسم طرحش مهمانی هست اندازه عرض1 متر در ارتفاع80سانت ظریف باف و 155 رنگ متنوع-کسی خریدار هست؟؟

    • mersad

      باسلام به دوستان عزیز من نظر بیشتر دوستان رو مطالعه کردم اکسر افراد تقاضای کمک کرده‍ بودید
      دوستان عزیز قالیباف شما اگه در کار فرشبافی موفق نشدید میتونید یه کار فنی دیگه انتخانید
      کار فنی هم درامد خوبی داره خودم فرش باف بودم موفق نشدم رفتم کار ساختمااز شاگردی شروع کردم تا کار یاد گرفتم کار کردم زمین وخونه خریدم الان اینقد سرمایه دا م که شروع به ساخت و ساز کردم خدارو شکربرای عظیم زاده ارزوی سلامتی دارم

    • رستمعلی وفائی

      سلام
      خبرخوش دارم برای قالیبافان زخمتکش تبریز
      بازار724 مصمم است فرش و تابلو فرش تبریز را عملا شناسنامه دارکند با این روش فرش دستبافت تبریز به اصالت اصلی خود باز می گردد .
      عزیزانیکه علاقمندند در این طرح ملی مشارکت کنند با شماره تلفن مدیر عامل بازار724 تماس برقرار نمایند.
      با تشکر رستمعلی وفائی

    • آرسان

      سلام
      من چند تا تابلو فرش بافته شده دارم .اگه کسی خریدار هست من فروشنده ام.

    • فاطمه

      با سلام خدمت جناب آقای عظیم زاده ، امیدوارم که همیشه موفق و موید باشید ، آقای عظیم زاده من بادیدن تبلیغات فرش عظیم زاده از تلویزیون خیلی خوشحال شدم چون من در تاریخ 10/24 از شما خواسته بودم تا با تبلیغ در تلویزیون مردم را بیشتر با فرش عظیم زاده آشنا کنین، امیدوارم که روزی هم متل قو را با مردم آشنا کنین ، انشاالله همیشه پیروز و سربلند باشید

    • بدون نام

      سلام اقای عظیم زاده من یک بافندی فرش ابریشم هستم ازده سالگی فرش میبافم الان هم سی سالمه من برای جواد کاظمی حاج رضا بلندیان وحسین کاشی زاده فرش بافتم ولی الان خیلی به بافنده اذیت میکنندازبابت پول چک میدن یک ساله این انصافه من تو روستا زندگی میکنم هفتادخانواره که همشون فرش باف هستن یکی ازروستاهای استان زنجان شهرستان طارم روستای کمرکوه اگرشما لطف کنین به ما فرش بدین ما برای شما فرش ببافیم باتشکرازشما مهدیخانی هستم؟

    • فاطمه

      با سلام خدمت آقای عظیم زاده امیدوارم که حالتون خوب باشه ، آقای عظیم زاده من خواستم که از این طریق روز مرد و روز پدر رو که مصادف است با میلاد حضرت علی (ص)به شما که حامی یتیمان هستین تبریک بگویم ، با این وضع کار و بیکاری داشتن این همه بچه یتیم کار آسانی نیست ،خدا به شما خیر بدهد ، آقای عظیم زاده ، یتیم بودن به این معنا نیست که پدر نداشته باشیم خیلی ها هستند که پدر دارند ولی بودن یا نبودن پدر فرقی به حالشان نمی کندچون نه مهر پدری را احساس می کنن و نه دلخوش به داشتن چنین پدری هستن ، آفرین بر شما شیر مرد که راه حضرت علی (ص) را انتخاب کرده ای ، با اینکه خودتان فرزند دارین اما بیشتر به فکر کودکان بی سرپرست هستید، خدا به شما عمر با عزت بدهد ، من روز پدر و روز مرد را به شما پدر مهربان تبریک میگم

    • فرشته

      دست مریزاد به جناب احد عظیم زاده.واقعا سپاس گذارم که هنر باستانی ایران رو زنده نگه داشته اید.بنده 29سال سن دارم واز 12سالگی قالی بافی کرده ام.اما هنوز موفق نشدم که خودمو بیمه قالی بافی کنم یا یه وام قالی بافی دریافت کنم.من مدتیه که میخوام ی کارگاه باز کنم ولی هیچ سرمایه ای ندارم از شما درخواست کمک یا راهنمایی دارم.با تشکر فراوان .فرشته.

    • بدون نام

      سلام اقای عظیم زاده مادری هستم 65 ساله برای عمل دخترم به کمک مالی شمانیازمندم التماس وخواهش میکنم به من کمک کنید تا دخترم ازاین وضع نجات بدهم مادری هستم که شب روز گریه وزجیه دخترمه میبینم ولی نمیدونم چه خاکی برسرم بریزم شمارابه خداوجان بچه هایت قسم میدم که کمکم کنید

    • فاطمه

      باسلام ، ای کاش یکی از این کاندیداها آقای عظیم زاده بود ، چون که آقای عظیم زاده به فکر اشتغال و کار آفرینی هستن ،ایشان به فکر کار برای جوانان هستن ، پدری دلسوز برای جوانان بیکار کشور هستن

    • بدون نام

      سلام من بافنده تابو فرش هستم کجا بفروشم چون دلال ها که مفت می خرند و پول هم نمیدن

    • فاطمه

      با سلام خدمت آقای عظیم زاده امیدوارم که حالتون خوب باشه و در همه ی کارهاتون خدا پشت و پناهتون باشه ، آقای عظیم زاده من بافتن فرش رو بلدم خیلی هم دوست دارم تابلو فرش ببافم اما وضع مالی خوبی ندارم و نمی توانم دارقالی و نخ و نقشه تهیه کنم ، از شما خواهش می کنم تا کمکم کنید تا من هم بتوانم فرش ببافم و کمک خرج خانوادم باشم

    • سمیرا

      با سلام خدمت شما جناب آقای عظیم زاده من دختر 26ساله و دانشجو هستم ایده های بسیاری برای راه اندازی کسب و کار دارم اما سرمایه ای ندارم و به تنهایی در تهران زندگی میکنم خوانوادم شهرستان هستن و خودم برای ادامه تحصیل به تهران آمدم من کمک بلاعوض نمیخوام به هیچ وجه. فقط میخوام اگه براتون مقدور هست کمکم کنید یه مغازه تو جای خوب شهر داشته باشم و بتونم یکی از ایده هام رو پیاده کنم و بعداز گذشت مدت زمانی پول رو به شما برمیگردونم چون از پولساز بودن ایده هام مطمئنم فقط سرمایه واسه شروع ندارم .مطمئنم که شما پیامم رو میخونید و حتما پاسخ میدید چون من این رو قلبا از خدا خواستم و مطمئنم شما وسیله خدایی هستی که شب و روز تو خلوتم دارم صداش میزنم به امید دیدار شما

    • مسعود زنی وند

      من جوانب هستم بیکار زن فرزن دارم وضعیت مال هیچی ندار م دست بالم تنگ است تورا جانه امام حسین گمکمم کنید

    • غزل

      با عرض سلام ۆ خستە نباشی من یە زن بیوە هستم با دو تا بچە ایا میتوانید بە من کمکی کنید از لحاظ مالی خیلی گرفتارم

    • نجمه

      سلام.اقای عظیم زاده من یتیم نیستم ولی از یتیم وضعم بدتره‌.مادر وپدری دارم که مادرم از همه بدتره،بسیاربداخلاق و حسود نسبت ب بچه هاش هست.لطفا شما را ب امام رضایی ک حاجتتونو داده قسم جواب منو بدین.میخوام کمکم کنین و ب صورت قرض الحسنه پولی ب من قرض بدین.شما رو ب اون امامی ک دست رد ب سینتون نزده،شما هم دست رد ب سینه ما نزنید.ما ک هرچی از امام رضا کمک خواستیم کمکمون نکرد ک حالا ب شما رو نندازیم.درخواست از شما برامون خیلی سنگینه .چون دست ب سمت کسی دراز نکردیم.لطفا لطفا لطفا لطفا لطفاکمک کنید.

    • حسین

      با عرض سلام خدمت شما.. ما قالی ترکی قشقایی (عشایری) داریم از اقای عظیم زاده خواهشمندیم از قالی های ما دیدن فرمایند... اگه ایمیلی از اقای عظیم زاده دارین برام بفرسین متشکرم

    • پژمان

      سلام
      من یک فرش تاریخی دارم
      میخوام بدونم چند می ارزه

    • AKBAR

      سلام خواهشمندم بامن تماس بگیرید من کارگاه فرش در قم دارم دنبال بافتن فرش بسیار ریز بافت یا فرش بزرگ هستم ...

    • فاطمه

      سلام خدمت جناب آقای عظیم زاده ، امیدوارم که حالتون خوب باشه و درگذشت پسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم و ان شاء الله که روحش شاد باشه ، جناب حاج آقا عظیم زاده من از شما خواهش میکنم که اگر می توانید برای من کاری جور کنید تا بتونم سرکار برم ، من 38 سالمه و دوتا پسر دارم که همیشه از اونها به خاطر بی امکاناتی شرمنده ام ، پسر کوچیکم کلاس پنجم ابتدایی هستش ، نتونستم هیچ کلاسی ثبت نام کنم حتی نتونستم باشگاه ورزشی بذارم ، برای همین خیلی دنبال کار گشتم اما بی نتیجه بود ، خواهش میکنم برام کاری جور کنید ، ممنونم از شیر مرد آذربایجان

    • ناهید

      مگه خیریه است

    • معصوم

      آقای عظیم زاده کمکم کنین شوهرم دامداری داشت ورشکست شدموندیم بادنیایی بدهی حتی توخرج خونه موندیم پسرم 5سالشه میگه برام غذادرست کن چیزی توخ ونه ندارم خواهش میکنم خدااجرتون بده

    • پری

      سلام من ی خانم باردارم ب خاطر این بچه توشکمم کمکم کنید بخدا پول دکتر رفتنشم ندارم توروب قران کمکم کن شوهرم زندانه

    • منیره

      سلام، دوستان من یه قالیچه دست باف دارم کسی خریدار هست؟؟

    • بدون نام

      سلام آقای عظیم زاده شماوقتی شروع کردید که همه چیز خوب بود.شما با 100هزارتومان تونستید به کشورهای دیگه سفرکنید ویک کارگاه کوچیک هم بزنید ولی حالا اینطور نیست ما یک دفتر کوچیک داریم پیشخوان 14800میلیونتومان برای یک تابلو شهرداری دارایی ارزش افزوده کرایه دفتر حقوق کارمندحتی آخرکار باید یکچیزی هم روش بگذاریم تابتونیم کارکنیم پول تابلو برای یک سال این مبلغ حالا بگو بااین شرایط وکناره گرفتن مردم بااین وضع موجود چطور امیدوار باشیم که کار کنیموتازه پولدار هم بشیمبرای خودمان متاسفیم که باهزار امیدشروع کردیم ولی درآخر به بن بست خوردیم

    • بدون نام

      باسلام من خانم خانه داری هستم ،ک بامشکلات مالی زیادی مواجه هستم،مدتی است فرش میبافم، از جنابعالی تقاضا برای موفقیت دراین حرفه کمکم کنید

    • ملک محمدی

      سلام آقای عظیم زاده.من سه تاتابلوفرش دستباف باچله ابریشم دارم،که یکیش تکیه واون تاجفتین.خیلی قشنگ وخاصن وواقعاتمیزبافته شدند.می خوام اوناروباهم حداقل ۵۰ میلیون تومنی بفروشم.شمامیتونین کمکم کنین.ممنون میشم اگه بشه...

    • الهام

      سلام اقای عظیم زاده خیلی به کمکتون احتیاج دارم دنبال شمارتون هستم که باهاتون صحبت کنم که بهتر بتونم درد دل کنم تا از مشکلاتم باخبر بشین ولی متاسفانه پیدانمیکنم اگر متن منو خوندیدن تروبه اون خدایی که بالاسرهمه هست وحال روز همه رومیبینه اگه دلتون به حال من رحم اومد به این شماره کارت دراولین فرصت سه ملیون پول بریزید خیلی واجبه امر خیره .ابروم میره

    • شیرین

      سلام اقای عظیم زاده من دو تا تابلو فرش بافتم ولی نمیتونم کجا میتونم بفروشم از نیشابور خراسان رضوی

    • فاطمه

      با سلام
      اینجانب در نظر دارم به تعدادی از کودکان کار آموزش تابلو فرش بدهم.اگر تابلو فرش ها به خوبی بافته شد شما برای فروش آنها می توانید به ما کمک کنید؟ با تشکر

    • سلمان علی یحیی بن کاظم بن ساجد

      اگر میشه به کشور امارات هم صادرات کنین

    • صبا منتظر هستم

      سلام خسته نباشید اگه براتون مغدوره وشرایطه تماس دارید اگه جسارت نیست خواهش میکنم با من تماس بگیرید یه امره واجبه منت میزارید تماس بگیرید

    • فاطمه

      سلام خسته نباشید . من گلیم دست بافت دارم . ادرس بدین بیارم ممنون میشم .از شما خواهش میکنم. منو راهنمایی به اقایی عظیم زاده کنید .هم ایشون از نزدیک ملاقات کنم .من دارای سه فرزند هستم شوهرم در زندان است.ای خدا میشه برادر گلم اقایی عظبم زاده رو از نزدیک ببینم یک راهنمایی کنه منو ... باتشکر .خدایا مملکت ایرانمان سربلند و پیروز کن لطف الهی ... ۰۹۳۰۷۴۱۹۲۵۹ صادقی

    • خانم محبی

      سلام و خسته نباشید میگم به اقای عظیم زاده من گلدان فرش (حجمی بافی ) دارم طرح خاص و دوست داشتنی دارن از ایشون تقاضا دارم ادرس و شماره تلفنی از خودشون بهم بدن تا کارها رو بهشون نشون بدم برام خریدار گلدان فرش پیدا کنید خیلی خیلی ممنونم از وقتی که برای خوندن پیام ها میگزارید

    • امیدی

      سلام خسته نباشید من استان چهارمحال بختیاری شهرستان فارسان ی تعاونی فرش دستباف زدم فقط یکم راهنمایی میخواستم

    • اهورا

      سلام من چطور میتونم ازتون کمک بگیرم یک قالیچه داریم که از چندین نسل قبل دست به دست برامون اومده دو عدد بودن یکشو از برادرم 300 ملیون تو تهران خریده بودن اما من مال خودم نفروختم الان اگه قصد فروش و قیمت واقعی داشته باشم چیکار باید بکنم

    • حسینی

      سلام.من یه تابلوفرش دستبافت طرح تمنای بخشایش دارم خودم بافتم .4سال پیش پرداختم زدم ولی مشتری براش پیدانکردم ابعادشم امتردر70سانتی مترهست.لطفااگه کسی جایی براخریدسراغداره راهنمایی کنه.09368552533

    • حدیث

      آقای عظیمی چطور میشه سفارش تابلو از شما بگیریم،مادرم تابلو فرش هستند و کار تابلوشون هم بسیار عالیه

    • سهیلا

      سلام من یه تابلو فرش بافتم نمیدونم کجا بفروشمش لطفا راهنمایی کنید

    • فرزین

      سلام، من خانمم یه تابلو فرش بافتن طرح شاعر جوان بافت تبریز، اندازش 1متردر70میباشد، خیلی جاها برای فروشش رفتیم ولی بی انصافی کردن وقیمت کمی گفتن در صورتی که در بازار قیمتش بالای 8میلیونه،من تا15تومنمدربازاردیدم، ولی من تصمیم دارم 6میلیون بفروشم به پولش احتیاج داریم ممنون میشم اگر بتونید بخریدش

    • محمد

      سلام وقتتون به خیر من یک فرش ۶ متری اصفهان دارم میخواهم بفروشم میشه کمکم کنین yazdekhastim@ yahoo.com

    • خلفی

      سلام میخوام بااقای عظیم زاده همکاری کنم شماره تلفنشومیخوام

    • حسینی

      سلام. شماره موبایل اقای عظیم زاده رو میخوام چطور بگیرم؟

    • مرتض

      سلام آقای عظیم زاده یک قالی دست باف ۱در ۳ متر دارم حدود ۴۰ سال قبل بافته شده سالم و تمیز نگه داری شده برای فروش چکار باید انجام بدم

    • نظری

      فرش کناره ای دارم برای در ابعاد،80در2مترو80 خریدار هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج