۶۳۲۱۲۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۶۱)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها - گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی Motor Hero ؛ حرکات آکروباتیک با موتور.
Motor Hero در بازی Motor Hero شما در نقش یک آکروبات با موتور حاضر می‌شوید و موتور خود را انتخاب و آنرا با پرداخت امتیاز ارتقاء دهید. استارت بزنید و در زمین بازی با پرش از روی تپه‌ها و انجام حرکات نمایشی امتیاز جمع‌آوری کنید و در حالی که جامپ خود را انجام می‌دهید تعداد حرکات خود را افزایش دهید و هر چه بیشتر توانستید از خود هنری را به اجرا بگذارید امتیاز کسب می‌کنید.

شاید شما هم یکی از علاقه‌مندان به بازی‌های موتور سواری و دوچرخه سواری باشید، ما امروز میخواهیم بازی بسیار جذاب Motor Hero یا به فارسی قهرمان موتور را به شما عزیزان معرفی کنیم. البته انجام دادن جامپ هم به این سادگی‌ نیست، ‌‌موانع سر راه و در آسمان مانع پیشرفت شما می‌شوند پس گام‌های خود را به سوی اسطوره شدن در این بازی بلندتر بردارید.
این بازی تقریبا بر اساس بازی‌ Trials Frontier تولید و طراحی شده، یکی از ویژگی‌های بارز این بازی تفاوت هر مرحله با مراحل دیگر است یعنی شما هر وقت وارد بازی می‌شوید باید در مراحل مختلف حرکات نمایشی خود را انجام دهید یا به عبارت ساده مراحل به صورت تصادفی برای شما به نمایش داده‌ ‌می‌شود. طبق گفته‌های سازنده و منتقدان بازی Motor Hero قلب اصلی بازی همان طراحی سطحی بازی می‌باشد که نقطه قوت و کلیدی آن می‌باشد.

کنترلر‌های بازی شامل دو کلید یعنی جامپ و گاز برای شتاب گرفتن در بازی تعویه شده ولی استفاده نکردن از ترمز باعث می‌شود شما عملکرد و مکانیسم خوب گیم پلی را مشاهده و درک کنید. وجود موتور‌های مختلف در کلاس‌های متفاوت و سبک بازی، او را به صورت تقریبی می‌توان از بازی‌های آرکید یا ماجراجویی محسوب کرد اما در گوگل استور این بازی جزو بازی‌های اکشن قرار گرفته است. در هر حال این بازی یک بازی هیجان انگیز است که شما را به عمق شگفتی و لذت موتور سواری سوق می‌دهد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
برخی از ویژگی های بازی Motor Hero:
  • امکان دریافت موتور‌های مختلف در کلاس‌های مختلف
  • حرکات نمایشی بسیار جذاب و چالش برانگیز
  • وجود موانع مختلف در بین راه
  • گیم پلی آسان و روان با کنترل راحت
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
برنامه Magisto - Video Editor & Maker ؛ این ویرایشگر جادویی!
اگر شما هیج زمینه ای در ادیت عکس و افکت گذاری فیلم و ترکیب آن ها باهم ندارید ،اصلا نگران نباشید زیرا برنامه ویرایشگر جادویی (Magisto Video Editor Maker) ویدیو به صورت اتوماتیک عکس و فیلم های شما را آنالیز می کند و به بهترین شکل آن ها را برای شما ترکیب می کند و یا موزیک مورد نظر شما را روی ویدیو قرار می دهد و هم چنین افکت های زیبایی به ویدیو شما اضافه می کند.

با این برنامه فوق العاده لحظاتی که فرزند دلبندتان اولین قدم ها را بر میدارد ،مراسم ازدواج و تمام لحظات زیبایتان را با افکت های زیبا و متناسب با شرایط بسازید.با استفاده از نرم افزار Magisto Video Editor & Maker شما می توانید ویدئوهای جالب و دیدنی از عکس های موجود در گوشی خود بسازید و آن را برای دیگر دوستان خود منتشر کنید. افکت ها و فیلترهای موجود در برنامه می توانند رنگ و روی زیباتری به ویدئوی شما ببخشند از این رو توصیه می کنیم به هیچ وجه آنها را از دست ندهید. اگر از کاربران اینستاگرام هستید این اپلیکیشن می تواند بیشتر به کار شما بیاید؛ ساخت کلیپ های جالب، افکت دادن به ویدئو ها و برش آنها تنها بخشی از ویژگی های این برنامه می باشد.

رابط کاربری آسان و کاربر پسند یکی دیگر از ویژگی های این برنامه است که با چند کلیک ساده شما را به هدف می رساند. در ضمن می توانید ویدئوهای خود را با دیگر کاربران یا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی و یا مسنجرها به اشتراک بگذارید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
برخی از ویژگی های نرم افزار Magisto Video Editor Maker:
  • امکان ترکیب کردن فیلم و عکس به صورت اتوماتیک
  • حالت های مختلف ادیت فیلم از جمله Vintage
  • امکان رنگی کردن فیلم ها و اشتراک گذاری با دیگران
  • امکان ساخت ویدیوهای ۱۵ ثانیه ای برای قرار دادن در اینستاگرام
  • تشخیص چهره و سازماندهی افراد مهم در فیلم های و عکس ها
  • امکان آپلود عکس و موسیقی از گالری شما
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
بازی Space Marshals 2 ؛ تلفیق جذاب وسترن و فضا!
Space Marshals ۲ دومین نسخه از بازی مارشال فضایی می باشد که در دو ژانر ماجراجویی و علمی تخیلی اجرا می شود. این بازی توسط استودیو Pixelbite سازنده نسخه پیشین طراحی و عرضه شده است. عنوان بازی ادغامی از وسترن و فضا می باشد که در نگاه اول شاید ما را به یاد غرب وحشی بیندازد، البته باید گفت که همچین دور از ذهن هم نیست و بازی کاملا اتمسفری وسترنی دارد اما باید بگوییم که بازی در محیطی فضایی و عملی تخیلی اجرا می شود. بازی گیم پلی بسیار جالب و منحصر به فردی دارد که در ان شما هدایت کاراکتری متخصص و همه فن حریف به نام بورتون را به عهده خواهید گرفت.
شاید بازی های ژانر وسترن یا همان کاوبویی جزو ان دسته از بازی هایی باشند که بسیار کم ساخته شده اند. اگرچه این سری از بازی ها کمی مخاطب خاص دارند، اما انصافا کمتر کسی پیدا می شود که با حال و هوای وسترن حال نکند! بازی Space Marshals ۲ ویژگی های منحصر به فردی دارد. در این بازی اولین نکته ای که باید به ان توجه کنیم سبک تاکتیکی بازی می باشد که از ما می خواهد به صورت چریکی پیشروی نکنیم. برای مثال از موانع موجود در محیط گیم پلی بازی در هنگام حملات به عنوان یک کاور و سرپناه خوب استفاده کنیم.

بازی انواع و اقسام سلاح و ها و ایتم های جنگی را دارد که می توان به سلاح های فضایی، سیاه چال ساز ها، مهمات فلش زا، مین های انفجاری نزدیک شونده و غیره اشاره کرد که البته در بازی با بسیاری از انها اشنا خواهید شد. نکته بعدی که باید به ان توجه کنید، بخش مخفی کاری و پنهانی بازی می باشد که از شما می خواهد هر عمل و اقدام خود را با نهایت دقت اجرا کنید. شما می توانید حواس دشمنان را به چیز های مختلف پرت کنید تا بتوانید در موقعیتی مناسب انها را خلع سلاح کنید تا توجه دشمنان کمی را به خود جلب کنید و به صورت یک بازیکن حرفه ای عمل کنید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
برخی از ویژگی های بازی Space Marshals 2:
  • زاویه دید دوربین از بالا به پایین
  • گیم پلی تیراندازی کاملا تاکتیکی و منحصر به فرد
  • گرافیک HD کاملا استالیزه شده شده و با کیفیت
  • بیش از بیست ماموریت منحصر به فرد با جوایز مختلف
  • طیفی وسیع از سلاح ها و ایتم های متنوع
  • بیش از 70 نوع سلاح منحصر به فرد
  • مبارزه در جناح های مختلف یا به صورت رو در رو
  • کنترل دو دستی بسیار روان با گزینه های مختلف
  • پشتیبانی از گیم پد و سرویس گوگل پلی و کلاود
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
برنامه Google Street View ؛ با گوشیت همه جای دنیارو بگرد!
Google Street View محصولی از کمپانی معتبر و نام آشنای گوگل برای اسمارت فونها می باشد که امکان گردشگری و خیابان گردی در خیابان های مختلف سراسر دنیا را به کاربران می دهد. این نرم افزار با استفاده از ماهواره های مختلفی تصویری از خیابان های سراسر جهان را به کاربران نمایش می دهد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که تصاویری با کیفیت بسیار بالا را برای کاربران ارسال می کند. این نرم افزار همچنین امکان مشاهده مکان های تفریحی و مکان های بازاری، گردشگری و … را نیز به کاربران می دهد.
مکانهای دیدنی دنیا را کاوش کنید، شگفتی های طبیعی را کشف کنید و به داخل مکان های دیدنی مانند موزه ها، میدان ها، رستوران ها، و کسب و کارهای کوچک قدم بگذارید. همچنین برای اضافه کردن تجربیات Street View خود، حوزه های عکس ایجاد کنید. با دوربین گوشی خود شروع کنید یا برای عکاسی 360º آسان، یک دوربین کروی یک شات (مانند Ricoh Theta S) اضافه کنید. پس از آن، شما می توانید برای اشتراک گذاشتن حوزه عکس خود با جهان، در Google Maps منتشر کنید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
برخی از ویژگی های نرم افزار Google Street View:
  • استفاده از دوربین گوشی خود (بدون نیاز به لوازم جانبی دوربین)
  • اتصال به یک دوربین کروی برای گرفتن در یک لمس
  • به اشتراک گذاری در Google Maps به عنوان حوزه های عکس همه جانبه
  • به اشتراک گذاری عکس های خصوصی به صورت تخت
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
بازی South Park: Phone Destroyer ؛ هرچه در چنته داری روکن!
South Park: Phone Destroyer نام یک بازی کارت و کازینو مانند می باشد که توسط کمپانی نام آشنای Ubisoft Entertainment طراحی و انتشار یافته است. بازی South Park: Phone Destroyer را می توان یکی از بهترین گزینه هایی دانست که برای ساعات بیکاری شما مفید خواهند بود. در این بازی شما می توانید به شخصیت های مختلفی که در بازی مانند جادوگران قرار دارند دست پیدا کنید و با استخدام آن ها برای نابودی دشمنان قدم هایی را بردارید. هر شخصیت در این بازی دارای قدرت هایی می باشد که در نبرد های شما تاثیر گذار خواهند بود.
بازی South Park: Phone Destroyer دارای بیش از 80 نوع کارت می باشد که با دستیابی به آن ها می توانید نبرد با دشمنان خود را کمی آسان تر کنید. دستیابی به این کارت ها کار آسانی نمی باشد و باید از تمام مهارت و قدرت هایی که در این بازی دارید برای بدست آوردن آن ها استفاده کنید. بازی پارک جنوبی دارای گرافیک و صدا گذاری بسیار خوبی می باشد که می تواند شما را برای دقایق طولانی سرگرم کند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)

برخی از ویژگی های بازی South Park: Phone Destroyer:
  • امکان تجربه جدیدی از بازی های کارت مانند
  • رویارویی با شخصیت هایی مانند سیببورگ کنی، نین جی کایل، جادوگر بزرگ کارترمن و…
  • بازی در زمان واقعی به صورت PVP
  • گیم پلی جدید و خنده دار به صورت سرگرم کننده
  • قابلیت جمع آوری بیش از ۸۰ نوع کارت با امکان ارتقاء آن ها
  • سفارشی سازی برخی از بخش های مهم بازی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
معرفی اپلیکیشن و بازی (61) معرفی اپلیکیشن و بازی (61)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      ای دمتون گرم,عاشق این صفحتونم.:-)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج