۶۳۲۳۱۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

درخواست پیگیری پرونده بیمارستان های تخریبی

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متاسفانه برخی از بیمارستان های کشور قدمتی ۵۰ ساله داشته و احتمال تخریب آنها در زمان وقوع زلزله و بحران وجود دارد.

خبرگزاری مهر: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متاسفانه برخی از بیمارستان های کشور قدمتی ۵۰ ساله داشته و احتمال تخریب آنها در زمان وقوع زلزله و بحران وجود دارد.

محمد حسین قربانی در مورد اظهارت وزیر بهداشت مبنی بر اینکه از پیمانکاران بیمارستان های تخریب شده کرمانشاه شکایت می کنیم، اظهارداشت: باید تفکر و فضای مطالبه گری نسبت به سازندگان و پیمانکاران مراکز درمانی و بیمارستان ها ایجاد شود زیرا در صورت تخلفی از سوی این افراد سلامت و جان مردم در معرض تهدید قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه سلامت و جان مردم نباید قربانی منفعت طلبی پیمانکاران سودجو شود، تصریح کرد: باید نظارت جدی و دقت بیشتری بر روند ساخت مراکز درمانی و بیمارستان ها در کشور انجام شود.

قربانی با یادآوری تخریب بیمارستان نوساز امام خمینی در اسلام غرب آباد، تصریح کرد: مدعی العموم باید ورودی جدی به این موضوع داشته باشد.

وی تصریح کرد: چگونه است که این زلزله با همین ریشتر در کشور عراق رخ داد به زیرساخت های آن خللی وارد نشد اما در ایران باید نزدیک به ۵۰۰ نفر فوتی و تعداد زیادی مجروح داشته باشیم و از سویی مراکز درمانی نیز باید تخریب شوند.

قربانی با یادآوری اینکه سازمان نظام مهندسی باید در رابطه با تخریب بیمارستان ها و مسکن مهر کرمانشاه پاسخگو باشند، تصریح کرد: نظارت بر امور ساخت و ساز و ابنیه ها وظیفه سازمان نظام مهندسی است و باید در این رابطه پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان ها رکن اصلی مدیریت بحران کشور هستند، گفت: متاسفانه برخی از بیمارستان ها قدمتی ۵۰ ساله داشته، از مدار خدمات رسانی خارج شده و احتمال تخریب آنها در زمان بحران وجود دارد این در حالی است که در حوادث غیرمترقبه این مراکز نخستین محل مراجعه مردم است.

قربانی با یادآوری اینکه دولت منابع لازم را برای نوسازی و بهسازی بیمارستان ها در اختیار ندارد، افزود: دولت به سبب کمبود منابع قادر به بازسازی و نوسازی بیمارستان ها نیست.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، یادآور شد: هر چند ابلاغیه هایی برای ورود بخش خصوصی در حوزه درمان تدوین شده است اما به دلیل اینکه بیمه ها نمی توانند سرانه و حق درمان بیمه شده ها را بپردازند بنابراین بخش خصوصی تمایل چندانی برای ورود به حوزه سلامت ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکثر ادارات جدید که تاسیس شدن رشوه میگیرن,,, اداره مسکن،وشهر سازی،اداره رشوه سازیه،،مخصوصا کرمانشاه،که افرادی در پست مدیریت خدمت میکنن فاسد هستن،،کی دیده بیمارستان جدید که تازه ساخته شده 90 درصد ویران بسه

    • بدون نام

      وقتی یه حادثه رخ میده همه طبع سخنوریشون گل میکنه
      چقدر حادثه ها رخ داد و چقدر بعدازاین حوادث مدیریت بحران و میزگرد تشکیل شد خروجی این نشستها چه بود ؟ چه شد؟
      این حادثه هم مثل حوادث قبل بعداز مدتی فراموش میشود
      آیا همه این حوادثی که قبلا رخ داد مسببین محاکمه شدند؟
      از مسببین حادثه قطار و پلاسکو و حادثه اتوبوس و ....
      شماها خودرو های داخلی که باعث از بین رفتن این همه آدم میشه و قاتل جان مردم شده نمیتوانید جلوی تولیدش بگیرید اونوقت نشستید و دارید ننه من غریبم درمیارید
      نگاهی به آمار کشته های جاده ایی بیندازید
      آیا اینها همش فاجعه نیست
      آیا همه این بلاها بخاطر منفعت و سود عده ای نیست که دارند باجان میلیونها انسان بازی میکنند
      داریم کجا میرویم
      خودرو ساز پولکی
      مهندس پولکی
      دکتر پولکی
      وزیر پولکی
      و......
      همه این حوادث مصیبتی است که عده ایی از افراد سودجو دارند برسر مردم این سرزمین میارند
      یادمان نرود که هنوز هم روستاهای زیادی بابافتهای فرسوده در معرض خطر زلزله هستند
      یادمان هم باشد که دومین منبع گازی دنیا هستیم

    • بدون نام

      چطور در مورد مسکن مهر که فقط دیوارهاش خراب شده اینهمه سرو صدا میکنین ولی بیمارستانی که شش ماه پیش افتتاح. شده هیچکس حرف نمیزنه

    • بی نام

      باید اول بنیاد مسکن استان کرمانشاه را زیر سوال برد بعد نظام مهندسی واون مهندس ناظری که شالوده وپی ریزی بیمارستان ومدارس وساختمانهای مسکن مهر را که از بنا تحویل گرفته وتایید کرده که اقساط آن ازبانک آزاد بشه محاکمه کرد چگونه میشود بیمارستان ومسکن مهری که یک سال نیست ازافتتاحش میگذره اینگونه ٩٠درصد تخریب بشه همه مسکن های مهر وبیمارستانها در کل کشور همین جور ساخته شده اند باید بنیاد مسکن ونظام مهندسی درهمه جای کشور پاسخگو باشنداگر محاکمه نشوند مردم دیگه اعتمادی به مسوولین نمیکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج