جاباما
۶۳۳۲۸۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانیه هالیوود در مورد متهمان رسوایی اخلاقی

ستارگان و چهره‌های مشهور هالیوود که این روزها با اتهام سوء‌رفتار جنسی روبه رو شده‌اند درباره یک چیز می‌توانند مطمئن باشند؛ این که هالیوود قصد ندارد ستاره‌های آنها را پس بگیرد.

خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: انتشار اخبار رسوایی‌های اخلاقی که با واینستین شروع شد در ادامه به کوین اسپیسی و برت رتنر نیز گسترش یافت. این در حالی است که هر دوی این چهره‌ها دارای ستاره در بلوار مشاهیر هالیوود هستند.

هالیوود در بیانیه ای اعلام کرد: قصد ندارد ستاره‌های آنها را پس بگیرد.
بیانیه هالیوود در مورد متهمان رسوایی اخلاقی

لورن گابلر رییس اتاق بازرگانی هالیوود در بیانیه ای اعلام کرده است: پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک نشانه تاریخی ثبت شده است. وقتی یک ستاره به این پیاده‌رو اضافه می‌شود، بخشی از تاریخ این پیاده‌رو می‌شود به همین دلیل ما هرگز ستاره‌ای را از پیاده‌روی مشاهیر حذف نمی‌کنیم.

رییس پیشین این بخش جانی گرنت فقید نیز سال‌ها پیش در زمان ریاستش گفته بود: ستاره‌ها برای دستاوردهای حرفه‌ای در جهان سرگرمی و مشارکت در این جمع به فردی اهدا می‌شوند. سیاست‌های چهره‌ها، فلسفه، رفتار آنها یا هر موضوع دیگری مانعی برای نادیده گرفتن دستاوردهای آنها در این زمینه و حذف ستاره آنها نخواهد بود.

در پیاده‌روی بین بلوار هالیوود و خیابان وین در هالیوود، بیش از ۲۵۰۰ ستاره برای بازیگران، کارگردانان، موسیقیدانان، تهیه‌کنندگان، گروه‌های تئاتری و شخصیت‌های تخیلی نصب شده است. مدیریت این پیاده‌رو با اتاق بازرگانی هالیوود و نگهداری از آن بر عهده مجموعه‌ای به نام هالیوود هیستوریک تراست است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی حرف از نابرابری جنسیتی میشه (که غرب هم در سالیان قبل اینو مثل ما داشت خصوصا توسط روسای مشاغل) ما همیشه به جنبه منفیش برای بانوان فکر می کنیم، ولی یه جنبه مثبت هم براشون داره.
      یک بازیگر زن سالها پیش هم ارتباط دوستیشو داشته ، هم اینکه از منافع مادیش بهره مند شده و از طریق این ارتباطها سلبریتی شده الان که پیرشده ، معلوم نیست برای غرامته یا چیز دیگه یادشون افتاده میتونن شکایت بکنن
      در کشور خودمون هم این قبیل پرونده ها به وفور دیده میشه که به طرز مبتدی و پیش پا افتاده ای از قوانین ایران و حمایت افکار عمومی از بانوان قصد سوء استفاده می کنند ولی سالهاست دستشون برای مردم هم روشده و دیگه مردم هم نمی پذیرند کسی که می دونسته داره خلافی رو مرتکب میشه حالا بخواد دست پیشو بگیره و شکایت بکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج