۶۳۳۳۰۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

مواد فروش زعفرانیه دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر با کشف حدود نیم کیلوگرم انواع موادمخدر در محله زعفرانیه خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر با کشف حدود نیم کیلوگرم انواع موادمخدر در محله زعفرانیه خبر داد.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فروش مواد مخدر در محدوه زعفرانیه و ولنجک توسط فردی با خودروی ٢٠٦ موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ١٢٢ دربند قرار گرفت تا اینکه مامورین فرد مورد نظر را در خیابان ولیعصر بصورت پیاده مشاهده کردند و پس از بررسی های پلیسی غیر از وجه نقد و سوییچ خودرو چیز خاصی از متهم کشف نگردید ولی قرائن و شواهد حاکی از وجود مواد مخدر داشت.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه مامورین و تبحر در این امر با مراجعه مامورین به کوچه های اطراف محل دستگیری، از طریق ریموت خودرو سرانجام ماشین پارک شده متهم شنسایی شد و از داخل خودرو مقدار حدود نیم کیلو انواع مواد مخدر که همگی بسته بندی و آماده فروش بودند کشف و ضبط شد.

سرهنگ قدم زاده عنوان داشت با توجه به لزوم هوشیاری بیشتر خانواده ها در ارتباط با تهدیدات انواع مواد مخدر ،برنامه های مفید آموزشی دراین خصوص بصورت ماهانه از طریق معاونت اجتماعی این کلانتری در سرای محلات و مدارس برگزار می گردد و خانواده ها می توانند با شرکت در این جلسات سطح آگاهی خود را افزایش دهند و با شیوه های مقابله با تهدیدات مواد مخدر آشنا شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      خداروشکر مشکل مملکت حل شد..الان فقط مونده مشکل اختلاس مسعولین و اقازاده ها که اونم درحال حل شدنه..شادی توچهره مردم داره موج میزنه..

    • تپل

      خدارو شکر دیگه مواد فروش پیدا نمیشه

    • بدون نام

      با اینکه سپاس فراوان از پلیس ولی مبارزه با موادمخدر دارم اما از طرفی این افراد مصرف کننده را بیمار تشخيص داده اند باید ترتیبی اتخاذ شود در این فصل سرد نسبت به گروه های مصرف کننده و خریدار بی تفاوت نباشیم که با این موضوع تعدادی از هموطنان بیمار بیخودی جان دهند، قدر این بیماران که کوله باری از تجربه هستند را بدانیم و به انسانیت فکر کنیم اینان مادرزادی بیمار نبوده اند، پس آنان را دریابیم،

    • بدون نام

      اینجوری که نمیشه..خب به اونایی که معتاد هستن یه سازمان دولتی بهشون فقط تریاک بده که راه به کارشون ببرن و دیگه مواد فروش کم بشه..حالا دولتی هم جرمه ولی بهتره..اونی معتاده نمیتونه نکشه ســـــخته..من رحمم میاد

    • بدون نام

      اول مواد فروشان وبعد هم معتادان باید کشته بشند.این ها آدم نیستند.فقط همین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر عزیز و محترم و محبوب ما. 06/52 گیریم که اول تمامی قاچاقچی ها را کشتید و بعد از آن به جان ما کارمندان در سطوح همه ادارات که با این آب باریکه روزی یکی دو نخود مصرف میکنیم که درست و خوب کار کنیم را هم یکی یکی کشتید، اولاً کسی نیست کارهای اداری شما را راست و ريست کند، دوم اون وقت چی به شما بزرگوار دوست داشتنی میدهند مضاف بر اینکه بعداً از عذاب وجدان یواش یواش بروید خودتان معتاد بشوید، اونوقت وقت چی؟؟ فکر آنجا را هم بکن ما بدبخت و بيچاره آیم، قاتل محترم ما،

    • بدون نام

      کاربر19/27یه جوری میگی انگارهمه کارمندان اعتیاددارندوهمه روزیرسئوال میبری واقعا ازاین حرفهایی که گفتی خندم گرفت داداش گلم انسان اگه عقل داشته باشه دنبال این چیزها نمیره چون میدونه که این کارها عاقبتی نداره شما تازه اول کاری بهتره خودت یازندگیت رو ازنو بسازی. خیلی ها رو دیدم که بااعتیاد باعث نابودی زندگیشان شده اندوبیشتربرای زن وبچه شان دلم سوخته تاخودشان، البته به احتمال زیاد میدونم حرفام واسه بیشتر شماها اثری نمیگذاره امابنده حقیر وظیفه خودمو دونستم که بگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج