جاباما
۶۳۳۵۱۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۲۹


فال روزانه 1396/08/29

فال روزانه دوشنبه 29 آبان 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصیتی اصیل، با اعتماد به نفس، با صداقت و منظم دارید. معنویات همیشه برای شما از اهمیت و اولویت برقرار هستند و می توانید از طریق آنها به آرامش درونی دست پیدا کنید. افرادی که امسال با آنها آشنا خواهید شد فرصت های فوق العاده ای را برای بالا بردن سطح زندگی شخصی و حرفه ایتان در اختیار شما قرار خواهند داد. شما باید تمام تلاش و توان خود را برای پیشرفت موقعیت حرفه ای خود به کار بگیرید تا به نتایج مورد نظرتان برسید. خیالتان هم از این بابت راحت باشد که زحماتتان بی نتیجه نخواهند بود. شما امسال در فعالیت های اجتماعی زیادی شرکت خواهید داشت و در سفر، مهمانی ها و مراسم های مختلف به خوبی با دیگران ارتباط برقرار خواهید کرد و همین زمینه ساز آشنایی با شخصی که همیشه رویای داشتنش را در سر می پرورانده اید خواهد شد. اگر متأهل هستید همسر و فرزندانتان تمام مدت در کنار شما خواهند بود و لحظه ای حمایت خود را از شما دریغ نخواهند کرد. در اواخر سال احتمال این که به یک سفر زیارتی بروید بسیار زیاد خواهد بود. ماه های دی، فروردین، خرداد و مرداد مهم ترین ماه های سال آینده برای شما خواهند بود.

فال روزانه 1396/08/29

ایده های بزرگ و خلاقانه ی شما هیچ انتهایی ندارند، اما این افکا رو ایده ها زمانی ارزشمند هستند که عملی شوند و اگر نخواهید به آنها عمل کنید بهتر است هر چه زودتر رهایشان کنید. مشکل اینجاست که شما یک ایده ی خوب برای انجام یک کار هر چند کوچک را آنقدر در ذهن خود پرورش داده و به آن پر و بال می دهید که برایتان به یک کار بیش از حد بزرگ و غیر ممکن تبدیل می شود. شاید بهتر باشد با حداقل ها شروع کرده و به مرور زمان در عمل این ایده را بزرگ کنید و به آن شاخ و برگ بدهید. اگر امروز کسی از شما تقاضای انجام کاری دارد که نمی توانید یا نمی خواهید آن را انجام دهید از همان ابتدا با گفتن جواب «نه» خیال خودتان و او را راحت کنید.

فال روزانه 1396/08/29

امروز شما آنقدر نسبت به اطرافیانتان و واکنش هایشان حساس شده اید که ممکن است بخاطر یک موضوع کوچک و بی اهمیت یک دعوا و جر و بحث تمام عیار راه بیندازید. درست است که کشف افکار و احساسات دیگران بی آن که خودشان چیزی گفته باشند یکی از استعدادهای خاص شماست، اما حس ششمتان همیشه هم درست کار نمی کند و ممکن است گاهی دچار اشتباه و سوء تفاهم شوید. هر چقدر بیشتر روی رفتارها و عکس العمل های دیگران متمرکز شوید و حساسیت نشان دهید موضوع برایتان بزرگتر می شود و به خودتان سخت می گذرد. شما امروز کارهای خیلی مهم تری برای انجام دادن دارید، پس انرژیتان را صرف کارهای بیهوده نکنید.

فال روزانه 1396/08/29

امروز همکاران و مقامات مافوقتان از شما انتظار دارند که بعد از چند روز کم کاری به روال عادی کارهایتان بازگشته و مسئولیت هایی که به عهده دارید و کارهایتان را به خوبی انجام دهید. این موضوع از آنجایی که به شما اجازه نخواهد داد با خیال راحت در عالم رویاهایتان غرق شوید باعث نارضایتی و ناراحتی شما خواهدشد، چون شما همیشه از این که کسی بخواهد محدودتان کند متنفر هستید. البته که آنها در سر شما نیستند و نمی توانند جلوی پرواز افکارتان را بگیرند، اما اگر در انجام کارهایتان کوتاهی کنید مجبور به پرداخت بهای سنگینی خواهید شد، پس حواستان را خوب جمع کنید. شما با کم کاری هایتان می توانید نتیجه ی زحمات یک گروه بزرگ را خراب کنید!

فال روزانه 1396/08/29

امروز شما ممکن است توانایی های خود را خیلی دست بالا گرفته و مسئولیت ها و وظایفی بیش از آنچه واقعا می توانید انجام دهید را به عهده بگیرید. درست است که شما شخصی توانا و با لیاقت هستید، اما بدون شک یک انسان هستید و توانایی های فوق بشری ندارید، به همین دلیل هم برای کارایی که می توانید انجام دهید حد و مرز مشخصی وجود دارد که حتی اگر بتوانید از آن فراتر بروید قطعا به خودتان ضربه خواهید زد. به جای این که قول هایی بدهید که نمی توانید به آنها عمل کنید بهتر است حد خودتان را بشناسید و بر همان اساس قبول مسئولیت کنید. اگر حاضر به یاد گرفتن باشید زندگی درس های زیادی برای شما خواهد داشت.

فال روزانه 1396/08/29

بعد از چند روز تق و لق بودن کارها و برنامه هایتان امروز هنوز موتورتان گرم نشده و حال و حوصله ی کار کردن را ندارید. در واقع شما به فکر پیدا کردن راه فراری هستید تا امروز را هم مثل چند روز گذشته به تنبلی بگذرانید. متأسفانه حتی اگر موفق به فرار از مسئولیت هایتان بشوید هم تنبیه سختی برای این کوتاهی در انجام مسئولیت هایتان در انتظار شما خواهد بود. بهتر است به جای این که بخواهید تمام روز را به بطالت بگذرانید یک برنامه ریزی دقیق داشته باید تا وظایف خود را به سریع ترین شکل ممکن انجام داده و بتوانید بقیه ی وقتتان را برای خودتان و انجام کارهایی که دلتان می خواهد خالی کنید.

فال روزانه 1396/08/29

امروز شما در فکر گسترش مهارت ها و توانایی های خودتان هستید تا بتوانید از این توانایی ها و مهارت های تازه کسب شده تان در راه رسیدن به اهداف جاه طلبانه ای که دارید بهره ببرید. اگر واقعا چنین قصدی دارید ثبت نام در دوره های تخصصی در زمینه ی مورد نظرتان بهترین گزینه ی ممکن برای شما خواهد بود و الان هم زمان بسیار مناسبی برای انجام اینکار به نظر می رسد. همچنین سعی کنید در این زمینه مطالعه ی کافی را داشته باشید و کتاب هایی که توسط افراد متخصص نوشته شده اند را به خوبی بخوانید. شما می توانید اتفاقات این چند وقت اخیر را از هر زاویه ای که خودتان دلتان می خواهد ببینید، اما به نفعتان است که با خودتان صادق باشید و حقیقت را ببینید.

فال روزانه 1396/08/29

امروز یک مکالمه ی دوستانه، یک تماس تلفنی و یا پیامی که دریافت می کند همچون ضربه ای شما را به خود خواهد آورد و از خواب غفلت بیدار خواهد کرد. یکی از اهداف بلند مدت شما بالاخره در آستانه ی تحقق یافتن است و همین باعث می شود که جاه طلبی شما بیش از قبل شود. شاید تصمیم بگیرید در کنار شغل فعلیتان یک حرفه ی دیگر را نیز در پیش بگیرید یا به این نتیجه برسید که باید در یک مقطع تحصیلی بالاتر ادامه تحصیل بدهید. شاید چندان از درست بودن تصمیمتان مطمئن نباشید، اما این ایده حداقل ارزش فکر کردن را دارد. در هر صورت موتظب باشید بیش از اندازه در عالم فکر و خیال غرق نشوید، امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید.

فال روزانه 1396/08/29

امروز شما از صمیم قلب اطمینان دارید که رویاهایتان به حقیقت خواهند پیوست. شما می توانید به طور قانع کننده ای بهترین سناریوی ممکن را برای آینده ی خود بنویسید و هم خودتان و هم دیگران را مطمئن کنید که همه چیز همان طوری که خودتان می خواهید پیش خواهد رفت. انگار یک جورهایی شما از یک فکر ساده دانه ی کوچکی را بیرون کشیده و تمام دلایل و شواهد لازم برای این که محصول پربرکتی از آن به دست خواهید آورد را بی هیچ مشکلی فراهم خواهید نمود. این مثبت نگری شما به دیگران هم سرایت خواهد کرد، اما خوب باید این را هم در نظر داشته باشید که همه چیز فقط به دنیای افکار شما محدود نمی شود و برای رسیدن به خواسته هایتان باید سخت تلاش کنید.

فال روزانه 1396/08/29

امروز با وجود علاقه ی زیادی که به حرف زدن دارید حرف زیادی برای گفتن ندارید! در واقع شما امروز خیلی برونگرا شده اید و هر چیزی که به ذهنتان می رسد را به زبان می آورید و در مورد هر چیزی، حتی اگر کسی نظرتان را نپرسیده باشد هم اظهار نظر می کنید. خوب، برای جلوگیری از این رفتار شما کار زیادی از دست هیچ کس حتی خودتان بر نمی آید و فقط با به پایان رسیدن روز است که می توانید سکوت اختیار کنید. با این حال بد نیست در طول روز این جمله را با خودتان مرتب تکرار کنید که «کم حرف زدن نشانه ی خردمندی است»! طی چند روز گذشته کارها و برنامه هایتان به خاطر تعطیلات خیلی کند پیش رفته اند، اما امروز اوضاع به حالت عادی باز خواهد گشت.

فال روزانه 1396/08/29

امروز کارهای اداری و کاغذ بازی های بسیاری را باید به انجام برسانید. شما احساس می کنید که ذهنتان دارد خیلی خوب کار می کند و می توانید همه ی این کارها را به راحتی انجام دهید، اما این احتمال وجود دارد که بخشی از کارهایی که باید انجام شوند به طور موقت باعث گمراهی شما شوند، پس حواستان را خوب جمع کنید تا دچار اشتباه نشوید. امروز در مکالماتی که با دوستان و همسایه هایتان دارید حرف های مشکوکی می شنوید. شما از صحت شنیده هایتان مطمئن نیستید و ممکن است آنها از حرف هایی که می زنند قصد و غرض خاصی داشته باشند، پس به نفعتان است که شنیده هایتان را برای کسی بازگو نکنید.

فال روزانه 1396/08/29

شما عاشق پیدا کردن راه حل برای مشکلات پیچیده اید. امروز هوش ادراکی شما در سطح بالایی قرار دارد و با سخت ترین مشکلات هم طوری دست و پنجه نرم می کنید که انگار در حال بازی هستید و مثلا دارید یک مکعب روبیک را درست می کنید. دیگران در کمال شگفتی به شما خیره شده اند و نمی توانند بفهمند که شما چطور می توانید مسائل را به این سرعت حل کنید. با این حال این شتاب و عجله ای که شما در حل مسائل از خودتان نشان می دهید می تواند به نقطه ضعف شما تبدیل شده و باعث شود دچار اشتباه شوید. بهتر است با صبر و حوصله ی بیشتری پیش بروید و همه چیز را پیش از انتخاب راه حل نهایی به خوبی در نظر بگیرید.

فال روزانه 1396/08/29

شما ته دلتان این را خوب می دانید که رسیدن به اهداف جاه طلبانه ی حرفه ایتان در حال حاضر تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد، اما ترجیح می دهید به جای احساس رضایت از پیشرفت های هر چند اندکی که داشته اید، بخاطر عدم موفقیتتان در رسیدن به غیر ممکن ها زانوی ماتم بغل بگیرید. داشتن معیارهای پیش پا افتاده برای تعریف موفقیت می تواند توجیه خوبی برای تنبلی باشد، اما داشتن اهداف بزرگ به پشتکار و اراده ی محکم و تلاش تمام وقت نیاز دارد. حالا که اهداف بزرگی در سر دارید خودتان را برای زحمت هایی که در راه رسیدن به آنها متحمل شوید هم آماده کنید. آنچه در پایان به دست می آورید ارزش این همه سختی را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید علی حسینی

      خیلی جالب بود از نظر من اگه بخوام نمره یدم ۲۰ کمتر بی انصافی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج