جاباما
۶۳۳۵۹۱
۳۵ نظر
۵۰۰۵
۳۵ نظر
۵۰۰۵
پ

روزنامه اصولگرا: جهانگیری باید عذرخواهی کند

روزنامه اصولگرای صبح نو نوشت: حاشیه‌ها و فضای روانی پیرامون زلزله اخیر همچنان جاری است و البته تاحدی طبیعی است که در هر حادثه‌ای، جو روانی و نگرانی‌ها پدیدار شوند و بخشی از افکار عمومی را به خود مشغول سازند اما مدیریت کردن چنین فضایی و اجازه ندادن به سوءاستفاده گران و شایعه سازان، وظیفه مسوولان و رسانه‌های جمعی است.

روزنامه اصولگرای صبح نو نوشت: حاشیه‌ها و فضای روانی پیرامون زلزله اخیر همچنان جاری است و البته تاحدی طبیعی است که در هر حادثه‌ای، جو روانی و نگرانی‌ها پدیدار شوند و بخشی از افکار عمومی را به خود مشغول سازند اما مدیریت کردن چنین فضایی و اجازه ندادن به سوءاستفاده گران و شایعه سازان، وظیفه مسوولان و رسانه‌های جمعی است.
در واقعه تلخ زلزله کرمانشاه اما بی تدبیری و ناخویشتنداری معاون اول رییس جمهور در اولین روزهای حادثه و معرفی کردن مسکن مهر به عنوان عامل اصلی تخریب‌ها و تلفات زلزله، آن هم بدون هیچ سند و مدرکی، موجبات نگرانی شدید مردم به ویژه حدود ۱۲ میلیون ساکنان مسکن مهر در سراسر کشور را فراهم کرد.
این در حالی است که متاسفانه دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با وجود ادعاهای بسیار، هیچ توفیقی در امر مسکن اجتماعی و انبوه نداشته و صرفاً با یک رفتار سیاسی در صدد تخریب اقدامات مثبت گذشته برآمده‌اند.
در هرحال و باوجود اینکه گزارش‌های بعدی از مقاوم بودن واحدهای مسکن مهردر زلزله اخیر حکایت داشت و بی اساس بودن ادعای آقای معاون اول را به اثبات رساند، اما آقای جهانگیری تاکنون هیچ اقدامی برای اصلاح گفتار اشتباه خود و عذرخواهی از افکار عمومی به عمل نیاورده است.
آیا آقای معاون اول شهامت عذرخواهی و پس گرفتن موضع اشتباه خود را در روزهای آینده خواهد داشت؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جهانگيري و درك و سوادش رو همه در مناظره ها شناختن!و معلوم الحال است!بايد صبر پيشه كنيم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درست گفته جهانگیری فقط در یکی از ساختمانهای مسکن مهر 80 نفر کشته شدن ...ساختمانی که همه طبقاتش رو هم افتاده و سر پا نیست ...18 نفرش از اقوام ما بودن..
        واقعا هنوز کسی هست که باور کنه مسکن مهر صحیح و سالم و مقاوم بوده ؟ بیاد بره سر پل از نزدیک ببینه اگه فیلم و عکسها رو باور نداره.
        لطفا اون گزارشی که مقاوم بودن مسکن مهرها رو نشون داده به ما هم نشون بدید تا ببریم سر قبر فامیلمون .بگیم شما سکته کردید زیر اوار نموندید..

      • بدون نام

        من یه ویدیو دیدم که یکی از مسئولان محلی می گفت دو ساختمان مربوط به مسکن مهر کاملا فرو ریخته و صد نفر مردند .در سرپل ذهاب که به مرکز زلزله نزدیک تر بوده .به نظرم این افراد اگه در ساختمان یک طبقه مستهلک اجاره ای زندگی می کردند احتمال نجاتشون بیشتر بود تا این ساختمانهای بلند و بدقواره ی مهر !

    • مجید

      کاش شعور عذر خواهی رو داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جابله اینا طلبکار و مدعی هم هستن ... کیه که ندونه مسکن مهر چه آشغالی بود که تحویل ملت بدبخت دادید

    • بدون نام

      بابا تقصیر دولت قبله

    • بدون نام

      دروغ گفته مگه؟ این مسکن مهرو تف مالی کردن ساختن..حالا چه 1 نفر مرده باشه چه 100 نفر.....جون همه ی کسایی که توی این خونه ها هستن تو خطره....حالا چون راست گفته باید معذرت خواهی کنه؟؟؟؟ روووو که نیست

    • بدون نام

      چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست

      مسکن مهر ظاهرش نشان داد که از پایه خراب هست و ستونها از پی ساختمان کج شده است حالا دست پیش میگیرید که دولت قبل و مجریان و پیمانکاران زیر سئوال نروند؟
      جان مردم جای گروه بازی و چشم پوشی نیست و باید جوابگو باشند
      اگر خانواده همین مسئول در مسکن مهر زندگی می کردند هم می گفتید بزرگنمایی کردند ؟

    • کریمی

      واقعا متاسفم واسه شماها کسی که از مردم عدری خواهی کنه شماها هستید باید محاکمه بشید

    • ناجی

      گفتن حقیقت که معذرت خواهی نمیخواد

    • طاها

      من تومسکن مهرزندگی میکنم اشغال ترازاین نمیتونستن بسازن

    • بدون نام

      اگرزلزله هم درکارنمی بود وضعیت مسکن مهر باید بررسی می شد واحمدی نژاد دراین خصوص محاکمه می شد،باورکنید دربعضی استانها بایک ترقه اینگونه مسکن ها فرومی ریزد

    • بدون نام

      خب راست گفته فامیل های ما کرمانشاه هستند گفتند بیشترین تخریب ها را مسکن مهر داشتند.البته ناگفته نماند شدت زلزله قوی و در عین حال در نزدیکی سطح زمین بوده باید شدت آن را پذیرفت

    • م.ص.

      سند و مدرک؟!! چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
      اقای وحید باید چشمش را خوب باز کند و صد عذر خواهی از مردم. مهمتر اینکه بجای عذر خواهی سازندگان و ناظرین مسکن مهر و روسایشان را به دادگاه بکشید.

    • ملت عزیز ایران

      جهانگیری باید محاکمه شود حتما....

    • بدون نام

      خجالت هم قدیم خوب چیزی بود شما توهین کردید... جهانگیر ی واقعیتی راگفت که همه کارشناسان ساختمانی دارند تاییدش می کنند.

    • ع ف

      مهمترین عاملی که باعث لاینحل ماندن اکثر مشکلات مملکت میباشد سو ء مدیریت و روی کار آمدن افراد نا آشنا به امور است.

    • بدون نام

      میتوانید به مسکن مهرهای فاز۴و۷هشتگرد بروید خواهید دید که ساختمان های چندین طبقه روی کف زمین بدون پی ریزی انجام داده اند

    • بدون نام

      سالهاست که همه وهمتون روزی صدمرتبه باید از مردم عذر خواهی کنید ولی دست کشیدن ازقدرت واختلا س و...خیلی سخته ایران دچار چنددسنه از مافیای قدرت شده .

    • بدون نام

      عذرخواهی به چه دردی می خوره؟
      ...

    • بدون نام

      راست گفته مسکن مراجعه بوده

    • محمدرضا بختیار

      به نظر شخصی خودم اگر عذر خواهی کند خیلی از مسائل شاید برای برخی ها حل شود ولی کتمان اشتباه و زیر دین اکثریت رفتن بسی مشکل تر هست چرا کسانی که در راه تثبیت افکار خود به سوی مدینه فاضله هستند جدایی از مبحث اصول نظام مهندسی و قرار دادن بناها بر روی گسل این سازه ها از دیدگاههای دیگری که نشان دهنده خارج بودن این پروژه از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و مالی و سیاسی بوده و صرف سفارش و یا بهره در افکار عمومی نسبت به حزب خاص و احساسی آن را بررسی نمی کنیدآیا با اجرای چنین پروژه در سطح ملی در زمانی که کشور درگیر چالشهای بین الملل و تحریم بود سبب نمی شد خزانه با کسری و خالی شدن روبرو شود تا حدی که کنترل بازار و نرخ ارز از قدرت دولت خارج شود آیا دولت در راستای چنین پروژه عظیم به اندازه سر سوزنی در ارائه خدمات حمل ونقل ساکنین و مبحث ایجاد فضاهای آموزشی و خدماتی و تامین امنیتی و زیر بستر های اولیه جهت ایجاد شهرک ها و راه و دست رسی محلی و آب رسانی و گاز رسانی و برق رسانی و هزینه های آن اندیشه ای داشت کدام کشور در زمان تحریم خود دست به چنین اقدام اشتباهی میزند که آثار مخرب آن را بعد از چند سال هنوز می توان به خوبی شناسایی کرد بازار متشنج و بدهی های کلان دولت به زیر مجموعه خود و بخش خصوصی به خوبی نمایان است آیا دولت نمی توانست با ایجاد فضای رقابتی و تخصیص تعدادی از امتیازات به پیمانکاران و سرمایه گذاران در این راه گام بردارد و با نظارت خود بازار مسکن کنترل شده ایجاد نماید و یا مجتمع های احداثی سرمایه گذاران را با قانون استیجاری ویا اجاره به شرط تملک کنترل نماید افراد به سادگی متاسفانه یک مزیت پروژه را فدای هزار و یک عیب و ضرر و فشار آن می کنند که البته انتظار نگرش عوام گرانه به مسائل ملی بیش از ارائه خضولات و پرستیژ طلب کارانه نیست

    • .

      اینجا همه چیز دگرگون است.

    • بدون نام

      همه چیز تو ایران برعکسه کلا مسولا باید استفعا بدن بخاطر مسکن مهر و از مردم عذر خواهی کنن حالا اومدن جنگ زرگری راه انداختن
      ای بدبخت مردم

    • فاریاب

      این دفعه هم ما شکست خوردیم چون روحانی هم کاری نکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما بین بد و بدتر ، بد رو انتخاب کردیم...مطمعن باش اگه الان رئیسی روی کار بوددد اوضامون افتضاح بود

    • هموطن

      از کدام گزارشهای بعدی صحبت کرده این کذبنامه!؟اتفاقا تمام بررسیهای کارشناسان عدم کیفیت این مسکنها واستفاده از مصالح بیکیفیت را نشان داده است ،سازنده ها وتصمیم گیرندگان مسکن بیمهر باید پاسخگو باشند نه اقای جهانگیری که حقیقت را گفته اند،تمام کسانی که در این مسکنهای بیمهر زندگی میکنند هرروز شاهد تخریب گوشه ایی از منازل خود هستند،افتادن کاشیهای سرویسها،ترک موزاییکها ،ریزش نما ودهها مورد اینچنینی نشان از بیکیفیتی این سازه ها دارد ،دور از شهربودن ونبود امکانات هم به ان اضافه کنید،چیزی را که مردم در برابر دیدگان خود دارند را نمیشود انکار کرد

    • بدون نام

      خنده داره

    • سالار

      مسکن مهر لپویی شیراز دیوار ها بدون زلزله از بیرون ترک خورده....شما به چه حقی از مسکن مهر دفاع میکنید...اگر راست میگید بیاید داخل این ها زندگی کنید....مخصوصا احمدی نژاد و فرزندانش

    • بدون نام

      مسکن مهر خوب ساخته نشده درست ولی خدایی اگه همین مسکن مهر اگه نبود و این مردم در آن اطرف در خونه های شخصی زندگی میکردن میدانید چقدر کشته میدادیم

    • بدون نام

      عجب رویی دارین سخت تر وسمجتر از سنگ پای اصولگرایان .مرد حسابی اگه به مناطق زلزله زده نرفتی نترس یه تک پا سربزن و ببین که صدی نود آوارها از مسکن مهر است ولی مواظب باش اونجا بروز ندی که از روزنامه اصولگرا هستی که مردم ازتون دل خوشی ندارن و به جای پی ساختمان مهر ا زتون استفاده میکنن هرچند که شما اون سرسختی را ندارین و با وزش بادی از این رو به اون رو خواهین شد

    • بدون نام

      حالا گیریم آقای جهانگیری حرف خودش رو پس گرفت مگه واقعیت این خونه ها عوض میشه

    • سعید

      کی عذر خواهی کنه!

    • بدون نام

      چرا زورت گرفته،چون حقیقت رو گفته

    • اواره بیچاره

      اقدامات مثبت گذشته؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا کارشناس واقعی انتخاب کنید تا مشکلات مسکن مهر را باصراحت اعلام کند. این روزنامه صبح نو هم فقط اسم نو را یدک می کشد بهتر است همدرد ملت باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج