جاباما
۶۳۳۸۰۶
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

جنجال سخنان جهانگیری در مورد مسکن مهر

تسلیت به مردم زلزله‎زده کرمانشاه نقطه مشترک نطق‌های میان دستور نمایندگان در جلسه علنی امروز بود. البته نماینده مردم مشهد پای صحبت‌های معاون اول در مورد مسکن مهر کرمانشاه را هم به مجلس باز کرد.

خبرآنلاین: تسلیت به مردم زلزله‎زده کرمانشاه نقطه مشترک نطق‌های میان دستور نمایندگان در جلسه علنی امروز بود. البته نماینده مردم مشهد پای صحبت‌های معاون اول در مورد مسکن مهر کرمانشاه را هم به مجلس باز کرد.

منصور مرادي نماينده مريوان، ابتداي نطقش را با زبان كردي عنوان کرد و در ادامه به زبان فارسی از فعاليت‌هاي دولت براي كمك به مناطق زلزله زده انتقاد كرد.

محمدرضا صباغيان نماينده مردم بافق و مهريز نيز در رابطه با زلزله كرمانشاه گفت: بسياري از گره‎ها با نظارت مجلس حل مي شود. همانطور كه اگر ما نظارت نداشته باشيم بسياري از گره ها ايجاد مي شود. براي بودجه ۹۷ دولت هيچ كاري براي كشاورزها نكرده است و فقط مجلس خودش را خراب كرده است.

چه كسي پاسخ خرابي بيمارستان و مسكن مهر را مي‌دهد؟

او افزود: در زلزله كرمانشاه مردم دچار مشكل هستند، همه ما با آنها اظهار همدردي مي كنيم اما اين بيمارستان و مسكن مهر كه بر سر مردم خراب شد، را چه كسي پاسخ مي دهد. الان مسئول پروژه را بازداشت كردند، اين فايده اي ندارد. بايد امروز با كساني برخورد شود كه همچنان، اينگونه ساختمان ها را مي سازند.

وی افزود: فقط براي اينكه مردم فعلا آرام شوند، يك نفر را مي گيريم و چهار روز ديگر آزادش مي كنیم! تنها كاري كه ما بايد بكنيم اين است كه از وزير مربوطه سئوال بپرسيم. مجلس بايد كاري كند كه كساني كه مسكن مهر و اين بيمارستان را ساختند،‌ پاسخگو باشند.

فرهاد تجري نماينده مردم سرپل ذهاب و گيلان غرب نيز تمام زمان نطقش را به تشكر از حضور رهبري، رئيس دولت و رئيس مجلس، مردم و هنرمندان در منطقه زلزله زده اختصاص داد.

دليل بي‌اعتمادي مردم به نهادهاي دولتي در كمك به زلزله‌زده‌ها چيست؟

محمد بيرانوندي نماينده خرم آباد و دوره نيز در تذكری خطاب به رئيس جمهور گفت: آيا مي دانيد استقبال مردم و اعتمادشان به بازيگرها و چهره هاي معروف بيشتر از نهادهاي دولتي شده است؟ همه اينها نشان از اين دارد كه زلزله بي اعتمادي، عميق تر از زلزله اخير خواهد بود. مردم ديگر به نهادهاي دولتي اعتماد ندارند. دستور بدهيد زلزله سنجي در اماكني همچون بيمارستان ها و مسكن مهر انجام شود.

نصرالله پژمانفر نماينده مردم مشهد و كلات نيز در تذكر شفاهي خود، گريزی به حاشيه‌هاي ايجاد شده بر سر صحبت‌هاي اسحاق جهانگيري در مورد مسكن مهر زد (اينجا)،(اينجا)و گفت: از اين رفتار سخيف معاون اول كه موجب بازي با احساسات مردم شد، گلايه دارم. من امروز سئوالم اين است كه اگر طرح مسكن مهر و ساخت خانه هاي روستايي انجام نشده بود، ميزان تلفات را چقدر اعلام مي كردند؟

او در رابطه با موضوع پديده شانديز هم افزود: در مورد مشكلات پديده شانديز ديگر گفتار درماني بس است. متاسفانه فقط حرف زده مي‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاکم

      یه سوال ذهنم رو درگیر کرده این جناب آخوندی وزیر نامحترم مسکن کجاست؟
      چرا پیداش نیست؟
      تو بيا

      تو بيا اصلا بزن زير دست خبرنگار!

      ميكروفونشو پرت كن!

      بيا بگو همه مسافرين قطار بيمه بودن!

      بيا بگو مسكن مهرطرح مزخرفه!

      دلم برا مزخرف گفتنات تنگ شده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا کجاست؟؟!!
        دلم برای روحیه پاسخگویی ایشون تنگ شده!!!

      • بدون نام

        اخوندی باید بزاریش تو خانه گلی تا اوار بیاد روسرش بدانه چه وقت باید به مردم زلزله زده رسیدگی بکنه ...

    • بدون نام

      تصحیح کنید: مدفن مهر

    • حراست عملیات غیرصنعتی ماهشهر

      واقعا جای تعجب داره توی این گیرودار زلزله کرمانشاه که مستقیمأ به جناب عباس آخوندی ربط داره خبری از ایشان نیست!
      البته این سکوت هم خودش کلی معنا داره!!
      فکر کنم هرچی سعی کرد یکی رو مقصر جلوه بده نتونست،
      همین مسکن مهر کرمانشاه اگر نبود تلفات کشته شدگان بالای ده هزار نفر میشد.
      خدا بیامرز پدر احمدی نژاد رو که بدون هیچ سپرده گزاری مردم رو صاحب مسکن کرد.
      من خودم بعداز پانزده سال کرایه نشینی و حداقل ده بار جابجایی در شهرم حالا توی مسکن مهر زندگی میکتم اتفاقا این زلزله ساختمان ما رو هم تکان داد اما یه آجر هم نیفتاد. واقعا حیف مهندس نیکزاد نبود که آخوندی جایش رو گرفت.

    • بدون نام

      تو زلزله گم شده.

    • بدون نام

      درود بر دکتر احمدی نژاد راستگو وفادار نترس شجاع و وفادار و مهمتر از همه پیرو خط امام و رهبر عزیزمان

    • حاکم

      حالا مدفن مهر اصلا
      شما بفرمایید جناب وزیر کجا تشریف دارن؟

    • حاکم

      اولین کسی که باید خودشو میرسوند به کرمانشاه جناب آخوندی نامحترم بود اما متصفانه بازم ایشان روزه سکوت گرفتن البته شایدم رفته فرانسه هواپیماهای مرجوعی معامله کنه.

    • بدون نام

      اگر مسکن مهر نبود لااقل مردم سرپناهی نداشتن و آوار بر سرشان خراب نمی شد و تلفات به مراتب کمتر بود خدا لعنت کنه بانیان مسکن مهر و سازندگانش را
      این نماینده هنوز کشته مرده ی احمد نژاد و دوستان بست نشین او است

    • بدون نام

      عباس آخوندی کجاست؟؟؟

      جهانگیری و عباس آخوندی باید محاکمه وشند

      استیضاح کافی نیست

    • بدون نام

      سلام بر تمام ملت ایران خصوصا افرادی که الان به دلیل زلزله پیش پا افتاده ترین حقشان یعنی سقف بالای سرشان را از دست داده اند .چرا باید همیشه برای هر اتفاقی دنبال مقصر بگردیم و تمام کاسه وکوزه را بر سرش خراب کنیم .به نظر من این اتفاق وتمام وقایعی از این دست .مقصر در میان ما وخودمان هستیم .میگوید چرا عرض میکنم .انتخاب غلط مسؤل دادن کار بزرگ به افراد کوچک زیاده خواهی خودمان دروغگوی که جوری دروغ میگویم که گاها خودمان هم باور میکنیم تشخیص ندادن حلال وحرام تربیت فرزندان که به بزرگترها احترام نمیگذارند.والی اخر باز هم بگویم؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      مردم براي هيئت دولت تدبير و نا اميدي تخمه خريدن بي كار نباشن تو اين وضع نا بسامان!!!!!

    • بدون نام

      تاریخچه مسکن مهر : مسکن مهر توسط محمد سعیدی کیا وزیر مسکن و شهرسازی به عنوان طرح اصلی دولت نهم در تأمین نیاز مسکن مردم عنوان شد که سالانه تعداد یک میلیون و پانصد هزار واحد مسکونی یا زمین در سطح کشور واگذار شود.[۴] علی نیکزاد خرداد ۱۳۹۲ گفت از آغاز کار این دولت ساخت ۴ میلیون و ۴۰۰هزار واحد مسکن مهر شروع شده که نیمی از آن در روستاها بوده و ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد تا خرداد ۹۲ تحویل داده شده و مابقی باید تا پایان دولت دهم تحویل داده شوند. اما در شهرها حدود ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ واحد تا زمان درج گزارش تکمیل شده و بقیه در دست ساخت است که تحویل آن تا دولت یازدهم به طول می‌انجامد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج