۶۳۴۶۸۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ارتش در کنار مردم سرپل ذهاب خواهد بود

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتش درکنار مردم سرپل ذهاب و اطراف خواهد بود و تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی باز نگشت حضور ما نیز حتمی خواهد بود.

خبرگزاری مهر: امیر سرتیپ نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باتوجه به شرایط جوی و کاهش برودت هوا و بارندگی اخیر، هموطنان عزیز زلزله زده نیاز به تجهیزات و وسایل گرمایشی دارند که روزانه تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز را در اختیار زلزله زدگان قرار می دهیم.

جانشین نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه ارتش با تمام توان امداد رسانی را ادامه می دهد تاکید کرد: چادر، نایلون، موکت، پتو، پیک نیک ، والور، مواد غذایی و ... از جمله موارد مورد نیاز عزیزان حادثه دیده بود که توسط کارکنان شریف نیروی زمینی ارتش واگذار شد.

سرتیپ نعمتی اظهار کرد: بخش مهم در سطح شهر و محله ها موضوع تامین امنیت است که توسط تیپ های ۶۵ و ۳۵ واکنش سریع انجام میشود.

وی همچنین عنوان کرد: مهمترین مسوولیت گروه و یگان مهندسی نیروی زمینی واگذاری و نصب کانکس ، سرویس های بهداشتی و حمام صحرایی بود که در محله های مورد نیاز انجام شده است .

سرتیپ نوذر نعمتی ، سرکشی مداوم کارکنان نیروی زمینی ارتش را وظیفه دانست و تاکید کرد: ارتش درکنار مردم سرپل ذهاب و اطراف خواهد بود و تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی باز نگشت حضور ما نیز حتمی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج