۶۳۴۶۹۱
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

فنونی زاده: بیرانوند دیگر نباید بازی کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه‌بان این تیم یادش رفته است هیچ کس او را نمی شناخت و هر چه دارد از همین پرسپولیس است.

خبرگزاری مهر: مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی بدون گل این تیم در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر مقابل پدیده مشهد گفت: یکی از ضعیف ترین بازی های پرسپولیس را دیدیم. بازیکنان این تیم در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند. در حالیکه می توانستند در طول تعطیلات لیگ برتر ضعف های قبلی خود را پوشش دهند.

وی در ادامه افزود: پدیده مشهد نشان داد تیم با کیفیتی است و اگر آنها کمی حواسشان را جمع می کردند می توانستند پرسپولیس را ببرند. اینکه تیمی همچون پرسپولیس تنها یک امتیاز در خانه می گیرد اصلا خوب نیست. من فکر می کنم تعویض های برانکو ایوانکوویچ باز هم اشتباه بود. وقتی بازیکن بازیساز خوبی همچون محسن مسلمان نیمکت نشین می شود باید دلیلش را از سرمربی پرسید. او می توانست قدرت بازی تهاجمی را افزایش دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره رفتار بیرانوند در قبال هواداران پرسپولیس اظهار داشت: او در چه حد و اندازه ای است که رو به سمت هواداران "هیس" می کند! یادش رفته کسی جز خانواده اش او را نمی شناختند؟! برانکو چه زمانی می خواهد به رادوشوویچ و درویش وند بازی بدهد؟ آیا او دروازه بان آورده که فقط دلارهایش را بگیرد؟ بیرانوند دیگر نباید تا پایان نیم فصل در پرسپولیس بازی کند. او نشان داد پیراهن پرسپولیس برایش گشاد است. امیدوارم آقای مثل برانکو بتواند اشتباهات بیرانوند را نیز مثل رضاییان تشخیص دهد. او رضاییان را از تیم بیرون کرد و حالا وقتش است تا قدرت مدیریتی خود را نشان بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشکسوت هستی احترامت واجب اما دخالت در کار مدیریت ومربی هم خودش،یک بی احترامیه آقای پیشکسوت.رونالدوهم زمانی که طرف داران رئال اونو هو کردن به سمت تماشاگرا هیس کرد اما زیدان و مدیریت باشگاه نه تنها اونو اخراج یا جریمه وسکو نشین نکردن بلکه. به تماشاگرا گفتن رونالد بازیکن بزرگیه وحقش نیست که هو بشه.جناب پیشکسوت شماهم بجای دخالت تو کار مدیریت ومربی و دامن زدن به آتش تماشاگران از،اونا بخواین در ورزشگاه به بازیکن فوش ندن و در اعصاب بازیکن نباشن. طرف دارن پرسپولیس بزرگم میخوام همه چیز رو به خوده برانکو بسپارن خودش بیشتر میدونه باید چیکار کنه یادتو نره که برانکو با دانش ترین مربی ایرانه

    • بدون نام

      خیلی پررو شده این پسر

    • امرا

      خودت کی هستی دهاتی بیرانوند تاحج سر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشالا که از پرسپولیس بندازنش بیرون،،اینا بهتره برن همون ولایتشون،،،

    • م ح

      آقای فنونی زاده کم دم ازمرام ومعرفت بزنید اگر شما هم الان بازی میکردی از پول میلیاردی میگذشتی تو هم کسی نمبشناختد وحالا هم نمیشناسد میخواهی با این کارها خودتو معروف کنید من همسن تو هستم وبازبهایت را دید م ببراموند از کارگری به اینجا رسیده مثل بعضی معتاد میشد خوب بود برای بزرگ کردن خودتون کسی که 70ددصد در 3هرمانی پرسپولیس نقش داشت ناجوانمردانه خورد نگنید من تماشگرهم باید همهچیزدا رعایت کنم وانتظار بیخودی نداشته باشم هنگام قضاوت کمی درجای متحم قراربگیر بعد قصاوت که قضاوت نه عقد زمان دا برسر شیردر وازه بان ایران خالی نکنید لطفا من متولد 1345 تا بفهمی درست جوان زنان بازش شما بودم

    • بدون نام

      امثال فنونی زاده دشمن پرسپولیسن ومیخوان از آب گل آلود ماهی بگیرند

    • موسوی

      خدایا روا مدار که گدا معتبر شود !!!!من که همه دار و ندارم و همه زندگیم پرسپولیسه،به کردم تا زمانی که این منافق درون دروازه پرسپولیسه،بازیهای پرسپولیس را نگاه نکم.به جرات میگم مردک استقلالیه و منافقانه وارد پرسپولیس شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج