۶۳۴۹۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آتش‌ سوزی گسترده در انبار موتورسیکلت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در ۶ انبار موتورسیکلت به وسعت ۳۰۰ متر واقع در خیابان هلال احمر خبر داد.

خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در ۶ انبار موتورسیکلت به وسعت ۳۰۰ متر واقع در خیابان هلال احمر خبر داد.

جلال ملکی اظهار داشت:‌ در ساعت ۵۹ دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در گاراژی واقع در خیابان هلال‌احمر ابتدای خیابان قدمی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد گاراژی به وسعت ۳ هزار مترمربع با کاربری تعمیرگاه و انبار موتورسیکلت‌ها دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: منبع آتش‌سوزی ۶ انبار در کنار یکدیگر و به وسعت ۳۰۰ مترمربع بود که انبار نگهداری موتور و ماشین‌های شارژی محسوب می‌شد. سقف این انبارها تخریب شده بود و آتش در حال سرایت به ساختمان‌های مسکونی مجاور بود.

ملکی بیان داشت: بیش از ۳۰ نفر که در داخل این ساختمان بودند توسط آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند و آتش در حال سرایت به انبارها و کارگاه‌های دیگر بود که آتش‌نشانان توانستند نسبت به اطفاء حریق اقدام کنند و خوشبختانه در این حادثه مصدومی نداشتیم ولی خسارت مالی زیادی برجای گذاشته بود.

به گفته ملکی، در ساعت ۳:۵۱ دقیقه عملیات حادثه به اتمام رسید و محل تحویل عوامل انتظامی شد، علت حادثه نیز در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج