جاباما
۶۳۵۴۹۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پرداخت وام بلاعوض به زلزله زدگان کرمانشاه

وزیر رفاه گفت: ۷۸ بنگاه بزرگ و تعداد زیادی بنگاه ۲تا ۳نفره براثر زلزله کرمانشاه آسیب دیده و ۱۰ هزار شغل در معرض تهدید قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: وزیر رفاه گفت: ۷۸ بنگاه بزرگ و تعداد زیادی بنگاه ۲تا ۳نفره براثر زلزله کرمانشاه آسیب دیده و ۱۰ هزار شغل در معرض تهدید قرار گرفته است.

علی ربیعی گفت: اگر بلایا را بررسی کنیم مدیریت پیش،حین و پس از بحران را داریم که حیطه کار ما بیشتر به پس از بحران برمی گردد.

وی ادامه داد: ایران جزء ۱۰ کشور دنیاست که بیشترین بلایا را دارد و در آخرین مطالعه مشخص شده پس از زلزله بم، از ۴۰ حادثه طبیعی در جهان، ۳۱ مورد در ایران ثبت شده است.

ربیعی گفت: در جلسه اخیر هیئت دولت مشکلات زلزله زدگان و بنگاههایی که آسیب دیدن مطرح و قرار شده در کمیسیون اقتصادی دولت از بخشودگی مالیاتی تا سازوکار بیمه بیکاری و انواع حمایت ها ایجاد شود.

وزیر رفاه افزود: در سرپل ذهاب نیز کارگروه اشتغال استان تشکیل شد که قرار است اگر استانداری زمین در اختیار ما قرار بدهد این آمادگی را داریم برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان سرپل ذهاب و جوانرود اقدام کنیم.

وی در مورد دیگر مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: مسکن ۱۱۹۸ مددجو بهزیستی در زلزله اخیر تخریب شده که برای ساخت مسکن دائم این تعداد ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهیم کرد.

وی در مورد میزان خسارت وارد شده براثر زلزله گفت: ۷۸ بنگاه بزرگ و تعداد زیادی بنگاه ۲تا ۳نفره آسیب دیده اند و ۱۰ هزار شغل در معرض تهدید قرار گرفته اند.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: درصدی از بودجه اشتغال را به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص می دهیم .

وی اضافه کرد: ساخت دو درمانگاه در مناطق زلزله زده کمتر از ۲ سال در دستور کار این وزارتخانه قراردارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما درکشور به پس از بحران بر می گردد و متاسفانه مدیریت پس از بحران تا حدودی ضعیف است .

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هم اکنون ۱۰۰ نفر درقالب گروه های محب در مناطق زلزله زده به منظور سامان دهی به وضعیت سلامت روان آسیب دیدگان آماده باش هستند .

ربیعی افزود: برای نگهداری از کودکان و سالمندانی که در پی زلزله آسیب دیده اند نیز مراکزی درنظر گرفته ایم و یک مرکز توانبخشی برای تعداد زیادی معلول و قطع نخاعی ایجاد خواهد شد، این مراکز ابتدا در قالب کانکس و سپس در شکل بنا احداث خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گرمسیری

      از ۴۰بلای طبیعی جهان ۳۱مورد در ایران بوده... کاملا طبیعیه وقتی مرگ بر نصف جهان میفرستیم طبق قانون جذب بسامد یا فرکانس این پیام ضد صلح و مرگبار که در عالم هستی ازاد میکنیم بر خود ما باز میگرده و نتایجش رو هم میبینید.... ما جز ۱۰کشور دنیا هستیم... اما امار جوریه که انگار تنها کشوری هستیم که در معرض بلاهای طبیعی قرار میگیریم... تازه اگه خشک سالی و خشک شدن دریاچه ها و این بی بارونی ها رو توجه کنید بهتر میشه فهمید که طبیعت داره ما رو شکنجه میده...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج