اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۵۷۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ذوب‌ آهن و فولاد نبرد برای نزدیک شدن به صدر

تیم فوتبال ذوب‌آهن در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در دیداری سخت و نفس‌گیر میزبان فولاد است.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف فولاد می‌رود.

شاگردان قلعه‌نویی پس از هفته‌ها ناکامی، صاحب سه امتیاز شیرین در رشت شدند، این تیم حال با روحیه و امید بیشتری در نقش‌جهان به میدان می‌رود، ذوب‌آهن هفته گذشته مهمان تیم سپیدرود رشت بود و با ارائه بازی به نسبت خوب، همراه با چاشنی خوش‌شانسی توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان باشند.

به گفته بسیاری از اغلب کارشناسان، شاگردان قلعه‌نویی هنوز نتوانسته‌اند هماهنگی لازم را با تفکرات وی داشته باشند، اما تعویض‌های این مربی باتجربه در دیدار مقابل سپیدرود منجر به برد ذوب‌آهن شد که این نشان از بهبود ضعف در تیم و روند رو به رشد تیم است.

تعطیلی ۲۰ روزه لیگ، فرصت مناسبی برای بهبود نقاط ضعف ذوب‌آهن و دیکته تفکرات قلعه‌نویی به بازیکنان است، ذوب‌آهن برای تثبیت آرامش و ثبات فعلی و فرار از وضعیت بحرانی هفته‌های پیش نیاز به برد در برابر فولاد خوزستان دارد.

در آن سو تیم فولاد خوزستان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و به آرامی و با برنامه سعی در نزدیک شدن به صدر جدول را دارد، شاگردان پورموسی هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و نخستین باخت پارس جنوبی را برای این تیم در این فصل رقم زدند تا فاصله امتیازی این تیم با صدر به ۵ امتیاز برسد.

فولاد نسبت به فصل گذشته تغییرات گسترده‌ای را در ترکیب خود ایجاد کرد و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفت. آمار گل خورده قرمز پوشان خوزستان نشانگر ضعف خط دفاعی این تیم است، که در صورت هوشیاری مهاجمان ذوب‌آهن، می‌توانند برای فولاد دردسرساز شوند. شاگردان پورموسوی طی شش هفته اخیر شکستی نداشته‌اند و برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیازمند ۳ امتیاز بازی هستند.

در حال حاضر تیم ذوب‌آهن با ۳ برد، ۷ مساوی و ۲ باخت و کسب ۱۶ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. تیم فولاد نیز با ۵ برد، ۵ مساوی ، ۲ باخت و کسب ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

شریفات و بوحمدان مقابل تیم سابق

اسماعیل شریفات و حمید بوحمدان از چهره‌های شاخص این دیدار به شمار می‌روند، هردو بازیکن، فصل گذشته در خدمت تیم فولاد بوده و در فصل نقل و انتقالات پیش از فصل به ذوب‌آهن پیوستند و به طور قطع از انگیزه‌های بسیاری برای بازی مقابل تیم سابقشان برخوردار هستند.

بهترین گلزنان ۲ تیم

مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن با ۵ گل زده، بهترین گلزن سبزپوشان است، در آن سو فرشاد جانفزا با ۴ گل زده بهترین گلزن فولاد به شمار می‌رود.

حسینی غائب است، فولاد بدون محروم

مصدومیت طولانی مدت قاسم حدادی‌فر و مهدی رجب‌زاده همچنان سبب غیبت این ۲ بازیکن ذوب‌آهن شده، رجب‌زاده اگرچه طی هفته گذشته به تمرینات تیم اضافه شد اما تا زمان رسیدن به شرایط بازی فاصله دارد، محمدرضا حسینی هافبک این تیم، به علت ۳ اخطاره شدن در دیدار گذشته این بازی را از دست داد.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن

محمد رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان‌مهر، علی حمام، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، اسماعیل شریفات،ربیع عطایا، کی‌روش استنلی

ترکیب احتمالی فولاد

احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میلاد بدرقه، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، ایمان مبعلی، علی‌اصغر عاشوری، صابر حردانی، فرشاد جانفزا و رحیم زهیوی

برنامه دیدارهای لیگ در هفته سیزدهم به شرح زیر است:

جمعه ۳ آذر

صنعت نفت _ سپاهان

پدیده _ نفت تهران

تراکتورسازی _ سپیدرود

استقلال خوزستان _ پیکان

شنبه ۴ آذر

ذوب‌آهن _ فولاد

پارس جنوبی _ پرسپولیس

سایپا _ سیاه جامگان

استقلال _ گسترش فولاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج